Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos lohdullisista tiedoista ja sanoistaMuistaakseni joillain tuplaantuu hcg 2 ja joillain 3 päivän välein, se on yksilöllistä. Ovatko kaikki testit mitä teit olleet saman vahvuisia? 10 vai 25 herkkyyden testejä? Eri merkinkin testit voivat nousta eri tahdissa.
Kannattaa myös tosiaan tarkistaa paketista onko 10 vai 25, noissa 25 paketeissa lukee myös ”herkkä” vaikka ne on siis niitä vähemmän herkkiäKiitos lohdullisista tiedoista ja sanoista ekaa yritetään, ja on vähän ehkä stressaavaa ymmärtää kaikkeea..
Tosiaan kokeilin 2 ekaa clearblue herkkä ja tänään rfsu herkkä testillä. Tein myös hädissään yhden normi rfsun Täytynee käydä ostaa esim.clearblue uusiks, jotta saisi samalla testillä seurattua. En osannutkaan ajatella et merkkieroja olisi, vaan ajattelin et normi ja herkkä eroaisi enemmän. Kiitos.
Kuunkukka
Mä hyppäsin nyt mukaan piinailemaan! Yllättäen ovistesti näytti plussaa melkein kahden päivän ajan (ti + ke), mikä on tosi erikoista! Tänään aamulla viiva oli lähtenyt haalistumaan. En nyt sit tiedä miten oikeaoppisesti kuuluu merkitä tuo DPO, mutta ajattelen että vielä eilen oli DPO -1 kun testi näytti plussaa ja tänään sitten DPO 0.
No tää on hyvä kysymys! Mulla ei oo testejä tallessa, joten vaikee sanoa kumpi olis ollut tummempi. Hymynaamatestiä en oo tehnyt. Maanantaina & tiistaina oli kyllä ovislimoja ja samaten tiistaina alkoi pieni kipu vatsan vasemmalla puolella. Voisko nämä olla merkki siitä et varsinainen ovisplussa olis ollut sittenkin tiistaina?Luin vähän tuosta, et mitä jos OPK on 2 peräkkäisenä päivänä on posi, kun mulla on ollu sellasia vähän epäselviä päiviä, et kumpi viiva ois vahvempi. Tällasissa tilanteissa ilmeisesti suositellaan jotain toista metodia siihen rinnalle tunnistamaan se mahdollinen ovulaatio, esim lämpötilat tai limat. Jostain luin aikanaan, että jompi kumpi poseista oli se joka triggeröi lopulta sen ovulaation, mutta en kuollaksenikaan muista että oliko se eka posi vai toka, kun ei sillon vielä itelle ollu ajankohtasta tietoa.
JA jotta asia ei ois yhtään hankalampi, niin se kuinka korkea pitoisuus LH on elimistössä, on yksilöllistä. Joillakin ei tuu ikinä positiivista ovulaatiotestiä, vaikka ovuloivat, kun heidän elimistössä pitoisuudet on luonnostaan alemmat, ja se riittää heille. Ja joillakin tulee vahva positiivinen monta päivää, kun heidän elimistössä se positiivinen on ylempi, mitä tuossa ovulaatiotestissä on laitettu positiiviseksi. Sehän perustuu tietenkin johonkin tilastoon siitä, mitä ne pitoisuushuiput keskimäärin naisilla on.
Jos sää vertaat noita kahta posia, niin näyttääkö kumpikaan niistä toista yhtään tummemmalle? Vai teitkö sellasen hymynaamatestin?
(Ja ja ja siis kierrossahan saattaa olla useampi lutenisoivan hormonin piikki, ja vasta se voimakkain piikki aiheuttaa sen ovulaation. Täällä esim enkuksi asiasta: https://blog.inito.com/two-lh-surges-a-week-apart/)
No tää on hyvä kysymys! Mulla ei oo testejä tallessa, joten vaikee sanoa kumpi olis ollut tummempi. Hymynaamatestiä en oo tehnyt. Maanantaina & tiistaina oli kyllä ovislimoja ja samaten tiistaina alkoi pieni kipu vatsan vasemmalla puolella. Voisko nämä olla merkki siitä et varsinainen ovisplussa olis ollut sittenkin tiistaina?
Oi miten ihanaa!! Onnea!Pakko tänne kertoa, kun kellekään muuta kuin miehelle en ole puhunut. Mutta ostin clearbluen digin ja sain raskaana
Haamuarvailut liuskoista tuotti niin tuskaa, että oli pakko hakea digi
Pelottavan ihanaa!
Kuunkukka
Pakko tänne kertoa, kun kellekään muuta kuin miehelle en ole puhunut. Mutta ostin clearbluen digin ja sain raskaana
Pelottavan ihanaa!
Kuunkukka
Pakko tänne kertoa, kun kellekään muuta kuin miehelle en ole puhunut. Mutta ostin clearbluen digin ja sain raskaana![]()
Haamuarvailut liuskoista tuotti niin tuskaa, että oli pakko hakea digi![]()
Pelottavan ihanaa!
Kuunkukka
Onnea kovasti! Maailman ihanin tunne tuo plussan saaminen![]()
Kysyit aiemmin raskautumisesta näin vanhempana. Mä olen ikäni kärsinyt eräänlaisesta lapsettomuudesta vaikka kaikki raskaudet lopulta alkaneet luomusti (ennen esikoista olin hoidoissa kyllä, ilman ainoatakaan plussaa). Raskaudet siis vuosina 2000, 2004. Molemmat meni kesken. Synnytykset vuosina 2009, 2011 ja 2021, nyt kesäkuussa laskettuaika neljännelle. Nämä siis mun elämäni ainoat plussat ja vauva olisi saanut tulla koska vain. Mutta mulla oli siis ikää himpun alle 43 kun aloin tätä kesäkuista nyt odottaa. Eli vaikka historia on mitä on niin silti se plussa tuli vielä tässä kohtaa vaikka itsekin ajattelin ettei enää tärppää tällä iällä ja näillä taustoilla.
Samaan aikaan ystävälläni todettiin alhainen amh 34- vuotiaana eli tosi erilailla me naiset niiltä osin ikäännytään. Tälläinen kokemus kuitenkin täällä ja toivon kovasti että vielä plussan saisitte.
-Antzu-
Soitin nyt tänään meidän hyvinvointialueen perhesuunnittelu- ja ehkäisyneuvolaan ja kysyin, että mihin mun pitäs olla yhteydessä, että pääsisin gynekologille, kun luteaalivaihe on lyhyt. Ohjas ottaan terveyskeskukseen yhteyttä (sen jälkee ku mainitti yksityisestä), eli ilmeisesti tuo "perhesuunnittelu" viittaa nimessä oikeasti vaan ehkäisyyn. Jätin TK:seen sitten soittopyynnön, että nähtäväksi jää millon soittavat takasin ja pääseekö sitä kautta edes gynekologille.
Ihanaa! Paljon onnea sinnePakko tänne kertoa, kun kellekään muuta kuin miehelle en ole puhunut. Mutta ostin clearbluen digin ja sain raskaana
Pelottavan ihanaa!
Kuunkukka