***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

Tosta selkeestä plussasta tuli mieleen tän päivänen kun maattii pojan kanssa meijän sängyllä ja poika muksutti mua jaloillaan ja mahassa muksutti joku toinen, siis se selkee plussa :eek: :LOL: Oli vähä spooky olo :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kohta alan joulukortteja väsäämään...ideoita?

Oisko sellainen hyvä et kastaa pojun jalan väriin ja sit pahviin...sit piirtää joka varpaalle tonttulakin... *mauttomuudenhuippuko?*
Ei mun mielestä mautonta ollenkaan, söpöä :heart:

:attn: :attn: :attn: Vielä sitä piti, että mistäs vois ostaa käsinukkeja? Haluaisin sellaisen värikkään, jota tyttö tykkäisi luuria, ei oo vielä toistaiseksi silmiin osunut :attn: :attn: :attn:

Mutta nyt :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Tosta selkeestä plussasta tuli mieleen tän päivänen kun maattii pojan kanssa meijän sängyllä ja poika muksutti mua jaloillaan ja mahassa muksutti joku toinen, siis se selkee plussa :eek: :LOL: Oli vähä spooky olo :LOL:
Voi että miten kuulostaa ihanalta :heart: vaikka saattaahan se kieltämättä siinä sivussa tuntua vähän hämärältä... :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ja tänä vuonna latu saa korvata määrän lahjoissa, viime vuonna niitä oli NIIN paljon |O :headwall: :LOL:
Mua jotenkin kutkuttais ostaa pojalle se nalle/koira...joka puhuu... Kun koskettaa jalkaa tekee jotain ja kun kättä tekee jotain....On vaan niin kallis!
Minä oon varmaan 10 kertaa ollu jo ottamassa sitä kärryyn :whistle: No jos pukki tois :saint:
Se on kyl jotenki niin hellyttävän näkönen :D :LOL: 35e oon vissiin halvimmillaa nähny, mut en kyllä muista missä :headwall:
 
Juu kyllä se muksauttelee jo :heart: Mie kyl vähä aikaa sit vielä sanoin että en tiiä onko ne haamupotkuja kun täälläki monet sano niitä olevan mutta neuvolassa se täti sano että jos sie tossa tilassa tunnet jotain liikkeitä niin siellä kenenkää haamu ole :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kohta alan joulukortteja väsäämään...ideoita?

Oisko sellainen hyvä et kastaa pojun jalan väriin ja sit pahviin...sit piirtää joka varpaalle tonttulakin... *mauttomuudenhuippuko?*
Ei mun mielestä mautonta ollenkaan, söpöä :heart:

:attn: :attn: :attn: Vielä sitä piti, että mistäs vois ostaa käsinukkeja? Haluaisin sellaisen värikkään, jota tyttö tykkäisi luuria, ei oo vielä toistaiseksi silmiin osunut :attn: :attn: :attn:

Mutta nyt :wave:
Meidän typy sai kummitädiltä lahjaksi. :heart: Ostettu Jyväskylän Pienikamarista, joten ei varmaan sua lohduta. :xmas: :whistle: Mutta samoja on tietääkseni Forumin Ideassa. Semmoinen pikkuliike siis siinä ekassa kerroksessa, missä on kaikkea ihanaa; kortteja ja tarroja rekeissään siinä etualalla. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Juu kyllä se muksauttelee jo :heart: Mie kyl vähä aikaa sit vielä sanoin että en tiiä onko ne haamupotkuja kun täälläki monet sano niitä olevan mutta neuvolassa se täti sano että jos sie tossa tilassa tunnet jotain liikkeitä niin siellä kenenkää haamu ole :D :D :D
:heart: :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Juu kyllä se muksauttelee jo :heart: Mie kyl vähä aikaa sit vielä sanoin että en tiiä onko ne haamupotkuja kun täälläki monet sano niitä olevan mutta neuvolassa se täti sano että jos sie tossa tilassa tunnet jotain liikkeitä niin siellä kenenkää haamu ole :D :D :D
=) Mikäs viikko sulla nyt jo on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ihania eläimiä :D

http://www.jasmel.fi/epages/Kirahvi.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/jasmel/Categories/K%C3%A4sinuket/%22Panjoos%20k%C3%A4sinuket%22

Mitä eroa on käsinukella ja hanskanukella? :eek: :D
Meilläkin tuo taitaa olla hanskanukke. :D Sama asia mun mielestä. :xmas: *muoks* Eikun ei olekaan. Nuo hanskanuket tosiaan on isoja käsinukkeja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Juu kyllä se muksauttelee jo :heart: Mie kyl vähä aikaa sit vielä sanoin että en tiiä onko ne haamupotkuja kun täälläki monet sano niitä olevan mutta neuvolassa se täti sano että jos sie tossa tilassa tunnet jotain liikkeitä niin siellä kenenkää haamu ole :D :D :D
=) Mikäs viikko sulla nyt jo on?
19. lähti tänään.. Nyt pystyin sanomaan sen ku eilen oli neuvola :LOL: :LOL: Muuten muista ees noita viikkoja tässä temmellyksessä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kai se on pakko lähtee koisimaan, jaksaa sit huomenna taas kirmailla pitkin peltoja... :xmas:
Älä unohda, et siivousinto on tulossa sinne päin, het huomenissa :wave: :wave:
...voi juku! :D Tuskin maltan odottaa... :LOL: Paljo sulta sitä energiaa jäi...niin että montako huonetta sillä tarmolla pistää ojennukseen... :D
 

Yhteistyössä