Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:menikö yli vai miten oli nuin reippaan kokonen...
sisko tuumi et niitten vauva näyttää "jättiläiseltä" muitten rinnalla...
sil ollu 4 melko isoa (siis yli 4kg) vaik sokereissa ei häikkää, hyvin ovat mahtuneet tulemaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Hiluselle HYVVÄÄÄ LOMMAA!!! B)
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Mihis se Hilunen lähtee,sori mulla mennyt ohi :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:No huh hu ton BB:N kanssa. Myötähäpeän tunne on valtava|O :x :xmas: B)
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ihan hiki tuli BB:tä kattoessamiten tossa voi enään mitää tapahtua
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:No huh hu ton BB:N kanssa. Myötähäpeän tunne on valtava|O :x :xmas: B)
![]()
![]()
Peesi
Joo, eilen olin hankkimassa 24/7, mutta en tod. jaksa katsoa niiden orgioita, vaikka enhän mä öisin valvois![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Niko oli juu illan hauskoin,oikein homomiesten klisee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Muuten BB olikin sitten aika kamalaa katottavaa; ihme touhuilua :x Se Marianne (vai -a), joka sitä Johania vikitteli, ihme touhua :x Ja sit se Cheryll niin tyrkkynä..Ei se Risto ollut aluksi edes kiinnostunut (eikä vaikuttanut kovin innokkaalta vielä sielä sviitissäkään..)![]()