***HELMET 2008*** Syysviikko 36

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie taas vetkutan tätä asiaa viimeseen asti :'( :'( :'( Rohkaskaa mua soittamaan, eihän ne saateri pure!!!! Eikä se aikakaan ihan huomenna tule :ashamed: :snotty: Miks tää on niin vaikeeta :snotty:
No niin Jahvetti, nyt niska-perseote ittestäs ja tartut luuriin!! Ei ne pure, lupaan :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Siis tota...nytkun on äippälomalla, niin onko työterveydenpiirissä vai pitääkö mennä arvariin??? :whistle: :wave: :wave:
--en tiä vastasko jo joku mut meillä kunnassa ainaksin saapi mennä työterkalle äitiyslomalla, hoitovapaalla ei.

--->nyt vaan luuri käteen ja aikaa varamaan hopihopi :hug: , ei ne lääkärit pure..tiiän et se on vaikeeta, itekkin pitkitän ja pitkitän mut nyt oon koittanu reipastua ja varata aikaa jos jotain..eli voittanu pelkoni, joka kerta se ottaa koville, mut kyl se tästä :)
 
Mä varasin neidille just lääkärineuvolan ja viel huomiseks yksityiselle korvien tsekkaus ajan..on haroskellu ton nuhan jälkeen aina vasenta korvaa joten käyn nyt sit neuvolantätsyn suosituksella näyttämässä sitä ihan yksityisellä...suositteli kun kerran vakuutus on :wave:
 
|O |O |O Soitin arvariin |O |O |O

3 viikon päästä lääkärille ja se arvioi tilanteen, et tarvitaanko ultraa vai ei |O |O |O Veli kävi työterveydessä viime viikolla ja sillä on jo perjantaiksi varattu ultraan aika |O |O |O
Ja nimenomaan se KOKS:in osastonylilääkäri sano, että sinne PITÄÄ mennä nyt tässä heti koht sillään |O Olo on kieltämättä |O |O |O
Pitäaskö rimpauttaa työterkkaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O |O |O Soitin arvariin |O |O |O

3 viikon päästä lääkärille ja se arvioi tilanteen, et tarvitaanko ultraa vai ei |O |O |O Veli kävi työterveydessä viime viikolla ja sillä on jo perjantaiksi varattu ultraan aika |O |O |O
Ja nimenomaan se KOKS:in osastonylilääkäri sano, että sinne PITÄÄ mennä nyt tässä heti koht sillään |O Olo on kieltämättä |O |O |O
Pitäaskö rimpauttaa työterkkaan...
--hyvä jahve :hug: , kandee soitta työterkkaan, varmaan pääsisi pikasemmin :wave:
 
Soitin työterveyteen B) :LOL: Pikkasen on ripeempää toimintaa :whistle:
Lääkäri soittaa mulle huomenna, kerron asian sille, niin luultavasti laittaa lähetteen menemään :attn: :D :flower: :hug:
Peruutan ton tk:n ajan sitte huomenna, kun tuo varmistuu =)
Eli siis työterveyden piirissä olen vielä pari kuukautta :D
 
ja täällä taas, kylävalmiuksissa olisin ja kampsut pakattu mut en
neiti vaan nukkua posottaa, yheltoista alotti unet...joten tässä sit odottelen..toki vois vaik imuroia mut :p ..sit mä en kuulis itkuhälytintä :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mieki voisin vaikka akvaarion siivoo, mut en VIITTI |O :xmas:
--oisko muutes tarveta hiutaleille, tollasesta iiiiiiiiiiiiisosta pönikästä ois jälellänoin puolet, ohv kaupassa on pönikälle n. 15? ja mä möisin ton puolikkaan 4? +kulut, sais varmaan halvalla lähettettyä mingrip pusseissa :wave:
 
merks! :wave:

Multa on viety päivän ainoa TÄYSIN oma hetki, ku lapset nukkuu nyt sit eriaikaan... pienempi tulee päikkäreiltä, isompi menee, isompi tulee, pienempi menee.. joten ei oo palstailuaikaa, ennenku illalla ku molemmat nukkuu! :kieh:
Mut yritän pysyä kärryillä..

Meillä on digitaalinen tavallinen kuumemittari ja pyllystä mitataan sillä vielä molemmilta. Kivaa desinfiointi-rallia jos on syytä mittailla molemmilta samoihin aikoihin. Desinfioi ensin, mittaa ekalta, desinfioi, mittaa tokalta, desinfioi...

Kävin omaa kierukkaa tarkistuttamassa, paikoillaan oli ja narut näky nätisti. Onko kellään muulla täällä tuota hormonikierukkaa? :attn:
Menkatkin meinaa taas alkaa, onkohan pari viikkoa ku loppu ne edelliset... :whistle: |O :headwall: Terkka sanoi että imetyksen loppuminen voi sekottaa pakkaa, mut jos tämä meinaa jäädä pysyväksi olotilaksi ni sit ehkäisymuotoa pitää vaihtaa...

Jep, semmoset pikaiset tällä kertaa! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mieki voisin vaikka akvaarion siivoo, mut en VIITTI |O :xmas:
--oisko muutes tarveta hitutaleille, tollasesta iiiiiiiiiiiiisosta pönikästä ois jälellänoin puolet, ohv kaupassa on pönikälle n. 15? ja mä möisin ton puolikkaan 4? +kulut, sais varmaan halvalla lähettettyä mingrip pusseissa :wave:
Ainahan niille tietty on :whistle: Ellen pistä koko saavia hetkeks jäähylle :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mieki voisin vaikka akvaarion siivoo, mut en VIITTI |O :xmas:
--oisko muutes tarveta hitutaleille, tollasesta iiiiiiiiiiiiisosta pönikästä ois jälellänoin puolet, ohv kaupassa on pönikälle n. 15? ja mä möisin ton puolikkaan 4? +kulut, sais varmaan halvalla lähettettyä mingrip pusseissa :wave:
Ainahan niille tietty on :whistle: Ellen pistä koko saavia hetkeks jäähylle :/

-tuol toi mun lepää tyhjillään...ens kesänä varmaan teen sitä kasvihuoneen tomaateille :LOL:
 

Yhteistyössä