K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanat Joksut kirjoittaa:
We're back in Slovenia after spending the weekend in Finland. It's not a secret by any chance, that we absolutely love Finland and its people, but these last few days even magnified those feelings (!!!! toim. huom.)
Just wanted to thank all of you, who made our show in Tavastia magical after and our brother paidatonriehuja for letting us open the biggest night of his life (and he came to our show the next day, what a legend)
Love you all ❤️

No niin! Joksut kehtaavat viimeinkin kirjoittaa koko fandomille, että Suomi is best ja Rrrakastamme Suomea ja suomalaisia! Noin sitä pitää, on tätä julkista ilmoitusta jo vähän odotettukin!!! 😁😁

Tää on niin huvittavaa, kun tämän (onneksi nykyisin hyvin satunnaisen kävijän) mielestä kukaan ei saa esittää mitään mielipiteitä.
Mielipidettä esittäessä on hyvä muistaa, että se oma mp ei ole totuus ja se mielipide kannattaa perustella, jos haluaa keskustelua tai vastakaikua. Olen tässä joutessani yrittänyt selittää Kärtsän vitsailua, koska asiasta jankkaava ei tunnu ymmärtävän tämän tyyppistä huumoria.

UMK:n jatkoillahan(kun Erika voitti) keskustelivat Erikan tisseistä. Jotain Erika sanoi,ettei niistä tykätä ja Kärtsä sanoi kyllä tykkäävänsä. Oisko ennen ruoskan esitystä tai sen jälkeen. Löytyy kyllä videoita netin ihmeellisestä maailmasta. Ihan luonnollinen juttu. Tehty taas kärpäsestä härkänen.
Minä olen nimenomaan sanonut, että tissejä voi ihailla ihan esteettisessä mielessäkin ilman että siihen liittyy limaista kuolaamista ja esineellistämistä. Täällähän joku puhui nimenomaan setämieskatseesta yms. ja siitä ei tosiaan ole kyse.

Mielipidettä esittäessä on hyvä muistaa, että se oma mp ei ole totuus ja se mielipide kannattaa perustella, jos haluaa keskustelua tai vastakaikua. Olen tässä joutessani yrittänyt selittää Kärtsän vitsailua, koska asiasta jankkaava ei tunnu ymmärtävän tämän tyyppistä huumoria.
"Selittää huumoria", kuule vitsi ei ole hauska jos se ei naurata. En tiedä, miksi itse naurat sille, että onkohan mua kukaan tulossa edes katsomaan, kun sanojalla on hirveästi ihan superkiimaisia faneja?

Minä olen nimenomaan sanonut, että tissejä voi ihailla ihan esteettisessä mielessäkin ilman että siihen liittyy limaista kuolaamista ja esineellistämistä. Täällähän joku puhui nimenomaan setämieskatseesta yms. ja siitä ei tosiaan ole kyse.
Tästä videosta tissijankkaus lähti liikkeelle. Ei ole mitään sellaista, mistä kenenkään tarvitsisi vetää hernettä nenään. https://www.tiktok.com/@warnermusicfi/video/7643488911884389654

Mitä jos sä ihan itse tajuaisit tuon, että mielipiteet eivät ole totuuksia ja olisit hiljaa, kun ihmiset esittävät niitä?

Yhteistyössä