Mie yritin ettiä hymiöistä sulle kärpästä lentään sinne suuhun mut on tainnu tulla syksy eikä niitä ole :/Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie yritin ettiä hymiöistä sulle kärpästä lentään sinne suuhun mut on tainnu tulla syksy eikä niitä ole :/Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä olin silloin töissä ja tv äänettömällä. Kattelin tv:tä siinä sivusilmässä ja ihmettelin, että tuleepa outoon aikaan joku toimintaleffa. Kunnes tajusin, että sehän on uutisissa.. Kyllä piti oikein istua hetkeksi. Kyllähän se vieläkin hiljaiseksi vetää..Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Missäs olitte kun ne sortu??
Mä uskaltauduin laittamaan, kun toi edellinen palsta tökähtää ilman hymiöitäkin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kiitos kärpäsistä...vähä oli kyl kitkerä iltapala...
...tää on kuin huojuva torni...ei tarvi ku aivastaa... *vertauskuva ja aivastuttaakin...*Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Mä uskaltauduin laittamaan, kun toi edellinen palsta tökähtää ilman hymiöitäkin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kiitos kärpäsistä...vähä oli kyl kitkerä iltapala...
Mä olin kotona ja katoin telsua. Mies oli duunissa (eri työ kuin nykyinen) Helsingin WTC-talossa silloin, ja laittoi viestiä, että sekin tyhjennettiin varulta, kun ajateltiin, että kyseessä voi olla maailmanlaajuinen isku eri kohteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Missäs olitte kun ne sortu??
Tuleva hippiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:zxQ cv :hug: w22qzax<s
*poitsu laitto ekan hymiönsä iha ite... tuon halauksen...
Mulle tuli vahingossa väärä hymiöAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Mikäs sul on??? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Tämä on paras! =) Mulla tulee tästä Pessi mieleen. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
...mikä tuosta tekee Pessin...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tämä on paras! =) Mulla tulee tästä Pessi mieleen. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
En osaa sanoa. :/ Käyttiköhän Pessi tuota hymiötä joskus? =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...mikä tuosta tekee Pessin...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tämä on paras! =) Mulla tulee tästä Pessi mieleen. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa: