***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

Kohta alkaaki joku ohjelma WTC:stä vuosipäivän kunniaks... Pitäisköhän kattoa taas kerran miten ne sortu :/ Mä kerkesin käydä siellä katolla ottamassa parit valokuvat vuonna 1 ja 2 B) Missäs olitte kun ne sortu?? Mä olin töissä ja asiakkaat alko puhumaan siitä kassalla. Ja olin saanu muutaman tekstarinki siitä työaikana..

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Missäs olitte kun ne sortu??
Mä olin silloin töissä ja tv äänettömällä. Kattelin tv:tä siinä sivusilmässä ja ihmettelin, että tuleepa outoon aikaan joku toimintaleffa. Kunnes tajusin, että sehän on uutisissa.. Kyllä piti oikein istua hetkeksi. Kyllähän se vieläkin hiljaiseksi vetää..

Ootteko muuten nähneet tv:stä sitä ihanaa uutta Lambi-mainosta? sitä missä se pikkuLambi menee lopuksi nukkumaan kaupassa papereiden päälle. Ja luulee sellaista vihreää kynnysmattoa ruohoksi. Niin liikkis

Mies sanoi mulle eilen että tuu sinäkin nukkumaan ettet turhaan väsytä itseäsi...meni aikaisin itse nukkumaan. No, totesin et on aivan sama milloin mä meen nukkumaan...poika huusi vielä puoli kaksi...kuumetta oli. Mä lääkitsin ja tuolla friidalla vähä nenää imaisin, jotta pystyi imemään maitohuikat. Dodii...neljä yötä tullu valvottua, josko sitä kohta sais nukkua... :LOL: :xmas: |O

Yhteistyössä