EX-KERMIT 25 - huhtikuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Johannalle isonisot onnittelut ihanista ultrakuulumisista!!! Eli nyt sit vaan odotellaan Senoran ja ihimeen kuulumisia... =)

Liikkeistä piti jo yöllä sanoa, et esikosta tunsin rv 18:lla ja kuopuksesta jotain rv12-13. Täällä vielä kyselin voiki olla tottakaan, mutten ollut ainoa, siis uskoin että liikkeitähän ne. Kai siihen aika paljon vaikuttaa kohdun asento ja istukan sijainti.

Meillä haisee kaksi kakkapyllyä, pitää kai kääräistä hihat... =/

Hyvää maanantaita!!!!

Niksu & hajuherneet

Onnittelut Johannalle hyvin menneestä ultrasta!!! Nyt sitten vaan rohkeasti kerryttämään viikkoja :)

Safiirille tsemppiä koiran muisteluun.... Niin se tahtoo täälläkin vielä tuoda tipan silmäkulmaan kun alkaa edesmenneitä muistelemaan :( On ne vaan sellaisia otuksia, ettei niistä hennois koskaan luopua :)

Noista liikkeistä kans, että olin tuntevinani tuosta keskenmenneestä liikettä ja nopeaa sellaista. Laitoin käden vatsalle ja kohta se sitten loppui.
Sitten parin päivän päästä todettiin km, ajattelin, että jos se silloin eli sen viimeisen hetkensä :(

Nyt oon tuntenut jotain jo pidemmän aikaa, mutta lasken vasta siitä kun kunnon töytäisyn tunsin :) Ihanan liikuttavaa se on kun möyrintä alkaa... yöllä olin hereillä ja tunsin töytäisyn, kyllä se suun hymyyn veti :)

Ikeä lainatakseni, sain isännän illalla houkuteltua puutarhan hoitoon ;)
Kohta saa juosta karkuun jos menee kuten tyttöä odottaessa... :D

Senoran kuulumisia odotellessa.... ei taida laskettuun aikaan asti mennä ;)

Mukavaa alkanutta viikkoa!

Johannalle onnitteluja ihanista ultranäkymistä <3

Senoraa sitten odotellaan kovasti linjoille kertomaan kuulumisia.. Hitsi, rv 38!!!

Täällä KAIKKI hoot nukkuu :-) Nimittäin meillä tänään yksi lisähoo, kohta 2v. neito. Tää on se vaihturijutska.. Viimein oli tautitilanteet sellaset, että onnistui! Aivan ihanaa. Just laitoin tytön äidille viestiä, ettei saa vielä kolmelta hakea. Oli hiukan epävarmaa miten päikkärit onnistuu. Hyvin onnistu, joten ei saa hakea liian aikaisin! Vitsi noista on paljon seuraa toisilleen. Ikäeroa on Hoon kanssa siis 10kk. Ovat paljon yhdessä leikkineet, kun Hoo oli heillä sillon viime keväänä hoidossa. Nyt osaa hienosti jo tuo keski H:kin puhua :-)

Mutta nyt haaveilupuolen kautta ja hommeleihin.. Moiks. Kaikille vilkutuksia!!!!

Tehis

Onnittelut Johannalle ihanista ultrakuulumisista!

ja tosiaan senoran kuulumiset täytyy myös käydä kurkkimassa illemmalla.

Jazzin pojalle hurjasti paranemisia! kurjalta kuullostaa noi hengitysvaikeudet =(
meillä esikolla todettiin verikokeessa (5vk) myös rs-virus, mutta se ei koskaan puhjennut?! mutta parempi niin. niin pieni ois joutunut pitkäksi aikaa sairaalaan - uskoisin.

tehiksellä hoot nukkumassa =) ihana kun teillä hoidokki joka tulee noin hyvin Hoon kanssa toimeen! hienoa.

liikkeistä, esikoisestä tunsin rv18 ja tokasta rv 16. ja myöskin ihan ensimmäinen liike jonka olen tuntenut tuntui autossa istuessa =) tosin olin kyydissä, mutta silti.

nyt suihkuun kun vapaa hetki. molemmat lapsoset nukkuvat =)

ihanaa alkanutta viikkoa!

Hyvä, että Johannalla oli ultrassa kaikki hyvin : ) Onnea.

Iidasta kuvittelin tuntevani liikkeitä rv 18 ja sitten rv 19 olin jo varma, että pikkuinenhan se siellä muksii.
Tästä toisesta vielä odottelen muljahduksia...

Iidalla on loppuviikosta 1v synttärit ja mietin tässä kun nämä ei nyt vielä ole mitkään lastenkutsut, niin en kyllä meinaa väsätä mitään perhosen muotoista kakkua. En todellakaan ole mikään jauhopeukalo... Parin vuoden päästä sitten kun tytöllä on jo joitain kavereita, niin sitten täytyy varmaan väsätä jokin "lastenkakku" : ) Nyt saa riittää ihan tavallinen täytekakku. Voisin tietty värjätä kermavaahdon sellaiseksi imelän pinkiksi ; )
Meidän vieraat on enemmänkin suolaisen ystäviä, joten teen ainakin voileipäkakun.
Mutta otan mielläni vinkkejä vastaan, että mitä juhlapöytään?

kauris rv 14+3

Kauris, vakiojuttuja:
* mokkapalat
* voisilmäpullat
* jaffa-keksit

Noi on ihan kestosuosikkeja. Emman synttäreillä tammikuussa oli Puuha-Pete-kakku, voileipäkakku, keksejä, kolmen suklaan torttu ja boston pullaa.
En muuten koskaan enää tee Puuha-Pete kakkua. (näkyy yhdessä kuvassa suljetulla)
Johanna

Onnitteluja Johannalle ja Tyypille :)

Olihan aika lumituisku kun oltiin ulkoilemassa. Mulla meinas lippalakki lentää moneen otteeseen tuulen mukana. Paluumatkalla iskin ykkösen ja kolmosen tuplavaunujen etuosaan (kakkonenhan oli kerhossa) ja laitoin juoksuksi. Oisin muuten paleltunu. Matkaa ei ollu ku parisataa metriä niin en läkähtyny ripeästä menosta.

Palaamisiin taas.

Häh, olin äsken vahingossa 6-sivulla ja luulin olevani Johannan jälkeen seuraava kirjottaja. Vaan täällähän oliki 7-sivua jo pitkästi...

Irtokarkit tarjoiluastiassa. Sipsejä kans täytyy olla. Mulla on kans sama mietinnässä ku lauantaina sitä vietetään sekä ne nelkun ristiäiset että kakkosen 5-vuotissynttärit. Sinne täytyy väsätä kakkoselle radiokakku. Onneksi äitini aikoi sitä yrittää......

Paranemisia vielä Jazzin pienelle!

Ihana asia, että Johannan tyypillä oli ultrassa kaikki hyvin! Onnea kovasti!

Voi että joko siellä Kauriilla kohta vietetään 1-vuotis synttäreitä? Eikös se kinkkupiirakka ole aika monen suolaisen ystävän suosikki? Tietty se ei käy, jos on paljon kasvissyöjiä...Lehdistä olen katellut, että noita makeita kakkuja voi tehdä vaikka millä teemalla, mutta aikas moinen homma niissä tosiaan taitaa olla?

Tulikin mieleeni, että mitä Sämpylle oikein kuuluu? Eikös sielläkin ala kohta olemaan 1 vee synttärit?

Höh Niksu, kun ette nyt päässeetkään reissuun, mutta kivaa se on varmasti sitten syyskesälläkin mennä! Juups meikä taitaa nyt seurata Niksua eli se on kp 1 täällä tänään. Viikonloppuna alko oleen vähän semmonen tuntu, että menkat vois olla tuloillaan...ovista en kyllä havainnut, mutta enpä mä sitä aina silloin ennenkään huomannut. Just tuossa fiilistelin ja katselin kalenterista, että mulla oli tasan vuosi sittenkin menkat huhtikuun alussa ja niitten menkkojen jälkeisessä kierrossa M sai sitten alkunsa...joten nyt vaan te kaikki muut joukolla ahkeroimaan, että saataisiin hieno aloitus vuodelle 2009 ;) Loppuvuodesta 2008 taitaakin tulla hieman hiljainen. Joten miten olis Tehis? Eikös se ole jo melkein kesä?!

Me lähetään nyt pyörähtään kaupungille, joten Senora kuulumiset näkee vasta sitten sen jälkeen. Tosin taitaa heidänkin reissunsa vähän kestää, kun olivat kauppoihinkin menossa. Saitko Senora kaikki ne ostettua, mitä sun vielä piti? Entä mikä oli Gian shoppailureissun tulos?

Sitähän mun pitikin vielä kysyä, että onko jollain käytössä Soneran liikkuva laajakaistayhteys? Oon vähän harkinnut sitä...kun vaan se ei sit tökkis koko aikaa.

Tuuli

Jaa, ei vielä Senoran kuulumisia näkyvillä.. ;-)

Vai meinaa Tuuli, että koopeeykköstä puskee. Hmm.. voihan se jotain muutakin tietty olla. Vai onko oikein mr Oras tullu jo kylään?

Joo, toi oli kyllä paras. Loppuvuosi on melkein niinku kesä, just just! Tästä pallerosta vois kyllä luulla, että kesävauva tuleekin ;-) Toivottavasti seurailen pian Niksua ja Tuulia...
Niin, mitäs se Omppu meinaa.. Onko mr Fazerin kans ollu mitään testauksesta puhetta? :-D

Vai julistaa Tuuli koopee ykkösen... mutta mitä on tuo hehkutus noista vuoden takaisista testauksista... Ettei haaveista tule sittenkin totta seuraavassa kierrossa... :)

Juu - vai täällä kaipaillaan kuulumisia... Verenpaineet huiteli pilvissä... 181/111... siis ei oo toi alapaine ollu noin paljoo koskaa... Ultrasta ei oikein saanu selvää.. mutta virtaukset oli kuulemma hyvät ja reisiluun se mittasi... ja painoarvio olis 3627g.. pittuuvesta ei tainnu olla puhetta. ny sit menee proteiinit seurantaan, sain tikkuja kotiin. Ens viikolla oma neuvola.. pitäis huomenna soittaa aika ja sit seuraavalla viikolla oliski jo la, ja jos ei maanantaina mitään tapahdu niin tiistaina sitte Oysiin mittauttaan verenpainetta... Arvasin noi paineet, että ovat vaikka ja mitä, joten mittasin kotona lähtiissä... '

Johannalla hienot ultrakuulumiset. onnittelut!

tehis on nukuttanu kaikki...

ny sylttää... maha täynnä hampurilaista.. tosta meijän naapurikunnasta ja suomen parhaat hampparit.

Tämä lahopää palaa... piti sanomani pikaista paranemista Jazzin lapsosille, melkosen viruksen ootta saanu riesaksi... :( toivottavasti pian :)

Ja kiitos kaikille liikekokemusten jakamisesta :) Autossa tunnen minäkin usein, kait se turvavyö painaa sen verran mahaa :D

Kauriille en osaa sanoa enempää tarjoiluvinkkejä, tuossa oli jo niin paljon hyviä :)
Meillä muuten vaihtuu viikot samaan tahtiin ;)

Harmi jos Niksun reissu sitten peruuntu, mutta löytyi onneksi varareissu tilalle!

Joo, nyt pian täyttämään loppuvuodelle listaa, hop hop! Vielä ehtii joulukuulle...

Sonia 17+3

Joo, radion mallisen kaakun tahtoo kakkonen. Hän selasi Lasten oman kirjakerhon kakkukirjaa ja valkkas siitä.

Enteileeköhän nuo Senoran paineet synnytyksen lähestymistä???

Safiiri ei ny vielä puhu mitää synnytyksestä! Mut sitä tässä mietin että mitä se lekuri sanoi tuosta kohdunsuusta- pehmenny ja lyhentyny... äähh... pitää kysellä mieheltä se muisti tuon painonkin, jonka lekuri merkkas äitiyskorttiin. Kohdunsuun tilannetta ei kirjannu.. Nii ja sanoi se että ihan alakautta voi synnyttää. että se siitä...

Ei oo kiva toi räntäsade...

alamahaa juilii... no sitähän se kätilö sanoi, että ropelointi voi aiheuttaa menkkamaisia kipuja ja pientä vuotoa... Ihimekki mylttää... ei reppana taija löytää ulospääsytietä...

Senroa, mulla ihan alkaa olla sellanen kutina niskavilloissa että Ihime vois hyvinki pyrkiä kohta maailmaan...

Sonia, hopiti hops liittymään suljetulle.

Laitoin suljetun raskaana olevat -luetteloon lisäyksenä vauvojen strategiset mitat -kohdan. Sain myös listan järjestettyä laskettujen mukaan. Saa kehua :)

Nyt valmistautumaan ILLAN PELIIN. Kisastudio on kohta viritetty...

Johannelle ensinnäkin suuren suuret onnittelut ja halaukset np-ultrasta :) Upea juttu

Senoralle: mä olen ihan varma että Ihime ei enää kauaa viihdy masussa."Hyvät"oli kyllä sinun paineet. Taisit hieman jännittää?????Niin ja olihan Ihimeellekin hyvin tullut jo painoa.

Kauriksen perheessä olisi juhlat tiedossa. Katselin viikonloppuna hellapoliisin sivuilta kakkuja. Ihan uskomattoman hienoja,mutta mun taidot/hermot ei varmaankaan riittäisi. Oletteko muut tutustuneet ko sivustoon???

Huomenna olisi vapaapäivä ja se pikku reissu tiedossa. Herätys klo 03.00..... Kääk. Normaalisti käyn siihen aikaan pissalla ja sit jatkan unia

Niin täällä ei kyllä ole mitään muuta satanut kuin vettä.Joillakin tullut hieman sakeammassa muodossa.

Tänään oli taas sijainen.... voi sissus mikä nyhvö.... Sit sillä on tosi ärsyttävä puhetyyli.... No en ole minä sen ääntä kuuntelemassa.

Eli huomenna minua ei linjoilla näy.

Nyt hetkeksi sohvalle (lakupussi kohta syötynä....300 gramman) ja sit saunaan ja sit nukkumaan (riippuen tuleeko uni silmään)

miten musta tuntuu ny siltä että te muut ootta enemmän häätämässä Ihimettä yksiöstään kuin minä...

itse asiassa piti tulla guuglettaan alennuskaavioyhdistelmä... juu kuva löyty.. on ihan näköinen, muttei me miehen kans ymmärretä kuinka se toimii... löytyykö teijän miehistä apua???

Miten ihmeessä en huomannut viimes tuota Senoran aiempaa viestiä, ihmettelin vaan, että mistä paineista se Safiiri höpöttää kun ei Senora niistä maininnut...
Näin uudemman kerran tavanneena... aika lukemat näytti olleen :O
Mainitsitko sormista?

Safiiri, oon jo melkein päässyt suljetulle, suunnittelin eilen sähköpostios. tekoa :D
Kyllä mää tässä kohta, ehkä huomenna en vielä ehdi, mutta sitten... :)

Johannalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!

Upean listan olit Safiiri väsännyt:) Kävin itsenikin sinne lisäämässä, kun en ollut aikaisimmin tajunnut.. Niin ja yhteystietoketjuun laitoin myös infoa.

Senorallakin mennyt synnytystapa-arvio putkeen. Kuinkas tarkka tuo painoarvio ultralla tehtynä on? Meillä päin ei ultrata enää joten lääkäri sitten kopeloimalla heittää jonkun arvion sikiön koosta. Menee kuulemma aika usein pieleen.. Oon Safiirin kanssa samoilla linjoilla, että kyllä se ihime käy kohta levottomaksi ja alkaa puskea pihalle..

Tuuli, meillä on tutuilla ollut tuo Soneran "mokkula" jos sitä tarkoitat. Ja hyvin on toiminut. Harvemmin tökkii yhteys. Soneralle kun soittaa niin ne siellä osaa aika hyvin kertoa, että missä yhteydet toimii milläkin nopeudella.

Shoppailu reissu meni hyvin. Alkaa sitä vaan kropassa tuntumaan, että raskaana ollaan. Loppu vaiheessa multa alkoi tahti hyytyä.. Mies oli kun hangonkeksi, kun sanoin että en jaksa enää. Sitä ei kaupassa oleminen aina oikein jaksa huvittaa, mutta mun takia kuulemma uhrautuu:) Vauvalle tuli ostettua kolmet potkarit; valkoset, punertavat ja lilat. Sitten vielä fleecehaalari. Ajattelin että kylminä kesäiltoina vois olla ihan kiva. Itelle löysin repun, lippiksen ja hiusten suoristusraudan. Ja tuli sitä muutakin pientä ostettua. Piti muuten kesken reissun poiketa apteekkiin ostaa Rennietä, närästi niin kovaa.

Kertokaas kokeneemmat, että missä vaiheessa tuon kohdunkaulan olisi tarkotus lyhentyä? Katselin neuvolakorttia ja siinä oli kohdunkaulan mitta rv18 3,8cm ja nyt rv30 se oli 2cm.

gia 31+3

Jaahas, kait me sitten laitetaan eka supparilähetys jo Senoralle tulemaan... Aika huimat paineet, taitaa tosiaan synnytystä enteillä ;-)

Nyt ei valitettavasti ehdi muuta. Isäntä huutelee jo soffaseuraa, kun hällä superaikainen herätys huomenaamulla kait...

Öitä siis!
Tehis