***HELMET 2008*** Syysviikko 36

Myö oltiin perheerhossa tänään...normisti likka menee päiväunille 9.30-10.00...mut hienosti jakso sitkutella melkeen 11.30 asti, et kotia päästiin :D Just käännyttiin kadulle ku silmät lupsaskiinni, mut heräs ku otin autosta ja kävi sit sänkyynsä, nukkuu vielki =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mieki voisin vaikka akvaarion siivoo, mut en VIITTI |O :xmas:
--oisko muutes tarveta hitutaleille, tollasesta iiiiiiiiiiiiisosta pönikästä ois jälellänoin puolet, ohv kaupassa on pönikälle n. 15? ja mä möisin ton puolikkaan 4? +kulut, sais varmaan halvalla lähettettyä mingrip pusseissa :wave:
Ainahan niille tietty on :whistle: Ellen pistä koko saavia hetkeks jäähylle :/
--ei muuta kun Yvllä osotetta sit kun tarvit niin rupeen "kamaa" pussittaan :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mieki voisin vaikka akvaarion siivoo, mut en VIITTI |O :xmas:
--oisko muutes tarveta hitutaleille, tollasesta iiiiiiiiiiiiisosta pönikästä ois jälellänoin puolet, ohv kaupassa on pönikälle n. 15? ja mä möisin ton puolikkaan 4? +kulut, sais varmaan halvalla lähettettyä mingrip pusseissa :wave:
Ainahan niille tietty on :whistle: Ellen pistä koko saavia hetkeks jäähylle :/

-tuol toi mun lepää tyhjillään...ens kesänä varmaan teen sitä kasvihuoneen tomaateille :LOL:
Hyvä idea :LOL:
Mie oon vähä suunnitellu jos hävittäs ton siks aikaa, et pojat ottas sitte vastuun siitä, jos haluaavat :/ Mutkun toisaalta ei raaskis...mutta eipä toi pas**sena tossa paljoo kaunistakaan |O |O

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mieki voisin vaikka akvaarion siivoo, mut en VIITTI |O :xmas:
--oisko muutes tarveta hitutaleille, tollasesta iiiiiiiiiiiiisosta pönikästä ois jälellänoin puolet, ohv kaupassa on pönikälle n. 15? ja mä möisin ton puolikkaan 4? +kulut, sais varmaan halvalla lähettettyä mingrip pusseissa :wave:
Ainahan niille tietty on :whistle: Ellen pistä koko saavia hetkeks jäähylle :/
--ei muuta kun Yvllä osotetta sit kun tarvit niin rupeen "kamaa" pussittaan :whistle: :LOL:
Uskotko, et postissa voidaa vähä ihmetellä :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hyvä idea :LOL:
Mie oon vähä suunnitellu jos hävittäs ton siks aikaa, et pojat ottas sitte vastuun siitä, jos haluaavat :/ Mutkun toisaalta ei raaskis...mutta eipä toi pas**sena tossa paljoo kaunistakaan |O |O


--juu kyl se meilläkin jäi isännän harteille kun noi vedenvaihot ei onnannukkaan letukulla niin kun piti :ashamed: , aatelin sit luopuu koko hässäkästä, ihan hyvin sain onneks kalatkin myytyä..ja toisaalta on kyl helpottumu olo..vaik ihan kivahan se oli, nimen omaan puhtaana :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Perhekerho vois olla ihan jees, mut hitsit ku ne on aikasin :eek: , mee käännetään kylkee ja pierastaan tohon aikana ku se alkaa, tai sit ollaan just herätty :eek:
Mie herään ennen seiskaa melkeen joka aamu...ja mlkeen neitiki sit herää siihen mekkalaan, ku pojat alka lähtee...normaalisti ei kyllä ennen 10 päässä minnee, mut kun valmistautuu jo illalla ;) :whistle: :LOL: Oltiin tänään jo 8.50 kerhon pihassa :LOL:
 
Me just ilmottauduttiin täällä tommoseen ensisynnyttäjä-äitien ja vauvojen kerhoon. Alkaa parin viikon päästä =) Ihan kiva törmäillä muiden tän alueen äitien kanssa kun niitä muutenki näkee täällä kärryjen kanssa mutta ei jutuille tuu jäätyä :D Ja ton aikaki on mitä loistavin meille aamu-unisille, klo 14-16 :D Varmaa keretään :LOL:

Meil jätkä ei meinannu millää nukahtaa sisälle ni ei muuta ku tonne sateeseen nukuttelemaan, nyt vetää tyytyväisenä unia takapihalla =) Ai nii pitääki kertoa että toi suloisuus vilkutti mulle eilen kun kävi nukkumaan :heart: Toi vilkutus on kyllä niin ihana, pojastaki :D

Vedet on poikki ja mies on jopa teipannu sen painikkeen millä vessanpönttö vedetään etten vahingossakaan koske siihen :LOL: Kohtahan ne vedet pistetään päälle jo ja mulla on vieläki 10 litran kanisteri täynnä, meinasin että josko pesisin pojan huoneen lattiat että sais kulutettua. Toisaalta ei viitti ottaa riskiä jos vaikka vedet ei meekkää jostain syystä päälle :LOL:

Ai nii Hipalla kolahti vielä viime yönä :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Me just ilmottauduttiin täällä tommoseen ensisynnyttäjä-äitien ja vauvojen kerhoon. Alkaa parin viikon päästä =) Ihan kiva törmäillä muiden tän alueen äitien kanssa kun niitä muutenki näkee täällä kärryjen kanssa mutta ei jutuille tuu jäätyä :D Ja ton aikaki on mitä loistavin meille aamu-unisille, klo 14-16 :D Varmaa keretään :LOL:
Mekin alettiin käydä tytön kanssa vastaavanlaisessa kerhossa. Tai oikeastaa kahdessa. Avoimen pk:n ja seurakunnan. Tiistaina klo 13-16 ja perjantaina 13-14.30. Suosittelen kyllä! Tyttö tykkää ainakin. Ja saa kahvitella aikuisten seurassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Me just ilmottauduttiin täällä tommoseen ensisynnyttäjä-äitien ja vauvojen kerhoon.
Miksei meille oo tollasia :p :headwall:
Siis kenen järjestämä tää olis?
Meillä toi järjestetään tän alueen perhekerhon (perhetupa) toimesta ja neuvola on siinä jotenki kai mukana. Ilmeisesti siellä on aikalailla sama porukka mikä oli meijän synnytysvalmennuksessa.

Tonne perhekerhoon ei olla vielä päästy mutta pitää mennä tsekkaan se ennen ku poika täyttää vuoden kun alle vuoden ikäset pääsee ilmasiks, vanhemmilla on joku vuosimaksu. Mutta niillä on siellä ohjelmaa joka päiväks ja sitte oliko se kerran viikossa että sinne voi jättää lapsen hetkeks hoitoon jos on jotain asioita itellää hoidettavana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Me just ilmottauduttiin täällä tommoseen ensisynnyttäjä-äitien ja vauvojen kerhoon. Alkaa parin viikon päästä =) Ihan kiva törmäillä muiden tän alueen äitien kanssa kun niitä muutenki näkee täällä kärryjen kanssa mutta ei jutuille tuu jäätyä :D Ja ton aikaki on mitä loistavin meille aamu-unisille, klo 14-16 :D Varmaa keretään :LOL:
Mekin alettiin käydä tytön kanssa vastaavanlaisessa kerhossa. Tai oikeastaa kahdessa. Avoimen pk:n ja seurakunnan. Tiistaina klo 13-16 ja perjantaina 13-14.30. Suosittelen kyllä! Tyttö tykkää ainakin. Ja saa kahvitella aikuisten seurassa :D
Täälläki ois perjantaisin vielä seurakunnan kerho mutta ei oo sielläkään tullu käytyä. Tää on varmaa tyhmä kysymys mutta onko pakko olla luterilainen jos niihin menee? Mä oon ite ollu joskus pienenä noissa ja sillo ei tarvinu olla. Ja voinhan mä tietty aina sanoa että vien pojan tutustumaan isäsä uskontoon, niin tuskin ne sillo sitä potkii pois :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Me just ilmottauduttiin täällä tommoseen ensisynnyttäjä-äitien ja vauvojen kerhoon. Alkaa parin viikon päästä =) Ihan kiva törmäillä muiden tän alueen äitien kanssa kun niitä muutenki näkee täällä kärryjen kanssa mutta ei jutuille tuu jäätyä :D Ja ton aikaki on mitä loistavin meille aamu-unisille, klo 14-16 :D Varmaa keretään :LOL:
Mekin alettiin käydä tytön kanssa vastaavanlaisessa kerhossa. Tai oikeastaa kahdessa. Avoimen pk:n ja seurakunnan. Tiistaina klo 13-16 ja perjantaina 13-14.30. Suosittelen kyllä! Tyttö tykkää ainakin. Ja saa kahvitella aikuisten seurassa :D
Täälläki ois perjantaisin vielä seurakunnan kerho mutta ei oo sielläkään tullu käytyä. Tää on varmaa tyhmä kysymys mutta onko pakko olla luterilainen jos niihin menee? Mä oon ite ollu joskus pienenä noissa ja sillo ei tarvinu olla. Ja voinhan mä tietty aina sanoa että vien pojan tutustumaan isäsä uskontoon, niin tuskin ne sillo sitä potkii pois :D
Ei täällä ainakaan kukaan kysy mitään mihin uskontoon kuulut :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Täällä on onneks kerhot ilmasia :whistle:
Toi perhetupa maksaa ekalta lapselta 40 euroa lukukausi ja useammilta 15 euroa. Mut kaipa se ihan ok on jos lapsen voi jättää lapsiparkkiin sinne joskus ja toimintaa on jos jonkinlaista joka päivä. Tai en minä tiiä mutta ainoa mahollisuus tommoseen se täällä on :D
 

Yhteistyössä