***Helmet 2008*** Syysviikko 38/2

Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Kiitos, kiitos kaikille. Kaikkea tekin katsotte :LOL: :LOL: ...luulis olevan parempaakin puuhaa :D

B)
Vitsi kun mua harmittaa, että missaisin. :( Oli vaan perjantaina sellainen päivä, että mikään ei hotsittanu. :headwall:

On mulla kyllä pieni arvaus, mikä toi ohjelma olis voinu olla. =) B)
 
Huomenia :)
Tyttö oppi uuden taidon tässä eilen (vaiko toissapvänä..) : kielellä naksutuksen. Silleen ihan kiva taito, nyt kuulee missä se menee kun naputtaa taukoamatta :D. KonttausKIN on jäänyt päälle, suorastaan turhautuu kun väsyttäis mutta konttaamista ei vaan voi lopettaa.. Parhaimmillaan se veteli eilen illalla ympäri olkkarin pöytää. Ja naputtaminen alkaa ihan heti kun silmät auki saa.. :LOL: Niin ja koiran peti (joka on olkkarissa) on kans kiva vierailukohde.

Mulla on flunssa. Ei paha mutta kuiteski..
 
Meillevauva mun siskonpoika teki kans tota naksutusta :D Hassun kuulosta!

Meille ei ihmeempiä, eilen oli eka kerran havaittavissa että ehkä tässä vielä opitaan ryömimään! Pari kertaa vetäs kunnolla peppua ylös ja veti aavistuksen käsillä eteenpäin =)

Ekat vierastamisen merkitkin oli havaittavissa. Oli serkun sylissä ja katso serkkua tarkkaan, sit meni suupielet alaspäin ja rupes itkemään. Näki mut ja selkeesti kädet ojentu mua päin että ota. Kun otin syliin niin vielä mulkas serkkua ettäs kehtasit ottaa mut äitin sylistä pois :whistle: =) Ja mustasukkanenkin oli, myöhemmin kun pidin pienempää vauvaserkkua sylissä niin kovasti koitti päästä itsekin mun syliin :D
 

Yhteistyössä