Huomenia vaan täältäkin.
Mä kans huomasin ton cittarin vaippatarjouksen. Halvalla sais.. Mä ostin kuiteski S-marketista 4-koon housuvaippoja, Liberon. Mekin ollaan käytetty vaan Pamperseja joten nyt mielenkiinnolla ootan falskaako mistään.. Aiemmin on ollu 3-koon joten siinäkin nyt muutos.
Tyttö on nyt ottanu tavaksi herätä puoli kasin aikaan. Mä nousen kasilta ku ukko on muuttunu aamuvirkuksi ja hoitaa tytön aamusyötön ja rupattelut. Just tässä päivänä muutamana mietin sitä ääneen, ku mä vähän niinku käytän tilannetta hyväkseni enkä nouse ite tytön kanssa aamuisin.. Mies siihen totesi että kyllä hänenkin täytyy joskus hoitaa tytttöä. Sehän hoitaa illat muuteskin. Selitti että kun hän on päivät töissä niin tottakai hän ottaa illat ja aamutkin,varsinkin jos on ite muuteski hereillä..
Mä täs eilen mietin että mikä saa ihmiset olemaan yhdessä. Mulla on muutamia kavereita joiden miehet on ihan fiilareissa joistain kaverien nuorista tyttöystävistä eikä ne oikein tee mitään yhdessä jne. Ne on niin toistensa vastakohdat että joskus mietin miten ne on edes kohdanneet.. Vähän samanlaista mietintää kuin täällä puhuttu "mitä rakkaus on" (mä oon tietty jo unohtanu kenen aloitus se oli.. :headwall: ). Ukonkin kanssa siitä puhuttiin ja aattelin taas ääneen että jos jotkut ihmiset onkin yhdessä/naimisissa järkisyistä (järkiavioliitto tms), mies siihen kysyi että mitäs järkeä sellaisessa sit on? Niinpä..mä en tiedä.
Aasinsiltana siihen mitä rakkaus on-kyselyyn: mulle rakkaus on sitä että mä kaipaan miestäni kun on pidempiä aikoja poissa, kun aattelen häntä niin sydän melkein pakahtuu onnesta, mä nautin suunnattomasti olla mieheni kanssa vaikka tekemättä mitään, mun ei tarvi tuntea syyllisyyttä jos en jaksakaan harrastaa seksiä kun voinhan mä vaan olla kainalossa sen ajan..
No joo, mä taidan mennä lepäilemään. Tyttö nukahti odotetusti päikkäreilleen ja ukko lähti rullaluistelemaan. Mä meen sit vastaavasti bodypumppiin iltapäivällä =)
Mukavaa lauantaita!