Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun pitäs kyllä jostaan lähtä metsästämää Kotka-lisähakemusta :/ :/ :/
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No niin ja nyt unohdin kysyä siitä jälkitarkastustodistuksesta...Hemmetti!
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No niin ja nyt unohdin kysyä siitä jälkitarkastustodistuksesta...Hemmetti!
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun pitäs kyllä jostaan lähtä metsästämää Kotka-lisähakemusta :/ :/ :/
Ja täällähän on niin köyhää meininkiä että kuntalisät on haave vaan. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Hilunen: kun meidän neuvolatäti on vähän...ding dong :x Ei oikein ottanut kantaa, mutta itse ehdotti kontrollia. Mä puoliks uskon, että kaikki on hyvin, mutta heikkoina hetkinä huolestun, eli oman mielenrauhan vuoks harkitsen sitä lääkäriä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun pitäs kyllä jostaan lähtä metsästämää Kotka-lisähakemusta :/ :/ :/
Ja täällähän on niin köyhää meininkiä että kuntalisät on haave vaan. :kieh:
No hei...täällä 168e MIINUS VEROT |O![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie vein just hyppykiikun kirpparille 6e...ei sentään sitä tainnu zuku hakea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:tulin kommentoimaan tuota kht asiaa, eli mulle on tuo 300 euroa ihan tismalleen sama summa kun mitä oon nyt äippälomallakin saanut (minimi eli sen 300 e verojen jälkeen)... opiskelijoille ei sen enempää heruteta ja opintotukea ei saa samalla kun ei tuu opintojakaan |O
:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:mitä tää :snotty: kuvio oikeesti tarkottaa :saint: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:tulin kommentoimaan tuota kht asiaa, eli mulle on tuo 300 euroa ihan tismalleen sama summa kun mitä oon nyt äippälomallakin saanut (minimi eli sen 300 e verojen jälkeen)... opiskelijoille ei sen enempää heruteta ja opintotukea ei saa samalla kun ei tuu opintojakaan |O
:
Me just viimeviikolla naureskeltiin, kun täällä oli sanomalehdessä juttua, kuinka opiskelijoita kannustetaan nyt tekemään lapsia. Tosi kannustavalta kuulostaa nuo summat :kieh: Meillä siis mies opiskelee ja sen ainaoana tulona on opintotuki, joten kaikki meidän eläminen lainojen maksua myöden on mun vanhempainrahan varassa :/ Ei todellakaan oo mahdollista jäädä hoitovapaalle, kun toinen opiskelee :kieh: Niin, että millähän opiskelijaparit lapsineen elävät?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:mitä tää :snotty: kuvio oikeesti tarkottaa :saint: :ashamed: