Mistähän saisi vuorokauteen lisää (palstailu)tunteja? |O Nyt komensin miehen välillä lastenviihdytyspuuhiin, tuolla se nukkuu olkkarin lattialla, käyn kyllä kohta potkaisemaan sitä herkkään paikkaan. :kieh:
Pinot vaan vaihtuvat, enkä mä ehdi kunnolla lukea edellisiäkään.
Mutta kiitos kaikille tätiytymisonnitteluista! =) Kun vaan äiti ja pikkuinen kotiutuvat, että pääsisi taas vauvaa nuuhkimaan! :heart:
Hippa ja Saanukka kiitos matkis-kommenteista, eiköhän nuo meilläkin asiansa aja. =)
Pilvipouta samaa täällä itsekin mietin että mitäs sitten kun imetys loppuu, mitä poika sitten juo. :/ Voihan olla (ja varmaan onkin) että se korvike alkaa ennen pitkää upota kun vaihtoehtoja ei anneta, mutta ei haluaisi ihan niin rankimman kauttaa siihen opettaa.
Ippu tuo oli hyvä idea että sekoittaisi korviketta ja rintamaitoa ja sillä totuttaisi, täytyy alkaa työstää sitä konstia. Tarkoittaa vaan pumppaushommia ja mä lainasin paremman rintapumppuni jo kälylle kun se on ollut niin vähässä käytössä, täytyy tuolla sodanaikaisella kidutuslaitteella sitten vaan pusertaa. :kieh: Niin ja poika ei huoli pulloa myöskään eikä suostu hörppyytykseen, tuo Emman nokkis on ollut ainoa minkä ylipäätään suuhunsa hyväksyy. :/ Hörppyytystä aion kyllä vielä kokeilla rintamaidolla uudestaan, keksin äsken tiskaillessani että voisin käyttää harjoitteluun tuttipullon korkkia, se olisi tarpeeksi pieni harjoituskäyttöön. Kun nyt jotenkin saisi tämän homman toimimaan. :/ Alkaa kohtaa pää jo leviämään kun ei tästä lastenhoidosta saa hetkeäkään taukoa vaan pitää olla aina tissinä paikalla. Tekisi tosi hyvää päästä hetkeksi karkuun tuota uhmista. :headwall:
Tulipas valitusta... :ashamed: jotenkin vaan harmittaa kun tämä meidän ehkä viimeinen vauva-aika tuntuu tällä hetkellä yhdeltä suossa tarpomiselta, vaikka vauva on aika helppo ja kerta kaikkiaan ihana ja tästä haluaisi nauttia. Mutta kun itse ei vaan enää jaksaisi millään. :ashamed: Harmittaa kun kotonakaan en saa mitään aikaiseksi.
No, ei kun häntä pystyyn ja takaisin sorvin ääreen...