***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kai se on pakko lähtee koisimaan, jaksaa sit huomenna taas kirmailla pitkin peltoja... :xmas:
Älä unohda, et siivousinto on tulossa sinne päin, het huomenissa :wave: :wave:
...voi juku! :D Tuskin maltan odottaa... :LOL: Paljo sulta sitä energiaa jäi...niin että montako huonetta sillä tarmolla pistää ojennukseen... :D
Kyyllä sillä ny sellasen keskivertokämpän saa laitttuu :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mitä eroa on käsinukella ja hanskanukella? :eek: :D
:eek: En ees halua tietää... :LOL: *vitsi*
:LOL: :LOL:
Eiks nuo hanskanuket oo paljon isompia? :whistle:
k-18 :whistle:
:LOL: :LOL: Lopeta tai mie en saa unta ;) :whistle: :LOL: :LOL:
Hyviä lahjaideoita... :LOL: koko suvulle... :xmas: Joooo....olen hyvin hyvin väsynyt... *pyytää ymmärrystä* :xmas:
Ukoille hanskanukkeja? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ja tänä vuonna latu saa korvata määrän lahjoissa, viime vuonna niitä oli NIIN paljon |O :headwall: :LOL:
Mua jotenkin kutkuttais ostaa pojalle se nalle/koira...joka puhuu... Kun koskettaa jalkaa tekee jotain ja kun kättä tekee jotain....On vaan niin kallis!


|O |O |O meillä on se ja meni hermot viikossa :headwall: se puhuu pärkkele jo ihan itsekseenkin :D :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Juu kyllä se muksauttelee jo :heart: Mie kyl vähä aikaa sit vielä sanoin että en tiiä onko ne haamupotkuja kun täälläki monet sano niitä olevan mutta neuvolassa se täti sano että jos sie tossa tilassa tunnet jotain liikkeitä niin siellä kenenkää haamu ole :D :D :D
=) Mikäs viikko sulla nyt jo on?
19. lähti tänään.. Nyt pystyin sanomaan sen ku eilen oli neuvola :LOL: :LOL: Muuten muista ees noita viikkoja tässä temmellyksessä :xmas:
:D Sehän on kohta puolivälissä. :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
|O |O |O meillä on se ja meni hermot viikossa :headwall: se puhuu pärkkele jo ihan itsekseenkin :D :xmas:
Mä ostin tytölle alesta rikkaimurin...Fisher Pricen... Keskellä yötä alko kuuluu...vruuuuum haha ha haaaa! Siis kuuluu imurin ääntä ja sit hihkuvaa naurua!!! |O :LOL: :xmas: Iloa koko perheelle... |O :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Juu kyllä se muksauttelee jo :heart: Mie kyl vähä aikaa sit vielä sanoin että en tiiä onko ne haamupotkuja kun täälläki monet sano niitä olevan mutta neuvolassa se täti sano että jos sie tossa tilassa tunnet jotain liikkeitä niin siellä kenenkää haamu ole :D :D :D
=) Mikäs viikko sulla nyt jo on?
19. lähti tänään.. Nyt pystyin sanomaan sen ku eilen oli neuvola :LOL: :LOL: Muuten muista ees noita viikkoja tässä temmellyksessä :xmas:
:D Sehän on kohta puolivälissä. :hug:
No niinpä :eek: Jos oisin tienny että kuinka nopeesti aika menee kun on toi yks kotona niin oisin tehny vaan pikkukakkosia :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
|O |O |O meillä on se ja meni hermot viikossa :headwall: se puhuu pärkkele jo ihan itsekseenkin :D :xmas:
Mä ostin tytölle alesta rikkaimurin...Fisher Pricen... Keskellä yötä alko kuuluu...vruuuuum haha ha haaaa! Siis kuuluu imurin ääntä ja sit hihkuvaa naurua!!! |O :LOL: :xmas: Iloa koko perheelle... |O :xmas:
Ihana :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
|O |O |O meillä on se ja meni hermot viikossa :headwall: se puhuu pärkkele jo ihan itsekseenkin :D :xmas:
Mä ostin tytölle alesta rikkaimurin...Fisher Pricen... Keskellä yötä alko kuuluu...vruuuuum haha ha haaaa! Siis kuuluu imurin ääntä ja sit hihkuvaa naurua!!! |O :LOL: :xmas: Iloa koko perheelle... |O :xmas:
Mä kirjoitan tuon Fisherin aina vahingossa saksalaisittain. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Juu kyllä se muksauttelee jo :heart: Mie kyl vähä aikaa sit vielä sanoin että en tiiä onko ne haamupotkuja kun täälläki monet sano niitä olevan mutta neuvolassa se täti sano että jos sie tossa tilassa tunnet jotain liikkeitä niin siellä kenenkää haamu ole :D :D :D
=) Mikäs viikko sulla nyt jo on?
19. lähti tänään.. Nyt pystyin sanomaan sen ku eilen oli neuvola :LOL: :LOL: Muuten muista ees noita viikkoja tässä temmellyksessä :xmas:
:D Sehän on kohta puolivälissä. :hug:
No niinpä :eek: Jos oisin tienny että kuinka nopeesti aika menee kun on toi yks kotona niin oisin tehny vaan pikkukakkosia :LOL:
:D Tuosta tuli mieleen, että olettekos antaneet vauveleiden katsella telkkaria? Meillä tuo tyttö tuntuu rakastavan Pikku-Kakkosta. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
|O |O |O meillä on se ja meni hermot viikossa :headwall: se puhuu pärkkele jo ihan itsekseenkin :D :xmas:
Mä ostin tytölle alesta rikkaimurin...Fisher Pricen... Keskellä yötä alko kuuluu...vruuuuum haha ha haaaa! Siis kuuluu imurin ääntä ja sit hihkuvaa naurua!!! |O :LOL: :xmas: Iloa koko perheelle... |O :xmas:
Mä kirjoitan tuon Fisherin aina vahingossa saksalaisittain. :xmas:
Ööh...sortsi |O ei se ookkaan FP vaan Playskool... Nyt mä puhuin lööperii... :ashamed:

Toinen ihana lelu meillä myös on ollut... Esikolla oli sellainen soittopeli...painettiin napista niin soitti jotain tuutulauluu... No, ei se loppunu ollenkaan...mä jouduin yöllä etsii ruuvimeisselin... Halkaisin sen ja patteri oli niin hankalassa paikassa että oli pieninä palasina lopulta pöydällä... Mut ei kyl enää sit soinu!!! :saint:
 
Aamukaffi taas...ennne hommia :D :LOL:

Pilvipouta, kohta tuloo, hetki vielä ;)
Järkkään viel noi pipot ja hanskat jokasen omiin koreihin (pesinki ne nääs sillon ;) ), pyyhkäsen nuo akkunat ja pesen roskiskaapin ja mahd jääkaapin...sit joutaa :D :LOL:
 
Heippa taas.. Meillä oli joku ihme häriö tietokoneessa pari viime päivää. Hidas ku mikä, prkele.
Tytyllä oli aamulla jotkut omat jamit unissaan, roudasin sen ennen seiskaa olkkariin mutta heräsi vasta kasilta.

Meillä oli eilen perhevalmennukseen liittyvä vauvaperheilta jossa oli eri-ikäisia vauvoja, kaikki alle vuoden. Pari 5 kuistakin oli ja mä olin ihan varma että 3 kuisia ne vasta oli. TOOOSII pieniä ja vaan möllöttivät.. Mä en voinu uskoa silmiäni. Ei mein tyty niin pieni voinu olla.. Ja ainakaan ei niin paikallaan :eek:. Ja taas tyty onnistui kiljahduksillaan teettämään toiselle 5 kuiselle lähes pskahalvauksen :ashamed: :saint:. Tyttö kun innostuu kiljahtelemaan ilosta niin pari viikkoa nuorempi kaverikin alkaa itkemään ku pelästyy ääniä..

 
Huomenet!
Neiti keksi herätä klo kuus reikäleipä... |O Nii, ja nyt sitte tirpoo jo päivän ekoja päikkäreitä!! Huoh.

Yläkerrassa on semmonen pisan kalteva torni viikattavaa pyykkiä... ku jaksais! Pilvipouta käyttää säästeliäästi sitä Jahvetin tarmoa ja lähettää kiltisti loput sitte tänne pohjoisen suuntaan! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ostin eilen H&M:stä tollasen HelloKitty-sliparin, 74cm, mut hyvä ettei oo pieni :eek:
No, eikös ne piäkii vähä tiukahkoja olla :whistle: :D
Ihana!! :heart: Kitty-fani ilmoittautuu ;)
Ja tuo koko tulee muuten menemään tosi kauan, kun sliparissa ei käy hihat lyhyeksi, ni mahtuu vaikka kuin kauan! =)

 

Yhteistyössä