***Helmet 2008*** Syysviikko 38/2

Huomenta :wave: !

Taidan olla aamun ekammainen =) ! Missäs kaikki on...

Kiitos kaikille tsempityksestä meidän korvavaivoihin. Kyllä se vaan lämmittää mieltä :flower: :flower: .

Ja Nipsulilla oli hyvä linkki tossuihin! Kiitos, pistetääs nuo harkintaan :D !
 
Huomenet!
Voiko lauantaiaamu ihanammin alkaa? "Ihastelin" omia, imetyksen ja laihtumisen jäljiltä rupsahtaneita rintojani peilin edessä, ja totesin ne ääneen "ihan hirveiksi". Mitä sanoo mies? "No ei ne nyt ihan hirveät ole." Miehisessä mielessään varmaan koki sanovansa hyvinkin lohduttavasti, suorastaan ylistävästi. Mutta miten nainen tuon tulkitsee? Jep, kyllä te tiiätte. Että ei ne ole IHAN hirveät, mutta hirveät kyllä!!! :kieh: Kiitti kulta, kiitti!! :headwall: :headwall:
:'( :'( :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Huomenet!
Voiko lauantaiaamu ihanammin alkaa? "Ihastelin" omia, imetyksen ja laihtumisen jäljiltä rupsahtaneita rintojani peilin edessä, ja totesin ne ääneen "ihan hirveiksi". Mitä sanoo mies? "No ei ne nyt ihan hirveät ole." Miehisessä mielessään varmaan koki sanovansa hyvinkin lohduttavasti, suorastaan ylistävästi. Mutta miten nainen tuon tulkitsee? Jep, kyllä te tiiätte. Että ei ne ole IHAN hirveät, mutta hirveät kyllä!!! :kieh: Kiitti kulta, kiitti!! :headwall: :headwall:
:'( :'( :'(
No voi jösses :hug: Pitäisköhän mun lohdutukseksi sulle testata mitä mun mies sanois samaisesta asiasta :whistle: Varmaan tulis vielä imartelevampaa kommenttia :headwall: :headwall:
 
Kristelle: On A jo paranemaan päin, kiitos. Mitään kovaa kitinää ei ole ollutkaan, epäilen että toinen korva on jo ns. krooninen vaiva....Katsotaan talvemmalla, josko jotain isompaa operaatiota tehtäs :| . Itselläni ei korvavaivoja pienenä ole ollut, tää on varmaan avokilta perittyä :kieh: . No, ei näille mitään voi.

Ippu: Kyllä sitä tulee aina välillä itseään mittailtua sieltä sun täältä. Mutta koitan pitää ne asiat kuitenkin aika harmittomina. Juuri tuossa eilen mietin, että tottakai eletty elämä kropassakin näkyy, ainakin useimmilla. Toisaalta, niinhän sen pitääkin olla, jotenkin se on aika hienoakin.. Silti :hug: , jos huono mieli!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Huomenet!
Voiko lauantaiaamu ihanammin alkaa? "Ihastelin" omia, imetyksen ja laihtumisen jäljiltä rupsahtaneita rintojani peilin edessä, ja totesin ne ääneen "ihan hirveiksi". Mitä sanoo mies? "No ei ne nyt ihan hirveät ole." Miehisessä mielessään varmaan koki sanovansa hyvinkin lohduttavasti, suorastaan ylistävästi. Mutta miten nainen tuon tulkitsee? Jep, kyllä te tiiätte. Että ei ne ole IHAN hirveät, mutta hirveät kyllä!!! :kieh: Kiitti kulta, kiitti!! :headwall: :headwall:
:'( :'( :'(
No voi jösses :hug: Pitäisköhän mun lohdutukseksi sulle testata mitä mun mies sanois samaisesta asiasta :whistle: Varmaan tulis vielä imartelevampaa kommenttia :headwall: :headwall:
Teeppä se, se voiskin vähän lohduttaa!! ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Ippu: Kyllä sitä tulee aina välillä itseään mittailtua sieltä sun täältä. Mutta koitan pitää ne asiat kuitenkin aika harmittomina. Juuri tuossa eilen mietin, että tottakai eletty elämä kropassakin näkyy, ainakin useimmilla. Toisaalta, niinhän sen pitääkin olla, jotenkin se on aika hienoakin.. Silti :hug: , jos huono mieli!!
Joo, niin mäkin oon jotenki aina koittanu aatella, että saa ne kaks lasta kropassa näkyäkin.. mut jotenkin tämä tämän aamuinen ajokoirakorva-näky sai minut epätoivon valtaan, eikä mies osaltaan sitte ainakaan helpottanut tilannetta..

 
PP, mie eilen jo sivusilmällä vilkasin Lastentarvikkeessa nit istuimia...bläää...kohta sitä pitäs vissii alkaa harkittee :/ :/
Viimestään tosiaan ku toppavatetta veetään päälle...tosin autoillessa ei kyllä taija ihan hetkeen tarvii...et jos me sinn jouluun asti... :whistle: :xmas:
 
huomenta =)

Mä odottelen vieraita; mun porukat on tulossa yhdeksi yöksi meille. =) Remonteista... Täällä puhutaan jatkuvasti remonteista, niin onpa nyt sitten mullekin tullut remppakuume. :xmas: Alunperin oli tarkoituksena miettiä isompaa huushollia ensi keväänä, mutta nyt näyttää nämä talousnäkymät sen verran huonoilta, että ei ainakaan vielä aiota lisää lainaa ottaa. Kun mahtuuhan tässä asustamaan. :heart: Tartutin remppakuumeen mieheenkin ja me olemme nyt sitten jo alustavsti suunnitelleetkin, mitä laitetaan. Maalataan pari seinää, laitetaan lattiat ja osittain keittiötä, eteiseen naulakkosyvennykseen ovet/liukuovi. Mies ja appiukko tekee ja me lähdemme evakkoon tytön kanssa siksi aikaa. Ensi keväänä siis olisi tarkoitus viimeistään remontteerata; appiukko on nyt pitkällä reissulla ja ihan alkuvuodesta ei varmaankaan ole varaa, kun minä olen kh-tuella. |O :eek:

Ruokana meillä on tänään jotain paistia, valkosipuliperunoita, kasviksia ja salaattia. :p ja meilläkin, kuten Ipulla, laulaa tänään bamixi; tytön soseita tehdään. :)

Mukavaa ja aurinkoista lauantaipäivää kaikille! B)
 

Yhteistyössä