***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

Siis tosta WTC:stä pitääkin kommentoida.. Mä olin töissä ja muut sihteerit (50+ ikäiset) kailottivat suureen ääneen mitä on taphtunut. Talouspäällikkö vielä sanoi että "nyt tulee 3.maailmansota!". Mä olin varmaan ainoa rauhallinen ihminen koko konttorissa (missähän muuten oli kaikki miehet..?) ja mietin kuinka paljon asiasta kuulee metrossa kotimatkalla.

Kun nyt ulkona on kylmä ku rssän heevetissä niin tuli mieleen että onko teidän pikkuisilla oikeita kenkiä? Siis sellaisia tukevia ensikenkiä tms? Mietin että pitäiskö jopa ostaa vaikkei toikaan kävele mutta olispa valmiina siinä vaiheessa ja oishan ne ainaski lämpimät. Näin ensihätään aion kyllä laittaa äp:n toppatöppöset kun meillä katosi yksi hyvä villasukkakin eilen. Saakohan muuten mistään oikeita kunnollisia villasukkia??

Mut me aletaan nyt lähteä ulos
:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Sen muistan kun Diana kuoli...ootin esikkoo sillo, mut toi WTC on menny ihan ohi kyllä :whistle: Muistan kyllä tapauksen jne...mutta en siis mitään, mitä sillon olis samaan aikaan tapahtunu :|
Mäkin muistan kun Diana kuoli, kuulin sen radiosta aamulla ja kävin äitiltä varmistamassa, että kuka se prinsessa Diana olikaan :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Sen muistan kun Diana kuoli...ootin esikkoo sillo, mut toi WTC on menny ihan ohi kyllä :whistle: Muistan kyllä tapauksen jne...mutta en siis mitään, mitä sillon olis samaan aikaan tapahtunu :|
Mäkin muistan kun Diana kuoli, kuulin sen radiosta aamulla ja kävin äitiltä varmistamassa, että kuka se prinsessa Diana olikaan :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:

Meillevauva, meillä käytetään villasukkia jos ollaan autolla liikenteessä, rattaisiin oon laittanu jo äp-töppöset kun meillähän ei oo mitään jalkapeittoja tms, et pakko olla reilummin.
Kengät ajattelin ostaa tossa vasta ehkä kuukaus-parin päästä aikasintaan...nyt jos ostaa ni ne voi lopputalvesta olla jo pienet :/ Eli sit vasta kun on tarve.
Vaikka neiti maassa möyrinkin, niin noilla toppatöppösillä pärjää ihan hyvin kun ei oo märkää (jos ei välitä likaantumisesta) =)

No niin, nyt on jumppailtu, ei niin tehokkaasti tänään mutta hiki tuli kuiteskin..neidillä tuo masu vaivaa selvästi ja sit viel hammastelut siihen niin pientä kiretyttä on ilmassa juu...luumua ollaa syöty ilta sekä aamupalaks..toivoen auttaisi asiaa..

Hiluselle terppatuloa takaisin ja kiva että reissu sujui hyvin :heart:

Jepsulle tsemppi peukutuksia bd, hyvä että on paremmalla mallilla

Meillevauva: mä oon bongaillu kirppiksiltä noit villasukkia kun meillä ei kukaan oon suvussa kutomistaitoinen...ja sit oon aatellu osta ruskovillan sukkat tonne töppösien sisään, nyt oon käyttäny vk-töppösiä mutta tarttee sisään kyl villikset jo näillä keleillä :eek:

Joops. nyt kaffelle :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kummallinen tää netti yhteisö. nyt sit ummetus on siirtyny meille :LOL: :LOL:
Ei hyvää päivää! Meillä on samaa vaivaa ollut tänään. :eek: Uskomatonta! Nää tytöt on varmaan joitain telepaattisia sielunsiskoja, kun monet jutut tulee niin samaan aikaan. :heart: Meillä on siis tänään tehty hirmu ähinällä kaksi pientä piparetta. Kitistelyäkin on ollut hieman, jotta joskohan massu vaivaisi. :/ Annettiin purkillinen luumua välipalaksi, mutta ei ainakaan vielä ole tuottanut tulosta. Vettä on myös juotettu ahkerasti.
Hello soulmate :D , toivoen teijän ummetus ois jo kesytetty ( ja Hipan ) meillä viel jumittaa, eilen kaks pipanaa sai punnattua :/

Tuli muuten mieleen tosta ievan miehen papreitten kysymisestä että musta oli ihan uskomatonta että S-kaupoilla oli semmonen lappu että kaikilta seuruessa oleviltakin kysytään paperit...siis hei oikeesti kuinka lain voimanen tää juttu on, enkö mä saa ostaa alkoholia jos mulla on alaikäinen lapsi vaikka mukana....

Tääkin tapaus minkä näin meni sit silleen että "seurue" tuli yhessä kauppaan ja yks pojista jäi pelaileen hedelmäpelejä ja yks meni kauppaan ja ois ostanu kaljaa..nooh myyjä halus nähdä tän pelaajankin paperit ja koska sillä ei ollu papruja niin ei sit myyny...mitä tekee tää kaljan ostaja..vetää kilarit ja lopputulos on se että menevät kaupasta ulos ja sit tää kaljanhakija tulee takas kauppaan ja ostaa kaljansa...että näin |O |O :headwall: :headwall:

En mäkään kannata alaikäsille ostamista jne..mutta rajansa kaikella :kieh:

Neiti nukkuu edelleen (kävi 9.45), esikoinen luistelemassa, keskimmäinen jannu lähti mun vanhemmille yöksi ja kuopusjannu lähti miehen vanhemmille yöksi =) B)
Mieskin tulee tänään ajoissa töistä, ni lähtäänki heti kauppaan viikonlopun ruokaostoksille, ettei ruuhkassa tarvii :D

Saimpas varattuu ajan sinne ultraan |O
Vieläku uskaltas mennä :x :LOL:
Hyvähyvä..mäkin kävin tiistaina ja jännitti niin pirusti mutta oon ylpiä että menin ja voitin itteni :wave:
Mistäs syystä sie kävit? :whistle:
Minua jännittää nyt aivan sairaasti, kun tietää millon pitäs mennä :ashamed: No, tiistaisin asti vaan...viikonloppu piloilla :LOL:

Kolme naista, yksi seurusteleva, yksi kihloissa oleva ja yksi jo kauan aviossa ollut tapasivat toisensa.

Yhdessä he halusivat keksiä jotain kivaa, ja päättivät kokeilla miten saisivat miehensä parhaiten vieteltyä. He päättivät pukeutua mustaan nahasta tehtyyn paljastavaan bodyyn, korkokenkiin, ja meikata itsensä viettelevästi.
Naiset pättivät toteuttaa suunnitelman illalla kun mies tulee kotiin.

Seuraavana päivänä he tapasivat toisensa ja vertailivat kokemuksiaan.

Seurusteleva kertoi pukeutuneensa sovitulla tavalla, ja sanoi että kun poikaystävä tuli ovesta, tämä kiljahti villisti ja he rakastelivat heti neljästi suoraan eteisen lattialla ja ilta oli muutenkin ihana.

Kihloissa oleva kertoi pukeneensa sen nahkaisen mustan bodyn ja korkokengät, ja rajanneensa vielä silmät saadakseen viettelävän katseen aikaiseksi. Eteisessä odotellessa oli tullut kylmä, joten hän laittoi sinikettuturkkinsa olkapäille ja jatkoi miehensä odottelua.
Kun mies oli tullut kotiin hän oli riisunut turkin nähdäkseen mitä naisella oli sen alla, karjahtanut villisti ja suudellut kihlattuaan joka paikasta, ja sen jälkeen makuuhuoneessa rakasteltiin kiihkeästi kahteen kertaan.

Naimissa oleva kertoi:
Puin sen upean uuden mustan nahkaisen paljastavan bodyn, laitoin ne ihanat korkokengät ja meikkasin itseni huolella. Näytin siis tosi hyvältä ja seksikkäältä. Kun mies tuli kotiin, hän meni sohvalle maata, otti kaukosäätimen ja huusi:
- Hei batman, mitä meillä on ruokana tänään?

Hyvähyvä..mäkin kävin tiistaina ja jännitti niin pirusti mutta oon ylpiä että menin ja voitin itteni :wave:
Minua jännittää nyt aivan sairaasti, kun tietää millon pitäs mennä :ashamed: No, tiistaisin asti vaan...viikonloppu piloilla :LOL:
--voin kertoo että toi odottaminen oli kauheita..mä menin kun rupes tissejä vihlomaan ja sit muistin että mullahan on semmonen pahkura tossa vasemman tissin liepeillä...huomasin sen kun olin raskaana ja lekuri sen kopli ja ei ollu huolissaan. Nooh, nyt sen muistin sit ja tallellahan se oli...ja tietenkin olin varma että rintasyöpä vähintääkin..että voin kertoo että hikee pukkas..nooh, mammografiassa kävin ja sit ultrassa ja lopputulos rasvapatti :snotty: :)

...mä ajoin Pariisissa linja-autolla sen tunnelin läpi joitakin viikkoja sen onnettomuuden jälkeen... Oli kukkia ym. ym. siinä paikassa... :xmas:

WTC muistan et sisko soitti mulle että nyt tuli maailmanloppu... Mä totesin että ei hätää, ota ihan rauhallisesti... :D Sanoi mulle että miten sä voit olla noin rauhallinen... Mä en uskaltanu alkaa ees pelkäämään, oli se vaan niin järkyttävää... :eek:

*muoks. maailmanloppu = maailmanlaajuinen sota... :/ :xmas:

--voin kertoo että toi odottaminen oli kauheita..mä menin kun rupes tissejä vihlomaan ja sit muistin että mullahan on semmonen pahkura tossa vasemman tissin liepeillä...huomasin sen kun olin raskaana ja lekuri sen kopli ja ei ollu huolissaan. Nooh, nyt sen muistin sit ja tallellahan se oli...ja tietenkin olin varma että rintasyöpä vähintääkin..että voin kertoo että hikee pukkas..nooh, mammografiassa kävin ja sit ultrassa ja lopputulos rasvapatti :snotty: :)
No just :hug:
Hyvä ettei mitään ollunna =)
Mun veli kävi tossa viikko sitten ultrassa, mut sillä ei mitään ollu. Mut tässähän oli 50% mahdollisuus periytyä, eli jos veli on se toinen 50% ni mie oon se toinen :whistle: :LOL: :headwall: :headwall:

Ihanan kannustava piristys Jahve :LOL: :LOL:

Mä olin äsken nukuttamassa pojan vaunuihin tossa pihalla ja yhtäkkiä naapurin ajokoira tuli taas tuohon pihaan. Se käy siinä yleensä vaan silloin, kun me ollaan sisällä. Mä koitin ajaa sitä pois, käskin mennä kotiin jne. Se vaan toljotti mua ja tuli lähemmäs :eek: Mä en oo mikään koirakammoinen, mutta sais pysyy omalla pihallaan, varsinkin, kun se vaan käy paskomassaa meidän nurmikolle :kieh: No mä sitten lähdin vähän "karkuun" pois pihasta tuohon tielle ja pikkasen matkaa jopa pyörätietä ja tää tollo koira seurasi mua. Vastaan tuli naapuruston lapsia koulusta ja kysyin yhdeltä pojalta tietääkö se kenen tuo rakki on. Poika tiesi koiran nimenkin ja yritti kutsua sitä, niin tää koira murisi ja tuli mun+vaunujen taakse. Mä olin ihan paskajäykkänä siinä ja lähin hiljalleen hipsimään kotia kohti ja sanoin sille pojallekin, että antaa olla, niiden ongelma, jotka koiriaan pitää vapaana! Heiluttelin vaunuja sitten tässä pihalla, kun se koira tuli ja mä karjaisin sille, että mee kotiis siitä! Luikki se sitten tuolta pensasaidan raosta muualle ja pian perässä tuli meen pihaan pari pikkulikkaa kyselemään sen koiran perään :kieh:

Miten vois hienovaraisesti sanoa noille naapureille,että pitäisivät tuon koiransa kiinni? Ei oo mukavaa, että se täällä käy paskomassa, eikä muutenkaan, että hilluu toisten pihoilla :/

Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
onko teidän pikkuisilla oikeita kenkiä? Siis sellaisia tukevia ensikenkiä tms?
Meillä on kokoa 22 olevan punaiset kuomat pojalle...esikon vanhat, mut niillä ajattelin aloittaa. Kunhan nyt sitte oppii ensin kävelmään, niin sitten katsotaan kenkätilannetta tarkemmin.

Esikolla käytettiin vaan villasukkia ja niitä äippäpakkaksen toppatöppösiä, mut olikin kesävauva...joten vähä vaikee verrata... :)

Yhteistyössä