***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
5e...oliks paha? :whistle: On kuitenki ihan ku uus =) Ja nehä on ihan törkeen hintasia.
Ei todellakaan kuulosta pahalta!!! Ois kyl menny myös mun ostoskoriin... :heart:
Nyt ei oo sit enää ostokrapulaa kun joku "hyväksy" ton ostoksen :LOL: :LOL: :hug:
ja 7 eurolla löyty TÄYSIN uudenveronen Umbron tuulitakki+housut, 80cm =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Nyt ei oo sit enää ostokrapulaa kun joku "hyväksy" ton ostoksen :LOL: :LOL: :hug:
ja 7 eurolla löyty TÄYSIN uudenveronen Umbron tuulitakki+housut, 80cm =)
Tiedän tunteen!!! :D

muoks. Meil tuon kokoinen tuulipuku pojalla jo käytössä, mut pitää hihoja ja lahkeita kääriä...välil jätän roikkumaan... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Nyt ei oo sit enää ostokrapulaa kun joku "hyväksy" ton ostoksen :LOL: :LOL: :hug:
ja 7 eurolla löyty TÄYSIN uudenveronen Umbron tuulitakki+housut, 80cm =)
Tiedän tunteen!!! :D

muoks. Meil tuon kokoinen tuulipuku pojalla jo käytössä, mut pitää hihoja ja lahkeita kääriä...välil jätän roikkumaan... :LOL:
Meillä on 68cm käytössä :whistle: :LOL:
Toi 80cm vois keväällä mennä just hihoja ja lahkeita käärimällä, mut syksyllä sit...pakko oli ostaa ku halvalla sai :xmas: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut kiva oli huomata, et poikienki juttuja oli menny kivasti....siis sellasia mistä ite halusivat luopua, saavat sitte rahatki itelleen =)
Toi on varmasti oikeesti aika vaikeeta lasten luopua tavaroistaan. No, ku myös mun on vaik oon jo näin vanha. Hatunnosto pojille... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Toi on varmasti oikeesti aika vaikeeta lasten luopua tavaroistaan. No, ku myös mun on vaik oon jo näin vanha. Hatunnosto pojille... :xmas:
Kyllä ne piiiiitkään mietti, etenki 5v :saint: No sitte se pari kirjaa ja autoo raaski antaa :D Saa sit uutta tilalle ;)
Sit oli ihan järkevääkin, mm säärisuojia joita meil on kaapit täynnä, ni ylimääräsistä voi luopua :LOL:
 
Tais neiti nukahtaa. Ihan just pitää kyllä jo herättää :whistle:
Mua alko häirittee, et mis mein 5v on kun ei oo yli puolee tuntiin näkyny....on siis pihalla ollu kavereitten kanssa...menny taas tietty jolleen sisälle vaikka sanoin et PITÄÄ tulla sanomaan jos menee...
Onneks ukko tulee viimestää seiskalta, ni saa lähtä ovelta ovelle kiertää, et missä jannu mahtaa olla :LOL: :whistle:
Yhet tos onneks tietääki, et jos siellä on, ni pistää ennen seiskaa kotiin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
mis mein 5v on kun ei oo yli puolee tuntiin näkyny....on siis pihalla ollu kavereitten kanssa...menny taas tietty jolleen sisälle vaikka sanoin et PITÄÄ tulla sanomaan jos menee...
Teil ei sit oo joka pojal kännyä... ;) Tuota aikaa "kauhulla" odotan...mä oon niin säikky. :xmas: Mä laitan niille tutkavyöt... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
mis mein 5v on kun ei oo yli puolee tuntiin näkyny....on siis pihalla ollu kavereitten kanssa...menny taas tietty jolleen sisälle vaikka sanoin et PITÄÄ tulla sanomaan jos menee...
Teil ei sit oo joka pojal kännyä... ;) Tuota aikaa "kauhulla" odotan...mä oon niin säikky. :xmas: Mä laitan niille tutkavyöt... :LOL:
No tolle 5veelle sais olla joka päivälle oma, mieluiten 2 |O Se on sellanen taivaanrannanmaalari :LOL: :LOL:
Isommilla ei kyl onneks oo hukkunu viel yhtään luuria :whistle:
Tää on tällänen katu, että hyvin kyllä näkee jos penskat tuos etupihoilla ovat ja muutamille takapihoilleki, mutku tuppaavat sisälle menemään, ni ei sit tiiä et kenellä ovat :headwall: :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä