***HELMET 2008*** Syysviikko 36

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Täällä on onneks kerhot ilmasia :whistle:
Toi perhetupa maksaa ekalta lapselta 40 euroa lukukausi ja useammilta 15 euroa. Mut kaipa se ihan ok on jos lapsen voi jättää lapsiparkkiin sinne joskus ja toimintaa on jos jonkinlaista joka päivä. Tai en minä tiiä mutta ainoa mahollisuus tommoseen se täällä on :D
Täällä on avoin pk ilmanen, mut siellä on kanssa tuo hoitosysteemi, että voi varata hoitopäivän =) Ja se maksaa muutaman euron/kerta =) Ei siis mitään kausimaksuja tms..
 
Meillä poika teki juuri ekat pissat pottaan :D :heart: Ylpeänä äitinä pakko jakaa tämäkin tieto kanssanne :LOL:

Mä en oo tutustunut täällä noihin perhekerhoihin, tossa lähellä kyllä ois seurakunnan hommeleita joka toinen keskiviikko :whistle: Pianhan mä jo meen töihinkin, niin ei tiä viittiskö siel käydä... Muskari alkaa ens maanantaina ja se onkin sit ainoa meidän sellainen ohjattu harrastus pojan kanssa :ashamed:
 
Onnittelut Kristellelle ja pojan pissoille :D Ostitteko te sen BB:n pottatuolin?

Vitsi että meillä nukutaan hyvin pihalla vesisateessa :D

Pitääki vissii mennä tsekkaan se seurakunnan kerhoki joskus, toivottavasti ei täälläkään kysyttäis mitää uskonnosta. Tuli muuten Jahve mieleen että Sunilassahan mä kävin ite sitä kerhoa sillo ja ne anto ortodoksin olla siellä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onnittelut Kristellelle ja pojan pissoille :D Ostitteko te sen BB:n pottatuolin?

Vitsi että meillä nukutaan hyvin pihalla vesisateessa :D
Ostettiin juu se BB:n valkoinen pottatuoli (sieltä CM:sta tarjouksesta 24,50), sopii nyt siis meidän veskiin =) :ashamed:

Meillä kans poju vetäsi lähes 2h unet, kun sade ropisi mukavasti =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ai, Big Brother-potan? Ootte kyllä todellisia faneja :LOL: :LOL: Onkohan niillä joki baby-sarja? bodyja, vaippoja, leluja, jne? :LOL:
Juu meilläki poika ois kattonu sitä eilen illalla mut isi oli tiukkana että telkassa on korostettu eilisen jakson olevan K-15 :LOL: Ei vaiskaa.. Tää oli yks ilta vähä sekavaa ku samaan aikaa puhuttiin BB-potasta ja BB-Minnasta mm. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on tänään vaan makaroonia ja kalapuikkoja :whistle: Miksei kukaan oo käyny kaupassa |O |O Tiiä millon sitä ehtis :whistle:
Meillä onkin vaan eilistä makkarakeittoa :/ Tosin keitot mun mielestä on parempia seuraavana päivänä, mut ei vaan huvittas syödä samaa sapuskaa kahtena pv:nä peräkkäin :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on tänään vaan makaroonia ja kalapuikkoja :whistle: Miksei kukaan oo käyny kaupassa |O |O Tiiä millon sitä ehtis :whistle:
Meil oli eilen kalapuikkoja ja perunamuusia :D Tänää taitaa olla Apetit kasvissosekeittoa :whistle: Mie oon hyvin varautunu jos meil tulee iltapäivällä keltasta vettä :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Pitäis varmaan käydä joskus itekin ottaa vinkkiä sapuskoihin tuota Mitäs nyt -puolelta, kun siellä näyttäis välillä olevan "mitä tänään ruuaksi-gallupia" :LOL:
Mä käytän aika usein tommosia ketjuja tai sitte selailen blogeja jos alkaa tuntumaan että koko ajan on samoja ruokia :xmas:

Tommosen ketjun vois alottaa jonnekin kyl :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meillevauva :(
mulla on ollut skolioosi pienenä ja isompana kaikenlaista selkäkremppaa. Iskias on tuttua joo, ja raskausaikana olin työpaikalla pesemässä lattiaa niin selkä pamahti. Jouduin kyyröttelemään siellä lattialla kunnes mies tuli noutamaan :| :'(
Täällä yks selkävaivainen lisää
:wave: se on ihan helvettiä.Mulla pamahti just ennen raskautta yks yö nukkuessa :eek: pari viikkoa konttasin pitkin lattioita ja itkin. Öisin taas särkee,helkkari.Nyt pitäis taas mennä kiusaamaan lääkäreitä et pääsis magneettikuvaukseen.Niin ja multa löytyi selkärankareumageeni joka ei kuulemma ollut vuosi sitten aktiivinen ,joten sitäkin pitäis tutkia :( No tulipa sairaskertomus...meen jatkaa päivän kuulumisien lukemista =)
 
:LOL: voi ei Muorillaoli sitten Hitckockin linnut :eek: siinä akku jutussa mä olisin vaan kiljunu tumput suorina osaamatta tehdä mitään.No nyt voisitkin sitten alkaa avantouintia harrastaamaan... :D tai suoraan hengenpelastuskouluun ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Siis tota...nytkun on äippälomalla, niin onko työterveydenpiirissä vai pitääkö mennä arvariin??? :whistle: :wave: :wave:
--en tiä vastasko jo joku mut meillä kunnassa ainaksin saapi mennä työterkalle äitiyslomalla, hoitovapaalla ei.

)


|O kade...meillä ei saa ja se on ainoa lekuri joka todella ottaa asiakseen auttaa
 

Yhteistyössä