***Helmet 2008*** Syysviikko 37 (vol. 2)

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O Kamala jäiks sitä viel noin paljo :LOL: :LOL:
...tuntuu et on vast alkulämmittelyt tehty...mä oon niin väsyny tähä kaaokseen... :headwall:
Sama :headwall:
Tai siis muuten meillä nyt on ihan ookoo yleensä, mut KAAPIT :headwall: :headwall: Kaapit on NIIN sekasin ja täys rojua, ettei tosi :snotty: Mutta jos ottas kaappi/päivä :p Tänää en oo ottan viel yhtää :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
jahve Miten teillä erotellaan poikien sukat...mitkä on kenenkin :eek:
Ensiarvosen tärkeetähän on, että kelleen ei osteta samanlaisia kuin toisella on, ainaki väri tai joku viiru pitää olla eri ;) :LOL:
Mut sitte ihan koon mukaan...sen verran on kokoeroo, että erottaa :D ja mie muistan kyllä et kelle ostettu minkäkii laisii...toisinku ukko :headwall: :LOL:
esikolla on 38-39 jalka, välimallilla 34-35 ja kuopuksella joku 31-32...että just niinku erottaa :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O Kamala jäiks sitä viel noin paljo :LOL: :LOL:
...tuntuu et on vast alkulämmittelyt tehty...mä oon niin väsyny tähä kaaokseen... :headwall:
Hei, muistappas et minä oon jonossa seuraavaksi!
Mulla pitäis koppeentua ompeluhommiin, säästele säästele!! :D
Mie saan onneks vietyy aina ompeluhommat mun mummolle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O Kamala jäiks sitä viel noin paljo :LOL: :LOL:
...tuntuu et on vast alkulämmittelyt tehty...mä oon niin väsyny tähä kaaokseen... :headwall:
Hei, muistappas et minä oon jonossa seuraavaksi!
Mulla pitäis koppeentua ompeluhommiin, säästele säästele!! :D
Mie saan onneks vietyy aina ompeluhommat mun mummolle :D
Mullaki äiti sen noin virallisesti tekee, mut onhan sitä tehokkaasti peukkuja vieressä pyöriteltävä! :LOL:
 
hepeneistä: ja musta ku tuntuu et tytöille myydään "vain" niitä hepeniä..pojille on oikeita lasten vaatteitaki ja kivoissa värikkäissä väreissä. En halua pukea meijän neitiä vain vaalean punaisiin unelmiin...(siks sitä välistä pojaksi luullaankin (kun ei ole hiuksia ja saattaa olla esim. ruskeat housut ja tumman vihree päitä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Mullaki äiti sen noin virallisesti tekee, mut onhan sitä tehokkaasti peukkuja vieressä pyöriteltävä! :LOL:
:LOL: :LOL:
Mie vein tiistaina säkillisen mummolle...lupasin viikonloppuna hakea :saint: :LOL: Ja eilen ostamat farkut pitäs viiä lyhennykseen :D
Toivotaan mummolle erittäin pitkää ikää :hug:
 
Mul on tänää kaksoset täällä :D Naapurin helmi on ollu puol kasista asti hoidossa täällä. Vähä jänskätti mutta hyvin on menny. Nyt pojat on molemmat unten mailla, jo toista kertaa meijänki jätkä tänää :LOL: Ne on onneks heränny sen verran eri aikaa että on ehtiny toisen vaipan vaihtaa ja ruokaa antaa :D

Meijän yö oli taas hulinaa :headwall: Toi jätkä kyllä tekee kaikki temppunsa yöllä. Sillä on toinen poskiki kyl ollu tulipunainen että josko ne hampaat tulis. Oli viimekski ku hampaita pukkas. No voihan se olla että kaikki kiukku seuraavan 2kk:n aikana on noita hampaita taas :D Mut noi muut hulinat sais jäädä pois. Kuten peruuttaminen selällään ja poikittain jumiin jääminen sängyn päädyssä :headwall:

On muuten vähä hauska ollu seurata noita jätkiä ku on ollu lattialla. Kumpikaan ei kunnolla ryömi mutta peruuttaa toisistaan kauemmaks ja sit välil on ihan huoneen toisissa laidoissa tai sitte on kääntyny niin että on solmussa keskenään :LOL: :LOL:
 
Hepene/ei hepene riippuu kaupasta. Jostain ei löydy ku hepeneitä, jostain taas löytyy kaikkea muuta kuin hepeneitä. Esim. lindexillä on sekä että, mut sit joku citymarket tarjoaa aika semmosta peruskamaa vain, ei-hepenettä.

Hitsi mikä sana ku monesti kirjotti: HEPENE. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hepene/ei hepene riippuu kaupasta. Jostain ei löydy ku hepeneitä, jostain taas löytyy kaikkea muuta kuin hepeneitä. Esim. lindexillä on sekä että, mut sit joku citymarket tarjoaa aika semmosta peruskamaa vain, ei-hepenettä.

Hitsi mikä sana ku monesti kirjotti: HEPENE. :D
Ja just sillon, kun nimenomaa etti toista, ni löytyy vaan toista :headwall: :LOL:

ja toki toiki, et mikä on hepenettä ja mikä ei, ni riippuu vanmaan ihmisestä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O Kamala jäiks sitä viel noin paljo :LOL: :LOL:
...tuntuu et on vast alkulämmittelyt tehty...mä oon niin väsyny tähä kaaokseen... :headwall:
Hei, muistappas et minä oon jonossa seuraavaksi!
Mulla pitäis koppeentua ompeluhommiin, säästele säästele!! :D
...laitan tuossa klo 18.00 puolet energiasta tulemaan, etsi moppi valmiiksi... :LOL:

...toinen erä huomen aamulla tosi tosi tosi aikaisin.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hepene/ei hepene riippuu kaupasta. Jostain ei löydy ku hepeneitä, jostain taas löytyy kaikkea muuta kuin hepeneitä. Esim. lindexillä on sekä että, mut sit joku citymarket tarjoaa aika semmosta peruskamaa vain, ei-hepenettä.
Hitsi mikä sana ku monesti kirjotti: HEPENE. :D
Ja just sillon, kun nimenomaa etti toista, ni löytyy vaan toista :headwall: :LOL:
ja toki toiki, et mikä on hepenettä ja mikä ei, ni riippuu vanmaan ihmisestä =)
Luultavasti joo.. =)
Minusta kaikki ns. "ylimääräiset" rimpsut ja rusetit ja ruusut on hepene-osastoa, entäs sulla? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
...laitan tuossa klo 18.00 puolet energiasta tulemaan, etsi moppi valmiiksi... :LOL:

...toinen erä huomen aamulla tosi tosi tosi aikaisin.. :D
Ei meillä mopattavaa oo, mutta huomisaamu passaa, neiti herää kuitenki taas kuudelta, joten siin onki hyvä aika ottaa ompelukone esille ja alkaa suristelemaan! :D

*taustalta kuuluu kiljuntaa, A sanoo mammoille hei, korkealta ja kovaa* kj uki yyyyynnnnnnnn iujjmnnnnnnnnnnm uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuy tttt

Näin. :heart:
 
Jesh, tänään mennään taas katsomaan veljen vauvaa :D *innoissaan*

Kävin äsken ruuanlaiton lomassa olkkarissa vilkaisemaan mitä muksut puuhaavat, ja eiköhän tuo poika ollut löytänyt miehen lattialle jättämän tyhjän sipsipussin ja sen sisältä kaksi omenankaraa. :kieh: Oli niillä pitänyt hauskaa ja jälki oli sen mukaista. Sitä oli siis ihan kaikkialla. :LOL: Itku tuli kun tylsä äiti tuli ja otti pois. Tuo poika muuten tykkää ompusta tosi paljon, kotimaisia olen antanut ihan niin että kuorin ja annan pojan imeä ja hampaillaan järsiä. Autuas ilme naamalla imee sitä vaikka kuinka pitkään, vahtia toki pitää koko ajan ettei saa isompia paloja kurkkuunsa. =)

Meillä on pojan ruokahalu kateissa. Normaalisti syö aamulla 2 dl puuroa, sosetta kahdesti päivässä yhteensä noin 3 pikkupurkkia ja illalla vielä 2 dl puuroa. Mutta nyt ei aamulla hyväksy puuroa lainkaan eikä toista soseateriaa. :/ Lihasose kyllä menee ja iltapuuro yleensä, mutta ei juuri muuta. Ei siinä muuta mutta kun samalla ei tissikään kelpaisi. Tänään esimerkiksi söi yöllä yhdeltä tissiä, aamulla pitkän houkuttelun jälkeen imaisi pari kertaa ja söi pari lusikallista puuroa ja seuraavan kerran ruoka kelpasi 11 aikaan. :eek: Yöllä pidemmän välin ymmärtää, mutta että aamulla, kun yölläkin on syöty vain kerran? :eek: Onko muut havainneet samaa? Saattaa tietysti tehdä hampaita vaikka mitkään muut merkit ei siihen viittaisi, vai olisiko joku taantumavaihe kasvussa ettei tarvi ruokaa niin paljon? Luulisi sen nyt kelpaavan kun ryömiikin. :( En kuitenkaan huolissani osaa olla niin kauan kun kuitenkin syö lihasoseet ja iltapuurot hyvin ja jotain tissistäkin ottaa, kaipa poika itse tietää kuinka paljon ruokaa tarvitsee. =) Ihmetyttää vaan.

Tyttö oli tänään taas kerhossa, nyt pari kertaa se on mennyt ihan ok, pienillä itkuilla mutta aika hyvin on viihtynyt. Katsellaan vielä miten touhu lähtee käyntiin... =) katselin tänään että tosi moni tuli kerhoon pyörällä, ei meidän tyttö osaa vielä polkea, pitäisikö tuollaisen lähes 3-vuotiaan jo osata?

Ja nyt luen niin pitkälle kuin ehdin... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Onpas täällä ollut aktiivisia siivoojamammoja... mistäs tänne sellainen löytyisi? :p Oikein hävettää oma saamattomuus, nyt lähden muuten pistämään paikkoja ojennukseen! :kieh:
Hissukka, sinne vaan Saanukan jälkeen jonon jatkoksi! :D

 

Yhteistyössä