***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Pari pipanaa punnattu täälläkin :D Huomenna luumut kehiin, jotta irtoais
:whistle:

--meil on menny eilen ja tänään jo melkkis kaks purkkia, oon sekottanu muutakin sosetta sekaan ettei elämä ois yhtä luumua, mutta on se auttanu..illalla vääns viel iha kunnon normit iiiiiiiisot torttuloiset :D
Hjuvahjuva :D

--nyt kun noi ylähampaat sanos että poks niin uskosin että oltas takaisin normissa olotilassa...meinaan on taas hikee pukannu täss pari päivää tota neitiä viihdyttäessä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Jumppaaksä sitä? Meillä tepsii myös se :) Siis pumppailee jalkoja massun päälle. Ja hörppyytä vielä paljon vettä ja sitä luumua lisää, josko lähtis luistamaan :)
Oon yrittäny, mut vetää hepulit... :LOL: Nyt kyl haisee k.a.k.k.a. ja se on kyl tää pieni tyyppi tässä sylissä... :LOL: Tarttee kohta varovasti kurkata millanen saalis saatiin.... :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--nyt kun noi ylähampaat sanos että poks niin uskosin että oltas takaisin normissa olotilassa...meinaan on taas hikee pukannu täss pari päivää tota neitiä viihdyttäessä |O
Meil kaks alahammasta ja kaksi hammasta ylhäältä näkyvis...ylhäällä siis etuhampaat viel puuttuu...on niiden vieruskaverit tullu ekax. Hauskan näköinen. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--nyt kun noi ylähampaat sanos että poks niin uskosin että oltas takaisin normissa olotilassa...meinaan on taas hikee pukannu täss pari päivää tota neitiä viihdyttäessä |O
Meil kaks alahammasta ja kaksi hammasta ylhäältä näkyvis...ylhäällä siis etuhampaat viel puuttuu...on niiden vieruskaverit tullu ekax. Hauskan näköinen. :D
--no aivan vissiin on hauskan näkönen :heart: . Meill on alhaalla noi kaks, ja ylhäälle varmaan tulee ne "ekat", ei anna taas oikeen tunnustella :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--no aivan vissiin on hauskan näkönen :heart: . Meill on alhaalla noi kaks, ja ylhäälle varmaan tulee ne "ekat", ei anna taas oikeen tunnustella :/
Meil puree kaikkee...välil jopa mun sormee... :kieh:
--joo kyl meilläkin kalutaan kaikkee..ja kuolataan litroittain..todella toivon että noi kaikki hampaat ei ois näin hankalia tull :eek: :snotty:
 
pilvipouta Paranemisia teiän pikkuselle :hug: :( Meillä kans poika nuhasena :snotty: Viime yönä alko. Mie olen niistäjällä ryystäny räkää pojasta pitkin päivää. Lämpöilee pikkasen vaan (37.4) ja on ilonen, ruoka maistuu ja juomista menee niinkun tavallisestikin :) Sängyn päätyä nostin ylös, että on helpompi nukkua, eikä räkä valus korviin :| Mie pelkään korvatulehdusta kun ruttoa :ashamed: Ite en ole koskaan sairastanu, mutta siskolla oli pienempänä niin monesti ja korvia putkitettiin useamman kerran, että miulle on jääny siitä iso mörkö mieleen :/

Miulla on nukahtamislääkkeet loppu niin kukkelehin täällä varmaan aamuun asti :headwall: |O
 
Mä oon eka :D

Niin että huomenta unikeot :D

Poika rupee olemaan kunnossa, ihan pientä röhinää enään!

Paranemisia Kiinin pojalle :hug:

Ainiin, mies oli eilen satavarma kun olin kaupassa ja hän oli pojan kanssa että sano monta kertaa peräkkäin äi ti :D Oon mäkin kyllä noita äänteitä kuullu, että ei nyt varmaan kuitenkaan ihan tietosesti niitä sano, vaikka mies siitä ihan varma onkin :whistle:
 
Huomenia täältäkin =)

Meil oli vissii niin vauhdikas päivä eilen pojan kanssa että poika simahti kasin aikaan ja mä puol kymmeneltä poika kainalossa :D Yhen aikaan heräsin ja siirsin pojan omaan huoneeseen ja jossain vaiheessa yöllä siellä oltiin ihan silmät kirkkaina mutta nukahti tutilla heti :eek: Ja niin me vedeltiin hirsiä aamuun asti :heart:

Pitäis kohta lähteä niille mammuttimarkkinoille. Pähkäilen vieläki että ostaisko niitä liberoita.. Ne housuvaipat on ollu hyviä mutta kun me ollaa oikeestaa kaks kuukautisesta lähtien käytetty Pamperseja niin voidaanko me nyt mennä ja ostaa Liberoita :eek: :LOL: Ja tänään syödään sitten tortilloita kun on niin halpoja sittarissa :LOL:

Paranemisia kaikille röhäisille :hug:

Nyt aamukahville ja sitte mammuteille jotta pääsee kotiin siivoilemaan :x :wave:
 

Yhteistyössä