Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No mutta menen kuitenkin. Hauskaa iltaa ja hyvää yötä! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä vähän fuskasin ja selailin vaan. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Neiti huutaa nyt jotaa ihmettä :ashamed:
Ois perkule saanu kyllä ees varmuudeks noilleki antaa ne kuurit :headwall: :headwall: :headwall:
Tai sitte sil on tulossa toinen hammas tjn :/
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva":Mulla oli suuri tarkoitus että tänään ois tytön ja isän omapäivä ja mä vetäisin vaikka lonkkaa.. Mutta taitaa ukolle tullakin vapaapäivä koska me lähdetään lastenkutsuille kaverille.
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Joko teillä kaikilla vauvat jo nousee seisoma asentoon![]()
Meillä ei vielä ryömi, ei konttaa. Menee kierimällä eteenpäin ja istuu tuettuna, mutta siinäpä se.
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Joko teillä kaikilla vauvat jo nousee seisoma asentoon![]()
Meillä ei vielä ryömi, ei konttaa. Menee kierimällä eteenpäin ja istuu tuettuna, mutta siinäpä se.
Ei meilläkään seisota eikä kontata. Ryömitäänkin vain taaksepäin, lisäksi kieritään (ja kovaa!) sekä pyöritään lattialla. Istuu tuettuna, mutta ilman tukea heittäytyisi miten sattuu, joten ei istuteta vielä.