Haaveissa vauva 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Wilman mietteet kuullostaa niin tutulta. Mä olen muiden kanssa samaa mieltä että tänne saa ja pitää purkautua, jos se vaikka helpottaisi hieman omaa oloa.

Mulla miehen veli tyttöystävineen odottaa vauvaa ja se on ollut mulle tosi kova paikka. Ovat aika vasta tavanneet ja edenneet nopeasti. Ja heti kun ajattelivat että jätetäänpä ehkäisy pois niin nainen oli raskaana. Ja sitten he eivät itse edes tajua miten onnekkaita ovat; mies kun onnitteli veljeään niin tää oli naurahtanut että minkäs tälle enää voi... Mä olen niin kateellinen ja katkera välillä näille, kun me ollaan yritetty kauan eikä meillä tärppää...

Vaikka tiedän ettei heidän raskaus ole meiltä pois, niin silti ärsyttää. Mä en ole halunnut nähdä tätä pariskuntaa, onneksi ei ole vaikeaa kun asutaan niin eripuolilla Suomea, mutta ahdistaa jo valmiiksi se kun vauva syntyy ja on ristiäiset... Mies ei ymmärrä ollenkaan mun tunteita ja sille en viitsi kauheasti näistä edes puhua, kun on kuitenkin sen veli kyseessä ja munkin pitäisi olla vaan innoissaan tästä vauvasta. Sekin rasittaa kun tunnen huonoa omaatuntoa näistä katkeruuden tunteista, ärsyttää että en osaa iloita toisten onnesta. Mutta taustalla on pelko omasta lapsettomuudesta, entäs jos me ei koskaan saada omaa lasta??? Ihme ajatuspeliä sitä päässään pitää pelata ;)

No nyt pääsiäisenä ehkä nään tämän naisen ja varmasti sillä on jo iso masu, sellainen jonka mäkin haluaisin... Ei auta kuin purra hammasta ja hymyillä...

Toihan siinä juuri on, huono omatunto itsellä siitä, että on niin kateellinen ja katkera toisten onnesta. Sitä mä sain mun miehelle kanssa selitää, kun se kyseli, että etkö sä pysty olemaan iloinen toisten puolesta. Pystyn, mutta silti samaan aikaan itsellä oli tosi paska fiilis.
Tästä saisi vaikka millaiset valisturomaanit tänne suollettua, mutta nyt lähden sinne kauppaan.
Mukavaa pääsiäistä teille! Valitetaan täällä yhdessä niin kauan kuin tarvitsee!!

Tiiti: Minulla sama juttu! Sama sukulaisuuskuvio :) Seurustelleet n. 1,5 vuotta, uusi talo ja vauva tulossa. Asuuvat kyllä lähellä meitä, joten näkemästä en voi välttyä ja en kyllä toisaalta sitä pohjimmiltani haluakaan, vaikka hetkittäin oon kyllä joskus miettinytkin, että "kunpa nyt eivät tänään tulis käymään, paska fiilis muutenkin, niin se kaunis vauvamasu ja ne vauvajutut ei kyllä oloa helpota sitten yhtään..." On vaan hammasta pitänyt purra yhteen ja hymyillä, kuten sanoitkin... Viimeksi eilen niin jouduin tekemään... Se on just tuo kuvio miullakin: onnellinen heidän puolestaan, mutta samalla kateellinen -> huono omatunto. Sit mie vielä koitan sitä huonoa omaatuntoa korjata sillä, että soitan tai meen käymään kylässä, niin oravanpyörä tuntuu vaan jatkuvan -> taas kateellisuutta -> huono omatunto. Siis on tää niin hölmöö toisaalta, mut minkäs sitä tunteilleen/ajatuksilleen voi.

Itsellä meinaa tässä nyt vähän toivonkipinää tulla... Sain eilen ovistikkuun haaleaakin haaleamman viivan (ehkä suurennuslasilla nähtävissä)! Eli elättelen toivoa, että tänään illalla ois jo vahvempi viiva... Edellisessä kierrossa, kun oviksen bongasin, jossa siis tulostakin siitä tuli, vahva viiva oli tikussa kahtena päivänä ja muina päivinä ei yhtään mitään. Tai siis ekan kerran just tuommonen haamujen haamu, seuraavana päivänä tosi vahva ja vielä sitä seuraavanakin melko vahva. Mut sitä seuraavana ei enää mitään. Eli miulla taitas nuo ovistikut aika hyvin pelata, että muilloin ei tule edes haamuja, kun vasta sit oviksen aikaan selkeet viivat. Nyt siis toivon, että vahva viiva ois tikussa tänään :) Aika nopeesti kyllä kierto tasaantuis näin km:n jälkeen, jos se ovis nyt tulee, mut ihan hyvä vaan... Ja nyt alkaa mieli olla jo iloisempaan päin, jos se viiva tosiaan vahvistuu ja kun tässä vielä pieni lomakin alkaa... Miehellä kans vapaata! Jee! Ite vasta keskiviikkona takas töihin :)

Hertta

Hertalla aika mukava tilanne, useinhan käy niin että keskenmenon jälkeen plussa pärähtää heti. Toivottavasti teillä tärppäisi heti, se olisi varmasti paras lääke keskenmenon aiheuttamaan suruun :) Mukavaa ohjelmaa siis pääsiäiseksi luvassa.

Mulla kp 23/26. Menkkakipuja edelleen ajoittain, sellaista alavatsalle ja selkään tulevaa. Lämmöt on ainakin vielä koholla, tosin ei kerro mitään koska tippuvat mulla aina päivää ennen menkkoja. Eilen tuli ihme punoituskohtaus, yht`äkkiä posket hehkui kuin paloauto, tätä kesti puolisen tuntia, onneksi ei ollut asiakkaita, olisi ollut aika noloa. Illalla sama uusiutui. Rinnat ei ole ollenkaan arat eikä turvonneet, toinen nänni tosin aristaa hieman. On vaan sellainen olo että menkat alkaa maanantaina ja uusi kierto on jo mielessä. Ihan pessimistinen olen siis...

Toivottavasti ropisisi taas plussia tännekin, ne aina piristää ja tsemppaa itseäänkin ylös murheesta.

Niinpä, Tiiti. On tässä ollukkin sellaset ajatukset, että ei tätä murhetta taida korvata mikään muu kuin uusi plussa... Sitähän kun ei vaan tiedä, että tuleeko sitä toista plussaa koskaan... Mutta pitää vaan jaksaa toivoa parasta! Eihän siitä ole vielä siis kuin tasan viikko. Mutta nyt jotenki uutta pontta antoi se eilinen haamujen haamu siinä ovistikussa :) Pääsiäinen menee aika pitkälle kavereitten kans, jotka tulee pyhien ajaks meille/omalle mökilleen, mutta pitää järkätä kahdenkeskistäkin aikaa sen mahdollisen oviksen hyödyntämiseen ;)

Puoli kahdelta pääsis loman viettoon... Huih, alkaa jo jännittää se tikutus :)

Noniin....Vitutus jatkuu, ehkä vähän lievempänä itseaiheutetusta pahasta olosta johtuen. Kävin nollaamassa tilanteen kaverilla eilen ja sielläkään en saanut olla vauvoilta rauhassa. Seuraamme sulostutti eräs 4kk vanha pikkuneiti. Voih!Se oli niin ihana. Miehen sisko sai siis eilen päivällä pienen tytön ja ihme ja kumma myös siskoni sai toisen tyttärensä eilen!Jee jee niille vaan. Täällä tämä lapseton täti nauraa kohtalolleen...

Sit tänään tavattiin kaveripari jotka 2vuodessa menneet kihloihin,saavat lapsen kuukauden päästä ja menossa syksyllä naimisiin...Se tyttö ei kyllä nauttinut raskaudesta yhtään, oli tosi turvonnut ja valitteli kaikkia särkyjä, kolotuksia, arpia yms. Olin vaan että "ai kauheeta" (meinasin sanoo, et äläpäs valita eukko!!)

SITTEN, vielä sain yhen kaverin myöntämään et on raskaana (3kk) ja siitäkään en uskonu et ehtis enne mua. Raskaana olevia ja vauvoja on nyt niin paljon mun ympärillä et joko tää on enne (pah!) tai joku testi et miten kenkkua elämä voi olla tms. Miksi mun pitää nähdä koko ajan mahoja & vauvoja ja kuulla uusia uutisia. Eikö tää koskaan lopu tää piina??????????Riidelty miehenki kaa taas kaikesta ja tunnen itseni niin huonoksi ja epäonnistuneeksi. En osaa iloita siitä mitä mulla on nyt (hyvä työ, uusi kämppä, mies, terveys yms.)yhtään. Tää on hirveetä...

Menkkojen pitäis alkaa alkuviikosta ja nehän siis ihan varmasti alkaa....Ei mulle olis voinu käydä niin onnekkaasti et siinä kierrossa kun sextattiin vaan kerran enne ovista raskautuisin sit. Ei ei...en osaa kuvitella yhtään et raskautuisin koskaan. Mulla on karmea tunne siitä, että tätä odotusta tulee kestämään vielä piiiitkään. Toivottavasti oon väärässä!!

Nyt aion nauttia paljon punkkua ja huomenna sit kärvistelen sairaalassa kun mennään sitä yhtä pikkuprinsessaa kattomaan. Hymy päälle vaan ja paha olo taskuun. Tää on niin tätä.

Elämä on.
Wilma, kiitos ja anteeks!

Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Minerva
Sinililja 30/32, pk-seutu, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu
Laralara
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Hensku
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km03/08
Noa 26/38 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08
Ainikki

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08

Moikka kaikille pitkästä aikaa!
Poistin itse itseni tuolta listalta. Miehen kanssa tuli sen verran paljon sanomista tuosta vauvajutusta että annoin olla. Toisaalta huomasin että se asia alkoi menemään silloin pakkomielteen puolelle ja nyt en enää edes ole pahoillani asiasta. Elämässä on tapahtunut kaikkea muuta mukavaa joten meillä näin. = )

Kovasti on uusia nimiä tullut haaveilijoiden listalle, onnea teille kaikille yritykseen!
Ja tietysti super onnittelut kaikille plussanneille!!

terkuin
Hempsukka

hippu81, y 08/07
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Minerva
Laralara
Hensku 23/22 tjot
Ainikki

Plussanneet:
Sacha 28v, plussa 03/08

Wilman tilanne kuullostaa kyllä sille että vauvoista tai mahoista on hankala pysytellä erossa... En yhtään ihmettele että sua ahdistaa ja ärsyttää! Kovasti jaksamisia! Toivotaan että sä olet seuraava joka saa kertoa uutisia, peukut että ensi viikolla menkat eivät tulisikaan. Vauvankaipuu on niin kokonaisvaltainen tunne, että sitä on hankala jättää taka-alalle ja nauttia siitä mitä on. Eikä sitä unohtamaankaan pysty :(

Itse olen löytänyt tästä yrittämisestä ja vauvan saamisen vaikeudesta ainakin yhden positiivisen puolen: jos sen vauvan joskus saa niin sitä osaa varmasti arvostaa eri tavalla nyt kun sen saaminen ei ole ollut itsestään selvyys. Mulle itseasiassa gynekin sanoi että yrittäminen ja odottaminen on ikävää vanhemmille, mutta vauva hyötyy siitä aina. Jotain positiivistä sentään tästäkin murheesta.

Mulla on ollut tässä kuussa myöskin samanlainen tunne; että mulle ei sitä plussaa ihan hevillä ole tulossa. Jotenkin ollut toisaalta rauhallisempi mieli kuin aikaisemmin. Yleensä olen ainakin kerran testannut jo ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta tässä kuussa ei tehnyt edes mieli testailla vaikka testejä kaapissa onkin. Nyt menossa kp 27/26 ja odottelen siteet valmiina kuukautisia ;) Jotenkin ei jaksa enää uskoa onnistumiseen, ihmeellinen olo. Fyysisiä oireita ei oikein ole, pientä pistelyä ja nipistelyä ajoittain vatsalla, poskien punoitusta ja sellaista. Voivat kertoa ihan mistä vain.

Ihanaa kun on ollut pitkät vapaat, huomenna taas arkeen. Mukavaa viikkoa kaikille!

Tervehdys pitkästä aikaa. Taustalla keskustelua jonkin verran seuranneena ehdin kovasti ilostua plussanneista ja nyt täällä onkin ikäviä uutisia. Mutta kovin olette kuitenkin positiivisella mielellä, mikä on hyvä asia. Tsemppiä ja kohti uusia plussia!

Itse olen terolut-kuurilla, toinen 10 päivän satsi menossa. Aloin testailla ovista jo kierron 8. päivä ja aloin jo luovuttaa. Yhtenä päivänä en sitten testannut ollenkaan, kunnes nyt viime sunnuntaina oli sellaiset kivut, että testasin ja löytyihän se ovis kp. 18. Kattellaan mitä tuleman pitää. En kyllä mitenkään saata uskoa, että heti tärppäis, kun ovis paikannettu...

Tässä on alkanut tajuta, että vauvakuume on melkoinen. Sitä näkee vauvoja ja raskaana olevia joka puolella. Päivässä ajattelee monta kertaa, miten ihanaa olis jos olis jo oma lapsi. Mieskin on täysillä mukana, mikä tekee tästä "projektista" mukavan. Kaikin puolin vauva olis tosi tervetullut meille.

Plussatuulia kaikille!

On kyllä ihailtavaa tämä teidän (meidän?) asenne ja kyky löytää positiivisia asioita tästä projektista! Uskon kyllä myös tuohon samaan, mitä Tiiti tuossa sanoi, että "jos sen vauvan joskus saa niin sitä osaa varmasti arvostaa eri tavalla nyt kun sen saaminen ei ole ollut itsestään selvyys". Näin se varmasti on.

Wilmalle kovasti voimia, tiedän todella mitä käyt läpi. Meidän kaveriporukka on niin kovaa sikiämään, että vauvauutisia on tullut joka tuutista jo muutaman vuoden ajan. Ja niitä on aina vaikeampi ottaa vastaan. Mutta siihen näköjään tottuu, nykyään osaan suhtautua jo astetta paremmin niihin.. en tiedä johtuuko se sitten siitä, että itselläkin on nyt ainakin teoriassa mahdollisuus saada lapsi, aikaisemmin mies ei vielä ollut mukana.

Ja kiinnostaisi kovasti kuulla, miten Hertan ja oviksen kävi!! Tuu kertomaan!!

Mä jo tuonne toiseen ketjuun kirjoittelinkin, että meidän piti ottaa iisisti tämä kierto, mutta se ajoitus osuikin ilmeisesti vähän tuurillakin oikeaan ja nyt on taas toiveet nousseet hurjaa tahtia. Katsotaan miten käy, tuleeko pudotus taas korkealta vai ei.
Mites muuten muut? Joku jännäyslista täällä oli vissiin? Utelias pahalainen?

Pääsiäinen meni siis vauvojen merkeissä.
Mun saldo: raskausuutisia 1kpl, vauvamahoja 1kpl, syntymäuutisia 2kpl ja vauvoja nähty 2kpl (5kk vanha ja 2pv vanha)....heheh...Pää lähtee.

Oon rauhoittunut jo "jonkun verran", mutta nyt rupee vituttamaan taas, sillä menkat aivan varmasti alkaa....nyt musta on tullut pahimman luokan pessimisti, vaiko realisti??Oireita ei ole mistää...ei menkoista eikä raskaudesta. Jotain pientä tuhrua on tullut, mutta se on niin pienta, et tarvis mikroskoopin nähdäkseen. Huomennahan se kp30 vasta on joten eiköhän se täti jo oikeata ovea etsi vimmatusti. Testasin ovistestin tänään ja näytti haaleata plussaa, mut niin näytti ennen menkkoja viime kierrossakin. En mitään r-testiä turhaan uhraa...odotan ainakin torstaisin.

Tää vauvakuume alkaa jo ottaa pottuun tosissaan...koko elämä pyörii kirjaimellisesti niiden ympärillä kun olen sosiaalialalla ja nyt sellaisessa työssä missä tapaa lapsia ja perheitä koko ajan. Tosin onneksi vähemmän kun ent. työssä missä hoidin niitä kersoja...Mut välillä suruttaa kun tekee perheiden kanssa työtä ja mainostaa kavereille&tutille joilla on lapsia kaikesta kivasta toiminnasta ja haluis jo itekin käydä sellaisissa jutuissa ja kokea samaa!!

Viikonloppuna olin kahdesti juhlimassa, teki ihan hyvää, mutta morkkis oli taas hirveä...No pitää toivoa, että jäi vikaksi juhlimiseksi piiiitkään aikaan.

Jep,jep...plussia odotellessa.
Wilma-kertoo sitten kun on jotain kerrottavaa...

Heipparallaa ja terveiset Alpeilta!

Ihana loma oli ja tuli juuri tarpeeseen! Nyt pitäisi vaan taas tarttua arkeen, onneksi vielä tämä päivä vapaata. Meneekin mukavasti pyykätessä ja siivotessa :)

Yhdyn mielipiteisiin täällä käytyyn keskusteluun tuosta kavereiden vauvansaanti-asiasta. Minunkin paras ystäväni sai juuri vauvan, enkä ole jaksanut heitä käydä katsomassa kun kerran. Varsinkin tuon keskenmenon jälkeen se oli tosi vaikea paikka. Nyt alkaa kyllä olo jo helpottaa, että täytyy varmaan viikonloppuna pistäytyä. Tämä ystäväni kyllä tietää tilanteeni ja varmasti ymmärtää. Mutta siis minusta tuntuu kanssa, että kaikki vaan ympärillä saa vauvoja ja omassa elämässä ei tapahdu mitään. Lomallakin katselun haikeana kun äidit työnteli vaunuissa pikkuisiaan. No, toivottavasti asia korjaantuu pian. Olen yrittänyt olla tämän kuun stressaamatta, mutta todennäköisesti bongasin ovisoireet viikonloppuna eli tottakai toiveita tässä elätellään. Tikkuja en ole käyttänyt, sillä mulla on yleensä ollut aika selkeät oireet. Ainakin viimeksi sillä tekniikalla onnistui, toivottavasti nytkin. Saa nähdä, ei tässä auta kuin odotella.

Jännäyslista:

Philippa 19.3.
Utelias pahalainen 19.3.-27.3.
Wilma 26.3
Sinililja 31.3.
hippu81 2.4.

Löysin lisää, tulkaahan kertomaan miten käy!
Ai miten niin en jaksa tehdä töitä?? :)

Jännäyslista:

Philippa 19.3.
Utelias pahalainen 19.3.-27.3.
Wilma 26.3
Sinililja 31.3.
hippu81 2.4.
Noa 7.4.

Laitanpa itsenikin tuonne jonon hännille, vaikka aikaa on vielä reilusti. 7. päivä on km:sta kulunut yli 4 viikkoa eli jos uusi raskaus on alkanut, niin testin pitäisi varmasti näyttää plussaa.

Jännäyslista:

Philippa 19.3.
Wilma 26.3
Sinililja 31.3.
hippu81 2.4.
Noa 7.4.
Utelias pahalainen 18.-21.4.

Siirsin itseni jonon hännille taas jännäämään sillä täällä mennään jo kp4/31. Kierto onneksi lyheni 5 päivällä viimekertaisesta joten jotain toivoa säännöllistymisestä on havaittavissa.
Itseäni ei harmitä tällä kertaa lainkaan tädin vierailu sillä taloproggis on pian alkamassa kunnolla ja se aiheuttaa huolta ja rahnmenoa ihan riittävästi. Mies on jo huolissaan ettei vaan vauva pääse putkahtamaan maailmaan (tai siis plussa tikkuun) pahimpaan mahdolliseen stressisaumaan.Ehdotti jo pillereiden hankkimistakin...NOT!!!

Haaveissa vauva 19

hippu81, y 08/07
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu, TJOT ~9/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Minerva
Laralara
Hensku 23/22 tjot
Ainikki

Plussanneet:
Sacha 28v, plussa 03/08
----------------------------------------------------------------------
Jännääjät:
Philippa 19.3.
Wilma 26.3
Sinililja 31.3.
hippu81 2.4.
Noa 7.4.

Haaveissa vauva 19

hippu81, y 08/07
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu, TJOT ~9/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Minerva
Laralara
Hensku 23/22 tjot
Ainikki

Plussanneet:
Sacha 28v, plussa 03/08
----------------------------------------------------------------------
Jännääjät:
Philippa 19.3.
Wilma 26.3
Sinililja 31.3.
hippu81 3.4.
Noa 7.4.
------------------------------------------

Korjasin oman jännäyspäivän. Ovis linee ollut viime viikolla, tällä kertaa en oikein saanut bongattua sitä kunnolla, mutta hyödyntää yritettiin ;) Tulis ees jotain oireita..

Taitaa se täti tehdä tuloaan...en oo viel ihan varma, mutta toivosta on luovuttu. Mua ärsyttää niiiiiiin!!!Mikä tää juttu on et toiset raskautuu naps ja toiset ei...ja miksi olen niin kärsimätön. Oon koettanut olla taas stressaamatta ja tässä on tulos...

Pitäiskö sitä olla juomatta kokonaan, ruveta seisoon päällään tai harrastamaan muita kikkoja??Mitä otte mieltä?Olenko sekoamassa???

Wilma ja kp30 tai ehkä kp1 ?

Huomenta!

Kyllä se vaan on niin epäreilua, että toiset saa vauvoja kun pesee alushousut samassa koneessa, ja toiset yrittää ja toivoo vuosikausia. Ja hermoja raastavaa se on, ei sille mitään voi. Mulla on kuitenkin yritystä vasta niin vähän takana, ja kerran jo raskautunut, vaikkakin huonolla menestyksellä, että ihan samassa tilanteessa en wilman kanssa ole, mutta ymmärrän täysin. Eikä sullakaan vielä niin paljoa ole kuukausia takana, joten elä vielä heitä kirvestä kaivoon.

Mulla ois testipäivään vielä niin pitkä aika, että ihan ärsyttää. Viikon päästä lauantaina olisi keskenmenosta neljä viikkoa, eli silloin varmaan testin pitäisi jo näyttää plussaa, jos niin on käynyt. Eli nyt vaan pitäisi keksiä jotain muuta ajateltavaa, tai päivät vaan matelee. Plääh. Työtkään ei voisi kovin paljoa vähempää kiinnostaa...

Toivottavasti Wilmalle ei ole menkat tulossa, tarvittaisiin onnistumisia tähän ketjuun!

Mulla kp 29/26 ja tänään on ollut ihan menkka-fiilis. Vatsaan ja alaselkään koskee, aamulla tuli taas niitä kuuluisia hikipuuskia joista aina tiedän kuukautisten olevan tulossa. Olin asettanut testaamisen aikarajaksi perjantain, koska joskus viime kesänä mulla on ollut kerran 30 ja muutaman kerran 28 päivän kierto. Vaikka en ole testannutkaan ja olen yrittänyt olla pessimistinen, niin aina sitä salaa elättelee haaveita mielessään. Nyt jos / kun kuukautiset tänään alkaa niin varmasti pillahdan itkuun :( Ei millään huvittaisi olla täällä töissä vaan kotona sohvalla peiton alla murehtimassa elämän kurjuutta. Nimim. minäkö masiksessa?

Kumpi on muuten pahempi teistä näin loppukierrossa? Negatiivinen raskaustesti vai kuukautisten alkaminen? Mä niin kammoan sitä viivatonta tikkua että odottelen ennemmin niitä menkkoja, vaikka nekin ihan kamalalle tuntuu.

Toivottavasti muilla on parempi päivä.

Kiitos tuesta siskot, tottahan se on ettei täälläkään sitä yritystä ole vielä paljoa takana about 6 kiertoa vaan, ja sekin ihan Tjotilla, jonka muuten mies myönsi viime pe, että siis on TJOT muttei yritystä. Se just ärsyttää, ettei ole edes vielä yritystä kunnolla...mut kaipa Tjot sitä myös oikeastaan on, jos on kuitenkin oviksen aikaan hommaillut. Mies ei vaan vielä "uskalla" yrittää...mutta tiedostaa kyllä mahdollisuudet. En oo sanonu sille mitään oviksista ettei friikkaannu...

Luulen kyl et täti on löytänyt tiensä perille...vähän tulee rusehtavaa vuotoa, muttei vielä Niagara Falls -tyyppistä. Tästä se yleensä lähtee. Onneksi kierto ei venynyt enempää, voisi ajatella. Mitä omituisinta on, että tässä viime päivinä olin ihan varma et oli pari oiretta: viime viikolla vaaleanpunaista vuotoa (kiinnittymis-?), la tuli paha olo ja hiekotus päivällä (voi johtua nälästä) ja pari päivää nyt poltellut alavatsaa ihan selkeästi ja sitä on nytkin...mut kaipa nää on sit vaan jotain menkkaoireita.HMPF!

Viddu mää sanon...kaipa tällä kaikella on sit tarkoituksensa. Nyt aika halivilivoo olo...et jaahas...en jaksa kauheesti pettyä, mut oonhan mä sitä kuitenkin. Toivon, että enne kesää plussa pärähtäisi, oliskos se realistista. Ja mitäs sitten jos ei syksylläkään vielä olla "yritystä" alettu, niin ollaan menty jo tjotilla vuosi, meenko sit heti jotain testejä tekeen. En kyllä enää sit ala mitään vuotta "yrittämään"...Vaihdan vaikka miestä...Ketuttaa nyt niiiin...Kohdistan tän mun vihani selkeästi mieheen, vaikka tavallaanhan tässä on jo projekti käynnissä (oli sitten tjot tai yritys), mut jotenkin mun mielestä sen vika ettei mitään tapahdu. ihan kun sitten tapahtuisi kun se on valmis...voihan se olla et niin käy. Mut tätä odotusta on kestänyt jo kohta 4.v...siis oon halunnut lapsia siitä lähtien kun alettiin seurustelemaan, mut en uskaltanut kuumottaa kun vasta vuoden jälkeen kunnolla. Eli tätä suostuttelua on kestänyt jo 3.v...

Wilma kp1