***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

Jepsulle ryömimisonnittelut :flower: ja Tarpan tyttöhän taitaa kohta alkaa ottaa ensiaskeliaan! =)

Olen vieläkin ihan epäuskoinen mutta pakkohan se on uskoa: poika joi äsken korviketta. Tuttipullon korkista. Mies joi energiajuomaa tölkistä, poika oli sylissä ja kovasti yritti ohjailla sitä kiiltävää tölkkiä suuhunsa :LOL: kun mä tulin korvikkeen kanssa sohvalle, otin pojan syliin ja aloin hörpyttää kun mies "antoi mallia" tölkillä. Siinä sivussa ihan huomaamattaan poika alkoikin juoda! Alkuun yritti imeä ja nuolla sitä korkkia mutta sitten pääsi juonesta kiinni ja ihan vapaaehtoisesti, irvistelemättä joi noin 50 ml. Mä täällä suuria toiveita elättelen tulevista vapaa-illoista... :p Harjoitukset jatkuu huomenna!

Iltapuurolle...
 
:wave:

Uuteen yöhön valmistautuminen :headwall: Viime yö meni jo pikkasen paremmin, oli vaan yks herätys neljän aikaa ja tutilla siitäki selvittiin, tosin seiskan aikaan heräs ku mies lähti mutta jatko unia sitte mun vieressä. Liekö tuolla uudella huoneella ollu sitte vaikutusta vai onko vielä odotettavissa repaleisia öitä :/

Meillä ei kauheesti oo hörpyytelty vielä :ashamed: Pitääki ottaa tuo ohjelmaan joskus tässä piakkoin.

Meil on kans ollu tänää oikein meno päällä. Äitin matonhapsut on tutkittu, lattia nuoltu :eek: , ja kieritty, pyöritty ja peruutettu. Pää kopsahtanu useesti mutta silti sitteriin kiipeeminen kiinnostaa niin vietävästi :eek: Mutta ei meil noin hulvatonta menoa jos Tarpan tyttöön vertaa :D Ihana, saa oikein kunnolla pitää silmällä :p Mie toivoisin että toi jätkä pysyis viel jonkun aikaa paikoillaan että saadaan noi parkettipinot täältä pois :whistle:

Hienoa että Hissukalla on korvike tehnyt kauppaansa :flower:

Ja :hug: parisuhdekiemuroissa eläville :hug:
 
Joko ootta antaneet makarooniruokia vauvoille? Ku siellä nettisivulla minkä Liinamari laittoi tänne (kiitos :flower: ) niin oli se spagettibolognese ja miehän sit tein mut en mie saa tuosta soossista ihan ihan sileetä :ashamed:

Ja täällä katotaan syöttiksessä idolssia :D :ashamed:
 
Saanukka, minä laitoin kerran spagettia, minkä murustelin sormin aivan pienen pieneksi, ja sitten vielä sauvasekoittimella tietysti. Ainakaan A ei ole nirsoillut, vaikka melkoinen sihtikurkku onkin. Spagetti on sen verran pehmeää, että luultavasti menee kyllä hienosti =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Joko ootta antaneet makarooniruokia vauvoille? Ku siellä nettisivulla minkä Liinamari laittoi tänne (kiitos :flower: ) niin oli se spagettibolognese ja miehän sit tein mut en mie saa tuosta soossista ihan ihan sileetä :ashamed:

Ja täällä katotaan syöttiksessä idolssia :D :ashamed:

Olen antanut, tänään viimeksi tyty sai kasvismössön seassa kaurapastaa sauvasekoittimella hienonnettuna, sellasina pieninä paloina oli se pasta-syö myös valmispurkeista noita alkaen 8kk tarkoitettuja sapuskoita ja hyvin uppoaa. Ihan ekoja sosekokeiluja lukuunottamatta on muutenkin syönyt melko karkeita soseita, mutta ei kyllä ole herkkäkurkkuinen, vaan isommatkin palat ja leivänkäntyt menee...
 
Mä oon kans edelliseen sosesatsiin keittänyt makaronia sekaan ja siinä samalla paloiksi sauvasekoittimella survauttanut. Meidän poika tykkää, kun on on jotain pureskeltavaa :D Vaikka ei hampaita vielä olekaan. Tänään mulla oli siellä BabyBiossa mukana kaupan valmissose (5-6kk, riisiä ja brosikua tms.), eikä poika oikeen digannut, kun on niin lantrua :/ Maku oli sit vissiin kuitenkin ihan ookoo, kun koko purkki kyllä meni. Mutta se haju :x :x :x

Tarpan tyttö on kyllä aikamoinen epeli :D :heart: Meillä ei edes ryömitä vielä muuten kuin peruutusvaihteella :whistle: Oon kyllä tyytyväinen, että pojan luonteesta löytyy tuota isältään perittyä rauhallisuutta, itselläni hiukkasen tulisempi luonne :ashamed:
 
Ei mulla vaan kolise mikään, yhyy :D

Voi vitsit toi Subin eilen, tänään ja nyt oli hauska :LOL: :LOL: Sai nauraa ihan kippurassa. Ja Idolssin "latinolaulaja", ihana perussuomalainen haamun valkoinen poika :LOL:

Jeps, täällä oli eilinen yö ihan kamala, vähän väliä itkettiin ihan suoraa huutoa, eikä suppokaan auttanut..toivottavasti tuleva yö olisi parempi :)

Hiluselle teretulemast :wave:

Ja rakkausasioiden kanssa painiville :hug: Tämä vauvaperhearki taitaa koetella lähes tulkoon jokaisen parisuhdetta- erotilastot on vauvaperheiden kohdilla huiman korkeat :eek: JA kun on väsyksissä, niin helposti toinen rupeaa ärsyttämään normaalia enemmän..Mä oon tullut tulokseen, että rakkautta pitää hoitaa ja vaalia, niin se kestää myös ne vähän vaikeammatkin ajat :)

Onnea kaikille uusista taidoista :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Olen kans miettinyt tota makarooni juttua ja taidan kans kokeilla Hilusen esimerkin mukaan kaurapastaa.Mietinkin etten sitä tavallista vehnäjauhomössöä haluais antaa
Juu, tuo on sellaista runsaskuituista :D että maha toimii kun laittaa kuitua kehiin! :whistle: ;) Syödään tota samaa muutkin, joten helppo ottaa vähän sivuun ja mössätä kun muulle porukalle sitä keittää. Sellaiseksi tahmaksihan se jää kun sitä soseuttaa, mut nestettä ja kasvista joukkoon, niin siellä hyvin toimii ja tuntuu maistuvan. =)
 

Yhteistyössä