--ei muuta kun Yvllä osotetta sit kun tarvit niin rupeen "kamaa" pussittaanAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ainahan niille tietty on Ellen pistä koko saavia hetkeks jäähylle :/Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--oisko muutes tarveta hitutaleille, tollasesta iiiiiiiiiiiiisosta pönikästä ois jälellänoin puolet, ohv kaupassa on pönikälle n. 15? ja mä möisin ton puolikkaan 4? +kulut, sais varmaan halvalla lähettettyä mingrip pusseissa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mieki voisin vaikka akvaarion siivoo, mut en VIITTI |O :xmas:
Hyvä ideaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ainahan niille tietty on Ellen pistä koko saavia hetkeks jäähylle :/Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--oisko muutes tarveta hitutaleille, tollasesta iiiiiiiiiiiiisosta pönikästä ois jälellänoin puolet, ohv kaupassa on pönikälle n. 15? ja mä möisin ton puolikkaan 4? +kulut, sais varmaan halvalla lähettettyä mingrip pusseissa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mieki voisin vaikka akvaarion siivoo, mut en VIITTI |O :xmas:
-tuol toi mun lepää tyhjillään...ens kesänä varmaan teen sitä kasvihuoneen tomaateille
Uskotko, et postissa voidaa vähä ihmetelläAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ei muuta kun Yvllä osotetta sit kun tarvit niin rupeen "kamaa" pussittaanAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ainahan niille tietty on Ellen pistä koko saavia hetkeks jäähylle :/Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--oisko muutes tarveta hitutaleille, tollasesta iiiiiiiiiiiiisosta pönikästä ois jälellänoin puolet, ohv kaupassa on pönikälle n. 15? ja mä möisin ton puolikkaan 4? +kulut, sais varmaan halvalla lähettettyä mingrip pusseissa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mieki voisin vaikka akvaarion siivoo, mut en VIITTI |O :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hyvä idea
Mie oon vähä suunnitellu jos hävittäs ton siks aikaa, et pojat ottas sitte vastuun siitä, jos haluaavat :/ Mutkun toisaalta ei raaskis...mutta eipä toi pas**sena tossa paljoo kaunistakaan |O |O
Mie herään ennen seiskaa melkeen joka aamu...ja mlkeen neitiki sit herää siihen mekkalaan, ku pojat alka lähtee...normaalisti ei kyllä ennen 10 päässä minnee, mut kun valmistautuu jo illalla Oltiin tänään jo 8.50 kerhon pihassaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Perhekerho vois olla ihan jees, mut hitsit ku ne on aikasin , mee käännetään kylkee ja pierastaan tohon aikana ku se alkaa, tai sit ollaan just herätty
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:--ei muuta kun Yvllä osotetta sit kun tarvit niin rupeen "kamaa" pussittaan
Uskotko, et postissa voidaa vähä ihmetellä
Miksei meille oo tollasia :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Me just ilmottauduttiin täällä tommoseen ensisynnyttäjä-äitien ja vauvojen kerhoon.
Siis kenen järjestämä tää olis?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Miksei meille oo tollasia :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Me just ilmottauduttiin täällä tommoseen ensisynnyttäjä-äitien ja vauvojen kerhoon.
Mekin alettiin käydä tytön kanssa vastaavanlaisessa kerhossa. Tai oikeastaa kahdessa. Avoimen pk:n ja seurakunnan. Tiistaina klo 13-16 ja perjantaina 13-14.30. Suosittelen kyllä! Tyttö tykkää ainakin. Ja saa kahvitella aikuisten seurassaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Me just ilmottauduttiin täällä tommoseen ensisynnyttäjä-äitien ja vauvojen kerhoon. Alkaa parin viikon päästä =) Ihan kiva törmäillä muiden tän alueen äitien kanssa kun niitä muutenki näkee täällä kärryjen kanssa mutta ei jutuille tuu jäätyä Ja ton aikaki on mitä loistavin meille aamu-unisille, klo 14-16 Varmaa keretään
Meillä toi järjestetään tän alueen perhekerhon (perhetupa) toimesta ja neuvola on siinä jotenki kai mukana. Ilmeisesti siellä on aikalailla sama porukka mikä oli meijän synnytysvalmennuksessa.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Siis kenen järjestämä tää olis?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Miksei meille oo tollasia :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Me just ilmottauduttiin täällä tommoseen ensisynnyttäjä-äitien ja vauvojen kerhoon.
Täälläki ois perjantaisin vielä seurakunnan kerho mutta ei oo sielläkään tullu käytyä. Tää on varmaa tyhmä kysymys mutta onko pakko olla luterilainen jos niihin menee? Mä oon ite ollu joskus pienenä noissa ja sillo ei tarvinu olla. Ja voinhan mä tietty aina sanoa että vien pojan tutustumaan isäsä uskontoon, niin tuskin ne sillo sitä potkii poisAlkuperäinen kirjoittaja Ciba:Mekin alettiin käydä tytön kanssa vastaavanlaisessa kerhossa. Tai oikeastaa kahdessa. Avoimen pk:n ja seurakunnan. Tiistaina klo 13-16 ja perjantaina 13-14.30. Suosittelen kyllä! Tyttö tykkää ainakin. Ja saa kahvitella aikuisten seurassaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Me just ilmottauduttiin täällä tommoseen ensisynnyttäjä-äitien ja vauvojen kerhoon. Alkaa parin viikon päästä =) Ihan kiva törmäillä muiden tän alueen äitien kanssa kun niitä muutenki näkee täällä kärryjen kanssa mutta ei jutuille tuu jäätyä Ja ton aikaki on mitä loistavin meille aamu-unisille, klo 14-16 Varmaa keretään
Ei täällä ainakaan kukaan kysy mitään mihin uskontoon kuulut :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Täälläki ois perjantaisin vielä seurakunnan kerho mutta ei oo sielläkään tullu käytyä. Tää on varmaa tyhmä kysymys mutta onko pakko olla luterilainen jos niihin menee? Mä oon ite ollu joskus pienenä noissa ja sillo ei tarvinu olla. Ja voinhan mä tietty aina sanoa että vien pojan tutustumaan isäsä uskontoon, niin tuskin ne sillo sitä potkii poisAlkuperäinen kirjoittaja Ciba:Mekin alettiin käydä tytön kanssa vastaavanlaisessa kerhossa. Tai oikeastaa kahdessa. Avoimen pk:n ja seurakunnan. Tiistaina klo 13-16 ja perjantaina 13-14.30. Suosittelen kyllä! Tyttö tykkää ainakin. Ja saa kahvitella aikuisten seurassaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Me just ilmottauduttiin täällä tommoseen ensisynnyttäjä-äitien ja vauvojen kerhoon. Alkaa parin viikon päästä =) Ihan kiva törmäillä muiden tän alueen äitien kanssa kun niitä muutenki näkee täällä kärryjen kanssa mutta ei jutuille tuu jäätyä Ja ton aikaki on mitä loistavin meille aamu-unisille, klo 14-16 Varmaa keretään
KeskustastaAlkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Mistä päin oulua helmis oot?
Toi perhetupa maksaa ekalta lapselta 40 euroa lukukausi ja useammilta 15 euroa. Mut kaipa se ihan ok on jos lapsen voi jättää lapsiparkkiin sinne joskus ja toimintaa on jos jonkinlaista joka päivä. Tai en minä tiiä mutta ainoa mahollisuus tommoseen se täällä onAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Täällä on onneks kerhot ilmasia