Mulla on ollu monta päivää |OAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari::wave: mulla on hirvee ylensyöminen menossa,eikä saa millään jarruja päälle |O :headwall:
Meidän poikaa luultiin heinäkuussa siellä värikylvyssä "lähempänä vuoden ikää olevaksi" Mä siihen vaan sopersin, että just tuo vasta pari pv sitten täytti 5kk. Se nainen meni kyllä itse ihan noloksi, kun kumminkin vetää värikylpyjä vauvoille, eikä osaa edes vauvan suurpiirteistä ikää sanoa Näytti vaan kuulemma ekaksi niin isolta pojalta vaunuissa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Muuten, noista vauvojen kokoeroista tuli mieleen...
Mä soitin sinne silloin sman tien kun lehti tuli ja siirsivät mukisematta tilausta kuukauden eteenpäin. :saint: Eikun luuria käteen...Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mullekaan ei ole vastattu mitään :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Meille tuli kaksplussa tänään ja eilen maksoin laskun. Mä kans mietin, että tuoli tulee varmaan laskun maksun jälkeen aika nopsasti..Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mul tuli syöttötuoli oikeestaa vähä sen jälkee ku oli laskun maksanu..Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Huomenta
Kaksplus se tulla kolahti luukusta tänään. Ei muuta kun lukemaan .
Milloinkohan se tulee se syöttötuoli? :wave:
Mä laitoin viime viikolla palautetta siitä, että munkin tilaus aloitettiin sillä tuplanumerolla, mulle ei oo vastattu mitään takaisin. Pirulaiset |O |O LAitan kohta kyllä uudelleen palautetta
410? asennus ja laitteet, sitten 30?/kk ja kerran vuodessa 36? huolto-ja ylläpito. Eli alkuunsa maksaa, mutta jatkossa mun mielestä aika vähän, jos aattelee, että noin euron päivä turvallisuuden takaamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Kristelle saako udella paljonko tuommonen tulee kustantamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kokoeroista Me kun mentiin ½-vuotiskuvaukseen kuvaaja kysyi et otetaanko ensin tää 1-vuotiskuvaus vai sisaruskuvaus...Mä vähä aikaa kelasin että mikä ihmeen 1-v. kuvaus... Siinä vaiheessa kun kuvaaja alko roudaamaan kameran eteen kahta puujakkaraa...änkytin että siis tää pienimies on ½ vuotta. Sanoi et hänellä tyttärentytär 2 v. ja samankokoinen...
Mun käsittääkseni se liitetään vaan, jos haetaan sitä tulosidonnaista hoitolisää. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:En kyllä liittänyt mitään miehen tilinauhaa siihen kht-hakemukseen, mitäs se siihen kuuluu ja Kelahan tarkistaa tulot suoraan verottajalta-tuli se päätös näköjäns ilman sitäkin.
Niin mäkin olin päättänyt ja oonkin toteuttanut päätöstäni aika hyvin. Tosin kotona tulee heiluttua jos jonkinnäköisenä :ashamed: Sun pitää joku ilta laittaa ittes nätiksi lähteä viihteelle. Siellä keräilet kohteliaasti kehuja ja taas on mieli korkealla jonkin aikaaAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:kyllä tuo valvominen vanhentaa ja varsinkin kun ei jaksa enään niin naamaansa puunata,Aikoinaan vannoin ettei musta tule seinästä revittyä äitiäja tässä sitä ollaan :xmas: taisinpa eksyä aiheesta :saint:
Mikä on tulosidonnainen hoitolisä ?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mun käsittääkseni se liitetään vaan, jos haetaan sitä tulosidonnaista hoitolisää. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:En kyllä liittänyt mitään miehen tilinauhaa siihen kht-hakemukseen, mitäs se siihen kuuluu ja Kelahan tarkistaa tulot suoraan verottajalta-tuli se päätös näköjäns ilman sitäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Niin mäkin olin päättänyt ja oonkin toteuttanut päätöstäni aika hyvin. Tosin kotona tulee heiluttua jos jonkinnäköisenä :ashamed: Sun pitää joku ilta laittaa ittes nätiksi lähteä viihteelle. Siellä keräilet kohteliaasti kehuja ja taas on mieli korkealla jonkin aikaaAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:kyllä tuo valvominen vanhentaa ja varsinkin kun ei jaksa enään niin naamaansa puunata,Aikoinaan vannoin ettei musta tule seinästä revittyä äitiäja tässä sitä ollaan :xmas: taisinpa eksyä aiheesta :saint:
Ihanaa Anna, että lääkärillä meni mukavasti! :hug: Ehkäpä hommat tosiaan nyt lähtevät rullaamaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja Anna86:Pikaisesti omaa napaa:
Käytiin nyt tänään siellä Tuomelan vastaanotolla. Oli kyllä niin ihana lääkäri että ei oo tosikaan! Saatiin tosi paljon vinkkejä ja etenemisohjeita. Seuraavaksi Adalle kokeillaan siis nz lammas, sitten vadelma ja vatun jälkeen quinoa. Näin siis aloitellaan. Tänään vien vielä ulosteviljelyn (Adalta siis ) labraan, katsotaan onko kakka hyvää. Jos ei niin aloitetaan tujumpi maitohappobakteeri. Soittoaika on 2 vkon päästä ja uus aika marraskuun lopulla. Voipi olla et joudutaan myös ruveta syömään zyrteciä päivittäin jos ei kiinteitä rupea löytymään. Ihanaa kun ei enää tarvi yksin pähkäillä!
Ostin sitten heti n. 700g pakastettua lammasta jonka keitän huomenna ja parin päivän päästä aloitellaan sitten se. Toivottavasti sopis niin ois neidin protskun saanti turvattu.
:attn: Ieva itiksen lindexissä oli niitä ruskea keltaisia siili töppösiä! Kokoa 18-19 ja 20-21. :attn:
? et panit paremmaksiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...on vielä pieni meidän esikoiseen verrattuna...Alkuperäinen kirjoittaja zuku:vauvojen kokoeroista me on "naurettu" nuille mun siskon vauvan komeille mitoille (4630g ja 53cm), että saman kokonen ku meijän neiti 1kk iässä..kuulemma ovat jo laitoksella joutuneet useampaan otteeseen antamaan lisämaitoa, ku pojalla heti miehen annokset!
Jepa...kaverin vauva oli syntyessään (5100) saman kokonen ku meijän neiti vajaa 4kk:naAlkuperäinen kirjoittaja zuku:vauvojen kokoeroista me on "naurettu" nuille mun siskon vauvan komeille mitoille (4630g ja 53cm), että saman kokonen ku meijän neiti 1kk iässä..kuulemma ovat jo laitoksella joutuneet useampaan otteeseen antamaan lisämaitoa, ku pojalla heti miehen annokset!
Kuin myös. =) Tosin joskus oon käyttänyt sitä ihan muuten vaan, kun on niin hassunpohtivaisen näköinen. :kieh: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Mä oon tehnyt samankaltaisen päätelmän, että räkätaudissa ompiAlkuperäinen kirjoittaja emmie:mä oon kanssa sitä mieltä että räkäähän siinä valuu. taitaa olla flunssassaAlkuperäinen kirjoittaja zuku:mitä tää :snotty: kuvio oikeesti tarkottaa :saint: :ashamed:
:muoks: ja kuumeessakin kai kun otsakin noin punoittaa
Laskettiin tuossa ehkä kk sitten =) Vaikkei ylös yritäkään viel.Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Joko ootte muutes laskeneet pinnistä alemmas?
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jepa...kaverin vauva oli syntyessään (5100) saman kokonen ku meijän neiti vajaa 4kk:na
Mutta kiva ettei kaikki oo samasta muotista
Mä oon ajatellu kans tota räkätautia ja toisaalta se näyttää just semmoselta marttyyrimaiselta menipä herne nenään-hymiöltä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Kuin myös. =) Tosin joskus oon käyttänyt sitä ihan muuten vaan, kun on niin hassunpohtivaisen näköinen. :kieh: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Mä oon tehnyt samankaltaisen päätelmän, että räkätaudissa ompiAlkuperäinen kirjoittaja emmie:mä oon kanssa sitä mieltä että räkäähän siinä valuu. taitaa olla flunssassaAlkuperäinen kirjoittaja zuku:mitä tää :snotty: kuvio oikeesti tarkottaa :saint: :ashamed:
:muoks: ja kuumeessakin kai kun otsakin noin punoittaa