No niin Jahvetti, nyt niska-perseote ittestäs ja tartut luuriin!! Ei ne pure, lupaan :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie taas vetkutan tätä asiaa viimeseen asti :'( :'( :'( Rohkaskaa mua soittamaan, eihän ne saateri pure!!!! Eikä se aikakaan ihan huomenna tule :ashamed: :snotty: Miks tää on niin vaikeeta :snotty:
Tässä on varmaan joku systeemi, et alkaa toimintoja hävitä, kun liian kauan istuu |OAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Nyt tää karsii jo hymiöitäkin --- nonyt palautu lainaa-palkit ja hymiöt. :wave:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::ashamed: *menee soittamaan* Mua ihan oksettaa ku jännittää niin kovin |O
Joo tai jos yrittää syöttää lasta samalla kun käkkii täällä. Isoveli valvoo. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tässä on varmaan joku systeemi, et alkaa toimintoja hävitä, kun liian kauan istuu |OAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Nyt tää karsii jo hymiöitäkin --- nonyt palautu lainaa-palkit ja hymiöt. :wave:
--en tiä vastasko jo joku mut meillä kunnassa ainaksin saapi mennä työterkalle äitiyslomalla, hoitovapaalla ei.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Siis tota...nytkun on äippälomalla, niin onko työterveydenpiirissä vai pitääkö mennä arvariin??? :wave: :wave:
Mä huomasin kans, että samat ohjeet tuli sultakinAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Heh, kristelle puhuupi ihan mun suulla
--joo, tota mun pitkikin naureskella , ja siis hei kerro lisää muori, kuinka sukellus onnistu painavan akun kanssa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anna86:Muorille :hug: *kuvittelee mielessaan muorin sukeltelemassa akkua*
--hyvä jahve :hug: , kandee soitta työterkkaan, varmaan pääsisi pikasemmin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:|O |O |O Soitin arvariin |O |O |O
3 viikon päästä lääkärille ja se arvioi tilanteen, et tarvitaanko ultraa vai ei |O |O |O Veli kävi työterveydessä viime viikolla ja sillä on jo perjantaiksi varattu ultraan aika |O |O |O
Ja nimenomaan se KOKS:in osastonylilääkäri sano, että sinne PITÄÄ mennä nyt tässä heti koht sillään |O Olo on kieltämättä |O |O |O
Pitäaskö rimpauttaa työterkkaan...
--oisko muutes tarveta hiutaleille, tollasesta iiiiiiiiiiiiisosta pönikästä ois jälellänoin puolet, ohv kaupassa on pönikälle n. 15? ja mä möisin ton puolikkaan 4? +kulut, sais varmaan halvalla lähettettyä mingrip pusseissa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mieki voisin vaikka akvaarion siivoo, mut en VIITTI |O :xmas:
Ainahan niille tietty on Ellen pistä koko saavia hetkeks jäähylle :/Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--oisko muutes tarveta hitutaleille, tollasesta iiiiiiiiiiiiisosta pönikästä ois jälellänoin puolet, ohv kaupassa on pönikälle n. 15? ja mä möisin ton puolikkaan 4? +kulut, sais varmaan halvalla lähettettyä mingrip pusseissa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mieki voisin vaikka akvaarion siivoo, mut en VIITTI |O :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ainahan niille tietty on Ellen pistä koko saavia hetkeks jäähylle :/Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--oisko muutes tarveta hitutaleille, tollasesta iiiiiiiiiiiiisosta pönikästä ois jälellänoin puolet, ohv kaupassa on pönikälle n. 15? ja mä möisin ton puolikkaan 4? +kulut, sais varmaan halvalla lähettettyä mingrip pusseissa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mieki voisin vaikka akvaarion siivoo, mut en VIITTI |O :xmas: