EevaRouvalle hyvää mummulanreissua =) Nosta sä jalat pöydälle ja nauti, kun mummu hössöttää!
Ninna1 kiitoksia seerumiseulatiedoista :flower: Tuo olikin mulle ihan uusi juttu, esikoisesta vuonna 2005 ei tuollaista tehty tai siten tehtiin niin etten tiennyt
Kyllähän neuvolassa jotain verinäytteitä otettiin, muttei tuollaisesta muistaakseni puhetta ollut. En tiedä sitten, mitä siitä ajattelisi... jos neuvolantäti haluaa sen ottaa, niin varmaan sitten annan ottaa, mutta hyvä tietää että vääriä hälytyksiä voi tulla helposti. =)
Babygirl mä melkein kävisin mieluummin neuvolassa siellä uudella paikkakunnalla, että tulisi sitten oma neuvola alusta asti tutuksi. Mutta tee miten parhaalta tuntuu =) Jos pelkästään neuvolakortin takia sinne menisit, niin mitä jos soittaisit ja pyytäisit lähettämään sen sulle postissa? Voisi sitten ultraaja tehdä siihen omat merkintänsä ja muilta osin kortin voisi täyttää ekassa neuvolassa. =)
Meillevauva mä muistan esikoisen raskaudesta, että bussimatkat teki tosi vaikeeta :x Muuten ei automatkustus tehnyt pahaa, mutta bussit :x Tiedä sitten mistä johtui.
Äitee2 jätä ihan hyvällä omallatunnolla sisko passaamatta, taitaa pitää sun palveluksiasi itsestään selvinä! |O Pihahommat voi kyllä jättää tekemättäkin, jos vauvan kanssa on vaikeeta, ei niitä muilla tarvi teettää!
Ja aina on reippaita yläasteikäisiä, jotka haluaa tienata karkkirahaa (=tupakkarahaa
) haravoimalla pihoja... vinkkinä siskollesi!
Piipin galluppiin, saunonut olen kuten ennenkin (ei ainakaan vielä tunnu pahalta) mutta seksi on ihan jäissä, ei voisi vähempää kiinnostaa :/ Pahoinvointi on mulla pahimmillan iltaisin kuten esikoisestakin, eikä siinä ekana seksi tule mieleen kun kuvottaa koko ajan :x Ja tässä aikaisemmin ennen kuvotuksen alkua, niin ongelmana oli peräpukamat :ashamed: mitkä iski plussatestin aikoihin ja oli niin pirun kipeät että mun alakertaan ei ollut miehellä asiaa
Onneksi ovat nyt parantuneet! Kyllä ne viimeistään loppuraskaudesta taas takaisin tulevat... :headwall: Mutta jos sauna ja seksi itsestä tuntuu hyvältä, niin ei tarvi niissä jarrutella =)
Joku kyseli onko raskaudet olleet erilaiset. Aika samanlaista on ollut kuin esikoisestakin, väsymys ei kyllä ole iskenyt ollenkaan samalla tavalla, johtuisiko kesästä. =) Huono olo iski toden teolla viikonloppuna, luulin jos säästyväni siltäkin mutta ei. :x Koko ajan kuvottaa ja iltaa kohti pahenee, onneksi en sentään ainakaan vielä oksentele.
Mä en pysty enää syömään sianlihaa. :x En edes haistamaan. :x Mies teki vähän aikaa sitten sika-nautajauhelihasta kastiketta, yyh :x :x :x Nyt ei pysty enää kinkkuleikkeitäkään syömään, eikä grillimakkaraa. Täytyy yrittää keksiä jotain kasvispuolen grillattavaa juhannukseksi, ettei kokonaan ilman ruokaa jää.
Hissukka rv6+6