***HELMET 2008*** Syysviikko 36

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Gallup:

Mikä kuumemittari ja mistä mittaat (siis jos norm. en siis luule, että työnnätte korvakuumemittarin tai tuttimittarin sinne tai suuhun :LOL: )

ja Oletteko kaikki etelä-suomesta - paitsi yks

muoks: omat vastaukset: digitaalinen kainalo/pylly /Oulu
digitaalinen/vauvalla pyllystä/ täältä Etelä-Suomesta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Meillä on huomenna eka muskari. On kyllä tosi kiva mennä :) JA tänään oli taas vauvauinti, joka meni kyllä aikas mukavasti. Vaikka musta tuntuukin, ettei mun otteet oo vieläkään tarpeeksi varmat..Treeniä treeniä :whistle:
--mä oon kans aatellu et joskos menis uimaan ton neidin kaa siis vaikka ihan perheen kesken..mut oikeesti hei..mihin tommosen liukkaan ja märän vauvan sit voi aina laitaa..ja siis ku se on niin luikas niin entäs jos se tippuu, maducakaan ei taija toimia tuol uimahallissa :LOL: :LOL: :LOL: :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Meillä on huomenna eka muskari. On kyllä tosi kiva mennä :) JA tänään oli taas vauvauinti, joka meni kyllä aikas mukavasti. Vaikka musta tuntuukin, ettei mun otteet oo vieläkään tarpeeksi varmat..Treeniä treeniä :whistle:
--mä oon kans aatellu et joskos menis uimaan ton neidin kaa siis vaikka ihan perheen kesken..mut oikeesti hei..mihin tommosen liukkaan ja märän vauvan sit voi aina laitaa..ja siis ku se on niin luikas niin entäs jos se tippuu, maducakaan ei taija toimia tuol uimahallissa :LOL: :LOL: :LOL: :/
Bumboon! :xmas:

 
Mä taidan valua sänkyyn jossa poika ja mies jo odottaa/nukkuu. Kai nuo hampaat vieläkin vaivaa kun poika on niin itkuinen, unissaankin. Siks otettiin se viereen. on siis helpompi työntää tutti suuhun =) Reppana :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Hipallakin on touhuviikko! =) Meillä on huomenna kerho ja ylihuomenna muskari & mammailua, lauantaina taasen olis tiedossa vauvakutsut ja -uinti. =)
Meillä on kaas vielä torstaina kerho, joten harrasteita riittää jo noinkin pienellä :D JOskus oon miettinyt, että onko jopa liikaa touhua, mutta sitten taas toisaalta, kun toinen nauttii niin paljon :heart: Mutta sen oon päättänyt, että vauvauinti, muskari ja kerho riittää :)
 
No nyt sain taas luettua/selattua päivän saldon.

Tervetuloa joukkoon metu77 :flower:

Meillä oli tänään toka muskari ja kovasti neiti tuntuu tykkäävän. Ens viikolla tulevat Kaksplussasta kuvaamaan meijän muskaria. Täytyy vissiin yrittää tehdä jotain tälle räjähtäneelle kotiäitilookille. :/ :LOL:

Meidän neiti on nyt onnellinen kaksien Reiman välikausitöppösten haltija. Piti ihan kahdet ostaa, kun Foorumiin asti lähdin vartavasten niiden perässä. =) Tarttuhan sieltä yks pipokin mukaan, vaikka niitä olis kaappi täys. Pääsi mies taas huomauttamaan asiasta, kun mä aina motkotan sille säästämisestä. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--mä oon kans aatellu et joskos menis uimaan ton neidin kaa siis vaikka ihan perheen kesken..mut oikeesti hei..mihin tommosen liukkaan ja märän vauvan sit voi aina laitaa..ja siis ku se on niin luikas niin entäs jos se tippuu, maducakaan ei taija toimia tuol uimahallissa :LOL: :LOL: :LOL: :/
Mua jännitti kans aluksi, että tiputanko vauvelin, mutta kyllä se otteessa on pysynyt :) Meillä oli aluksi turvakaukalo, jossa oli semmonen kosteussuojattu lakana (minne saattoi sitten laittaa oman pesun ajaksi yms.), mutta nyt oon heti vaan kietonut pyyhkeeseen ja tiukasti pidellyt kiinni. Olis kyllä ihan kamalaa, jos toinen lipsahtaisi otteesta :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Hipallakin on touhuviikko! =) Meillä on huomenna kerho ja ylihuomenna muskari & mammailua, lauantaina taasen olis tiedossa vauvakutsut ja -uinti. =)
Meillä on kaas vielä torstaina kerho, joten harrasteita riittää jo noinkin pienellä :D JOskus oon miettinyt, että onko jopa liikaa touhua, mutta sitten taas toisaalta, kun toinen nauttii niin paljon :heart: Mutta sen oon päättänyt, että vauvauinti, muskari ja kerho riittää :)
Samaa oon miettinyt minäkin. Ja meille myös riittä nuo samat mitä teillekin. =) :whistle: Plus päälle sitten viellä mammailulounaat/ -kahvettelut. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Hipallakin on touhuviikko! =) Meillä on huomenna kerho ja ylihuomenna muskari & mammailua, lauantaina taasen olis tiedossa vauvakutsut ja -uinti. =)
Meillä on kaas vielä torstaina kerho, joten harrasteita riittää jo noinkin pienellä :D JOskus oon miettinyt, että onko jopa liikaa touhua, mutta sitten taas toisaalta, kun toinen nauttii niin paljon :heart: Mutta sen oon päättänyt, että vauvauinti, muskari ja kerho riittää :)
Samaa oon miettinyt minäkin. Ja meille myös riittä nuo samat mitä teillekin. =) :whistle: Plus päälle sitten viellä mammailulounaat/ -kahvettelut. :xmas:
Niinpä. Ja se on kiva, että jää aikaa myös spontaanille touhulle ja ihan vaan olemisellekin :) Musta tuntuu, että oon nykyään paljon enemmän menossa A:n kanssa, mitä aikaisemmin. Tietty, kun ei oo tota työtä sotkemassa harrastuksia ja arkea :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Bumboon! :xmas:

--sitäkin mietin MUTTA..sit mun pitäs pesuhuoneseen saaha itteni ja neidin lisäks raahattua jumbodumboki...ja pyyhkeet jne... :headwall:
Pyyhkeet ynnä muut reppuun, vauva kainaloon ja Bumbo toiseen. Noin meinas meillä mies toimia uintiin mennessä. Bebe menee siis miehen kanssa sinne suihkupuolelle. Meillä tuon uinnin on tarkoitus olla pääasiassa miehen ja Hattaran harrastus, kun mulla ja Hattaralla on jo muskari ja kerho. Ekalla kerralla tosin menen mukaan, ainakin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Meillä oli tänään toka muskari ja kovasti neiti tuntuu tykkäävän. Ens viikolla tulevat Kaksplussasta kuvaamaan meijän muskaria. Täytyy vissiin yrittää tehdä jotain tälle räjähtäneelle kotiäitilookille. :/ :LOL:

Meidän neiti on nyt onnellinen kaksien Reiman välikausitöppösten haltija. Piti ihan kahdet ostaa, kun Foorumiin asti lähdin vartavasten niiden perässä. =) Tarttuhan sieltä yks pipokin mukaan, vaikka niitä olis kaappi täys. Pääsi mies taas huomauttamaan asiasta, kun mä aina motkotan sille säästämisestä. :p
:D Muista sit mainita, että oot niitä aktiivisia Helmiä. :p Töppöset on pop, niitä tarvii. :xmas: Ostitkos eri kokoja vaiko eri värejä? :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Pyyhkeet ynnä muut reppuun, vauva kainaloon ja Bumbo toiseen. Noin meinas meillä mies toimia uintiin mennessä. Bebe menee siis miehen kanssa sinne suihkupuolelle. Meillä tuon uinnin on tarkoitus olla pääasiassa miehen ja Hattaran harrastus, kun mulla ja Hattaralla on jo muskari ja kerho. Ekalla kerralla tosin menen mukaan, ainakin. =)
--juups, kyl se vaan täytyy uskaltautua, eka kerta on varmaan se jänskin :eek: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Hipallakin on touhuviikko! =) Meillä on huomenna kerho ja ylihuomenna muskari & mammailua, lauantaina taasen olis tiedossa vauvakutsut ja -uinti. =)
Meillä on kaas vielä torstaina kerho, joten harrasteita riittää jo noinkin pienellä :D JOskus oon miettinyt, että onko jopa liikaa touhua, mutta sitten taas toisaalta, kun toinen nauttii niin paljon :heart: Mutta sen oon päättänyt, että vauvauinti, muskari ja kerho riittää :)
Samaa oon miettinyt minäkin. Ja meille myös riittä nuo samat mitä teillekin. =) :whistle: Plus päälle sitten viellä mammailulounaat/ -kahvettelut. :xmas:
Niinpä. Ja se on kiva, että jää aikaa myös spontaanille touhulle ja ihan vaan olemisellekin :) Musta tuntuu, että oon nykyään paljon enemmän menossa A:n kanssa, mitä aikaisemmin. Tietty, kun ei oo tota työtä sotkemassa harrastuksia ja arkea :D
Niinpä. :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Pyyhkeet ynnä muut reppuun, vauva kainaloon ja Bumbo toiseen. Noin meinas meillä mies toimia uintiin mennessä. Bebe menee siis miehen kanssa sinne suihkupuolelle. Meillä tuon uinnin on tarkoitus olla pääasiassa miehen ja Hattaran harrastus, kun mulla ja Hattaralla on jo muskari ja kerho. Ekalla kerralla tosin menen mukaan, ainakin. =)
--juups, kyl se vaan täytyy uskaltautua, eka kerta on varmaan se jänskin :eek: .
Mä oisin varmaan ihan pjaskat housuissa. :eek: jaiks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä tuon uinnin on tarkoitus olla pääasiassa miehen ja Hattaran harrastus, kun mulla ja Hattaralla on jo muskari ja kerho. Ekalla kerralla tosin menen mukaan, ainakin. =)
Meillä sama homma. Tosin meillä vauvauinnissa on hyvä, että on molemmat mukana, voi sit välillä vaihdella leikittäjää :) Yllättävän paljon sitä väsyy niskat ja hartiat, kun pitää kiinni pienestä, joka räsöttää innoissaan vettä ja yrittää sinne sun tänne päästä :heart:
 
Huomenta!

Mulla jumitti eilen ihan yks kaks. Tehän pääsitte viel puol tuntia pidemmälle.

Vauvauinnista: meillä esikoisen kanssa mies otti kans ton suihkuihin yms. kun kyllästy odottamaan mua ja vaavia. Sai siinä sitte hetken saunarauhan. =) Mun mielestä oli kans aikanaan hyvä, että oli kaks aikuista, kun kyllä ainakin mun kunnolle otti toi nostelu. Mutta ehkä noi raavaat miehet jaksaa. Meillä mies on puhunu, että alkaa harrastamaan neidin kanssa vauvauintia, mutta ei taida olla edes ilmottautunu mihinkään. :LOL:

Välikausitöppösiä löyty vaan yhtä kokoa, joten ostin pinkit ja vihreet. Aluks meinasin ostaa kahdet pinkit, kun oon niin kova hukkailee noita. ;)

Muskariin tulevat siis varsinaisesti kuvaamaan yhtä toista vauvaa, mutta jos oliskin oikein tyrkkynä kameroiden edessä. :kieh:
 
Meillä yö meni hyvin. Kaheltatoista annoin maitoa ja neiti nukku sitte yhtä soittoa puol kaheksaan. Mä vaan heräsin hammassärkyyn. :eek: :eek: Nyt tää varmaan revitään pois tää hammas, kun tälle on vissiin kaikki mahdollinen tehty, eikä auta. :eek: :(
 
Täytyy vissiin lähteä esikoista herättämään. Iteksenihän mä täällä vissiin turisen. Mutta olis mulla ollu pari oma napa -kommellusta kerrottavana. Ehkä palailen reilun tunnin päästä. :wave:
 

Yhteistyössä