***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
jota tyttö tykkäisi luuria
...luuria? :xmas: Taas uusi sana mulle... :D Onko tuo katsella...seurata... :whistle:
Juurikin näin :) Katsella ja luurailla :D

Kiitos kaikille hyvistä käsinukkepaikoista ja nettisivuista :hug: Aivan ihania löytyi, se marsu on niin söpö :D Mä löysin tänään stokkalta koiran pää-käsinuken, joka haukkuu. Tyttö nauroi ääneen ja katteli sitä. Mun oli pakko se ostaa eikä ollut paha hinta, 4,90 :)

Nipsulille :hug: että lääkärireissu oli onnistunut ja patti vain rasvapatti :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kummallinen tää netti yhteisö. nyt sit ummetus on siirtyny meille :LOL: :LOL:
Ei hyvää päivää! Meillä on samaa vaivaa ollut tänään. :eek: Uskomatonta! Nää tytöt on varmaan joitain telepaattisia sielunsiskoja, kun monet jutut tulee niin samaan aikaan. :heart: Meillä on siis tänään tehty hirmu ähinällä kaksi pientä piparetta. Kitistelyäkin on ollut hieman, jotta joskohan massu vaivaisi. :/ Annettiin purkillinen luumua välipalaksi, mutta ei ainakaan vielä ole tuottanut tulosta. Vettä on myös juotettu ahkerasti.
Hello soulmate :D , toivoen teijän ummetus ois jo kesytetty ( ja Hipan ) meillä viel jumittaa, eilen kaks pipanaa sai punnattua :/
Pari pipanaa punnattu täälläkin :D Huomenna luumut kehiin, jotta irtoais
:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Miten vois hienovaraisesti sanoa noille naapureille,että pitäisivät tuon koiransa kiinni? Ei oo mukavaa, että se täällä käy paskomassa, eikä muutenkaan, että hilluu toisten pihoilla :/
--suoraan vaan..Vaikka ittellä on koiria niin en kyl kans tajuu noita jotka pitää irti koiria...ihan käsittämätöntä :eek:
KOmps, ei voi ymmärtää :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Aivan ihania löytyi, se marsu on niin söpö :D Mä löysin tänään stokkalta koiran pää-käsinuken, joka haukkuu. Tyttö nauroi ääneen ja katteli sitä. Mun oli pakko se ostaa eikä ollut paha hinta, 4,90 :)
Siis tosi ihania käsinukkeja sivuilla :heart: . Niitä katseli ihan mielikseen :) . Toi koira oli varmasti veikee ostos, eikä paha hintakaan. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Aivan ihania löytyi, se marsu on niin söpö :D Mä löysin tänään stokkalta koiran pää-käsinuken, joka haukkuu. Tyttö nauroi ääneen ja katteli sitä. Mun oli pakko se ostaa eikä ollut paha hinta, 4,90 :)
Siis tosi ihania käsinukkeja sivuilla :heart: . Niitä katseli ihan mielikseen :) . Toi koira oli varmasti veikee ostos, eikä paha hintakaan. :flower:
Se koira muuten haukkuu vielä Piippolan vaarin sävelellä :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Pari pipanaa punnattu täälläkin :D Huomenna luumut kehiin, jotta irtoais
:whistle:

--meil on menny eilen ja tänään jo melkkis kaks purkkia, oon sekottanu muutakin sosetta sekaan ettei elämä ois yhtä luumua, mutta on se auttanu..illalla vääns viel iha kunnon normit iiiiiiiisot torttuloiset :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Pari pipanaa punnattu täälläkin :D Huomenna luumut kehiin, jotta irtoais
:whistle:

--meil on menny eilen ja tänään jo melkkis kaks purkkia, oon sekottanu muutakin sosetta sekaan ettei elämä ois yhtä luumua, mutta on se auttanu..illalla vääns viel iha kunnon normit iiiiiiiisot torttuloiset :D
Hjuvahjuva :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
oon sekottanu muutakin sosetta sekaan ettei elämä ois yhtä luumua, mutta on se auttanu..illalla vääns viel iha kunnon normit iiiiiiiisot torttuloiset :D
...meil ei enää uppoo juuri mikään. pojalta hävinny ruokahalu...kai toi flunssa verottaa/verotti voimia....tänää söi puuroa kerran ja yritän imettää, mut sitäki huolii harvoin..ostin tänää tuttipullon ja korviketta...meni 20 ml... :/ ja osa leukaa pitkin. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
oon sekottanu muutakin sosetta sekaan ettei elämä ois yhtä luumua, mutta on se auttanu..illalla vääns viel iha kunnon normit iiiiiiiisot torttuloiset :D
...meil ei enää uppoo juuri mikään. pojalta hävinny ruokahalu...kai toi flunssa verottaa/verotti voimia....tänää söi puuroa kerran ja yritän imettää, mut sitäki huolii harvoin..ostin tänää tuttipullon ja korviketta...meni 20 ml... :/ ja osa leukaa pitkin. :|
Jumppaaksä sitä? Meillä tepsii myös se :) Siis pumppailee jalkoja massun päälle. Ja hörppyytä vielä paljon vettä ja sitä luumua lisää, josko lähtis luistamaan :)
 

Yhteistyössä