Hmm...nyt en muista sitäkään vähääAlkuperäinen kirjoittaja Saanukka:2001Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minäs vuonna tuo WTC olikaan?
Siis mie en muista YHTÄÄN mitä tein sillo :/ :/
Hmm...nyt en muista sitäkään vähääAlkuperäinen kirjoittaja Saanukka:2001Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minäs vuonna tuo WTC olikaan?
Siis mie en muista YHTÄÄN mitä tein sillo :/ :/
Mäkin muistan kun Diana kuoli, kuulin sen radiosta aamulla ja kävin äitiltä varmistamassa, että kuka se prinsessa Diana olikaanAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sen muistan kun Diana kuoli...ootin esikkoo sillo, mut toi WTC on menny ihan ohi kyllä Muistan kyllä tapauksen jne...mutta en siis mitään, mitä sillon olis samaan aikaan tapahtunu :|
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Mäkin muistan kun Diana kuoli, kuulin sen radiosta aamulla ja kävin äitiltä varmistamassa, että kuka se prinsessa Diana olikaanAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sen muistan kun Diana kuoli...ootin esikkoo sillo, mut toi WTC on menny ihan ohi kyllä Muistan kyllä tapauksen jne...mutta en siis mitään, mitä sillon olis samaan aikaan tapahtunu :|
:wave: vanamo, kiva nähdä suakinAlkuperäinen kirjoittaja VanamoBr::| ei mulla muuta...
Hello soulmate , toivoen teijän ummetus ois jo kesytetty ( ja Hipan ) meillä viel jumittaa, eilen kaks pipanaa sai punnattua :/Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ei hyvää päivää! Meillä on samaa vaivaa ollut tänään. Uskomatonta! Nää tytöt on varmaan joitain telepaattisia sielunsiskoja, kun monet jutut tulee niin samaan aikaan. :heart: Meillä on siis tänään tehty hirmu ähinällä kaksi pientä piparetta. Kitistelyäkin on ollut hieman, jotta joskohan massu vaivaisi. :/ Annettiin purkillinen luumua välipalaksi, mutta ei ainakaan vielä ole tuottanut tulosta. Vettä on myös juotettu ahkerasti.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Kummallinen tää netti yhteisö. nyt sit ummetus on siirtyny meille
Hyvähyvä..mäkin kävin tiistaina ja jännitti niin pirusti mutta oon ylpiä että menin ja voitin itteni :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Saimpas varattuu ajan sinne ultraan |O
Vieläku uskaltas mennä :x
Mistäs syystä sie kävit?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Hyvähyvä..mäkin kävin tiistaina ja jännitti niin pirusti mutta oon ylpiä että menin ja voitin itteni :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Saimpas varattuu ajan sinne ultraan |O
--voin kertoo että toi odottaminen oli kauheita..mä menin kun rupes tissejä vihlomaan ja sit muistin että mullahan on semmonen pahkura tossa vasemman tissin liepeillä...huomasin sen kun olin raskaana ja lekuri sen kopli ja ei ollu huolissaan. Nooh, nyt sen muistin sit ja tallellahan se oli...ja tietenkin olin varma että rintasyöpä vähintääkin..että voin kertoo että hikee pukkas..nooh, mammografiassa kävin ja sit ultrassa ja lopputulos rasvapatti :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mistäs syystä sie kävit?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Hyvähyvä..mäkin kävin tiistaina ja jännitti niin pirusti mutta oon ylpiä että menin ja voitin itteni :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Saimpas varattuu ajan sinne ultraan |O
Minua jännittää nyt aivan sairaasti, kun tietää millon pitäs mennä :ashamed: No, tiistaisin asti vaan...viikonloppu piloilla
...mä ajoin Pariisissa linja-autolla sen tunnelin läpi joitakin viikkoja sen onnettomuuden jälkeen... Oli kukkia ym. ym. siinä paikassa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sen muistan kun Diana kuoli...ootin esikkoo sillo, mut toi WTC on menny ihan ohi kyllä Muistan kyllä tapauksen jne...mutta en siis mitään, mitä sillon olis samaan aikaan tapahtunu :|
No just :hug:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--voin kertoo että toi odottaminen oli kauheita..mä menin kun rupes tissejä vihlomaan ja sit muistin että mullahan on semmonen pahkura tossa vasemman tissin liepeillä...huomasin sen kun olin raskaana ja lekuri sen kopli ja ei ollu huolissaan. Nooh, nyt sen muistin sit ja tallellahan se oli...ja tietenkin olin varma että rintasyöpä vähintääkin..että voin kertoo että hikee pukkas..nooh, mammografiassa kävin ja sit ultrassa ja lopputulos rasvapatti :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mistäs syystä sie kävit?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Hyvähyvä..mäkin kävin tiistaina ja jännitti niin pirusti mutta oon ylpiä että menin ja voitin itteni :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Saimpas varattuu ajan sinne ultraan |O
Minua jännittää nyt aivan sairaasti, kun tietää millon pitäs mennä :ashamed: No, tiistaisin asti vaan...viikonloppu piloilla
Meillä on kokoa 22 olevan punaiset kuomat pojalle...esikon vanhat, mut niillä ajattelin aloittaa. Kunhan nyt sitte oppii ensin kävelmään, niin sitten katsotaan kenkätilannetta tarkemmin.Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:onko teidän pikkuisilla oikeita kenkiä? Siis sellaisia tukevia ensikenkiä tms?