Ai se, mikä Liiniksellä ja nipsulilla (tai siis bebeillä) on? Se FischerPricen?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mua jotenkin kutkuttais ostaa pojalle se nalle/koira...joka puhuu... Kun koskettaa jalkaa tekee jotain ja kun kättä tekee jotain....On vaan niin kallis!
Ei mun mielestä mautonta ollenkaan, söpöä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kohta alan joulukortteja väsäämään...ideoita?
Oisko sellainen hyvä et kastaa pojun jalan väriin ja sit pahviin...sit piirtää joka varpaalle tonttulakin... *mauttomuudenhuippuko?*
Voi ihanuutta! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Tosta selkeestä plussasta tuli mieleen tän päivänen kun maattii pojan kanssa meijän sängyllä ja poika muksutti mua jaloillaan ja mahassa muksutti joku toinen, siis se selkee plussa Oli vähä spooky olo
Voi että miten kuulostaa ihanalta :heart: vaikka saattaahan se kieltämättä siinä sivussa tuntua vähän hämärältä... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Tosta selkeestä plussasta tuli mieleen tän päivänen kun maattii pojan kanssa meijän sängyllä ja poika muksutti mua jaloillaan ja mahassa muksutti joku toinen, siis se selkee plussa Oli vähä spooky olo
Minä oon varmaan 10 kertaa ollu jo ottamassa sitä kärryyn No jos pukki tois :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mua jotenkin kutkuttais ostaa pojalle se nalle/koira...joka puhuu... Kun koskettaa jalkaa tekee jotain ja kun kättä tekee jotain....On vaan niin kallis!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ja tänä vuonna latu saa korvata määrän lahjoissa, viime vuonna niitä oli NIIN paljon |O :headwall:
Meidän typy sai kummitädiltä lahjaksi. :heart: Ostettu Jyväskylän Pienikamarista, joten ei varmaan sua lohduta. :xmas: Mutta samoja on tietääkseni Forumin Ideassa. Semmoinen pikkuliike siis siinä ekassa kerroksessa, missä on kaikkea ihanaa; kortteja ja tarroja rekeissään siinä etualalla.Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Ei mun mielestä mautonta ollenkaan, söpöä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kohta alan joulukortteja väsäämään...ideoita?
Oisko sellainen hyvä et kastaa pojun jalan väriin ja sit pahviin...sit piirtää joka varpaalle tonttulakin... *mauttomuudenhuippuko?*
:attn: :attn: :attn: Vielä sitä piti, että mistäs vois ostaa käsinukkeja? Haluaisin sellaisen värikkään, jota tyttö tykkäisi luuria, ei oo vielä toistaiseksi silmiin osunut :attn: :attn: :attn:
Mutta nyt :wave:
:heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Juu kyllä se muksauttelee jo :heart: Mie kyl vähä aikaa sit vielä sanoin että en tiiä onko ne haamupotkuja kun täälläki monet sano niitä olevan mutta neuvolassa se täti sano että jos sie tossa tilassa tunnet jotain liikkeitä niin siellä kenenkää haamu ole
...luuria? :xmas: Taas uusi sana mulle... Onko tuo katsella...seurata...Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:jota tyttö tykkäisi luuria
Kukkuluuria?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...luuria? :xmas: Taas uusi sana mulle... Onko tuo katsella...seurata...Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:jota tyttö tykkäisi luuria
Kuin myös :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen::wave: kauniita unia!
:xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minä oon varmaan 10 kertaa ollu jo ottamassa sitä kärryyn No jos pukki tois :saint:
=) Mikäs viikko sulla nyt jo on?Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Juu kyllä se muksauttelee jo :heart: Mie kyl vähä aikaa sit vielä sanoin että en tiiä onko ne haamupotkuja kun täälläki monet sano niitä olevan mutta neuvolassa se täti sano että jos sie tossa tilassa tunnet jotain liikkeitä niin siellä kenenkää haamu ole
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:En ees halua tietää... *vitsi*Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mitä eroa on käsinukella ja hanskanukella?
Meilläkin tuo taitaa olla hanskanukke. Sama asia mun mielestä. :xmas: *muoks* Eikun ei olekaan. Nuo hanskanuket tosiaan on isoja käsinukkeja.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ihania eläimiä
http://www.jasmel.fi/epages/Kirahvi.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/jasmel/Categories/K%C3%A4sinuket/%22Panjoos%20k%C3%A4sinuket%22
Mitä eroa on käsinukella ja hanskanukella?
k-18Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:En ees halua tietää... *vitsi*Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mitä eroa on käsinukella ja hanskanukella?
Eiks nuo hanskanuket oo paljon isompia?
Älä unohda, et siivousinto on tulossa sinne päin, het huomenissa :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kai se on pakko lähtee koisimaan, jaksaa sit huomenna taas kirmailla pitkin peltoja... :xmas:
Joo niin tais ollaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:En ees halua tietää... *vitsi*Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mitä eroa on käsinukella ja hanskanukella?
Lopeta tai mie en saa untaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:k-18Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:En ees halua tietää... *vitsi*Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mitä eroa on käsinukella ja hanskanukella?
19. lähti tänään.. Nyt pystyin sanomaan sen ku eilen oli neuvola Muuten muista ees noita viikkoja tässä temmellyksessä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:=) Mikäs viikko sulla nyt jo on?Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Juu kyllä se muksauttelee jo :heart: Mie kyl vähä aikaa sit vielä sanoin että en tiiä onko ne haamupotkuja kun täälläki monet sano niitä olevan mutta neuvolassa se täti sano että jos sie tossa tilassa tunnet jotain liikkeitä niin siellä kenenkää haamu ole
...voi juku! Tuskin maltan odottaa... Paljo sulta sitä energiaa jäi...niin että montako huonetta sillä tarmolla pistää ojennukseen...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Älä unohda, et siivousinto on tulossa sinne päin, het huomenissa :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kai se on pakko lähtee koisimaan, jaksaa sit huomenna taas kirmailla pitkin peltoja... :xmas: