***HELMET 2008*** Syysviikko 36

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Joko ootte muutes laskeneet pinnistä alemmas?
Laskettiin tuossa ehkä kk sitten =) Vaikkei ylös yritäkään viel.
Meil laskeutuu nyt kun saadaan pojan huoneen kalusteet paikoilleen. Syynä on pääosin se että jätkä nostelee takamustaan ja potkii mobilen nalleparkoja :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jepa...kaverin vauva oli syntyessään (5100) saman kokonen ku meijän neiti vajaa 4kk:na :LOL:
Mutta kiva ettei kaikki oo samasta muotista


:eek: ihanko oli normi synnytys :eek: jestas
Ihan normaalisti tuo väittää sen tulleen :LOL: |O Oli kyllä 3. mutta SILTI |O :LOL: :LOL:
Jätkä oli joku 3vko kun eka kerran näin eikä se näyttäny yhtään vastasyntyneelle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
....ai niin ieva, näin yks yö unta susta. sä olit töissä täällä paikallisessa salessa hyllyttäjänä ja reppana olit saanu liian isot työhousut. mustat jotka ei pysyny jalassa vaan kokoajan jouduit nostella. meikäläinen ajeli vaan pumpulla ja rullakoilla ohitse ja toivotteli työiloa.... :LOL: kaikkea sitä näkee...
:LOL: :LOL: :LOL: Voi elämä! Toivottavasti se on enneuni noiden housujen suhteen! Oliskin mulla jotkut housut, jotka putoaa päältä! :LOL: :LOL: :LOL: Päinvastoin, kun kaikissa ei mene vetskarit edes kiinni. :LOL: :LOL: Kaupassakaan en ole muuten koskaan ollut töissä, mutta eihän sitä tiedä, jos vaikka hoitovapaalla jotain keikkaa ettisi. :LOL: No, ehken nyt kuitenkaan kaupan puolelta, mutta kuitenkin. Kiitos tästä Jepsu! Hyvät naurut sain. :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
vauvojen kokoeroista me on "naurettu" nuille mun siskon vauvan komeille mitoille (4630g ja 53cm),
...on vielä pieni meidän esikoiseen verrattuna... :LOL:
? et panit paremmaksi :D
Aina täytyy yrittää... :D
Minkä kokonen? :whistle:
Ja tänään ei sit oo aprillipäivä :LOL: :LOL: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
En kyllä liittänyt mitään miehen tilinauhaa siihen kht-hakemukseen, mitäs se siihen kuuluu ja Kelahan tarkistaa tulot suoraan verottajalta-tuli se päätös näköjäns ilman sitäkin.
Mun käsittääkseni se liitetään vaan, jos haetaan sitä tulosidonnaista hoitolisää. :wave:
Mikä on tulosidonnainen hoitolisä ?

:ashamed:
En jaksa selittää, joten tässä linkki. http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/170901123435HN?openDocument

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Minkä kokonen? :whistle:
Ja tänään ei sit oo aprillipäivä :LOL: :LOL: :p
4860 ja 54....normaalisti tuli ja oli eka |O :xmas:
Ai kamala |O :LOL: :LOL: Mullahan on ollu ihan kirppusirkuslaisia :LOL:
Tää toinen kilon pienempi ja tuli maailmaan sit vauhdilla...*miettii miten nyt niin vauhdilla pääsi tulemaan* :LOL: :xmas:
:LOL:
Mulla kanssa eka oli isoin =) Vaik eiks yleisesti puhuta, että koko aina kasvaa :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
:LOL:
Mulla kanssa eka oli isoin =) Vaik eiks yleisesti puhuta, että koko aina kasvaa :headwall: :LOL:
...tarttee lopettaa ajoissa tuo lapsenteko...voi olla kohta muuten pinsettihommaa tuo hoitaminen... :xmas:
Niimpä :LOL: Mut sille kyl oikeesti tuntu, kun 3610/52 esikon jälkeen tuli 2590/47 |O :LOL: Tollanen kilon ero on kyllä huima!!! =)
Kolmonen oliki 3220/51 ja nelonen 3330/50 (oikeesti se oli 3333g...mut kätilö sen pyöristi :headwall: ) =)
 
Tervehdys kaikille :wave:

Mä oon taas ihan ulkona jutuista, käväisin eka tuolla "toisaalla", jotta pääsis edes vähän kärryille teidän jutuista. Täytyypä jossain vaiheessa lukea edes tän viikon alun jutut ;).

No, mutta omat kuulumiset sitten vaan pikaisesti ennen BB:tä: aloitettiin tällä viikolla muskari ja oli kyllä tosi kivaa! Neiti nautti suunnattomasti muiden vauvojen seurasta ja musiikista kuten arvelinkin. Jaksoi vielä reippaasti jäädä leikkimään MLL:n perhekahvilaan muskarin jälkeen. Välikausihaalari on edelleen etsinnässä, kohta ehtii tulla jo pakkaset ennenkuin saan sen hankittua :LOL:

Neiti vierasti pappaansa edelleen tosi paljon viikonloppuna, sen sijaan mun siskoa ja sen poikakaveria ei yhtään eilen ja tänään. Neiti on näköjään tosi valikoiva siitä, kenet hyväksyy kamukseen ;). Vieläkö muilla vierastetaan?

Jaahas, nyt suuntaan sohvan ääreen kera nachojen ja salsan :p. Eli mässäyskausi täälläkin menossa...

t. Piipi ja typykkä 6kk ja risat
 
Meillä opittiin tänään ryömimään! JEE! :xmas: Taaksepäin peruuttelee ihan urakalla ja eteenkin päin muutamia senttejä. Konttausasentoonkin nousi muutaman kerran. :heart:

BB:n pottatuoli, vihreä, löytyy nyt meiltäkin kylppäristä ja samalla reissulla tarttui mukaan myös NUKin nokkis. :xmas:

Kaksplussa kolahti meillekin luukusta tänään.Siinä oli mm. vertailtu haalareita. :)

Kiva, että Jepsun poitsulla kaikki ok. =) Muuten en nyt kyllä muistakaan, mitä piti kommentoida noiden välikommenttien lisäksi... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Minkä kokonen? :whistle:
Ja tänään ei sit oo aprillipäivä :LOL: :LOL: :p
4860 ja 54....normaalisti tuli ja oli eka |O :xmas:
Ai kamala |O :LOL: :LOL: Mullahan on ollu ihan kirppusirkuslaisia :LOL:
menikö yli vai miten oli nuin reippaan kokonen...
sisko tuumi et niitten vauva näyttää "jättiläiseltä" muitten rinnalla...
sil ollu 4 melko isoa (siis yli 4kg) vaik sokereissa ei häikkää, hyvin ovat mahtuneet tulemaan..
 

Yhteistyössä