PelottaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Noh? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Minä suunnittelen sänkyyn lähtöä ja mietin mitä ottasin lukemiseksi että sais ajatukset muualle..
Hyvää yötä Ippu! *lohduttais jos tietäis mikä pelottaa :hug: * :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Hyviä öitä, tää lähtee nyt peiton alle! :wave:
Tarttis saada sulle jotain muuta ajateltavaa...tuu korjaamaan meitin pesukone...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en varmaan saa koko yönä unta ku mietin huomista :'(
Iso stara arskat päässä :hug: Onnittelut vielä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna::wave: B)
--älä muuta virka, hyväe ttä ees tunnistin noi lasit päässäAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Iso stara arskat päässä :hug: Onnittelut vielä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna::wave: B)
hei hurjasti onnea :flower: :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna::wave: B)
--näinpä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:AAARGH!!!! Onko turhempaa vouhotusta BB:stä.. paljon melua tyhjästä :headwall:
Ja siis käsittämätöntä toi niitten läyhääminen tosta cheryllin tukasta |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--näinpä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:AAARGH!!!! Onko turhempaa vouhotusta BB:stä.. paljon melua tyhjästä :headwall:
Mä nauroin katketakseni yks päivä kun kuuntelin ku Niko raivos kuinka Chipa on joka paikassa, kun sen tukkaa löytyy kaikkialta Siis Niko on vissii valittanu kaikista talossa olijoista että ahistaa ku ne on koko ajan iholla ja liian lähellä.. Kannattaako sit lähtee lukittavaks samaan taloon 13 ihmisen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Ja siis käsittämätöntä toi niitten läyhääminen tosta cheryllin tukasta |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--näinpä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:AAARGH!!!! Onko turhempaa vouhotusta BB:stä.. paljon melua tyhjästä :headwall:
Joku anto hyvän vinkin Myö katottii koko perhe :xmas: :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Kiitos, kiitos kaikille. Kaikkea tekin katsotte ...luulis olevan parempaakin puuhaa
B)
??? Mulla mennyt ohi. Mikä juttu tää oli?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Ja siis käsittämätöntä toi niitten läyhääminen tosta cheryllin tukasta |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--näinpä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:AAARGH!!!! Onko turhempaa vouhotusta BB:stä.. paljon melua tyhjästä :headwall:
--no ku jos ne ei muuta keksi niin ne jaksaa natista kun cherylin tukkaa on jokapuolella ja kun sillä on pidennys jne...Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:??? Mulla mennyt ohi. Mikä juttu tää oli?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Ja siis käsittämätöntä toi niitten läyhääminen tosta cheryllin tukasta |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--näinpä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:AAARGH!!!! Onko turhempaa vouhotusta BB:stä.. paljon melua tyhjästä :headwall:
-- , varsinainen draama queen |OAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä nauroin katketakseni yks päivä kun kuuntelin ku Niko raivos kuinka Chipa on joka paikassa, kun sen tukkaa löytyy kaikkialta Siis Niko on vissii valittanu kaikista talossa olijoista että ahistaa ku ne on koko ajan iholla ja liian lähellä.. Kannattaako sit lähtee lukittavaks samaan taloon 13 ihmisen kanssa