***Helmet 2008*** Syysviikko 38/2

AAARGH!!!! Onko turhempaa vouhotusta BB:stä.. paljon melua tyhjästä :headwall:

Viikonloppu on sitte ohi ja mies ja poika unessa jo. Tänää käytii treffaamassa pojan kanssa täälläpäin vieraillutta helmimammaa, kiitosta vaan kivasta seurasta :wave: Sitte tehtiin se viidakko pojan huoneeseen, on se nyt kirjava :D Kovasti poika sitä jäi kattelemaan, toivottavasti viihtyy uudessa huoneessaan =)

Huomenna mennää ekaa kertaa meijän äiti-lapsi kerhoon, siellä on 10 tän ikäistä muksua äiteineen tältä alueelta =) Mites muiden viikonloput on menny? :wave:
 
Meillä on neljän päivän juhlarumba takana. Esikoinen täytti kuusi vuotta. Nyt on kestitetty ja leikitetty eskarikaverit ja meidän omien kavereiden muksut. Tänään oli vuorossa mummot ja vaari. Ja meinas sitte palaa käämit ihan kunnolla mun äiteeseen ja mun mummoon. Anoppi ja äitipuoli jäi ihan toiseks. :(

Neidillä on joku äitikausi. Ei viihtyis kun mun sylissä. :( Oonkin miettiny, että pitääks mun ottaa neiti mukaan, kun palaan ens syksynä töihin. Ei siis viihdy hetkeekään kenenkään muun seurassa. No, toivottavasti toi on ohimenevää. :p
 
:wave:

Täälä myös ollu kiireinen viikonloppu...kappas vaan tää myös tapas erään helmimammasen reissun päällä :whistle: :LOL: :LOL: , kiva on juu tavata ihan livenäkin :)

Voi Jepsus, sä väännät veistä mun haavasssa...kun niin HH:ta ei näillä main ole |O |O :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
AAARGH!!!! Onko turhempaa vouhotusta BB:stä.. paljon melua tyhjästä :headwall:
--näinpä :kieh:
Ja siis käsittämätöntä toi niitten läyhääminen tosta cheryllin tukasta |O |O |O
Mä nauroin katketakseni yks päivä kun kuuntelin ku Niko raivos kuinka Chipa on joka paikassa, kun sen tukkaa löytyy kaikkialta :LOL: Siis Niko on vissii valittanu kaikista talossa olijoista että ahistaa ku ne on koko ajan iholla ja liian lähellä.. Kannattaako sit lähtee lukittavaks samaan taloon 13 ihmisen kanssa :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
AAARGH!!!! Onko turhempaa vouhotusta BB:stä.. paljon melua tyhjästä :headwall:
--näinpä :kieh:
Ja siis käsittämätöntä toi niitten läyhääminen tosta cheryllin tukasta |O |O |O
??? Mulla mennyt ohi. Mikä juttu tää oli?
--no ku jos ne ei muuta keksi niin ne jaksaa natista kun cherylin tukkaa on jokapuolella ja kun sillä on pidennys jne... :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä nauroin katketakseni yks päivä kun kuuntelin ku Niko raivos kuinka Chipa on joka paikassa, kun sen tukkaa löytyy kaikkialta :LOL: Siis Niko on vissii valittanu kaikista talossa olijoista että ahistaa ku ne on koko ajan iholla ja liian lähellä.. Kannattaako sit lähtee lukittavaks samaan taloon 13 ihmisen kanssa :LOL: :LOL: :LOL:
-- :LOL: :LOL: , varsinainen draama queen |O
 

Yhteistyössä