Tarviikko kiinnipitäjää :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Saimpas varattuu ajan sinne ultraan |O
Vieläku uskaltas mennä :x
Tarviikko kiinnipitäjää :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Saimpas varattuu ajan sinne ultraan |O
Vieläku uskaltas mennä :x
--suoraan vaan..Vaikka ittellä on koiria niin en kyl kans tajuu noita jotka pitää irti koiria...ihan käsittämätöntäAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Miten vois hienovaraisesti sanoa noille naapureille,että pitäisivät tuon koiransa kiinni? Ei oo mukavaa, että se täällä käy paskomassa, eikä muutenkaan, että hilluu toisten pihoilla :/
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:- Hei batman, mitä meillä on ruokana tänään?
--Juuh, kuten sanoinkin oon ylpiä että uskalsin...se on niin helppo siirtää näit epämukavia juttuja , mut jotenkin nyt sain sen rohkeuden ja onnellinen siittä oon ja toki helpottunut =)Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Nipsuli, hyvä että uskaltauduit kuitenkin tutkimuksiin :flower: Ja vielä parempi, että harmiton rasvapatti =)
Täällä toinen rasvapattinen... :xmas: Kävin ennen esikkoo...noin 4 vuotta sitten. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:lopputulos rasvapatti :snotty:
--varmaan pitäs dieetille ruvetaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Täällä toinen rasvapattinen... :xmas: Kävin ennen esikkoo...noin 4 vuotta sitten. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:lopputulos rasvapatti :snotty:
Ööh...oisko nää merkit niin selvät, et lähetys on saapunut... Hattu/hanskakori siivottu, astianpesukone tyhjennetty ja täytetty, ruoka tehty, pyykkikierroksen heittäneet puhtaat vaatteet viikattu kaappiin, potta pesty, lattioilta tavarat kerätty ja nyt tartun imuriin... *ihan hirvittää että tuleeko tästä rasitusvammoja*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Äh, neiti heräs :wave:
, tuliko lähetys jo?
PP
Mä tykkään kyllä koirista ja luultavasti meiltäkin saattais sellainen löytyä, jollei mies ois allerginen. Mä pistän kyllä miehen asialle, vois olla vakuuttavampi ja etten mä saa heti nipottavan naapurinakan leimaa :ashamed: Noita naapureita ei siis näy ikinä missään, kuuluu kyllä, varsinkin viikonloppuisin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--suoraan vaan..Vaikka ittellä on koiria niin en kyl kans tajuu noita jotka pitää irti koiria...ihan käsittämätöntäAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Miten vois hienovaraisesti sanoa noille naapureille,että pitäisivät tuon koiransa kiinni? Ei oo mukavaa, että se täällä käy paskomassa, eikä muutenkaan, että hilluu toisten pihoilla :/
No, vaik sitä laihduttais...mun tuuril jäljelle jää iiiiso rasvapattiAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--varmaan pitäs dieetille ruvetaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Täällä toinen rasvapattinen... :xmas: Kävin ennen esikkoo...noin 4 vuotta sitten. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:lopputulos rasvapatti :snotty:
Ööh BB...ööh PP:kö? Joo, kyl me varmaan annetaan yhdelle sellaiselle höpisijälle hyvä koti... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:BBlle piti suositella sitä FB koiraa...on kyll ollu tosi kiva, neidin mielestä ainaskin
Meitin naapuri kans kävelee koiransa kanssa meidän pihatien päähän ja pas***nuttaa koiransa suolen siihen tyhjäksi...Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--suoraan vaan..Vaikka ittellä on koiria niin en kyl kans tajuu noita jotka pitää irti koiria...ihan käsittämätöntäAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Miten vois hienovaraisesti sanoa noille naapureille,että pitäisivät tuon koiransa kiinni? Ei oo mukavaa, että se täällä käy paskomassa, eikä muutenkaan, että hilluu toisten pihoilla :/
--BB=BilviBouta=PP . Kiva on tuol se taas yksikseen jutteleeAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ööh BB...ööh PP:kö? Joo, kyl me varmaan annetaan yhdelle sellaiselle höpisijälle hyvä koti... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:BBlle piti suositella sitä FB koiraa...on kyll ollu tosi kiva, neidin mielestä ainaskin
--niin varmaan mulalkin...mul on pienenä leikattu rasvapatti päästä joten on varmaan jotenkin alttius niitä saada..meijän yhellä koirallakin onAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No, vaik sitä laihduttais...mun tuuril jäljelle jää iiiiso rasvapattiAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--varmaan pitäs dieetille ruvetaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Täällä toinen rasvapattinen... :xmas: Kävin ennen esikkoo...noin 4 vuotta sitten. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:lopputulos rasvapatti :snotty:
Ehdottomasti kyllä!!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tarttisko meitin sit vastavuoroisesti säästää p.kaivoo ja käydä iltahädällä heidän marjapuskissa...
NibsuliAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--BB=BilviBouta=PP . Kiva on tuol se taas yksikseen juttelee
SuosittelenAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:*muoks* mä voisin kans tehdä samoin, käyttää tuota samaa aidanrakoa kuin naapurin koirakin
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:NibsuliAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--BB=BilviBouta=PP . Kiva on tuol se taas yksikseen juttelee
*muoks. jos siitä on patteri loppumassa...siis koirasta =)
|O Kamala jäiks sitä viel noin paljoAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ööh...oisko nää merkit niin selvät, et lähetys on saapunut... Hattu/hanskakori siivottu, astianpesukone tyhjennetty ja täytetty, ruoka tehty, pyykkikierroksen heittäneet puhtaat vaatteet viikattu kaappiin, potta pesty, lattioilta tavarat kerätty ja nyt tartun imuriin... *ihan hirvittää että tuleeko tästä rasitusvammoja*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Äh, neiti heräs :wave:
, tuliko lähetys jo?
PP
Onks noi rasvapatit tarttuviiAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--niin varmaan mulalkin...mul on pienenä leikattu rasvapatti päästä joten on varmaan jotenkin alttius niitä saada..meijän yhellä koirallakin onAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No, vaik sitä laihduttais...mun tuuril jäljelle jää iiiiso rasvapattiAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--varmaan pitäs dieetille ruvetaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Täällä toinen rasvapattinen... :xmas: Kävin ennen esikkoo...noin 4 vuotta sitten. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:lopputulos rasvapatti :snotty:
...tuntuu et on vast alkulämmittelyt tehty...mä oon niin väsyny tähä kaaokseen... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:|O Kamala jäiks sitä viel noin paljo