***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

Anno me käytiin kans eilen mammuteilla, oli vaipat ihan loppu. Meijän kokoa ei ollut yhtään pakettia, seuraavaa (eli 5 ) oli just se 3 pakettia ni otettiin niitä. Ja muutama oli isompia kokoja/housuvaippoja. Lappu siinä oli että tänään tulis lisää. Mutta paljon oli kivoja lasten vaatteita alessa!
 
No eihän me mihinkää päästy kun jätkä nukahti sillä aikaa kun mä join tota aamukahviani :eek: Ottaako se nyt takasin noita rikkonaisia unia kun kuitenki nukku sen 12 tuntia viime yönä :LOL: No mie odottelen että heräilee, nukkukoot rauhassa nyt kun on viel yökkäriki päällä =)

Vai että on vaipat tehny sittareissa hyvin kauppansa :D No varmaan.. Kävin just kattomassa niin meillä on kans toi koko 4 niissä. Isompia en tiiä uskaltaisinko ottaa ees kun ei tosiaan oo noist Liberoista kamalasti kokemusta enää. Toi jätkä on nyt aika tasan 9 kiloa nyt joten siihe vitoseen on vähä matkaa kun tuntuu että tässä kasilla alkavassa painossaki ollaa junnattu nyt kolme kk melkein :D Otetaa vaipat jos löytyy =)

Niitä vaatteita mä enemmän oon menos sinne tsekkaamaan ;) :D Ja tosin aika usein sittaria käytetää viikonloppuisin ruokakauppanaki. Olihan se ennen meijän "lähikauppa" melkein :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Ainiin, mies oli eilen satavarma kun olin kaupassa ja hän oli pojan kanssa että sano monta kertaa peräkkäin äi ti :D Oon mäkin kyllä noita äänteitä kuullu, että ei nyt varmaan kuitenkaan ihan tietosesti niitä sano, vaikka mies siitä ihan varma onkin :whistle:
Meil tulee kanssa ää-ti ää-ti ää-ti ää-ti :LOL: Saattaa parikin minsaa yksinään hokee tota :D :LOL:
 
Myö käytetään tota Pampersien 3 kokoo varmaan koko loppu vaippaikä :LOL: Yks paketti 4:sta on hyllynpäällä oottamassa kyllä :LOL: Ei niissä varmaan kyl niin suurta kokoeroo eoo ettei vois käyttää, mut tuo 3 ois nyt niinku aika passeli =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Kattelin noita vitosia niin ihan samankokosia on ku neloset. Joten ainakin meillä toimii ihan hyvin, muuta eroa niissä ei oo kun hinta :whistle: Siis kappale hinta kun niitä on paketissa 4 vähemmän.
Ok, hyvä tietää.. Meillä viimeset selkä**skat on tullu ku käytettii liian suuria Liberoita kun kuvittelin että kyllä jätkä kuitenki on sen ja sen kilonen :D :LOL: Siihe loppu Liberoiden käyttö :D
 
Isäntä läks mun vanhemmille viimeistelee keittiörempan 3/4 lapsista on kanssa siellä ja yks anoppilassa. Ite pitäs ruiskuun lähtä ja sitte hakee keskimmäistä jannua, et lähetään Nappulat hallilla- turnaukseen (jalkkis) ja palkintojenjakoon :D
Ja kirpparin kautta koukataan laittamassa -50% lappu, että kaikki vaan menis =)
Semmottiis tälle päivää =)
 
Huomenia vaan täältäkin.
Mä kans huomasin ton cittarin vaippatarjouksen. Halvalla sais.. Mä ostin kuiteski S-marketista 4-koon housuvaippoja, Liberon. Mekin ollaan käytetty vaan Pamperseja joten nyt mielenkiinnolla ootan falskaako mistään.. Aiemmin on ollu 3-koon joten siinäkin nyt muutos.

Tyttö on nyt ottanu tavaksi herätä puoli kasin aikaan. Mä nousen kasilta ku ukko on muuttunu aamuvirkuksi ja hoitaa tytön aamusyötön ja rupattelut. Just tässä päivänä muutamana mietin sitä ääneen, ku mä vähän niinku käytän tilannetta hyväkseni enkä nouse ite tytön kanssa aamuisin.. Mies siihen totesi että kyllä hänenkin täytyy joskus hoitaa tytttöä. Sehän hoitaa illat muuteskin. Selitti että kun hän on päivät töissä niin tottakai hän ottaa illat ja aamutkin,varsinkin jos on ite muuteski hereillä..

Mä täs eilen mietin että mikä saa ihmiset olemaan yhdessä. Mulla on muutamia kavereita joiden miehet on ihan fiilareissa joistain kaverien nuorista tyttöystävistä eikä ne oikein tee mitään yhdessä jne. Ne on niin toistensa vastakohdat että joskus mietin miten ne on edes kohdanneet.. Vähän samanlaista mietintää kuin täällä puhuttu "mitä rakkaus on" (mä oon tietty jo unohtanu kenen aloitus se oli.. :headwall: ). Ukonkin kanssa siitä puhuttiin ja aattelin taas ääneen että jos jotkut ihmiset onkin yhdessä/naimisissa järkisyistä (järkiavioliitto tms), mies siihen kysyi että mitäs järkeä sellaisessa sit on? Niinpä..mä en tiedä.
Aasinsiltana siihen mitä rakkaus on-kyselyyn: mulle rakkaus on sitä että mä kaipaan miestäni kun on pidempiä aikoja poissa, kun aattelen häntä niin sydän melkein pakahtuu onnesta, mä nautin suunnattomasti olla mieheni kanssa vaikka tekemättä mitään, mun ei tarvi tuntea syyllisyyttä jos en jaksakaan harrastaa seksiä kun voinhan mä vaan olla kainalossa sen ajan..

No joo, mä taidan mennä lepäilemään. Tyttö nukahti odotetusti päikkäreilleen ja ukko lähti rullaluistelemaan. Mä meen sit vastaavasti bodypumppiin iltapäivällä =)

Mukavaa lauantaita!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Kattelin noita vitosia niin ihan samankokosia on ku neloset. Joten ainakin meillä toimii ihan hyvin, muuta eroa niissä ei oo kun hinta :whistle: Siis kappale hinta kun niitä on paketissa 4 vähemmän.
Varmaan suurin ero hinnan lisäksi imukyky...oisko :/ =)
No voihan se tietysti noinki olla :D Tämmöselle lahopäälle ees tullu tommonen mieleen :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Kattelin noita vitosia niin ihan samankokosia on ku neloset. Joten ainakin meillä toimii ihan hyvin, muuta eroa niissä ei oo kun hinta :whistle: Siis kappale hinta kun niitä on paketissa 4 vähemmän.
Varmaan suurin ero hinnan lisäksi imukyky...oisko :/ =)
No voihan se tietysti noinki olla :D Tämmöselle lahopäälle ees tullu tommonen mieleen :ashamed:
:D B) :LOL:
Kuiteski joku 15 kilonen pissaaki enempi ku 9 kilonen :D Että kai se imukyky pitäs sitte olla :p
vaikken nyt niitä kokoja muista, mut noin esimerkkinä...
 
Nyt on pojun hedelmäsosevarasto vähän aikaa kunnossa, haettiin taas kaks pakettia muksua mammuteilta :D Hieman ykstoikkoinen ruokavalio välipalojen suhteen mutta kun halvalla saa :LOL:

Juu tänne ei mitään uutta.. Sittarissa ei ollu vaippoja, nyt oli kyltti että tavarantoimittajilla viivettä tms..
Meilläkin joskus poju äitiä huutelee :saint: Tai sit huudellaan isiä nimeltä :whistle:

Olispa kiva päästä puolukkaan.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Nyt on pojun hedelmäsosevarasto vähän aikaa kunnossa, haettiin taas kaks pakettia muksua mammuteilta :D
Kauan tuo mammuttitarjous onkaan voimassa...paljo makso hedelmäsoseet kpl??? Tartteeks tästä nyt sitte lähtee mammutoimaan... :D

*muoks. takaisin siivouksen pariin... *jahven pureman aiheuttama reaktio* :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Nyt on pojun hedelmäsosevarasto vähän aikaa kunnossa, haettiin taas kaks pakettia muksua mammuteilta :D
Kauan tuo mammuttitarjous onkaan voimassa...paljo makso hedelmäsoseet kpl??? Tartteeks tästä nyt sitte lähtee mammutoimaan... :D

*muoks. takaisin siivouksen pariin... *jahven pureman aiheuttama reaktio* :LOL:
1,20ekua 6purkkia, ovat paketteina eli yhtä makua paketissa mutta oli niitä useempaa soossia.. =)
 
Nyt on vaippoja ostettu, sekä housu- että teippivaippoja :xmas: Noita soseita katoin mutta en mä sit niitä ostanu ku noi on oikeestiki 1,50/6 kpl joten ei ollu kovin iso tarjous mun mielestä. Ja sit tuntuu että meil on syöty noita keltasia hedelmäsoseita niin paljo että ihme on ettei pojalla korvista jo kohta tule :D Puolukkapuuroa ostin kuitenki :p Ja kaikkea muuta mammuttimaista :whistle: Ihan hyvät alet tuli kyl ku saatii parikymppiä hinnasta pois lopussa =)

Meillä kyl löyty hyvin niitä vaippoja ja kaikkia kokoja. Tuntu tosi moni kävelevän kuuden vaippapakkauksen kanssa pois sieltä :D Hyvin näytti tekevän kauppansa =)

Nyt pitäis saada se siivousinspis päälle. Ärsyttää tommoset ku Jepsu jotka on siivonnu jo melkee ennen kukonlaulua |O kateellisena täällä vaan huutelen :ashamed:
 
Heipsan!

Me käytiin kans mammuttimarkkinoilla ja ostin yhteensä 4 satsia eli 12pkt noita vaippoja talteen. Kokoa 4 ja 5 ihan normi teippivaippoja, kun en oikeen niistä housuvaipoista pitänyt kun testailtiin. Voi olla, että myöhemmin kaduttaa noi ostot, mutta luotolla ostin ja sain tuosta nyt ne 12 kuittia, joilla voin sen sadeasun tilata =) Miehen sisko yllytti mua ostamaan kunnon satsin ja säästihän tuossa 33,20? joten kolme pkt tuli tavallaan ilmaseksi ja siihen päälle sitten saan vielä pojulle ensi syksyksi sen sadeasun =)

Kirpparille vein aamulla ison läjän tavaraa, kahdeksi viikoksi on nyt pöytä siellä alkuunsa. toivottavasti kauppa käy =) Pojan vaatteita lisään sinne sitten, jos nyt alkuunsa omat tekis kauppaansa. Kattelin niitä muiden hintoja, ihan järkyttävän paljon ihmiset pyytävät käytetystä tavarasta/vaatteesta :eek: Mä itse laitoin esim. pari talveä käytetyn villakngastakin 5? ja yhtä vanhan untuvatakin 6? ja näin toisilla olevan samanlaisissa ja hiukan kulahtaneemmissakin hintaa 15-30? :eek: Enköhän mä noista eroon siis pääse :whistle:
 
kristelle kiitos! niin ja mä töissä teen melko fyysistä hommaa ja kokoajan liikkeessä niin kyllähän se paino hupenee vaikka kokoajan herkkuja napsin :ashamed: äskenkin nykäsin puol pakettia mansikkaviennettaa...

Siivoaminen mä tykkään siivota mutta en jos porukka hilluu tiellä kokoajan. joten heti kun M meni ekoille päiksyille niin mamma heitti matot ulos ja alko hommiin. nyt sit loppuilta onkin ihan vapaata :)

Ruuat tehty ja syötykin ja kaupassa käyty. Poju otti äsken 2,5h päiksyt.

Jätski alko pyöriin mahassa :/ :x vessaan siis...

Jepsu
 
Myikö ne kristelle ihan suosiolla tuplamäärän vaippoja sulle? Kun eikö niitä 6 pakettia saanu ostaa/talous?

Nyt on taas tehty vähän kasvissoseita pakkaseen, miten se onki niin vaikee alottaa vaikka tosi helposti noi saa väännettyä...
 

Yhteistyössä