***HELMET 2008*** Syysviikko 36

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Meillä oli ihan hirveä yö!!!!!!!!!! Poika heräili ainakin 100 kertaa. ONKO NE HAMPAAT NIIN KAUAN KIPEET kunnes ovat kokonaan pystyssä?

Mei ei päästä varmaan ikinä sinne uimaan, kun mulla edelleenkin jatkuu NE! Uimavaipatkin on ostettu jo aikoja sitten. pitänee itse käyttää |O
Olispas tyylikästä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Meillä oli ihan hirveä yö!!!!!!!!!! Poika heräili ainakin 100 kertaa. ONKO NE HAMPAAT NIIN KAUAN KIPEET kunnes ovat kokonaan pystyssä?

Mei ei päästä varmaan ikinä sinne uimaan, kun mulla edelleenkin jatkuu NE! Uimavaipatkin on ostettu jo aikoja sitten. pitänee itse käyttää |O
Olispas tyylikästä :LOL:
Taitaa olla kohta ainoa mahdollisuus, jos aiotaan uimaan päästä ennen kuin poika menee inttiin :x :xmas:
 
Huomenta! :wave:

Muori :LOL: ja :hug:

Meillä on korvakuumemittari, ja luotan siihen silleen et laitan puoli astetta lisää lämpöä ku jostakin lukenu ja sillä mittaillaan täällä oulussa.

reps on repsahdus, eli naurattaa, niin mie oon käsittäny..

Mut nyt täällä on tilanne joka tarttee mua, kaks pientä yht aikaa huomiota vailla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ei kannata poistua kaupungista B)
Pessille peesi

Kyllä mä olisin jo varmaan itsekin potkinut sitä venettä ja soittanut taksin :$
Niin, ja matkustanu sillä 400 km takaisin kotio? :whistle: No joo, meillä perheen kanssa aina vähän sattuu ja tapahtuu. Onneks täydennetään miehen kanssa silleen toisiamme, että kun ukolta palaa käämit, mä sitte uin sen akun pohjasta ja kun mulla palaa käämit, niin ukko sitte auttaa. Niin, ja perille ollaan aina päästy, vaikka mitä on sattunu. =) Tuli sitte esikoisellekin pieni elämän oppitunti, nottei saa vähällä luovuttaa. =) :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Siis tota...nytkun on äippälomalla, niin onko työterveydenpiirissä vai pitääkö mennä arvariin??? :whistle: :wave: :wave:
Samaa oon pohtinu, mutta ei oo tullu vielä tarvetta käydä. Ite ajattelin kyllä soittaa Diacoriin ja kysyä, jos tarve tulee. Arvarista kun pitää kaiken kukkuraks aikuisena maksaa. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Siis tota...nytkun on äippälomalla, niin onko työterveydenpiirissä vai pitääkö mennä arvariin??? :whistle: :wave: :wave:
Samaa oon pohtinu, mutta ei oo tullu vielä tarvetta käydä. Ite ajattelin kyllä soittaa Diacoriin ja kysyä, jos tarve tulee. Arvarista kun pitää kaiken kukkuraks aikuisena maksaa. ;)
Sepä se, et maksaa pitäs |O Mut mie tarvisin vaa lähetteen :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Siis tota...nytkun on äippälomalla, niin onko työterveydenpiirissä vai pitääkö mennä arvariin??? :whistle: :wave: :wave:
Samaa oon pohtinu, mutta ei oo tullu vielä tarvetta käydä. Ite ajattelin kyllä soittaa Diacoriin ja kysyä, jos tarve tulee. Arvarista kun pitää kaiken kukkuraks aikuisena maksaa. ;)
Sepä se, et maksaa pitäs |O Mut mie tarvisin vaa lähetteen :whistle:
Senkus soitat ja varaat ajan työterveyslääkäriin. Kyllähä ne sitte kertoo, jos ei onnaa. ;) :kieh:
 
Mä luulen Jahve, että se lähetteen saaminen onnistuu työterveydestäkin soittamalla, vaikka käytännöt vaihtelee ihan hirmusesti sen suhteen saako työterveyden palveluja käyttää äippälomalla...hoitovapaalla ei vissiin ainakaan sitten enää saa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Soittakaa joku mun puolesta sinne arvariin :ashamed: :snotty: Mie en uskalla |O
Mä oon jo nyt ihan kauhuissani, kun mun pitää soittaa 8kk neuvolalääkäri pojalle tän kuun lopussa (ennen meen reissuun lähtöä) :eek: Aina ennen oon saanut ajan valmiiksi neuvolasta, mut viimex sijainen käski soittaa sitten lähempänä 8kk ikää :/ Kui se voikin olla niin vaikeeta toi soittaminen? Mä en oo myöskään päässy yli siitä soittamispelosta, vaikka oon kuinka koittanut rohkaistua :ashamed:
 

Yhteistyössä