***HELMET 2008*** Syysviikko 36

Hilunen piä hauskaa reissussa =) Mie lukasin viestin ja pitääki sulle vastata.. mutta koskas te lähettekään?? :ashamed: Mie oon meinaa niin hidas alottaa :whistle:

Meillä on tavallinen digitaalinen mittari ja pyllystä mitataan kuume.. siis pojalta, jos siitä oli kyse nyt :LOL:

Mua alkaa ottaa päähän kohta toi mun Kaksplussan tilaus jos en nyt sitte saa lehteäkään kun eka valitan että lähettelee väärää lehteä :LOL: Jos ei oo huomennakaan tullu ni sit soitan sinne. Koska mähän oon jo syöttötuolinki saanu ja laskun maksanu :xmas: Ja jos siel kerran vielä vertaillaan noita pukuja ni onhan mun nyt pakko saada se :LOL:

Metu77 :wave:

Meil on huomisen päivän vedet pois ja nyt on jo ladattu kahvinkeitin ja otettu ämpäreihin vettä.. Kamala kun alko oikeen miettimään että pitääkö tänää pestä kaikki pyykit pois ja pyöräyttää tiskikone vielä mutta sit tajusin että nehän tulee jo iltapäivällä päälle :whistle: Eihän tää oo mitään siihe verrattuna että 8 kuulla raskaana olin pari viikkoa ilman vettä ja vessaa B) :LOL:

Joo tota BB:tä jaksa ees kommentoida.. Aika mautonta menoa, tosin oli mun pakko kattoa tänä aamuna 24/7 että miten niiden herätys suju :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Illan jatkoja, pitäkääs leidit palsta pystyssä seuraavan viikon! :D Pitää lähteä tästä nukkumaan, aamulla aikainen herätys että ehditään koneeseen, palailen ensi viikolla astialle, :wave: .
kateeks käy niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon! :wave: :wave:
 
No nysse Hiluin meni jo :/ No nyt mul on viikko aikaa vastata B) :LOL:

No piti mun vähä BB:tä kommentoida.. Mut oikeesti must alkaa tuntuun että vaikka se Marko on kunka jäykkis ja vähä nuiva niin taitaa se olla noista se fiksuin ja sympaattisin :xmas: Tai sitte mäki oon nuiva ja jäykkis :eek:
 
BB huh huh... :x :LOL:

Tervetuloa metu77 mukaan kirjoittelemaan! =) Mukavaa, että rekkauduit! Oli tosiaan hassu sattuma tavata siellä Jesperissä. Olit kyllä jollain lailla tutun näköinen, mutten olisi kyllä tunnistanut synnytysvalmennuksessa olleeksi. En itse asiassa muista yhtään kasvoja sieltä. :xmas:

Hiluselle lämmintä,rentouttavaa ja kaikin puolin ihanaa reissua! B) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil on huomisen päivän vedet pois
Meillä kanssa ja koko päivän vielä :/ Just tossa laskeskelin, että paljonkohan pitäis vettä varastoida, jotta pärjää..
Missä sää asut :eek: No ei vaiskaan, onks tää joku yleinen "vesienmeno" päivä :LOL: Meil on nyt 10 l kanisteri ja joku ämpäri täytettynä. Mietin että josko viel pojan ammeen täyttäis mutta en mä oikeen tiiä mihi mä sitä tarvisin... Oikeesti ihan ku tää ois joku katastrofi, viime vuonna en varautunu oikein mitenkää ja oli vedet sen kaks vko poissa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
No piti mun vähä BB:tä kommentoida.. Mut oikeesti must alkaa tuntuun että vaikka se Marko on kunka jäykkis ja vähä nuiva niin taitaa se olla noista se fiksuin ja sympaattisin :xmas: Tai sitte mäki oon nuiva ja jäykkis :eek:
Se on ihan fiksun oloinen mies, tosin mä en saa sen puheesta yleensä mitään selvää, joten se fiksuus voi johtua mun mielestä siitäkin :LOL: Muutaman kerran oon ihmetellyt jtn sen kommentteja, mutta niin kyllä kaikkien muidenkin.. Mä oon pitänyt siitä Andreaksesta, että se vaikuttaa ihan ok:lta. Ja jopa Minnasta välillä tykkään, se on suora ja välitön, vaikkakin rasittava..Ja Nikohan on liikkis, se on niin nuori ja homo :) Ja se Harri vaikuttais olevan ihan ok.

Ja mun on kyllä pakko avautua, että sillä vähän vanhemmalla kimulilla (olisko Maria?) oli hyvin erikoiset housut :eek: Semmoset tiikeriraitaiset, mutta kelta-oranssit :D Vähän niinkuin sirkustaitelijoilla tai jollain..Mutta mikäpä siinä, nehän oli ainakin näkyvät :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil on huomisen päivän vedet pois
Meillä kanssa ja koko päivän vielä :/ Just tossa laskeskelin, että paljonkohan pitäis vettä varastoida, jotta pärjää..
Missä sää asut :eek: No ei vaiskaan, onks tää joku yleinen "vesienmeno" päivä :LOL:
Helsingissä :D Ne on jotain kuoppaa tossa kaivellut jo viime viikolla, joten kaippa se liittyis sitten siihen =) Mä varasin 4x1,5litran pulloja. Eiköhän sillä pärjää, kun on juotavaa jääkaapissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil on huomisen päivän vedet pois
Meillä kanssa ja koko päivän vielä :/ Just tossa laskeskelin, että paljonkohan pitäis vettä varastoida, jotta pärjää..
Missä sää asut :eek: No ei vaiskaan, onks tää joku yleinen "vesienmeno" päivä :LOL:
Helsingissä :D Ne on jotain kuoppaa tossa kaivellut jo viime viikolla, joten kaippa se liittyis sitten siihen =) Mä varasin 4x1,5litran pulloja. Eiköhän sillä pärjää, kun on juotavaa jääkaapissa.
No tuskin se sama kuoppa tänne Lempäälään vaikuta :D Mul jäi juomavedet ottamati kun naapuri sano että niillä oli jo tänään tullu keltasta vettä :x Joten vishyn kanssa mennää huomenna B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil on huomisen päivän vedet pois
Meillä kanssa ja koko päivän vielä :/ Just tossa laskeskelin, että paljonkohan pitäis vettä varastoida, jotta pärjää..
Missä sää asut :eek: No ei vaiskaan, onks tää joku yleinen "vesienmeno" päivä :LOL:
Helsingissä :D Ne on jotain kuoppaa tossa kaivellut jo viime viikolla, joten kaippa se liittyis sitten siihen =) Mä varasin 4x1,5litran pulloja. Eiköhän sillä pärjää, kun on juotavaa jääkaapissa.
No tuskin se sama kuoppa tänne Lempäälään vaikuta :D Mul jäi juomavedet ottamati kun naapuri sano että niillä oli jo tänään tullu keltasta vettä :x Joten vishyn kanssa mennää huomenna B)
Yöks, keltaista vettä :x
 
Terppa, täälähän minä :wave:

Kok päivä ollaan taas oltu lennossa...uusi reiman vk-puku päällä suihkittu menemään...pakko öli päälle pistää vaikka on kyl iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiso ( 80cm) mut ainoo meijän varustuksista joka hieman vettä hylkii, vaikkei teccii ookkaan.

Ja kuulkaas..meidän neiti ei suostu oleen vauva ei sit millään...kaupassa tänään oli pakko pistää kärryyn istumaan ( ja nuoleskelmaan kärryjä ) ku ei hää enää viihy siin vauvakaukalossa :snotty: ( mulle tää on niinkos vähän semmonen surullinen, apeissaan oleva niiskuttaja..ja toi vihriä on siis räkä ) enää lainkaan :wave:

Onnittelut taas uusille taitajille..meil ei kontilleen mennä mut kylkiasentoon kyllä senkin eestä :D , ei oo pinnistä nostettu vielä, kun on kiinni sängyssä..mutta varmaan kohta vois laskee ainakin ton pohjan.

Helmiksen galluun: digillä ja pepusta taikka kainalosta..ja kotosin oon..öö...uudeltamaalta?? Tai siis asustelen täällä, ja kotosin pohjanmaalta.

Tervetuloa joukkoon kirjavaan metu77 :flower: '

Hiluselle ihanaa lomaa B)

ja..sit taas katkes
 
Meillä on huomenna eka muskari. On kyllä tosi kiva mennä :) JA tänään oli taas vauvauinti, joka meni kyllä aikas mukavasti. Vaikka musta tuntuukin, ettei mun otteet oo vieläkään tarpeeksi varmat..Treeniä treeniä :whistle:
 

Yhteistyössä