Varmaan veemäisiä nuo lasten nuhat sunna muut. Meillä ollaan onneksi, *kopkop* oltu terveitä. Friida ja lääkkeet on kyllä hankittu jo keväällä kaiken varalle.
No mä katoin että eihän toi se oo mikä siin oli Ei oo häpee olla nopee B)Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Mulle tuli vahingossa väärä hymiöAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Mikäs sul on??? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mutta kiitos silti :hug:
Meilläkin aikanaan esikko oli pitkään terveenä, ku oli ainokainen... Ensimmäinen flunssa/nuha taisi tulla joskus lähempänä vuoden ikää. Nyt sit esikko sairastui, ni pikkuveikka sai saman taudin. Näin ne helpommin sitten nyt tuleekin... Sanotaan että kasvattaa vastustuskykyä...no, hyvä et asiassa ees jotain hyvää... :/Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Varmaan veemäisiä nuo lasten nuhat sunna muut. Meillä ollaan onneksi, *kopkop* oltu terveitä. Friida ja lääkkeet on kyllä hankittu jo keväällä kaiken varalle.
Peesiä tuohon.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:hyvä, että saitte ainakin vähän puhuttua. Mäkin harrastan välillä yöllisiä parisuhdepalavereja (mies ei aina oo niin innoissaan tosta ajankohdasta).
Samaa olen kuullut ja pelkään jo etukäteen päivähoidon aloitusta.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meilläkin aikanaan esikko oli pitkään terveenä, ku oli ainokainen... Ensimmäinen flunssa/nuha taisi tulla joskus lähempänä vuoden ikää. Näin ne helpommin sitten nyt tuleekin... Sanotaan että kasvattaa vastustuskykyä...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Varmaan veemäisiä nuo lasten nuhat sunna muut. Meillä ollaan onneksi, *kopkop* oltu terveitä. Friida ja lääkkeet on kyllä hankittu jo keväällä kaiken varalle.
...niin minäkin oon joskus harrastanut yöllisiä parisuhdepalavereja...mut huono puoli niissä on se että kun oon kaikki asiat saanu purettua...ukko nukkuu. Pari kertaa sitä kokeilin, mut sit tuumasin että en taida päästä ekaa lausetta loppuun ennenkuin toinen simahtaa... :headwall: Kovin on kiinnostunut meikäläisen ajatuksista... |OAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Peesiä tuohon.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:hyvä, että saitte ainakin vähän puhuttua. Mäkin harrastan välillä yöllisiä parisuhdepalavereja (mies ei aina oo niin innoissaan tosta ajankohdasta).
Meidän pikku-pöllö (sanotaan tuota rakasta joskus pikku-pöllöksi, kun pää tosiaan pyörii) on nukkunut jo kolme tuntia. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meidän helmiäinen istuu tuossa lattialla äippäpakkauksessa olleen makuupussin päällä, mölisee jotain ja katselee pää pöllömäisesti pyörien kiinnostavia esineitä/asioita tässä olkkarissa. :heart: Ei oo mikään uninen mies! :/
....kukas se sieltä pilkistelee... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::xmas:
Mie ihan iteAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:....kukas se sieltä pilkistelee... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::xmas:
Meijän oma laulelee vielä sängyssä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meidän pikku-pöllö (sanotaan tuota rakasta joskus pikku-pöllöksi, kun pää tosiaan pyörii) on nukkunut jo kolme tuntia. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meidän helmiäinen istuu tuossa lattialla äippäpakkauksessa olleen makuupussin päällä, mölisee jotain ja katselee pää pöllömäisesti pyörien kiinnostavia esineitä/asioita tässä olkkarissa. :heart: Ei oo mikään uninen mies! :/
Onginta merirosvolaivasta, aarteen etsintä jne =)Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Onkos jollakin hyviä leikki-ideoita tai muita ohjelmaideoita kuusvuotissynntäreille. Teemana on merirosvot. Tänään ollaan kutsukortteja väsätty. =)
No, tietty aarteenetsintä...aarrekartta ja kätkö...jossa karkkiiii... tai sit useita aarteita piilotettuna olkkariin (pieniä pusseja karkkia tms.). Muksut saa itse etsiä sohvien alta jne... *ja äiti siivoo* :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Onkos jollakin hyviä leikki-ideoita tai muita ohjelmaideoita kuusvuotissynntäreille. Teemana on merirosvot. Tänään ollaan kutsukortteja väsätty. =)