:wave: Yötä Helmis!Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No mutta menen kuitenkin. Hauskaa iltaa ja hyvää yötä! :wave:
...niinhän sitä toki pitäisi...mut ku mä oon niin uteliasAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä vähän fuskasin ja selailin vaan. :xmas:
:headwall: :headwall: miten lekuri voi sanoa ettei neitillä ole oireita?(siis siihen vain oireiset hoidetaan kommenttiin). Meil on täällä käytäntönä et jos perheessä puolella angina, niin kaikille kuuri ja jos toistuu jollain perheestä kolmannen kerran niin kaikille kuuri. Koska voi oilla tosiaan oireeton kantaja! Ja sitä "kierrettä" ei saada muuten katkastua!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Neiti huutaa nyt jotaa ihmettä :ashamed:
Ois perkule saanu kyllä ees varmuudeks noilleki antaa ne kuurit :headwall: :headwall: :headwall:
Tai sitte sil on tulossa toinen hammas tjn :/
Meillä taitaa jatkua mun yh-viikonloppu. Nyt mies on kuulemma kipeä. :$ Neidin kanssa kahestaan ollaan hereillä, miehet nukkuu vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva":Mulla oli suuri tarkoitus että tänään ois tytön ja isän omapäivä ja mä vetäisin vaikka lonkkaa.. Mutta taitaa ukolle tullakin vapaapäivä koska me lähdetään lastenkutsuille kaverille.
Ei meilläkään seisota eikä kontata. Ryömitäänkin vain taaksepäin, lisäksi kieritään (ja kovaa!) sekä pyöritään lattialla. Istuu tuettuna, mutta ilman tukea heittäytyisi miten sattuu, joten ei istuteta vielä.Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Joko teillä kaikilla vauvat jo nousee seisoma asentoon
Meillä ei vielä ryömi, ei konttaa. Menee kierimällä eteenpäin ja istuu tuettuna, mutta siinäpä se.
Ei meillä vielä nousta ite seisomaan eikä istumaan. Seisoo tosin tukea vasten tosi jämäkästi ja mieluiten oiski vaan seisomassa. Onneks ei pääse vielä ite pystyyn Ei konttaa. Eikä uskallettais jättää istumaan ilman tukea vielä Tuo pääsee eteenpäin sängyllä, lattialla peruuttaa ja pyörii napansa ympäri vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Ei meilläkään seisota eikä kontata. Ryömitäänkin vain taaksepäin, lisäksi kieritään (ja kovaa!) sekä pyöritään lattialla. Istuu tuettuna, mutta ilman tukea heittäytyisi miten sattuu, joten ei istuteta vielä.Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Joko teillä kaikilla vauvat jo nousee seisoma asentoon
Meillä ei vielä ryömi, ei konttaa. Menee kierimällä eteenpäin ja istuu tuettuna, mutta siinäpä se.