--mitä, etkös sä alottanu siivouksen het aamusta , nimimerkillä mun siivous kesti about viikon eikä vieläkään ole valmistaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tää lähtee siivoomaan... *vielä tarmoa löytyy* :wave:
Juurikin näin Katsella ja luuraillaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...luuria? :xmas: Taas uusi sana mulle... Onko tuo katsella...seurata...Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:jota tyttö tykkäisi luuria
Pari pipanaa punnattu täälläkin Huomenna luumut kehiin, jotta irtoaisAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Hello soulmate , toivoen teijän ummetus ois jo kesytetty ( ja Hipan ) meillä viel jumittaa, eilen kaks pipanaa sai punnattua :/Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ei hyvää päivää! Meillä on samaa vaivaa ollut tänään. Uskomatonta! Nää tytöt on varmaan joitain telepaattisia sielunsiskoja, kun monet jutut tulee niin samaan aikaan. :heart: Meillä on siis tänään tehty hirmu ähinällä kaksi pientä piparetta. Kitistelyäkin on ollut hieman, jotta joskohan massu vaivaisi. :/ Annettiin purkillinen luumua välipalaksi, mutta ei ainakaan vielä ole tuottanut tulosta. Vettä on myös juotettu ahkerasti.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Kummallinen tää netti yhteisö. nyt sit ummetus on siirtyny meille
KOmps, ei voi ymmärtääAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--suoraan vaan..Vaikka ittellä on koiria niin en kyl kans tajuu noita jotka pitää irti koiria...ihan käsittämätöntäAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Miten vois hienovaraisesti sanoa noille naapureille,että pitäisivät tuon koiransa kiinni? Ei oo mukavaa, että se täällä käy paskomassa, eikä muutenkaan, että hilluu toisten pihoilla :/
Siis tosi ihania käsinukkeja sivuilla :heart: . Niitä katseli ihan mielikseen . Toi koira oli varmasti veikee ostos, eikä paha hintakaan. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Aivan ihania löytyi, se marsu on niin söpö Mä löysin tänään stokkalta koiran pää-käsinuken, joka haukkuu. Tyttö nauroi ääneen ja katteli sitä. Mun oli pakko se ostaa eikä ollut paha hinta, 4,90
Se koira muuten haukkuu vielä Piippolan vaarin sävelelläAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Siis tosi ihania käsinukkeja sivuilla :heart: . Niitä katseli ihan mielikseen . Toi koira oli varmasti veikee ostos, eikä paha hintakaan. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Aivan ihania löytyi, se marsu on niin söpö Mä löysin tänään stokkalta koiran pää-käsinuken, joka haukkuu. Tyttö nauroi ääneen ja katteli sitä. Mun oli pakko se ostaa eikä ollut paha hinta, 4,90
Ei oo totta!!! Varmasti iiiiiihana .Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Se koira muuten haukkuu vielä Piippolan vaarin sävelellä
Hei PP! Oisko viikon päästä...tää on ihan arvaus... :xmas: Sä oot muute tosi kiva!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Koskas alkaa Pako? :wave:
Joo..voi olla et alkaa viikon päästä.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Hei PP! Oisko viikon päästä...tää on ihan arvaus... :xmas: Sä oot muute tosi kiva!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Koskas alkaa Pako? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Pari pipanaa punnattu täälläkin Huomenna luumut kehiin, jotta irtoais
--saanko liittyä seuraanne PP ja BB :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Joo..voi olla et alkaa viikon päästä.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Hei PP! Oisko viikon päästä...tää on ihan arvaus... :xmas: Sä oot muute tosi kiva!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Koskas alkaa Pako? :wave:
Mä en taas tykkää susta yhtään...
--thanks :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Nipsulille :hug: että lääkärireissu oli onnistunut ja patti vain rasvapatti :flower:
Joo...vielä tänne sopii..Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--saanko liittyä seuraanne PP ja BB :xmas:
--hei mut kiva juttu että sekaan mahtuu , käyk sä muutes usein täälläAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Joo...vielä tänne sopii..Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--saanko liittyä seuraanne PP ja BB :xmas:
Eeeen...tää on eka kerta *valehtelee niin et korvat punottaa* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--hei mut kiva juttu että sekaan mahtuu , käyk sä muutes usein täällä
--Ilmankos näytätte hieman vieraammalta *koittaa olla kohtelias vaikka on ihan varma että on nähty ennenkin näillä kulmillaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Eeeen...tää on eka kerta *valehtelee niin et korvat punottaa* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--hei mut kiva juttu että sekaan mahtuu , käyk sä muutes usein täällä
HjuvahjuvaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Pari pipanaa punnattu täälläkin Huomenna luumut kehiin, jotta irtoais
--meil on menny eilen ja tänään jo melkkis kaks purkkia, oon sekottanu muutakin sosetta sekaan ettei elämä ois yhtä luumua, mutta on se auttanu..illalla vääns viel iha kunnon normit iiiiiiiisot torttuloiset
...meil ei enää uppoo juuri mikään. pojalta hävinny ruokahalu...kai toi flunssa verottaa/verotti voimia....tänää söi puuroa kerran ja yritän imettää, mut sitäki huolii harvoin..ostin tänää tuttipullon ja korviketta...meni 20 ml... :/ ja osa leukaa pitkin. :|Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:oon sekottanu muutakin sosetta sekaan ettei elämä ois yhtä luumua, mutta on se auttanu..illalla vääns viel iha kunnon normit iiiiiiiisot torttuloiset
Sä oot oikeessa PP ja BB, Pako alkaa viikon päästä..Täytyy taaskin liimautua tellun ääreen silloinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Koskas alkaa Pako? :wave:
Jumppaaksä sitä? Meillä tepsii myös se Siis pumppailee jalkoja massun päälle. Ja hörppyytä vielä paljon vettä ja sitä luumua lisää, josko lähtis luistamaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...meil ei enää uppoo juuri mikään. pojalta hävinny ruokahalu...kai toi flunssa verottaa/verotti voimia....tänää söi puuroa kerran ja yritän imettää, mut sitäki huolii harvoin..ostin tänää tuttipullon ja korviketta...meni 20 ml... :/ ja osa leukaa pitkin. :|Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:oon sekottanu muutakin sosetta sekaan ettei elämä ois yhtä luumua, mutta on se auttanu..illalla vääns viel iha kunnon normit iiiiiiiisot torttuloiset