Tein yöllä clearbluen ja tuli pysyvä hymy! (halppis oli illalla tosi vahva niin ei malttanut odottaa)
Eilen siis ovisplussa kp14, voiko joku lisätä oikein mut sinne dpo-listalle.
Mies oli silloin käynyt jo nukkuu kun plussasin ja nyt aamulla sanoin sille et olis huippusauma.

Ei jaksanut puuhata, ymmärtäähän sen.
Lupas tulla kahden maissa, et sitten olis seksiä luvassa.
Eilen talleteltiin n klo 16 ja puoliltaöin tuli super

Nyt aamulla viiva vähä jo haalennut, joten huippu oli tosiaan yöllä. Näin ollen puuhailun ja plussan välissä 8 h, tänään tullee reilu 14 h väliä.
Ovulaatio lukemani mukaan tulee 12-34 h lh huipusta. Sitten simpoilla menee jonkin aikaa päästä kohteeseen, joten riippuu millon lähtee irtoomaan, että kerkeekö tän päivän touhukkaat menoon mukaan.
Energisyyden lisääntymisestä… Oon huomannut vaikutusta energiatasoihin vasta nyt yli kuukausi vitamiinien aloittelun jälkeen. Salilla jaksaa todellakin paremmin ja muutoinkin toimeliaampi olo.
@marik91 toivotan ovisplussaa sulle ja muillekin, että pääsee jännäilemään.

Oon muuten varma, et nää lisäravinteet on vahvistanu omia hormoneja, koska en muista aikasemmin ikinä saaneeni vastaavan vahvaa plussaa. Viime kierrossa ei ollu digitaalista, mutta liuskat näytti haaleeta. Aikasemmissa raskauksissa en tikuttanut. Silloin nuorena, parikymppisenä tyttönä yritin, niin ei siitä mitään tullut. Ei löytynyt.
Mullahan menikin sitten ekan lapsen saamiseen 1 v 9 kk, koska luovuin testailusta kk kokeilun jälkeen. Siitä lähdin tjot-meiningillä.
Mun pitäis aloittaa Terolut tänään, mutta en alota! Voi kuulemma häiritä ovulaatiota. Aattelin, että ma kp18 aloitan. Nää on siis määrätty säännöllistämään kiertoa. Edellinen kierukkakierto kesti 40 vrk. Tuosta keltarauhastuesta on myös hyötyä limakalvon paksuuntumiseen, jotta kiinnittymisolosuhteet olisivat otollisemmat.
Lääkäri katsoi viime loppukierrossa, että kalvo oli 5.5 paksu. Ohkanen, juuri ja juuri mahdollinen kiinnittymiseen. Tuo limakalvon ohuus on tyypillistä kierukan jäljiltä.
Sellasia mietintöjä tälle aamulle. Aurinko paistaa ulkona, joten nyt pihalle ja tossua toisen eteen
Kivaa päivää kaikille!