Samaa mieltä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:YÄKAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:ookko röökillä?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Lähettelee savumerkkejä...*pof pof* :xmas:
Samaa mieltä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:YÄKAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:ookko röökillä?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Lähettelee savumerkkejä...*pof pof* :xmas:
13v poltin....en vois kyllä enää ees kuvitella Tai voin kuvitella mut...Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Samaa mieltä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:YÄKAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:ookko röökillä?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Lähettelee savumerkkejä...*pof pof* :xmas:
Kotitekoisia soseita ja lihoja. Ei mene vielä normaali kotiruoka, vaan noita omia soosseja vaan, ja laitan niihin jo vähän mausteita, mutta saattas nuo mennä vielä ilmankin.Alkuperäinen kirjoittaja Nalle-Puh:Viime keskustelu meni minun osalta ohi...
Mitä teidän lapset syö? Meneekö normaali kotiruoka ilman ylimääräisiä mausteita?
Entä kunnon maito?
Minkähän aikaa minä... öö... 6 vuotta? Hui ja hyi kauhee! Ja en tässä vaiheessa vois kyllä enää ees kuvitella!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:13v poltin....en vois kyllä enää ees kuvitella Tai voin kuvitella mut...Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Samaa mieltä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:YÄKAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:ookko röökillä?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Lähettelee savumerkkejä...*pof pof* :xmas:
Nyt oon ollu jotain 2½v polttamatta ja tossa kuukaus-pari sitten maistoin...ei todellakaan tarvi toista kertaa maistaa...hajukin alkaa yököttää...ja ei, en ole raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Minkähän aikaa minä... öö... 6 vuotta? Hui ja hyi kauhee! Ja en tässä vaiheessa vois kyllä enää ees kuvitella!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:13v poltin....en vois kyllä enää ees kuvitella Tai voin kuvitella mut...Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Samaa mieltä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:YÄKAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:ookko röökillä?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Lähettelee savumerkkejä...*pof pof* :xmas:
*nuuhkii* juu-u...vieraat hajut...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Olin "vieraissa" ni en heti huomannu
En oo Tääl tos aikani kuluksi hankasin kahta keppiä vastakkain ja tein pienen notskin... Parit tupraukset lähettelin teille viestiksi..Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:ookko röökillä?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Lähettelee savumerkkejä...*pof pof* :xmas:
Mä mietin kans että kutsuisin kaikki tänne, mutta sit aloin miettii että tulisko kaikki kuitenkaa samana päivänä, kuinka ne jakais? Ja sitte että meijän porukat, sisko miehineen ja veli perheineen ajais kaikki tänne parisataa kilometriä. Ja päällimmäiseks jäi se että jaksanko mä ite alkaa järjesteleen 15 ihmiselle joulua pienen lapsen kanssa synnytyksen lähestyessä.... Joten voipi olla että laivajoulu kutsuuAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Meilläkin oli aikoinaan kovia sukusotkuja noista joulujen vietoista. Esikoisen syntymän jälkeen ollaan oltu kotosalla ja ovet on ollu avoimet kaikille halukkaille. Ihan hyvin on menny. Pahimpien kähinöiden aikaan mies harkitsi jo jonnekin korpeen pakenemista koko jouluks. :kieh:
--kuullostaa ihanalta tommonen laivajoulukin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä mietin kans että kutsuisin kaikki tänne, mutta sit aloin miettii että tulisko kaikki kuitenkaa samana päivänä, kuinka ne jakais? Ja sitte että meijän porukat, sisko miehineen ja veli perheineen ajais kaikki tänne parisataa kilometriä. Ja päällimmäiseks jäi se että jaksanko mä ite alkaa järjesteleen 15 ihmiselle joulua pienen lapsen kanssa synnytyksen lähestyessä.... Joten voipi olla että laivajoulu kutsuu