***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Joko teillä kaikilla vauvat jo nousee seisoma asentoon :eek:
Meillä ei vielä ryömi, ei konttaa. Menee kierimällä eteenpäin ja istuu tuettuna, mutta siinäpä se.
No ei nuo muutkaan lapset oppinu konttaan kuin vasta 11kk iässä, joten nou hätä :D

MInä ja pikku-ukkeli 7kk ja vähän päälle :wave:
Meillä istutaan tukevastituettuna ja... siihen lista loppuuki. Ei pyöri edes kyljeltä kyljelle, selältä kääntyy mahalleen ja sitten huutaa että hakekaa miut pooois...

Kaikki sukujuhlissa puristelee pojan reisiä ja lohduttelee mua että kyllä ne siitä kapenee, kun poika alkaa liikkua. Joo ei mua pojan pulleroisuus haittaa, tietää ainakin että antaa ruokaa riittävästi :p
Mutta oishan se kiva kun ei enää tarvis koko päivää sykytellä, sitä kun on tehty jo se seitsemän kuukautta... Lattialla tuo ei vaan viihdy kirveellä uhatenkaan.
 
Huhhuh..ei minusta töitä tekeväksi ole...4½h jäähallin kahviossa riittää taas toviksi :LOL: :LOL: |O :xmas:

Koitetaas kommentoida mitä muistan :xmas:

Sitteriä meillä on käyteytetty viimeksi joskus..hmm..5kk iässä ja myinkin sen tuossa pri viikkoa sitten pois vaunujen kanssa samassa satsissa =)

Neiti konttaa, istuu jotenkuten ilman tukea, nousee polvilleen, muttei seisomaan ja osaa lähteä liikkeelle istuvasta asennosta (tän opettelussa tolla kolmosella meni aikaa!!)...muun muassa noita osaa =) Parhaillaan neiti könöttöö tuossa polvillaan akvaarion edessä ja ihailee kaloja :heart:

Pallosta neiti ei juurikaan ole kiinnostunut, mutta ehdoton lempparilelu on Junior maissunaksu pussi, tyhjä siis :LOL: :LOL:

Että semmosta taas =)
 
Mie oon oikeesti ihan poikki :xmas: Ja vaan 4½h töissä :LOL: Paras pysyä vaan himpessä :p
Neiti leikkii tuolla päikseen, mies lähti poikien kanssa crossaamaan...pitäsköhän lähtä siwasta hakemaan mässyä BB:lle :xmas: :p :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ai joo ja kirpparilta löysin aivan ihanan Tinttu hatun neidille...sellanen valkonen pörrö "pupunkorva" kypärähattu :D
Haluu kans, tosin voisin näyttää siinä ei söpöltä... |O :xmas:
Siis se on aivan ylisöpö!!!!!! :heart: ´Lapsella ;) :LOL:
Miks mä en enää löydä mitään kivaa nois paikoist... No, tietty tytölle löytäis... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ai joo ja kirpparilta löysin aivan ihanan Tinttu hatun neidille...sellanen valkonen pörrö "pupunkorva" kypärähattu :D
Haluu kans, tosin voisin näyttää siinä ei söpöltä... |O :xmas:
Siis se on aivan ylisöpö!!!!!! :heart: ´Lapsella ;) :LOL:
Miks mä en enää löydä mitään kivaa nois paikoist... No, tietty tytölle löytäis... =)
Tuolla on melkeen aina kaikkee kivaa...toki pitää olla just oikeesee aikaan ;)
Ja toi on siis ihan lastentavarakirppis =)
 

Yhteistyössä