:wave: kaikille ja onnea ja tervetuloa uusille odottajille!
Hirvittävästi ootte taas jaksanut kirjotella. Noihin galluppeihin...mitäköhän niitä kaikkia oli...? Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä ihan pian kolme vuotta, joista kaks avoliitossa.
Tätä esikoista yritettiin kyllä ihan tosissaan, että oiskohan sitten "tekemällä tehty", kun tikuteltiin oviksia ym...7. kierto sitten toi tuloksen =) .
Työelämässä olen (tosin en koulutusta/kiinnostusta vastaavassa työssä, mutta kuitenkin...luonnollisesti siksikin, että tulossa on vasta esikoinen
.
Saunonut olen ihan normaalisti, mutta seksiä ei ole tullut harrastettua niiden verenvuotojen jälkeen, eikä verta ole sitten enää näkynytkään, onneksi.
Meillevauva + muut, joita huolestuttaa masuasukkaan tila: Kannattaa tosiaan mennä sinne varhaisultraan ja mahdollisimman pian, niin saa mielenrauhan. Mulla tosiaan näkyi se syke jo silloin päivillä 5+6. Eli mun mielestä ei kannata turhaan "piinata" itseään, jos huoli on kova.
Ja
babygirl: Mä sain ainakin siltä gyneltä sen äitiyskortin, johon se merkkas valmiiksi ne ultratiedot ja sanoi, että jatkakaa sitten neuvolassa siihen.
Mitäköhän muuta...? Täällä on olo muuten ihan ok, mutta väsymys on aivan k-a-u-h-e-a, voisin nukkua 24 h/vrk ja mitään ei jaksais tehdä. Kiva kun töissäkin tämä viikko vielä hirveää hulinaa, että jaksettava on, mutta töistä kun tulen kotiin, n. klo 15, niin nukun 2-3 tunnin päikkärit ja sit ysin aikaan oon jo taas valmis petiin, että pääsen aamulla ennen viittä ylös. Kotona en kyllä jaksa mitään muuta tehdä kun maata :ashamed: Noh, ehkä tää tästä!
Paha olo on onneksi pysynyt aika hyvin poissa, pari kerta on tullut kahvit ylös, enkä ole sitten enää kahvia lainkaan juonutkaan, kun se yököttää. Muuten ei oo tarvinnut oksennella, harvoin saattaa olla hieman yököttävä olo, mutta menee onneksi pian ohitse.