***Helmet 2008*** Syysviikko 38/2

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Eikös se useimmiten mene niin, että jompi kumpi tulee aiemmin verbaalinen tai motorinen kehitys ja toista sitten ootellaan kauemmin :whistle:
Meillä on ainaki ollu havaittavissa tuota :wave:
Tätä menoa meillä kyllä puhutaan ennen kuin kävellään, tai edes noustaan :LOL: Näppärä tuo meidän poika kyllä on ja tosi kekseliäs. Pinsettiote on nyt jo hyvin hallussa, tänään tuossa seurailin, kun napsi peukulla ja etusormella tavaroita. Palloakin koitti noin saada, mutta pallo vaan karkasi ja sen perään piti sitten jotenkin päästä :D
 
Meillä myös nyt pojan posket hiukan punoittaneet ja olleet kuivat/karheat :whistle: Saattaa joku ruoka-aine varmaan tehdä...hiukan normirasvaa oon laittanut, vaikka eivät tunnu poikaa vaivaavan, eikä muita oireita ole :/ Mä oon vauhdilla ottanut uusia aineksia mukaan koko ajan, joten selvittäminenkin vois viedä aikaa. Epäilen tomaattia...sitä vois helposti ainakin seurata :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Eikös se useimmiten mene niin, että jompi kumpi tulee aiemmin verbaalinen tai motorinen kehitys ja toista sitten ootellaan kauemmin :whistle:
Meillä on ainaki ollu havaittavissa tuota :wave:
Tätä menoa meillä kyllä puhutaan ennen kuin kävellään, tai edes noustaan :LOL: Näppärä tuo meidän poika kyllä on ja tosi kekseliäs. Pinsettiote on nyt jo hyvin hallussa, tänään tuossa seurailin, kun napsi peukulla ja etusormella tavaroita. Palloakin koitti noin saada, mutta pallo vaan karkasi ja sen perään piti sitten jotenkin päästä :D
Mä oon kans miettiny meijän jätkän kekseliäisyyttä :D Jalkoja käytetää apuna ja nyt on alkanu kurkkimaan mattojen alle ja nostelee mattoa niin paljo että lelut tulee maton mukana :D Ettei vahingossakaa tarvi liikkua jos ei halua :LOL: Jotenki se kyl aina onnistuu siinä mitä se tavottelee.. Kuten pääs tänää peruuttamalla vaunujen alle ja jäi jumiin :D Meil on muuten hyvä pallo, vau'kirjan paketista tullu, semmonen missä on lenkit mistä saa kiinni, voi aina napata niistä ku meinaa karata :LOL:
 
Meillä kontataan LUJAA, noustaa ylös polville, istutaa, hoetaan ättää, tähtähiä jne, vedetään muovipussit laatikosta jne jne...mutta meillä ei mm oo pinsettiote hallussa ollenkaan :whistle: Eikä juurikaan jalkoihin varaa tms...mutta ehtiihän noita :D Nyt jo ihan liian villi tapaus :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Meillä myös nyt pojan posket hiukan punoittaneet ja olleet kuivat/karheat :whistle: Saattaa joku ruoka-aine varmaan tehdä...hiukan normirasvaa oon laittanut, vaikka eivät tunnu poikaa vaivaavan, eikä muita oireita ole :/ Mä oon vauhdilla ottanut uusia aineksia mukaan koko ajan, joten selvittäminenkin vois viedä aikaa. Epäilen tomaattia...sitä vois helposti ainakin seurata :whistle:
--samma här, meillekkin lekuri sano että ei tarvii vielä näin pienestä ruveta oleen huolissaan, mutta määräsi tuota sibiä että silloin tällöin saapi suupielet kiinni, varsinkin talvella kun todennäköisesti pahenee..meilläkään onneks ei oo kipiän oloset nuo laikut :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Eikös se useimmiten mene niin, että jompi kumpi tulee aiemmin verbaalinen tai motorinen kehitys ja toista sitten ootellaan kauemmin :whistle:
Meillä on ainaki ollu havaittavissa tuota :wave:
Tätä menoa meillä kyllä puhutaan ennen kuin kävellään, tai edes noustaan :LOL: Näppärä tuo meidän poika kyllä on ja tosi kekseliäs. Pinsettiote on nyt jo hyvin hallussa, tänään tuossa seurailin, kun napsi peukulla ja etusormella tavaroita. Palloakin koitti noin saada, mutta pallo vaan karkasi ja sen perään piti sitten jotenkin päästä :D
Mä oon kans miettiny meijän jätkän kekseliäisyyttä :D Jalkoja käytetää apuna ja nyt on alkanu kurkkimaan mattojen alle ja nostelee mattoa niin paljo että lelut tulee maton mukana :D Ettei vahingossakaa tarvi liikkua jos ei halua :LOL: Jotenki se kyl aina onnistuu siinä mitä se tavottelee.. Kuten pääs tänää peruuttamalla vaunujen alle ja jäi jumiin :D Meil on muuten hyvä pallo, vau'kirjan paketista tullu, semmonen missä on lenkit mistä saa kiinni, voi aina napata niistä ku meinaa karata :LOL:
Kuulostaa ihan samalta kuin meillä :LOL: Poika kurkkii kans mattojen alle, on ollut jumissa ruokapöydän ja tuolien alla. Aina tuo myös onnistuu pääsemään kohteeseensa tai saamaan haluamansa, vaikka vasta tänään ryömi hiukan enemmän. Kierimällä, pyörimällä ja peruuttamalla kun pääsee. Meidän poika myös pohdiskelee paljon. Ihan päällepäin näkee, että pääkopassa raksuttaa kovasti :LOL:

Poju oli tänään mummulassa peiton päällä lattialla, mutta ei viitsinyt näyttää paljoa ryömimistaitoaan, kun peittoa vetämällä tavarat tuli helposti nenän eteen :D :heart:
 
Se, mikä on raivostuttavinta konttaavan lapsen kanssa, kun nuo isommat ei tajua, että oven vois välillä vetää kiinni perässä...ja etenki vessan oven vois laittaa kiinni...
Tuntuu et neidillä on jku tutka päällä, kun vessan ovi on auki, ni toinen ryntää sinne vaikka toisesta päästä taloa :headwall: :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tiedätkö, en voi kun nauraa :/ Se on hauskaa, kun toiset näkee tämän ja toiset ei :whistle:
No, eipä tuossa naurajaista näy. :/ Niinhän se on, että ihmiset katsovat asioita eri kanteilta, tottakai. Me molemmat omiltamme ja muut miltä haluavat. Useimmat varmaankin vähän moneltakin kantilta. Ikävää tässä on se, että tämä jakaa porukkaa. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tiedätkö, en voi kun nauraa :/ Se on hauskaa, kun toiset näkee tämän ja toiset ei :whistle:
No, eipä tuossa naurajaista näy. :/ Niinhän se on, että ihmiset katsovat asioita eri kanteilta, tottakai. Me molemmat omiltamme ja muut miltä haluavat. Useimmat varmaankin vähän moneltakin kantilta. Ikävää tässä on se, että tämä jakaa porukkaa. :(
Nii...mutku annettas ihmisten olla sitä mieltä kun ovat, niin ei tarviis jakaantua, niin se vaan on.
Ja voi herranjestas jos en nyt naurunaamaa sinne laittanu :LOL: :LOL: Tossa kaksin kappalein. Mie en oikeesti viitsi tästä täällä jauhaa, laita yyveetä, jos on asiaa! :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Se, mikä on raivostuttavinta konttaavan lapsen kanssa, kun nuo isommat ei tajua, että oven vois välillä vetää kiinni perässä...ja etenki vessan oven vois laittaa kiinni...
Tuntuu et neidillä on jku tutka päällä, kun vessan ovi on auki, ni toinen ryntää sinne vaikka toisesta päästä taloa :headwall: :headwall: :LOL:
Mun mielestä raivostuttavinta on se, että on ihan pakko kontata sinne mihin ei saa ja etsiä ne kaikki kolme sähköjohtoa mitkä on saatavilla tai vessaharjalle...Voisko joskus kontata omille leluille :headwall:

Mutta jo, onhan se silti ihanaa kun se osaa kontata! On se vaan niin taitava tarzan! :heart: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tiedätkö, en voi kun nauraa :/ Se on hauskaa, kun toiset näkee tämän ja toiset ei :whistle:
No, eipä tuossa naurajaista näy. :/ Niinhän se on, että ihmiset katsovat asioita eri kanteilta, tottakai. Me molemmat omiltamme ja muut miltä haluavat. Useimmat varmaankin vähän moneltakin kantilta. Ikävää tässä on se, että tämä jakaa porukkaa. :(
Nii...mutku annettas ihmisten olla sitä mieltä kun ovat, niin ei tarviis jakaantua, niin se vaan on.
Mie en oikeesti viitsi tästä täällä jauhaa, laita yyveetä, jos on asiaa! :/
No, samaa voisin sanoa sinulle noista molemmista. ;) Mutta ok, eipä jauheta sitten enää tätä asiaa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Vinkkejä: pojan kaikki seitsemän tuttia on hävöksissä...nyt hävis viimeinenkin...mistä etsiä?? :LOL:

...myös kolme tuttinarua...jossain teillä tietämättömissä... :eek:
Meil on käyny meijän tuteille ihan sama :LOL: Ja tuttiketjut kans.. Joten mies kävi ostamassa uusia eilen :LOL: Mä en oikeesti ymmärrä minne ne kaikki on voinu hävitä ku meil on kans ton seittemän niitä varmaan :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä