Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Niko oli juu illan hauskoin,oikein homomiesten klisee
![]()
Todellakin, se pään heitto taakse ja kyyneleiset silmät. Ihana![]()
parasta koko jaksossa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Niko oli juu illan hauskoin,oikein homomiesten klisee
![]()
Todellakin, se pään heitto taakse ja kyyneleiset silmät. Ihana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Illan jatkoja, pitäkääs leidit palsta pystyssä seuraavan viikon!Pitää lähteä tästä nukkumaan, aamulla aikainen herätys että ehditään koneeseen, palailen ensi viikolla astialle, :wave: .
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meil on huomisen päivän vedet pois
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meil on huomisen päivän vedet pois
Meillä kanssa ja koko päivän vielä :/ Just tossa laskeskelin, että paljonkohan pitäis vettä varastoida, jotta pärjää..
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:No piti mun vähä BB:tä kommentoida.. Mut oikeesti must alkaa tuntuun että vaikka se Marko on kunka jäykkis ja vähä nuiva niin taitaa se olla noista se fiksuin ja sympaattisin :xmas: Tai sitte mäki oon nuiva ja jäykkis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meil on huomisen päivän vedet pois
Meillä kanssa ja koko päivän vielä :/ Just tossa laskeskelin, että paljonkohan pitäis vettä varastoida, jotta pärjää..
Missä sää asutNo ei vaiskaan, onks tää joku yleinen "vesienmeno" päivä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meil on huomisen päivän vedet pois
![]()
HelsingissäNe on jotain kuoppaa tossa kaivellut jo viime viikolla, joten kaippa se liittyis sitten siihen =) Mä varasin 4x1,5litran pulloja. Eiköhän sillä pärjää, kun on juotavaa jääkaapissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meil on huomisen päivän vedet pois
![]()
HelsingissäNe on jotain kuoppaa tossa kaivellut jo viime viikolla, joten kaippa se liittyis sitten siihen =) Mä varasin 4x1,5litran pulloja. Eiköhän sillä pärjää, kun on juotavaa jääkaapissa.
No tuskin se sama kuoppa tänne Lempäälään vaikutaMul jäi juomavedet ottamati kun naapuri sano että niillä oli jo tänään tullu keltasta vettä :x Joten vishyn kanssa mennää huomenna B)