***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

Tuotapa sitä juuri miettii, mitä nipsuli tuossa kertoikin, että onko tämä nyt vain sitä; KUMPPANUUTTA.. Sen kyllä tiedän, että kiihkeinkin parisuhde muuttuu jossain vaiheessa kumppanuudeksi, se nyt on tämän pituisessakin suhteessa ehtinyt tapahtua jo ajat sitten. Aina sitä kuitenkin jonkinlaista kipinää on ollut.. mutta jotenkin nyt ei tunnu olevan.
Onko se siis vain tämä aika, kun lapset on pieniä... vai onko tunne kadonnut..?
Niin, en siis oleta että teiltä valmiita vastauksia löytyisi ;) , mutta muiden ajatuksia ja vaikkapa mahdollisia kokemuksiakin olisi kiva kuulla. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja SEE:
esim. mä joskus lähetän miehelle töihin lemmekkäitä tekstivietejä.... ja illalla kun poju nukkuu niin aivan varmasti makuuhuoneessa tapahtuu...
Kertoisko jotain se, ettei mua tässä ja nyt ajateltuna huvita ajatus siitä, että illalla makuuhuoneessa jotain tapahtuis.. :whistle: :eek:

 
Tervehdys täältäkin! :wave:

Viime yönä kotiuduttiin reissusta ja oikein mukavaa oli kaikin puolin-kiva olla kuitenkin takaisin kotona. Kuumaa oli, varjossakin yli +30 astetta, lasten juomisia saikin vahtia ja välillä lämpö laittoi muksut myös kiukuttelemaan. Onneksi apu löytyi uima-altaasta, jossa polskittiinkin useamman kerran päivässä. Tuotiin miehen kanssa tuliaisina kunnon flunssa, lapset on toistaiseksi suuremmilta säästyneet, vaikkakin tyty oli toka vikan lomapäivän kuumeessa. Saattoi johtua kyllä myös hampaiden tulosta, kun ei muita flunssaoireita ollut. Nyt sitten palaillaan normaaliin arkeen ja totutellaan viikon jälkeen ulkovaatteíden pukemiseen! :D
 
SEE
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja SEE:
esim. mä joskus lähetän miehelle töihin lemmekkäitä tekstivietejä.... ja illalla kun poju nukkuu niin aivan varmasti makuuhuoneessa tapahtuu...
Kertoisko jotain se, ettei mua tässä ja nyt ajateltuna huvita ajatus siitä, että illalla makuuhuoneessa jotain tapahtuis.. :whistle: :eek:

Kyllähän se jotain varmaankin kertoo, mutta jospa löytäisitte sen fyysisen viehetyksen juuri sitä kautta kun mietitte mikä aikoinaan sai kipinöitä välillenne?

Nää on tosi vaikeita asioita kyllä eikä valmiita vastauksia ole, eikä siinä kumppanuudessakaan mitään huonoa ole jos siihen molemmat tyytyy...
:hug:
 
Kaffepause :D
Nyt olis lastenhuoneet x3 kliinattu, eteisen komero käyty läpitte, 5.s koneellinen pyykkiä menossa, matot ulkona, koko huusholli imuroitu, pölyt pyyhitty, toinen vessa pesty, jannu viety kerhoon...hmm..enkö mie tän enempää oo tehny vaikka oon tössöttäny aamu 8 asti :LOL: :LOL:
Pitäs vielä toinen vessa pestä, samoin lattiat, laittaa ruoka ja lähtä shoppailemaan itelle vaatetta :p
 
Kaupassa käyty (siis ruokakaupassa) ja rahaa meni, kuten tavallista. Oli muuten hyviä tarjouksiä :D Ostin näin ennalta viisaasti muutamia synttärilahjoja, halvalla sai.. :LOL:

Parisuhdeasioita on mietitty täälläkin aina välillä, ollaan kuitenki oltu pitkään yhdessä. Siis ei mitään riitoja ole ollu, mutta on tuntunu että ollaanko vaan kämppiksiä.. Viime aikoina on kyllä saatu taas sutinaa aikaseksi. :p Usko vakaasti, että tää on ohimenevää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Parisuhdeasioita on mietitty täälläkin aina välillä, ollaan kuitenki oltu pitkään yhdessä. Siis ei mitään riitoja ole ollu, mutta on tuntunu että ollaanko vaan kämppiksiä.. Viime aikoina on kyllä saatu taas sutinaa aikaseksi. :p Usko vakaasti, että tää on ohimenevää.
Kiitti Pallukka, jotain tällaista kai toivoinkin kuulevani! Eihän voi sanoa, että näin se sit kanssa on, mutta että se VOI olla! :flower: =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Kiitti Pallukka, jotain tällaista kai toivoinkin kuulevani! Eihän voi sanoa, että näin se sit kanssa on, mutta että se VOI olla! :flower: =)
Ei kannata luovuttaa. :hug: Itse ainakin olen huomannu, että välillä tulee kuivia kausia. Ainaki meillä oli saman kaltanen tilanne sillon esikon aikana. Kuitenki ihanampaa miestä saa etsiä.. :heart: Olen itsekki sellanen jääräpää, että en voi kaikesta miestäkään syyttää. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kaffepause :D
Nyt olis lastenhuoneet x3 kliinattu, eteisen komero käyty läpitte, 5.s koneellinen pyykkiä menossa, matot ulkona, koko huusholli imuroitu, pölyt pyyhitty, toinen vessa pesty, jannu viety kerhoon...hmm..enkö mie tän enempää oo tehny vaikka oon tössöttäny aamu 8 asti :LOL: :LOL:
Pitäs vielä toinen vessa pestä, samoin lattiat, laittaa ruoka ja lähtä shoppailemaan itelle vaatetta :p
|O |O |O |O |O

*pyörryttää*
 
Käytiin pojan kanssa lääkärissä, laryngiittihan se oli kuten epäilin. Hengiteltiin avaavaa ja sai kortisonia, nyt on huomattavasti helpompi hengittää. Tulehdusarvot oli normaalit.

Joku tuolla mainitsi että oli kuume josko ois johtunu hampaista. Meille just se hammashoitaja sano että hampaiden puhkeaminen ei aiheuta kuumetta, mutta jos kuume tulee niin yleensä sillon hampaat puhkeaa. Tiedä sitten kuinka paikkansa pitävää on!
 
Mistähän saisi vuorokauteen lisää (palstailu)tunteja? |O Nyt komensin miehen välillä lastenviihdytyspuuhiin, tuolla se nukkuu olkkarin lattialla, käyn kyllä kohta potkaisemaan sitä herkkään paikkaan. :kieh:

Pinot vaan vaihtuvat, enkä mä ehdi kunnolla lukea edellisiäkään. :p Mutta kiitos kaikille tätiytymisonnitteluista! =) Kun vaan äiti ja pikkuinen kotiutuvat, että pääsisi taas vauvaa nuuhkimaan! :heart:

Hippa ja Saanukka kiitos matkis-kommenteista, eiköhän nuo meilläkin asiansa aja. =)

Pilvipouta samaa täällä itsekin mietin että mitäs sitten kun imetys loppuu, mitä poika sitten juo. :/ Voihan olla (ja varmaan onkin) että se korvike alkaa ennen pitkää upota kun vaihtoehtoja ei anneta, mutta ei haluaisi ihan niin rankimman kauttaa siihen opettaa. :(

Ippu tuo oli hyvä idea että sekoittaisi korviketta ja rintamaitoa ja sillä totuttaisi, täytyy alkaa työstää sitä konstia. Tarkoittaa vaan pumppaushommia ja mä lainasin paremman rintapumppuni jo kälylle kun se on ollut niin vähässä käytössä, täytyy tuolla sodanaikaisella kidutuslaitteella sitten vaan pusertaa. :kieh: Niin ja poika ei huoli pulloa myöskään eikä suostu hörppyytykseen, tuo Emman nokkis on ollut ainoa minkä ylipäätään suuhunsa hyväksyy. :/ Hörppyytystä aion kyllä vielä kokeilla rintamaidolla uudestaan, keksin äsken tiskaillessani että voisin käyttää harjoitteluun tuttipullon korkkia, se olisi tarpeeksi pieni harjoituskäyttöön. Kun nyt jotenkin saisi tämän homman toimimaan. :/ Alkaa kohtaa pää jo leviämään kun ei tästä lastenhoidosta saa hetkeäkään taukoa vaan pitää olla aina tissinä paikalla. Tekisi tosi hyvää päästä hetkeksi karkuun tuota uhmista. :headwall:

Tulipas valitusta... :ashamed: jotenkin vaan harmittaa kun tämä meidän ehkä viimeinen vauva-aika tuntuu tällä hetkellä yhdeltä suossa tarpomiselta, vaikka vauva on aika helppo ja kerta kaikkiaan ihana ja tästä haluaisi nauttia. Mutta kun itse ei vaan enää jaksaisi millään. :ashamed: Harmittaa kun kotonakaan en saa mitään aikaiseksi.

No, ei kun häntä pystyyn ja takaisin sorvin ääreen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kummallinen tää netti yhteisö. nyt sit ummetus on siirtyny meille :LOL: :LOL:
Ei hyvää päivää! Meillä on samaa vaivaa ollut tänään. :eek: Uskomatonta! Nää tytöt on varmaan joitain telepaattisia sielunsiskoja, kun monet jutut tulee niin samaan aikaan. :heart: Meillä on siis tänään tehty hirmu ähinällä kaksi pientä piparetta. Kitistelyäkin on ollut hieman, jotta joskohan massu vaivaisi. :/ Annettiin purkillinen luumua välipalaksi, mutta ei ainakaan vielä ole tuottanut tulosta. Vettä on myös juotettu ahkerasti.

Muuten meillä on ollut mukava päivä tänään. Muskarissa oltiin ja Hattara lauloi hienosti mukana. :heart: :heart: Ulkoiltiin myös, ihana sää pitkästä aikaa! B)

Tarpan Netta on kyllä ehtiväinen tyttö. :) FB:n kommentoinkin jo kuvaa; hienoa! =) Meillä on tänään peruuteltu ahkerasti. Joitain senttejä on konttausasennossa "hypätty" eteenpäin, mutta peruuttelu tuntuu olevan pop. ja sekin on hassua, että joinain päivinä tuntuu kuin tyttö ei muistaisikaan koko liikkumista ja joinain päivinä painelee hurjaa vauhtia taaksepäin. :D

Tervetuloa koto-Suomeen hilunen! B)

Väsyttää, vaikka nukuin pikkuiset päikkäritkin. Tai ehkä just siksi. :xmas:
 
Kiesus juu tosiaan ummetus tarttuu :eek: täällä väännettiin otsasuonet pullistuen vihdoin kova kikkare vaippaan

Babybiossa käytiin tänään.Leffa oli tosi tylsä ,joku nainen sanoi et oli saanut hyvät arvostelut :xmas: no makuja on monenlaisia.Onneksi seura oli sitäkin parempaa =) kiitos vaan Anna 86ja neitokainen Poika oli taas niin nassu messingillä kun leffaseuralainen halusi tehdä lähempää tuttavuutta :D

Tänään alkaa Idols ja saa taas tuntea myötähäpeää ;)

Mulla on ollu tällä viikolla ihan kummallinen olo.Huimannut ihan perkuleesti, oksettanut ja voisin syödä vaikka kiviä :eek: tooosi ärsyttävää,kai se on jotain väsymystä.
 
liinamari meijän piti kans mennä tänään babybioon (lahteen) mutta kun poika olikin kipeä niin jäi väliin. Täytyy koittaa ens kerralla jos pääsis, riippuu miehen työvuoroista että onko ottamassa eskarilaista vastaan kun tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Kiesus juu tosiaan ummetus tarttuu :eek: täällä väännettiin otsasuonet pullistuen vihdoin kova kikkare vaippaan
Täällä sama homma :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Babybiossa käytiin tänään.Leffa oli tosi tylsä ,joku nainen sanoi et oli saanut hyvät arvostelut :xmas: no makuja on monenlaisia.
Komps. Kyllä osaskin olla synkeä leffa. Jo siis värimaailmaltaankin..Porukkaa oli paljon maltillisemmin kuin viimeksi ja ystävänä (joka raskaana) oli ihan innoissaan kokemuksesta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Tänään alkaa Idols ja saa taas tuntea myötähäpeää ;)
tietää, mitä kattelee kasin aikoihin töllöstä, niin hauskaa :D
[/quote]

Jepuslis, tää lähtee nyt koko perheen voimin lenksulle :wave:
 
meillä opittiin tänään ryömimään :heart:

Jahvetti ja Ippu samoista asioista ilm. kyse. päästiin onneks yöllä lopulta yhteisymmärrykseen mutta ilmapiiri vieläkin hiukan sellanen "varovainen".

kiitos jahvelle uudesta palstasta! :flower:

mentävä taas...

J
 

Yhteistyössä