***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Onpas täällä ollut aktiivisia siivoojamammoja... mistäs tänne sellainen löytyisi? :p Oikein hävettää oma saamattomuus, nyt lähden muuten pistämään paikkoja ojennukseen! :kieh:
Hissukka, sinne vaan Saanukan jälkeen jonon jatkoksi! :D
:D Ja tässä mä koneella edelleen istun, enkä ole tehnyt yhtään mitään! :snotty: No kohta tulee mies töistä, sitten pitää mennä edes kahvit keittämään. =)
 
Ulkoilemassa käyti, kiva lenkki oli, eka tuohon sittarille, sieltä irtokarkkipussi matkaevääksi ja reilu puoli tuntia vielä käveleskeltiin :D

Meillä on kaappi täynnä muksun hedelmäsoseita, olleet sittarissa 1,50/6prk nyt ku on mammutit nii 1,20/6prk, miusta hyvä ostos :wave:

Taisin saada vähän välistä sitä tarmoa ku oon pyykänny ja siivoskellu jo =) kiva olla viikonloppu sitte tekemättä mitään :D

Huoh, pitäs lähtä perunan kuorintaan :headwall:

 
Nonni, taaas on kaupoilla käyty. Ostin itselle hiusväriä, josko vähän koittais tätä kuontaloa laittaa. :kieh: Käytin samalla isompaa parturissa. Tuolla se mököttää (taitaa nukkua, ku ei kuulu mitään), laitoin omaan huoneeseen rauhottuu ku piti taas sellasta esitystä kaupassa eikä mikään meinannu mennä ymmärrykseen. :kieh: Uhmako lie vai mikä, ota nyt tuosta selvää..

Ruokahalu on myös meidän likalla välillä hukassa, mutta kumpiki kerta just ennen ja jälkeen hampaiden puhkeamista. Muuten syö ihan kohtuullisesti. Sukkahousuista huomasin, että alkaa olla 62/68 jo hiukka pieni. Mun vauva kasvaa :'(

Mietiskelin, et missä olin WTC:n aikaan, mutta en kyllä muista. Katoin että oli arkipäivä, joten luultavasti töissä. Dianasta muistan kuulleeni, kun avasin radion aamusella. :/
 
Joo, tääl kans yks eiaktiivi siivousmamma :LOL:

Huoh, neidin kärttyisyys jatkuu, varmaan noi hampit maha ja turhautuminen tekee sen että hää on hyvin kiukkunen, nyt rauhottu ku kaadoin koko lelukorin eteen että ppuhaa on vähäks aikaa.... :whistle:
 
Tää mamma ei kans pahemmin siivoile vaan samoaa pitkin maita ja mantuja rattaiden kanssa.Meillä sais siivota itseasiassa kokoajan,testailin yhtenä päivänä ja imuroin keittiön kolme kertaa kun joku kolmijalkainen ei osaa asua niinkuin ihmiset |O

WTC muistaakseni olin mutsin luona ja aamulla meikkailin peilin ääressä ja sitä kautta näin sivusilmällä töllön ja ihmettelin mitä hiivattia ne siellä näyttää uudestaan ja uudestaan. Dianan kuoleman kans muistan tais olla sunnuntai aamu ja kankkusessa heräsin,enkä meinannut uskoa silmiäni

Löysin Stockkalta aika metkan makuista suklaata,Irish coffee,siel oli myos shampanja.punaviini ja rosepippurisuklaata

Sukkia pojalle kutoo mun mutsi,onneks.Itse olen ihan käsi.Just laitto postissa tulemaan sukat joita voi myös pitää tumppuina kun niissä ei ole sitä kantapäätä ja näin ollen mahtuvat pidempään.Oli myös kutonut pupuvillatakin ja nyt on tekeillään villahousut =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
katselin tänään että tosi moni tuli kerhoon pyörällä, ei meidän tyttö osaa vielä polkea, pitäisikö tuollaisen lähes 3-vuotiaan jo osata?

Meillähän on aikas samanikäiset nämä esikoiset ja meillä poika polki tänään ekaa kertaa pyörällä. =) On se siinä pyörän päällä istunut koko kesän, mut työntää on pitänyt kun ei hommalle syttynyt, eikä todellakaan kiinnostanut koko polkeminen. :whistle: Tänään sit vaan joku naksahti kohdalleen ja alkoi polkea. Vastaavasti kaverin puoli vuotta nuorempi poika on polkenut koko kesän ja toisen kaverin meidän pojan kanssa samanikäinen poika myös. Yksilöllistä siis tämäkin, eikä mun mielestä tämän ikäisen vielä tarvi osata-se on niin paljon siitäkin kiinni, mikä lasta kiinnostaa.

Ja meillä on tytyllä kengät nyt syksyksi ja käytössä ovat kun maassa touhuaa ja samoin talveksi ostetaan kengät myös. Nousee kuitenkin jo polvilleen ja pari kertaa noussut jaloilleenkin tukea vasten, joten tykkään että kengät on jos maata myöten liikkuu. Vaunuissa on sit tossukat tai villasukat, meillä kutojia löytyy lähipiiristä ja neulon itsekin, joten sukkia piisaa... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
katselin tänään että tosi moni tuli kerhoon pyörällä, ei meidän tyttö osaa vielä polkea, pitäisikö tuollaisen lähes 3-vuotiaan jo osata?
Meillähän on aikas samanikäiset nämä esikoiset ja meillä poika polki tänään ekaa kertaa pyörällä. =) On se siinä pyörän päällä istunut koko kesän, mut työntää on pitänyt kun ei hommalle syttynyt, eikä todellakaan kiinnostanut koko polkeminen. :whistle: Tänään sit vaan joku naksahti kohdalleen ja alkoi polkea. Vastaavasti kaverin puoli vuotta nuorempi poika on polkenut koko kesän ja toisen kaverin meidän pojan kanssa samanikäinen poika myös. Yksilöllistä siis tämäkin, eikä mun mielestä tämän ikäisen vielä tarvi osata-se on niin paljon siitäkin kiinni, mikä lasta kiinnostaa.
hilunen puhuu asiaa! =)
Esikoinen meillä osaa, tänä kesänä opetteli ja oppi. Eiköhän teilläkin ensi kesänä viimeistään, ellei jopa tälle syksylle ehdi! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Tuli muuten mieleen tosta ievan miehen papreitten kysymisestä että musta oli ihan uskomatonta että S-kaupoilla oli semmonen lappu että kaikilta seuruessa oleviltakin kysytään paperit...siis hei oikeesti kuinka lain voimanen tää juttu on, enkö mä saa ostaa alkoholia jos mulla on alaikäinen lapsi vaikka mukana....

Tääkin tapaus minkä näin meni sit silleen että "seurue" tuli yhessä kauppaan ja yks pojista jäi pelaileen hedelmäpelejä ja yks meni kauppaan ja ois ostanu kaljaa..nooh myyjä halus nähdä tän pelaajankin paperit ja koska sillä ei ollu papruja niin ei sit myyny...mitä tekee tää kaljan ostaja..vetää kilarit ja lopputulos on se että menevät kaupasta ulos ja sit tää kaljanhakija tulee takas kauppaan ja ostaa kaljansa...että näin |O |O :headwall: :headwall:

En mäkään kannata alaikäsille ostamista jne..mutta rajansa kaikella :kieh:
Lainvoimasuudesta en tiedä mutta alkot ainakin toimii samalla tavalla, jollei porukasta yhdellä ole näyttää papereita niin kellekään ei myydä. Mutta eiköhän ne tarkota noita nuorisojengejä, ei niinkään perheitä ketkä pienen lapsen kanssa kaupasta jotain alkoholipitoista ostaa...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Tuli muuten mieleen tosta ievan miehen papreitten kysymisestä että musta oli ihan uskomatonta että S-kaupoilla oli semmonen lappu että kaikilta seuruessa oleviltakin kysytään paperit...siis hei oikeesti kuinka lain voimanen tää juttu on, enkö mä saa ostaa alkoholia jos mulla on alaikäinen lapsi vaikka mukana....

Tääkin tapaus minkä näin meni sit silleen että "seurue" tuli yhessä kauppaan ja yks pojista jäi pelaileen hedelmäpelejä ja yks meni kauppaan ja ois ostanu kaljaa..nooh myyjä halus nähdä tän pelaajankin paperit ja koska sillä ei ollu papruja niin ei sit myyny...mitä tekee tää kaljan ostaja..vetää kilarit ja lopputulos on se että menevät kaupasta ulos ja sit tää kaljanhakija tulee takas kauppaan ja ostaa kaljansa...että näin |O |O :headwall: :headwall:

En mäkään kannata alaikäsille ostamista jne..mutta rajansa kaikella :kieh:
Lainvoimasuudesta en tiedä mutta alkot ainakin toimii samalla tavalla, jollei porukasta yhdellä ole näyttää papereita niin kellekään ei myydä. Mutta eiköhän ne tarkota noita nuorisojengejä, ei niinkään perheitä ketkä pienen lapsen kanssa kaupasta jotain alkoholipitoista ostaa...
--aivan, tän takia mun mielestä se ei ookkaan lainvoimanen jutska, luulisin :whistle: , koska sehän on selvää syrjintää :eek: .

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Hitto nyt pitäis keksiä joku keino miten yllättää mies kun sai palkankorotuksen tänään, ihan tuntuvan...ideoita?!
-- :flower: , klassinen kynttiläillallinen herkullisellä jälkkärillä höystettynä :D :saint: ;) :wave:
...tai ylellinen ravintolaillallinen ja miehes saa maksaa... ;) :D
-- :LOL: , ehkä vielä parempi
 
Jaahans, lenkille lähtö edessä, menee vaan hermo kun noi elukat vetää kun hinaajat kun on puitu ja fasaanien jälkiä on all over |O :headwall: :kieh: , sit on remmit solmussa ja ei kellään enään kivaa |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
menee vaan hermo kun noi elukat vetää kun hinaajat
:LOL: Tiedän tunteen oo tuollaisten hinaajien perässä myös aikanaan mennyt... Niin kauan menee viel hyvin ku menevät samaan suuntaan, mut jos kiiturivauhdissa vaihtavatkin äkkiä suuntaa...siinä mammaa viedään... Miettii vaan et toivottavasti kädet pysyy olkapäissä kiinni...

Hyvää lenkkeilyä!!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
menee vaan hermo kun noi elukat vetää kun hinaajat
:LOL: Tiedän tunteen oo tuollaisten hinaajien perässä myös aikanaan mennyt... Niin kauan menee viel hyvin ku menevät samaan suuntaan, mut jos kiiturivauhdissa vaihtavatkin äkkiä suuntaa...siinä mammaa viedään... Miettii vaan et toivottavasti kädet pysyy olkapäissä kiinni...

Hyvää lenkkeilyä!!! :wave:
--no niin lenkki heitetty ja nooh..ehkä vaan viis kertaa meinas mennä hermo |O , sit viel ku kaikki erikokosia niin remmit on aikas solmussa...

Mä oon muutes kerran tai oikeestaan kahesti telonu olkapääni kun leikin koiran kanssa..reviteltiin semmosen patukan kanssa ja kappas vaan olkapää jotenkin nuljahti ja seuraavana päivänä ei sillä käellä tehny mitään...viikko vemppaa siitä sit napsahti ja kipee käsi :whistle:
 

Yhteistyössä