N
Noa
Vieras
Voi vitsit Helmi, on varmaan ollut mahtava hetki tuo ultra!! Voi kun itsekin pääsisi pian tuohon tilanteeseen!
Järkyttävä miten paskaselta koti näyttää, kun auringonvalo paljastaa jokaikisen pölyhiukkasen ja likatahran. Sain siivousinspiraation ja imuroin ja luuttusin kämpän läpi, siivosin vessan ja laitoin yhden koneellisen pyykkiä. Viikonloppuna voisi sitten tehdä vähän isomman kevätsiivouksen, viedä kaikki talvikengät, pipot ym. talvivaatteet kellariin (lieköhän liian aikaista?) ja laittaa parvekkeen kesäkuntoon. Meillä kun on lasitettu parveke ja lämmitin siellä, niin tarkenee jo vähän viileämmillä ilmoilla siellä istuskella ja auringon paistaessa ilman lämmitintäkin
Ja olkkarin ja makkarin tapetit olisi tarkoitus uusia. Eli mukavasti puuhastelua! Nyt meinasin vielä lähteä lenkille kun on niin lämmin ilma! Yllättävän paljon energiaa meitsillä 
Järkyttävä miten paskaselta koti näyttää, kun auringonvalo paljastaa jokaikisen pölyhiukkasen ja likatahran. Sain siivousinspiraation ja imuroin ja luuttusin kämpän läpi, siivosin vessan ja laitoin yhden koneellisen pyykkiä. Viikonloppuna voisi sitten tehdä vähän isomman kevätsiivouksen, viedä kaikki talvikengät, pipot ym. talvivaatteet kellariin (lieköhän liian aikaista?) ja laittaa parvekkeen kesäkuntoon. Meillä kun on lasitettu parveke ja lämmitin siellä, niin tarkenee jo vähän viileämmillä ilmoilla siellä istuskella ja auringon paistaessa ilman lämmitintäkin