***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

Mä luulen et toi tissien vihlonta on jotenkin liitännäinen kylmiin ilmoihin ja kun on imettäny...en tiä. Mut hyvä näin. Mä kans koitin hulluna puuhastella ja olla menossa kun varasin ton ajan kans silleen että torstaina soitin ja tiistaille sain ajan :wave: .

Noist torneista mul ei oo mitään hajua missä olin sillon, muistan että telkusta katteltiin kyll. mut ei mitään muuta hajua...oon tosi huono muistaan päiviä ja vuosilukuja :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Miten vois hienovaraisesti sanoa noille naapureille,että pitäisivät tuon koiransa kiinni? Ei oo mukavaa, että se täällä käy paskomassa, eikä muutenkaan, että hilluu toisten pihoilla :/
--suoraan vaan..Vaikka ittellä on koiria niin en kyl kans tajuu noita jotka pitää irti koiria...ihan käsittämätöntä :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Nipsuli, hyvä että uskaltauduit kuitenkin tutkimuksiin :flower: Ja vielä parempi, että harmiton rasvapatti =)
--Juuh, kuten sanoinkin oon ylpiä että uskalsin...se on niin helppo siirtää näit epämukavia juttuja :whistle: , mut jotenkin nyt sain sen rohkeuden ja onnellinen siittä oon ja toki helpottunut =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Äh, neiti heräs :whistle: :wave:
, tuliko lähetys jo?
PP :LOL:
Ööh...oisko nää merkit niin selvät, et lähetys on saapunut... Hattu/hanskakori siivottu, astianpesukone tyhjennetty ja täytetty, ruoka tehty, pyykkikierroksen heittäneet puhtaat vaatteet viikattu kaappiin, potta pesty, lattioilta tavarat kerätty ja nyt tartun imuriin... *ihan hirvittää että tuleeko tästä rasitusvammoja* :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Miten vois hienovaraisesti sanoa noille naapureille,että pitäisivät tuon koiransa kiinni? Ei oo mukavaa, että se täällä käy paskomassa, eikä muutenkaan, että hilluu toisten pihoilla :/
--suoraan vaan..Vaikka ittellä on koiria niin en kyl kans tajuu noita jotka pitää irti koiria...ihan käsittämätöntä :eek:
Mä tykkään kyllä koirista ja luultavasti meiltäkin saattais sellainen löytyä, jollei mies ois allerginen. Mä pistän kyllä miehen asialle, vois olla vakuuttavampi ja etten mä saa heti nipottavan naapurinakan leimaa :ashamed: Noita naapureita ei siis näy ikinä missään, kuuluu kyllä, varsinkin viikonloppuisin :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Miten vois hienovaraisesti sanoa noille naapureille,että pitäisivät tuon koiransa kiinni? Ei oo mukavaa, että se täällä käy paskomassa, eikä muutenkaan, että hilluu toisten pihoilla :/
--suoraan vaan..Vaikka ittellä on koiria niin en kyl kans tajuu noita jotka pitää irti koiria...ihan käsittämätöntä :eek:
Meitin naapuri kans kävelee koiransa kanssa meidän pihatien päähän ja pas***nuttaa koiransa suolen siihen tyhjäksi... :whistle: :D

Tarttisko meitin sit vastavuoroisesti säästää p.kaivoo ja käydä iltahädällä heidän marjapuskissa... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
lopputulos rasvapatti :snotty: :)
Täällä toinen rasvapattinen... :xmas: Kävin ennen esikkoo...noin 4 vuotta sitten. :wave:
--varmaan pitäs dieetille ruveta :LOL: :LOL:
No, vaik sitä laihduttais...mun tuuril jäljelle jää iiiiso rasvapatti :LOL:
--niin varmaan mulalkin...mul on pienenä leikattu rasvapatti päästä joten on varmaan jotenkin alttius niitä saada..meijän yhellä koirallakin on :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
*muoks* mä voisin kans tehdä samoin, käyttää tuota samaa aidanrakoa kuin naapurin koirakin :whistle:
Suosittelen :D

Joo, mun vanhemmilla on koira ja oon kasvanut kodissa missä on aina ollut koiria. Meillä ei tosin oo ku mies allerginen ja itselläkin tainnut joku koira/kissa-allergia puhjeta... Nykyään ku niitä rapsuttelee alkaa nenää kutittaa...

Tykkään siis elämistä, mut...tosin rajansa kaikella...en tykkää ku kikkareet meitin tiellä...eikä oo ees koiraa :whistle: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Äh, neiti heräs :whistle: :wave:
, tuliko lähetys jo?
PP :LOL:
Ööh...oisko nää merkit niin selvät, et lähetys on saapunut... Hattu/hanskakori siivottu, astianpesukone tyhjennetty ja täytetty, ruoka tehty, pyykkikierroksen heittäneet puhtaat vaatteet viikattu kaappiin, potta pesty, lattioilta tavarat kerätty ja nyt tartun imuriin... *ihan hirvittää että tuleeko tästä rasitusvammoja* :LOL:
|O Kamala jäiks sitä viel noin paljo :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
lopputulos rasvapatti :snotty: :)
Täällä toinen rasvapattinen... :xmas: Kävin ennen esikkoo...noin 4 vuotta sitten. :wave:
--varmaan pitäs dieetille ruveta :LOL: :LOL:
No, vaik sitä laihduttais...mun tuuril jäljelle jää iiiiso rasvapatti :LOL:
--niin varmaan mulalkin...mul on pienenä leikattu rasvapatti päästä joten on varmaan jotenkin alttius niitä saada..meijän yhellä koirallakin on :LOL:
Onks noi rasvapatit tarttuvii :whistle: :LOL:
 

Yhteistyössä