Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ai joo ja kirpparilta löysin aivan ihanan Tinttu hatun neidille...sellanen valkonen pörrö "pupunkorva" kypärähattu![]()
Paljo köyhdyit? :xmas:
5e...oliks paha?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ai joo ja kirpparilta löysin aivan ihanan Tinttu hatun neidille...sellanen valkonen pörrö "pupunkorva" kypärähattu![]()
Paljo köyhdyit? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Joo, kyl mää tajusin oikeesti![]()
Joo...mä tiesin et oot samoilla aalloilla... :xmas: :xmas:
Oho!...män pieleen...
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:5e...oliks paha?On kuitenki ihan ku uus =) Ja nehä on ihan törkeen hintasia.
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:5e...oliks paha?On kuitenki ihan ku uus =) Ja nehä on ihan törkeen hintasia.
Ei todellakaan kuulosta pahalta!!! Ois kyl menny myös mun ostoskoriin... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ans hurauttaen tänne vaanHyllyt notkuu
Mieki vein tänään meijän pöytään lisää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ans hurauttaen tänne vaanHyllyt notkuu
Mieki vein tänään meijän pöytään lisää
![]()
Varo vaan...jos joku tuijottaa seuraavalla kerralla...se oon sit mä :xmas: .
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt ei oo sit enää ostokrapulaa kun joku "hyväksy" ton ostoksen![]()
:hug:
ja 7 eurolla löyty TÄYSIN uudenveronen Umbron tuulitakki+housut, 80cm =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Laita tollanen ---> :xmas: pipo päähä ni tunnistan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt ei oo sit enää ostokrapulaa kun joku "hyväksy" ton ostoksen![]()
:hug:
ja 7 eurolla löyty TÄYSIN uudenveronen Umbron tuulitakki+housut, 80cm =)
Tiedän tunteen!!!![]()
muoks. Meil tuon kokoinen tuulipuku pojalla jo käytössä, mut pitää hihoja ja lahkeita kääriä...välil jätän roikkumaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Laita tollanen ---> :xmas: pipo päähä ni tunnistan![]()
Onks toi musta hattu jossa punainen raita...:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut kiva oli huomata, et poikienki juttuja oli menny kivasti....siis sellasia mistä ite halusivat luopua, saavat sitte rahatki itelleen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on 68cm käytössä![]()
![]()
Toi 80cm vois keväällä mennä just hihoja ja lahkeita käärimällä, mut syksyllä sit...pakko oli ostaa ku halvalla sai :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Toi on varmasti oikeesti aika vaikeeta lasten luopua tavaroistaan. No, ku myös mun on vaik oon jo näin vanha. Hatunnosto pojille... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on 68cm käytössä![]()
![]()
Toi 80cm vois keväällä mennä just hihoja ja lahkeita käärimällä, mut syksyllä sit...pakko oli ostaa ku halvalla sai :xmas:![]()
En ko-ko-kom-men-toi suloseni...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Eiks tos niinku oo toi päällinen musta ja sit punanen ja valkonen raita...vai olisko toi valkonen karvareunus?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sulo Vilen :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sulo Vilen :xmas:
Tääl toinen Sulo... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:mis mein 5v on kun ei oo yli puolee tuntiin näkyny....on siis pihalla ollu kavereitten kanssa...menny taas tietty jolleen sisälle vaikka sanoin et PITÄÄ tulla sanomaan jos menee...
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:P**ka äiti istuu vaan koneella eikä tiiä missä lapsi menee:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:mis mein 5v on kun ei oo yli puolee tuntiin näkyny....on siis pihalla ollu kavereitten kanssa...menny taas tietty jolleen sisälle vaikka sanoin et PITÄÄ tulla sanomaan jos menee...
Teil ei sit oo joka pojal kännyä...Tuota aikaa "kauhulla" odotan...mä oon niin säikky. :xmas: Mä laitan niille tutkavyöt...
![]()