Ei menny yli kuin kaksi päivää ja sokereissa ei ollu mitään häikkääkään... Mistä lie moinen! Oli tosiaan jättiläisen näköinen muihin vauvoihín nähden silloin siellä laitoksella. Tosin sitten kotona paino ei noussut nopsaan ja käyrillä oli pian ns. normaalikokoinen vauva. Nyt siis 3v ja sopusuhtainen. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja zuku:menikö yli vai miten oli nuin reippaan kokonen...
sisko tuumi et niitten vauva näyttää "jättiläiseltä" muitten rinnalla...
sil ollu 4 melko isoa (siis yli 4kg) vaik sokereissa ei häikkää, hyvin ovat mahtuneet tulemaan..
Tänks. Alkaa olla jo vähän sellanen B) -fiilis, toivon mukaan huomenna tulisi sitten se kesä edes viikoksi ja olisi viimein lämmintä!Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Hiluselle HYVVÄÄÄ LOMMAA!!! B)
Kyprokselle. Eli toivon mukaan viikon verran tätäAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Mihis se Hilunen lähtee,sori mulla mennyt ohi :ashamed:
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:No huh hu ton BB:N kanssa. Myötähäpeän tunne on valtava |O :x :xmas: B)
Tulee uusia "vapaamielisiö" pimuja/ukkeleita |OAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ihan hiki tuli BB:tä kattoessa miten tossa voi enään mitää tapahtua
No juups, ei tarvi sit todellakaan alkaa seuraamaan ollenkaan, vaikka jo mietin että pitäiskö kun kaikki siitä täällä puhuu!Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:PeesiAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:No huh hu ton BB:N kanssa. Myötähäpeän tunne on valtava |O :x :xmas: B)
Joo, eilen olin hankkimassa 24/7, mutta en tod. jaksa katsoa niiden orgioita, vaikka enhän mä öisin valvois
Todellakin, se pään heitto taakse ja kyyneleiset silmät. IhanaAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Niko oli juu illan hauskoin,oikein homomiesten klisee
Siis marianna ja johan ja marianne ja tero tänä aamuna. Ihan ihme pimuja.Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Muuten BB olikin sitten aika kamalaa katottavaa; ihme touhuilua :x Se Marianne (vai -a), joka sitä Johania vikitteli, ihme touhua :x Ja sit se Cheryll niin tyrkkynä..Ei se Risto ollut aluksi edes kiinnostunut (eikä vaikuttanut kovin innokkaalta vielä sielä sviitissäkään..)