***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Onks kukaan oikeesti koskaan voittanu narunvedossa niitä iiiisoja palkintoja jotka komeilee siellä taustalla? Mä lapsena sain yleensä aina jonkun viispiikkikamman... |O

*muoks. siis huvipuistossa?
En, mutta oon nähny, kun joku on Lintsillä roudannu jotain isoa palkintoa. Mun mies on muuten kerran voittanut pallonheitossa jätti-ison Nasun. :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Oi onginta :D vähä mä oon aina tykänny siitä.. ja narunvedosta :LOL: Niist voittaa aina :LOL:
Mun tuurilla katkee naru... :D
:D **ttu en voita ees narunvedossa :LOL: :LOL: :LOL:
Onks kukaan oikeesti koskaan voittany narunvedossa niitä iiiisoja palkintoja jotka komeilee siellä taustalla? Mä lapsena sain yleensä aina jonkun viispiikkikamman... |O

*muoks. siis huvipuistossa?
Me ollaan voitettu kerran pääpalkinto (sellanen jukelitoon tikru) Särkänniemessä sellaisessa pelissä, jossa piti heittää kokispullojen kaulaan renkaita. Olipa kiva raahata sitä lelua loppureissu kainalossa
:LOL:
Mä laitan tän vielä Annolle uudelleen :D Ja ei, mä en oo Särkänniemen työntekijä :LOL:
 
Mä ajattelin oikeesti kohta lähtee jouluostoksille... :whistle: Ei tuu sit jouluna paniikki... :xmas:

*tänä vuonna kuitenki paketit vähenee...ei meille mahu... |O Jotain pientä ja kivaa...

Mun siskot sai muksuna monta monta kymmentä pakettii...pieniä muovielukoita ja kaikki eri paketissa... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä ajattelin kyllä jo nyt 1-vuotiaalle pitää kaverisynttärit. :xmas: Siis nämä kaverit on tietenkin mun kavereiden vauvoja/lapsia ja tulevat äiteineen, mutta kuitenkin. :p Ja sukulaisille pidetään sitten eri kemut. =)
Mä oon miettinyt samaa, mutta saas nähdä jaksaako järjestää :whistle: Mä oon aika huono emännöimään mitään juhlia..Mutta nyt täytyy petrata, kun on kertas äiti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Oi onginta :D vähä mä oon aina tykänny siitä.. ja narunvedosta :LOL: Niist voittaa aina :LOL:
Mun tuurilla katkee naru... :D
:D **ttu en voita ees narunvedossa :LOL: :LOL: :LOL:
Onks kukaan oikeesti koskaan voittany narunvedossa niitä iiiisoja palkintoja jotka komeilee siellä taustalla? Mä lapsena sain yleensä aina jonkun viispiikkikamman... |O

*muoks. siis huvipuistossa?
Me ollaan voitettu kerran pääpalkinto (sellanen jukelitoon tikru) Särkänniemessä sellaisessa pelissä, jossa piti heittää kokispullojen kaulaan renkaita. Olipa kiva raahata sitä lelua loppureissu kainalossa
:LOL:
Mä laitan tän vielä Annolle uudelleen :D Ja ei, mä en oo Särkänniemen työntekijä :LOL:
Meinasin jo kysellä että ootko viime aikoina tehny duunia Särkässä :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
myrkkykarkki-leikkiäkin ajattelin.
Mikä? :eek: :D
Myrkytän naapuruston muksut :LOL:

No ei sentään. Siinä yks lapsi menee pois huoneesta ja muut sopii, mikä pöydällä olevista karkeista on myrkkykarkki. Sit tää lapsi saa syödä karkkeja yksitellen, kunnes tulee myrkkykarkki, jolloin kaikki huutaa: "Myrkkykarkki"

Kiitos Liinis linkeistä. Oot ihana. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Oi onginta :D vähä mä oon aina tykänny siitä.. ja narunvedosta :LOL: Niist voittaa aina :LOL:
Mun tuurilla katkee naru... :D
:D **ttu en voita ees narunvedossa :LOL: :LOL: :LOL:
Onks kukaan oikeesti koskaan voittany narunvedossa niitä iiiisoja palkintoja jotka komeilee siellä taustalla? Mä lapsena sain yleensä aina jonkun viispiikkikamman... |O

*muoks. siis huvipuistossa?
Me ollaan voitettu kerran pääpalkinto (sellanen jukelitoon tikru) Särkänniemessä sellaisessa pelissä, jossa piti heittää kokispullojen kaulaan renkaita. Olipa kiva raahata sitä lelua loppureissu kainalossa
:LOL:
Mä laitan tän vielä Annolle uudelleen :D Ja ei, mä en oo Särkänniemen työntekijä :LOL:
Juu, ja mäkin laitan, että me ollaan kerran roudattu semmoista jättiläis-Nasua. Me ei tosin oltu Tampereella vaan Jyväskylässä paikallisessa tapahtumassa. :/ Joten voi olla, että ne Särkänniemessä maksaakin siitä jotain. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä ajattelin oikeesti kohta lähtee jouluostoksille... :whistle: Ei tuu sit jouluna paniikki... :xmas:
Minä kanssa :whistle: Aina tässä vaiheessa vuotta suunnittelen ;) Mut tänä vuonna oikeesti :attn: :D
Ja tänä vuonna latu saa korvata määrän lahjoissa, viime vuonna niitä oli NIIN paljon |O Nytkun on viel yks huone vähempi käytössä mut yks lahjansaaja lisää, ni... :headwall: :LOL:
 
Kohta alan joulukortteja väsäämään...ideoita?

Oisko sellainen hyvä et kastaa pojun jalan väriin ja sit pahviin...sit piirtää joka varpaalle tonttulakin... *mauttomuudenhuippuko?*

Olis kiva sellainen kortti jossa olis jotain spesiaalia... :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ja tänä vuonna latu saa korvata määrän lahjoissa, viime vuonna niitä oli NIIN paljon |O :headwall: :LOL:
Mua jotenkin kutkuttais ostaa pojalle se nalle/koira...joka puhuu... Kun koskettaa jalkaa tekee jotain ja kun kättä tekee jotain....On vaan niin kallis!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Oisko sellainen hyvä et kastaa pojun jalan väriin ja sit pahviin...sit piirtää joka varpaalle tonttulakin... *mauttomuudenhuippuko?*
Ei oo mauton, todellakaan. Kun olin töissä tarhassa, tehtiin sellaisia, mihin lapset paineli sormenjälkiä ja ne oli niinkun tontun päitä. Niille sit liimattiin huovasta lakkeja ja piirreltiin simmuja. :)

 

Yhteistyössä