Haaveissa vauva 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sinililja

Vieras
Haaveissa Vauva 24
Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
hippu81, y 08/07
Wilma80, 28v/27v, TJOT 10/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Sinililja 30/32, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Hensku 23/22 tjot
Prätkämimmi

Plussanneet: -Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08

No niin, toivottavasti tuli oikea lista ja oikeat jännäilyt. Kuten listasta näkyy, plussa on tullut joka kuussa eli sitä odotellaan myös tällä kertaa. db db db db db db db db db db!!

Ihana ilma! Tulin pyörällä (taas!!!!) töihin ja sitten istuttiin pihalla juomassa aamupäiväkahveja äsken, nyt pitäisi palata takaisin hommiin.. ja kuten huomatte, niin sehän sujuu loistavasti.. :)

Wilma: eiköhän ne edelliset simpat siellä ole jo asemissa ja jos tänään on luvassa laatuaikaa, niin hyvältä kuulostaa! Teillä taitaa muillakin olla jo ovisajat käsillä. Mä joudun vielä odottelemaan viikonloppuun ja alkuviikkoon, mutta kummasti sitä tässä vaiheessa kiertoa taas piristyy.. Joo, seksikalenteri meni uusiksi, mutta ei se mitään, vaihdan siis vaan parillisista päivistä parittomiin. Sovittiin jo seksitreffit perjantai-iltapäivään, kun ollaan pari tuntia samaan aikaa kotona.. mutta sehän riittää ;-)

Tehän ootte kaikki ihan hoikkia tyttöjä! En minäkään ylipainoinen ole, mutta vähän enemmän on kertynyt tuota elopainoa tässä viime vuosina.. mutta olisin ihan tyytyväinen, jos saisin tosta mahasta jotain pois ja reisiä vähän timmimpään kuntoon. Luotan siihen, että tästä pyöräilystä olisi jotain hyötyä. Kunhan saisi ton herkuttelun kuriin.. pitkiä aikoja menee välillä ihan hyvin, mutta sitten tulee repsahdus.. ei se mitään, pitää vaan nyt katkaista tää repsahdusputki. Eilen olin superreipas, sillä pyöräilyn lisäksi kävin vielä pilateksessa. Se oli kyllä vähän tylsää, mutta ihan tehokasta.

Mutta nyt töihin, että pääsee kohta lounaalle.. ;)
Sinililja kp 8/29

Ai niin, piti vielä tuosta syömisasiasta sanoa, että mulle kävi keväällä kanssa vähän samoin kuin Myylle. Kuvittelin tulevani nopeasti raskaaksi, joten söin hyvällä omatunnolla kaikkea hyvää, mikä sitten raskaana ollessa olisi kiellettyä.. no eipä raskautta näy, mutta maha näkyy kyllä silti.. ;) Ei hyvä. Mutta pitäähän sitä myös nautiskella, syöminen on vaan vähän liian kivaa puuhaa..

Mutta nyt vedän yhden porkkanan nassuun ja hyökkään hommiin.

Onpa taas ollut kiirettä. Olin viimeviikolla pari päivää saikulla uupumukse takia, liittyy äidin sairauteen. Nyt kuitenkin ihan ok. Tosiaan ollaan nyt pupuiltu oikein ahkerasti, paitsi sunnuntain seksi jäi väliin ja jatkoimme sitten eilen joka toinen päivä tahdilla. Nyt voi ehkä rauhoittua asian suhteen...

Meillä oli aikas muhkea riita lauantaina ja vielä sunnuntainakin...maanantaina kun tulin töistä illalla niin mies kaivoi farkkujen takataskusta nilkkakorun ja laittoi sen mun nilkkaan...ihan söpöä

Tervetuloa uudelle kirjoittelijalle, kiva saada uutta verta jengiin myöskin.

Mun paino sahaa siinä 64-65kg paikkeilla ja pituutta on se 168cm, eli se tasan 60 voisi olla mulle sopiva paino, ja kyllä massuun se kaikki ylim kertyy...

Kohta duuniin, laitoin itseni myös jännäyslistalle...se h-hetki on kyllä sopivasti 13 päivä perjantaina.

Jännäyslista:

Miisa 8.6.
Liliania 13.6 (perjantai, sattuipa sopivasti)
Utelias pahalainen 15.6
*tiiti 17.6
Wilma 20-21.6.
Sinililja 25.6.

Laitoin itseni jännäyslistalle, tosin oireita ei ole minkäänlaisia, lähinnä eilen oli kovin turvotusta ja kiukkuinen olo, eli varmaan enteilee menkkoja. Hertan kannustus noiden ovistikkujen pelkästä haamusta sai kyllä toiveet heräileen, mutta melko lailla kuitenkin järki sanoo että meidän aika ei ollut vielä tästä kierrosta. Mutta odotellaas nyt sunnuntaihin asti.

Vähän nolottaa tunnustaa tuo "timmit mammat" versio täältäpäin...paljon ei ole tullut ruokavalion kanssa muututtua, viimeksi eilen hellesää houkutti maistelemaan jäätelöä. Liikuntaa olen yrittänyt kuitenkin vähän lisätä. Kesä ja kaikki ihanat grilliherkut, ei tule olemaan helppoa vyötärönmetsästysprojekti ei =/

).( Eilen tikutettu kaksi samanvahvuista viivaa!!Luulen siis, että ovis olis tänään tai viimeistään huomenna.Perjantaihin en usko...?

Jessss, miehen kallistaminen onnistunut!!!Ja ihan sulassa sovussa vielä!Mies ihmetteli miksi vonkasin niin paljon ja lopulta arvasi, vaik en mitään myöntänyt. Sanoin et saattaa olla "otolliset" ajat tai sitten ei...Oli aika jännittynyt ja huomasin, että sitä "pelotti", mutta lopulta harrastimme upeata seksiä ja mies siis TIESI mihin päänsä pisti!!!Eli nyt on siis yritys oikeesti käynnissä!!Tuntuupas kivalta...

En usko, että mies siltikään haluaa tietää mistään ovisoireista, limoista, tikutteluista yms. joten pitdän ne omana tietonani ettei pelästy. Oon kuitenkin tyytyväinen ja ehkä jopa hieman rauhallisempi 8jos se on mahdollista?). Koetan saada sen vielä "kellistettyä" vaikka to, jos se ovis olis vaikka silloin vasta. Pe mies lähtee varpajaisiin illalla, joten to olis hyvä...Toiv. se "inspiroituu" siellä varpajaisissa isyydestä...:)

Wilma kp15
Jännäyspäivä aiemmin varmaan eli ehkä 18.6 ??

Loistavaa Wilma!!! joo, varmasti on parempi, että pidät toistaiseksi tarkemmat infot vain itselläsi.. mäkin oon tehnyt niin, vaikka mies onkin mukana. Oon kyllä maininnut, että nyt olisi hyvä aika ja itseasiassa taisin viimeksi yhden testinkin näyttää.. mutta ei se niin innostunut ole, että jännäilisi mun kanssa ovistestin tulosta.. vielä :)

Liliana on ainakin tässä(kin) kuussa antanut kaikkensa, nyt voi sitten vaan odotella tuloksia. Enempää ei voi tehdä.

Eipä tänne mitään erityistä, on niin kaunis ilma, että ajattelin kohta livahtaa kotiin. Olen ylpeä itsestäni, sen verran tehokas olen tänään ollut! Oikeasti! :) Että ihan hyvin voin jo lähteä ennen kuin muutun epätehokkaaksi.. ;)

Sinis kp 9/29 (panoviikko on jo ovellä siis.. ;)

Timmit mammat -päivitystä:
Painoin tänään puoli kiloa vähemmän kuin viime viikolla, jee! Toivotaan että on pysyvä tämä laskusuhdanne... Kiitos sinulle joka laitoit sen linkin youtuben 10 minuutin pilatekseen, aika tehokasta jumppaa! Viikonloppuna käytiin miehen kanssa tunnin pyörälenkillä, se oli tosi kivaa. Yritän nyt liikkua ainakin 3 kertaa viikossa hikeen asti, merkkaan oikein kalenteriin ylös :) Kevättalvella kävin vain hädin tuskin kerran viikossa jumpassa ja heti alkoi kilot lisääntyä. Ruokavaliota en oo kauheesti muuttanut, syön yleensäkin aika terveellisesti ja kerran viikossa on sipsi- tai karkkipäivä. (no okei kyllä lauantainakin voi vielä syödä niitä sipsejä, kun niitä perjantailta jäi, eikös vaan?)

Hmm niin tuo alkumetreillä-ketju taitaa vähän kuihtua kasaan, niin saanko siirtyä tänne? Vai onko teillä jo porukka kasassa?

Kauheeta...tää "Timmien mammojen" keksijä ei ite oo harrastanut mitään urheilua tällä viikolla...Ihan hävettää...Just vasta tulin kotiin töistä ja söin eli en voi nyt lähteä mihinkään lenkillekään. Tää kusee kyllä nyt pahasti. Pitäiskö pyöräillä aamulla töihin??Matkaa on täältä Hgin keskustan laitamilta on 17km ja mulle, joka en hirveesti oo pyöräillyt, se on paljon...Mutta vois olla aikas virkistävää ja ehkä jopa vähän kuntoa kohottavaa??Pelottaa vaan pyöräillä keskustassa...no kypärä päähän vaan.

Mua jännittää nyt niin pirusti et onko se ovis ollut tänään vai onko se tosiaan vasta esim huomenna tai pe???Ja miten ihmeessä saan miehen kellistettyä to, ilma et se friikkaantuu...Pe olis ollut niin hyvä kun meil on se saunavuoro...mut pirskutti kun se lähtee kekkuloimaan sinne varpajaisiin...:/ Huominen on siis the päivä, ellei eilinen/tänään ollut....;)

Onko muuten muita piinaviikkolaisia seuraksi??Kehitetään vaik joku galluppi...Toisaalta sen sijaan, että "odottaisin" juhannusviikkoa ja tätiä/testausta voin odottaa vaan juhannusta. Juhannus on mun lempparipyhä!!!Niin kesääää!

Wilma kp 15

Ei kun siis matkaahan on vaan 6,3 km,katoin väärin (YTV:n sivujen mukaan), eikös se oo ihan naurettavan vähän. Mun on siis pakko alkaa nyt pyöräilemään kun nää ilmatkin on niin makeet!!Päätetty!

Joo, kyllä meillä taitaa jo olla porukka kasassa.. No ei kai, tänne vaan! Mä loikkasin alkuvuodesta täältä sinne alkumetreihin, kun tää ketju oli nuupahtamaan päin, mutta nyt tilanne onkin keikahtanut päinvastoin.

Hyvä hyvä!! Kuviteltuja oireita jo nyt!! dbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb!!!!! Mites muut? Mulla alkaa vasta miehen hätistely, joten kuvitteluun on vielä pitkä matka.

Hmmm, alkoi kiinnostamaan se, missä päin Wilma asustelee?? Vähän lähempänä vissiin kuin minä. Mä oon pyöräillyt paljon keskustassa, siellä pitää vaan oppia ne pyörätiet, niin sitten on ihan kiva mennä. Tosin siellä saa varoa koko ajan eteen hyppiviä kävelijöitä, ne on paljon suurempi "uhka" kuin autot. Mutta pyöräily on mukavaa siis, suosittelen!

Joo, nyt häivyn ulos nauttimaan auringosta! :)
Sinililja kp 10

Ihanaa kun on perjantai ja viikonloppu sekä vapaat alkavat... Hyvää viikonloppua siis kaikille. Täällä Helsingissä oli ainakin jo aamulla mahtava ilma ja sitä samaa luvannut koko viikonlopuksi. Terassille siis.

Lilianilla jo oireita, hyvähyvä. Ainakin teillä on ollut hyvä tahti makuuhuoneen puolella, toivotaan että on tehonnut. Vielä viikko sun pitäisi jaksaa jännäillä, kärsivällisyyttä.

Mites Sinililja? Teillä taitaa alkaa hedelmällinen aika olla käsillä? Onko seksikalenteri siis avattu???

Tervetuloa mukaan Liisaleena. Kiva jos tämä keskustelu täällä vilkastuisi.

ON: kp17/27. Eikä mitään uutta tai ihmeellistä. Rinnat alkavat kipeytyä kuten aina oviksen jälkeen. Toisaalta eihän mitään vielä kuulu ollakaan. Hyödynnettiin hedelmällinen viikko tarkasti ja nyt tulosta odotellessa ;)

Meillä ei ole vielä mitään suunnitelmia juhannukseksi ehkä kootaan joku porukka ja vietetään kaupunkijuhannusta tänä vuonna. Tai sitten ajellaan mökille. Tai miehen vanhemmille. Olettekos muuten koskaan olleet missään juhannusfestareilla vai oletteko mökki-ihmisiä?

On oltu festareilla ja mökilläkin :) Mutta mökin pitää olla sellainen, jossa on sisävessa ja sisällä suihku. Ulkosauna on kammotus. Miten sitten pärjään festareilla teltassa? No en tiedä... On tainnut tulla oltua niin tuiskeessa, ettei ole pienet epämukavuudet haitanneet :) Nyt menee juhannus varmaan aika rauhallisesti. Useampana vuonna on ollut sillä tavalla, että olemme joka päivä vaihtaneet asemapaikkaa... Se ei ole hirveän hyvä ratkaisu, saa nähdä miten tämä jussi menee. Koirat eivät kuitenkaan pärjää keskenään ulkohäkissä kuin max yhden yön, joten koko juhannukseksi ei voida lähteä. Elleivät saamamme kutsut koske karvaisiakin.

Täällä myös ovis hyödynnetty tehokkaasti, eilen sain vielä miehen kellistettyä ja laskureiden mukaan ovis olis tänään, mutta epäilen sen jo olleen eilen tai ke??Makoilin hetken vielä pylly pystyssä...hihhii...Mies on nyt siis hyvin tietoinen siitä missä mennään ja tosi ihanaa kun ei tarvii salailla tai muuten kuumeilla yksin enää...Ehkä ne tän iltaiset varpajaiset saa sen vielä innostumaan lisää?

Sinis: Me asustellaan länsi-Helsingissä, just ennen Espoota...Stadiin bussilla 10min, riippuen ruuhkasta. Pyörällä kyllä kannattais kulkea, mutta ensin on pakko viedä se huoltoon, ettei mitkään osat irtoa matkalla...Muuten en uskalla.

Ihanaa viikonloppua kaikille ja nyt alkaa täällä päässä kamalat piinaviikot. Onneksi on häitä, ristiäisiä ja muita bileitä niin voi vaan hissukseen odotelle juhannusta, eikä sitä mitä silloin pitäisi "paljastua". Ajattelen sen niin, että joko juon jussina tai sitten en..."Ehkä join, ehkä en". Vähän niinkuin Nykäsen Matti...

Wilma kp17

Mä taidan siis kulkea Wilman ohitse päivittäin ;) Hassua. Täytyykin alkaa kyttäilemään ympärilleen vähän tarkemmin..

Teillä muilla onkin jo ilmeisesti odotteluajat käsillä, mä pääsen vasta tänään tositoimiin.. ;) Seksikalenterin mukaan olisi pitänyt aloittaa jo eilen, mutta mies joutui työmatkalle. Joten tänään sitten. Mennään siis samoin kuin Tiiti eli kp11,13,15, jne.. En varmaan tikuta ovista ainakaan vielä, ehkä ma kokeilen mitä tikut sanoo. Koska jos nyt näin mennään, niin se tulee joka tapauksessa hyödynnettyä.

Mä joudun kyllä välillä oikein miettimään, mitä tänne kirjoitan, kun meinaan unohtaa sen, että tätä voi lukea kuka vaan.. äsken taas meinasi lipsahtaa liian henk.koht.juttu.. Useampi tuttu kuitenkin tietää tästä yrityksestä, joten ehkä niistä joku saattaisi tänne eksyä ja tunnistaa mut. Pitää koittaa muistaa vähän varoa sanomisiaan.

JuhannusG: olen mökki-ihminen. Nyt vaan pitäisi osata päättää, kenen mökille mennään.. ollaan saatu parikin kutsua kavereilta, lisäksi meidän vanhemmilla on mökit, joissa ollaan viime vuosina juhannuksia vietetty. Saapi nähdä. En oo tainnut koskaan juhannuksena olla festareilla. nyt koen olevani jo liian vanha sinne.. tai siis sellaiseen telttailu-/rymymeininkiin, ei innosta. Muuten voisin kyllä mennä hengailemaan. Mutta ei juhannuksena. Tahtoo saunomaan, uimaan ja kokkoa tuijottelemaan! :)

Mukavaa viikonloppua! Eilen täällä oli todella kuuma ja viikonlopuksikin on lupailtu kaunista. Nautitaan siis auringosta!

Sinis kp 11/29

Huomenia! Siis voisko olla mahdollista et ovuloisin jo näin aikaisin? Eli kp 9/25-26, nyt yök juttuja.. Limoja tulee siihen malliin et aattelin ovulaation olevan aikaisessa. Jollain sivuilla puhuttiin et oviksen aikaan lima kananmunanvalkuaista muistuttavaa ja mulla nyt just sellaista. No ei kai auta muu kun kellistää mies tänä iltana ja tietty huomenna ja ylihuomenna. Kamalan raskas viikonloppu tulossa. ;)

Juhannuksena tää "mummo" on kaveriporukalla mökillä. Ei enää festarimeininkiä, nuorempana siitä kyllä kokemuksia yllin kyllin. Voi sitä ihanaa ja hurjaa nuoruutta..

Onnea kaikille miesten kellistämiseen :)

Prätkis kp 9/25-26

Ei mua kyllä aikaisemminkaan oo kamalasti innostanut festarirymyämiset eli ehkä iällä ei oo mitään merkitystä.. oon vissiin sit henkisesti liian vanha :) Ja ollut siis sitä koko ajan.. ;-)
T. henkisesti eläkkeellä oleva Sinis

Toivottavasti sulla prätkis on ovis jo nyt! Sun kierto on aika lyhyt ja jollei ovis tapahdu normaalia aikaisemmin niin luteaalivaihe on liian lyhyt eikä alkio ehdi kiinnittyä. Näin olen käsittänyt.

Heippa!

Prätkis: Juu, oviksen aikaan lima usein muistuttaa kananmunanvalkuaista, on aika kirkasta ja tosi venyvää mallia... Lumis oikeessa. Nyt oiskin ihan sopivat päivät ovuloida, jos kierto vaan 25 päivää. Keskimäärinhän luteaalivaihe on sen 14 vrk, mutta sen pitäisi olla vähintään 10 vrk (muistan jostain näin lukeneeni), että raskaus on mahdollista. Joten toivotaan, että ovisajat nyt käsillä ja eikun vaan miehenkaatoon :)

Miun oletetut ovikset sillon maaliskuussa on tainnu mennä vähän mehtään, kun nyt tuo LA:kin muuttui... Ovis onkin ollu kaiketi 5 päivää oletettua aiemmin. Mut enhän mie sillon osannu mitään odotuksia siihen kiertoon laittaa, et tasottuu heti tai ei tasoitu, kun se km oli juuri ollut... Luulin, et nyt viimestään kierto on aivan sekasin. Olinkin siis nyt uusien laskujen mukaan ovuloinu n. viikko km:n jälkeen... Tätä oon pähkäilly vaikka miten päin (tuolla odotuspuolella), mut kait se pitää siihen ultramasiinaan uskoa, kun se niin tiukasti aina vaan näytti viikkoja olevan 5 päivää luultua enemmän :)

Paljon plussatuulia!!! *puuuuuuuuuuuhhhhhhhh.....

Hertta 12+6

Nyt on kyllä ne kaikki kuvitellut oireet kateissa...jotenkin sekava fiilis. Ehkä eniten pelottaa taas se, että miten siitä pettymyksestä selviää jos taaskaan ei ole mitään masussa...

Termos!
Täällä kärsitään eilisten häiden seurauksena...Hauskaa oli onneksi!!Toivottavasti tää olis mun vika kapula piiitkään aikaan...:)Ens la olis kekkerit myös tiedossa, mutta sopivasti sattui, että meitä pyydettiin miehen kanssa 3kk vanhan kummitytön lapsenvahdiksi koko päiväksi. Todellakin mennään, niin pääsee mieskin vähän harjoittelemaan ja mä nuuhkimaan vauva ihanuutta!!Jee!Bileet jää siis väliin...ainakin alkuillalta.

Häissä kyseltiin taas, että "millois te menette naimisiin". Jaa-a sitä kun ei tiedä kun ei ole kosittu...Toivottavasti pian, vastasin. Ja jos vaikka ensi kesänä kotaisi äitiyden onni ei varmaan sitten ehdi häitä miettimään. Eli aikaisintaan 2010 uskoisin...siihen on niin pitkä aika!!!*haaveilee vauvoista ja häistä*

G:Oletteko te muuten kihloissa/naimisissa missä vaiheessa???

Mites Liliania??Oireita??

Ovistikku näyttää plussaa edelleen (ti lähtien), eli en todellakaan tiiä onko se ovis ollut to-pe vaiko vasta tänään?Voiko se näyttää vielä plussaa vaikka ovis olis jo ollut??Taidanpa lääkitä oloani kuitenkin seksillä...varmuuden vuoksi. Se mulla ainakin auttaa...oikeesti!

Wilma kp19
Sex, yes please!

Yhteistyössä