EX-KERMIT 25 - huhtikuu

  • Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti
Tuuli!
Huomenta ja perjantaita! Onhan se perjantai tänään? Tosiaan ei voida olettaa ainakaan multa, että Niksua muistaisin muistuttaa pillereiden otosta, sillä hyvä jos muistan edes, mikä päivä on menossa :D

Harmi, kun Gia joutuu siihen sokerirasitukseen, mutta eihän se vielä sitä tarkoita, että sulla olisi raskausdiabetes. Toivotaan, ettei ole ja jos onkin, niin kyllä sen kanssa oppii elämään. Eikä kannata heti netistä lukea noita kaikkia kauheuksia ;) Sä olet kuitenkin terve muuten ja jos raskausdiabetes todetaan, niin kyllä seuraavat sitten polilla tarkoin, ettei mitään kamalaa pääse tapahtumaan jötikälle!

Auts, mikä kipukohtaus Senoralla oli ollut neuvolassa. Olipas todella avulias terkka, kun ihan nenäliinan sulle antoi...hm. No pääasia, että muuten kaikki oli hyvin ja maanantaina tiedetään sitten enemmän. Monelta sulla on aika? Lähteekö mies seuraksi?

Vai oli Kapris käynyt vähän hurvittelemassa ;) Kiva kuulla, että teillä alkaa iho-ongelmat ratketa! Ja asuntokuumettakin pukkaa...mullakin on semmoista havaittavissa pitkästä aikaa ja se on itse asiassa Ompun syy! Ompun talo oli jotenkin niin mun mieleinen - selkeä ja toimiva, että väkisinkin tulee mietittyä, kuinka ihana tuollainen talo/rivaripätkä olisi...Ninnille puolestaan jaksamisia ruokavalion kanssa! Ei ole helppoa ei! Täällä saa ihan vapaasti kiukutella - on hyvä välillä päästellä höyryjä pois!

Tehiksellä ja Sonialla olleet onnistuneet shoppailureissut. Mäkin ostin uuden kevättakin ja kengät - vielä puuttuu ulkoilupuku. M:llekin tarttui pari vaatetta taas mukaan. Ilmat on kyllä aivan upeat täällä suunnalla, joten ei tässä paljon muuta ehdi kuin shoppailla ja käydä vaunulenkillä, niin johan on päivä mennyt. Tänään ajattelin vielä käydä katsomassa sitä ulkoilupukua, on meinaa turhan kuuma ulkoilla noissa toppavaatteissa ;)

Eli menox, mutta sitä ennen käynkin Tehikselle laittamassa viestiä suljetulle. Mukavaa viikonloppua!

Tuuli
 
Tuuli!
Unohtui onnitella Katzua uudesta kymmenluvusta!!!!

Ja kääk, kun luin tuota Tehiksen viestiä, alkoi ihan jännittää Senoran puolesta. On se synnytys vaan jo niin lähellä!!!!

Tuuli
 
Omppu75
Fraideitä!

Kävinkin jo suljetulla ja mukavia kuvia oli näytillä. Meitä onkin sit kaks samannimistä - tai onhan siellä ennestäänkin kaks samaa, mut nyt "meitäkin" siis kaksi.

Katzulle onnittelut kolmekymppisistä :) Jokos siellä aurinko näyttäytyy? Täällä meinaan oli herätessäni pari tuntia sitten melko pilveilevää, mutta nyt ihan selkeetä ja paistetta. Hyvältä näyttää!

Tehikselle mukavia ulkoiluja sitten. On kyl tosiaan niin nautinnolliset olleet kelit pitkän aikaa, että ei voi kun ihmetellä. Kivoja ostoksia olit tehnyt. Mäkin tykkään kyllä niistä vihreistä-limeistä, on kiva, kun on pojille muutakin kuin ne ainaiset vaaleensiniset, vaikkei siinäkään kyllä mitään vikaa ole.

Gialle tsemppiä sokerirasitukseen. Ei tosiaan ehkä kannata ihan kaikkea netistä lukea.. tieto lisää tuskaa, niinhän sitä sanotaan. Mutta ite olisin kyllä toiminut ihan samoin, kuin sinä :)

Ihana, kun joku edes pääsee rilluttelemaan (Kapris). Mut jos tästä johonkin pääsis, niin mitä sitä muka laittais päällensä -moneen vuoteen oikein käynyt missään ihmisten ilmoilla :) ja siks toisekseen, olisin varmaan tajuttoman väsynyt! Tosta tuli mieleen, että kun lähdetään sinne Latviaan ens kuussa, niin ajattelin etukäteen sanoa miehelle, että turha sit kuvitellakaan mitään, mä NUKUN kerrankin yöni, kun on kerran mahdollista =D. Ei vaan, olisko vähän törkeetä.. täytyy vissiin hoidella hommat pois alta hyvissä ajoin, että saa sit tosiaan nukkuakin, heh..

Hurraa Ainun pyöreäpäinen tutti! Jopa 50 ml meni illalla velliä sitä kautta, jee! No, eipä se tosin ainakaan positiivisesti vaikuttanut yöuniin: herra nukahti 22.40, heräs 23.10, 01, 04, söi tunnin... heräs taas 06 ja tissistä irrotin puol ysin aikaan :/ Olisko sitten niitä totutteluvääntöjä, siis että masu totuttelee uuteen tuotteeseen?

Vai tuli Tuulillekin talokuumetta! Heh, mitäs muuten tykkäsit tästä mun ATK-ergonomiasta? Itse asiassa tässä on melko hyvä istua. Täytyy ottaa joskus kuva ja laittaa näytille muillekin..

Piti vielä sanomani, että kiva pää Tehiksellä. Taidetaan juu olla vähän samaa väritystä muutenkin (mitä nyt toi keltainen.. mut toi onkin kyllä mun miehen valinta toi olohuoneen väritys).

OIkeesti, aloin oikein ajattelemaan, että Senoralla viimiset viikot käsillä ja neiti pyörii rankametsällä.. miten sä PYSTYT?? Taidat kyllä olla todella sinut raskautesi kanssa! Mä en olis varmaan puolen välin jälkeen voinut kuvitellakaan meneväni mihkään metsiin, edes polun varteen seisoskelemaan..

Onkse jo kahviaika?
 
senora
Katzulle onnittelut uusista kymmenistä... Milläs mielillä siellä vietetään viimeisiä työpäiviä. Toivottavasti sulla sit se viimeinen työpäivä on jotenkin erilainen kuin muut... Mä vein silloin appelsiinikakun... Muutama kävi kysymässä että multako se on... Aika moni tais vain pakoilla ettei tarttis nähdä mua... Fiksu pomo olis passittanu puolilta päivin kotiin... Meillä pomo häipy ite kesken päivin... (Minäkö katkera...)

Tehis... en oo miettiny synnytystä vielä. Ihan avoimin mielin oon menossa siihen arviointiin... Ja saattaa olla että noista kivuista mainitten ... ;) Mä en oo sellainen ruikuttajaluonne... Se poliaikahan on maanantaina klo 12.40 muistaakseni... Mies lähtee mukaan, sillä on sopivasti vapaata...

Ai nii Gialle piti vielä siitä sokrurasituksesta, että musta se ei ollu yhtää kamala ... ota vaan kirja / sanaristikko / käsityö mukaan... Parissa tunnissa kerkiää aika paljon. Sanottiin, että pysytellä yhdessä kohti se odotusaika, vessassa sai käydä...
Toivotaan, että mitään ei paljastu kokeessa... mutta voihan olla että sokerit menee ekaks seurantaan ja saat noita keto-tikkujakin, että voit niitä kotona dippailla...

Vai pukkaa Tuulille asuntokuumetta... Täällä muuten kävi kerran niin, että oli työkaveri käyny toisen kotona iltakaffilla... Oli siinä sit ihaillu taloa ja tuumannu että hänkin haluais tällaisen talon... TOinen oli sanonu että osta tää. Ja toinen oli sanonu joo, voitais ostaakki... Ja niin hieroivat talokaupat vielä samana iltana... Ja toiset joutu sitte katteleen itelleen uuden oman kodin... Tai oikeestaan mä tiijän toisenki samantyyppisen tapauksen... Joten varo vaan Omppu, ettei Tuuli tuu teille asumaan... :)

Omppu... mikäpä tän mahan kans... samankokoinen kuin aina ennenki... Mutta kunto on menny... enkä oikein muutenkaa noita isompia puita rettuuta... mut pienempiä riukuja kannan pinoon... Kumpparista löyty muuten reikä - ja toisesta kans... oli sit villasukat ihan märkänä kun tultiin rassaamaan sahaa tänne kotosalle... Kerettiin sentään nuotioida ja juoda teet ja syödä voileivät... Makkarat jäi paistamatta... Onneksi näitä kumppareita on vaihonvara... Hyvä että reiät paljastu nyt eikä vasta illalla pilkillä... MIkään ei muuten oo niin inhottavaa kuin se että kumpparissa on reikä ja siitä imee vettä sisään ja aurinko laskee ja ilma jäähtyy ja varpaat jäätyy ja ja ja ... kalaakaan ei tietenkää tuu... illalla ois muuten pilkkikisat ja ollaan vähä suunniteltu että sinne mentäis... (no joo vielä inhottavampaa on vaan sormisärky...)

joo on kahviaika...



 
gia
Ens keskiviikkona olis sitten labra-aika. Mies lupas lähteä mukaan, että ei tule mulle niin tylsää ja on sitten henkisenä tukena. Yritän olla miettimättä koko diabeteshommaa.. Stressaan sitten jos jotain ilmenee. Säikäyttää vaan hirveästi.. Kaippa niillä keskenmenoilla on ollut siinä mielessä vaikutusta tähänkin raskauteen, että aina pelkää pahinta.. Kiitoksia kaikille tsempityksistä!:)

Sonia en tiedä kuinka nopeasti saa vastaukset sokerirasituskokeista, mutta luulisin että varmaan parin päivän sisällä. Hyvin se rakenneultra menee!!

Katzulla rv 30! Onnittelut:) Meillä onkin sitten parin kuukauden päästä jännäilyt, että kumpi poksahtaa ensin :D

Tehis, joo Picasaan jää koukkuun. Tekis jo mieli lähettää muokattuja kuvia ifille, mutta maltan mieleni siihen asti että saadaan meidän vauvan ensikuvat mukaan..

Nyt kahvin keittoon..

gia (rv 31)
 
senora
Gia.. jos ottavat sormenpäästä, niin tulokset saa heti. Jos kyynärtaipeesta, niin ... ?? Tehis mite se oli seuraavana päivänäkö?? Koita nyt olla stressaamatta niitten sokereitten kanssa.

Tuli muuten aika kiva tekstari: Nyt uutta DNA:lta: tuomme näin kevään kynnyksellä markkinoille uuden IKE-liittymäpaketin. Liittymään sisältyy 10000 tekstiviestiä kuukaudessa sekä jokaisen DOLLS-tanssiryhmän tytön puhelinnumerot. Bonuksena liittymään lähetetään joka kuukausi jonkun tunnetun tissitytön puhelinnumero. Eikä tässä vielä kaikki - lisäksi liittymä sisältää valmiita tekstiviestipohjiam esim: "MIllaiset alusvaatteet sulla on?" "Mä tiedän yhden rauhallisen ravintolan Turus" ja "Mä kunnioitan sua ihmisenä!" Ja parasta, liittymä ei maksa sinulle mitään! Laskun hoitaa Valtioneuvoston kanslia!
 
kauris.
Eli kuvia ja tietoja sain laitettua ja esittelynkin väsäsin.
Nyt vaan huuli pyöreänä, että kirjoitellaanko tänne sitten samat jutut vai häh? No enpä minä muutenkaan kovin usein kirjoittele.
Taidan lähteä nyt sinne tutkiskelemaan lisää.

Niin ja nyt ärsyttää, että kattelin teidän kuvia... olis ollu kiva ensin veikkailla minkä näköistä porukkaa täällä pälpättää ; )

kauris rv 14+0
 
Niksu1
Pikaisesti Ompun kyssäriin:
Ihan oon urhoollisesti muistanu ottaa pillerit joka päivä ja tänään sit alko menkatkin... Saas nähdä mitä tästä tulee...

Pakko mennä laittaan esikko päikkäreille... On kun p*rsiiseen ammuttu karhu kun väsyttää.

Heippa...
 
Tuuli!
Heh, aika hyvä toi Senoran saama tekstari :D

Vai alko Niksulla nyt menkat...mielestäni mun gyne sanoi silloin, ettei minipillereiden aikana tule menkkoja? Muistanko nyt ihan väärin? Mutta eikös sulla Niksu ollut viimeksikin jatkuvaa vuotoa niiden pillereiden aikana?

Tuo onkin hyvä idea, että mä muutan Ompulle...mä tulisin aina viikoiksi sinne M:n kanssa ja sun miehes vois tulla tänne meille ja sit viikonlopuiksi tulisin kotiin ja sun miehes kanssa. Kysys mitä se tykkäis ;) Juu Ompun atk-tuoli on varmaan tän porukan ergonomisin! Laitas muuten kuva siitä...

Meidän täytyy nyt laittaa kamat kasaan, sillä ollaan luvattu mennä anoppilaan. No parempi sekin kuin että ne tulis meille :)

Tuuli

 
Katzu
Kaurikselle. Lähinnä sinne suljetulle tulee ainakin itse kirjoiteltua sellaista tietoa, jonka ei halua olla yleisesti luettavissa. Ainakaan sellaista, josta joku voisi minut tunnistaa. Kauheasti ei täällä puolella tule mainostettua missä kaupungissa asuu jne, missä on töissä yms. Ammattiani en ole paljastanut ikinä täällä.
Kunha siellä selaiset vanhoja viestejä, niin huomaat eron aika nopsaan.

Niin ja alkoi täälläkin paistamaan jossain vaiheessa päivää aurinko.Just tullinkin tunnin lyllerrys lenkiltä :)

Kiitos Tuuli Infosta :) Tulostin "ohjeet" ylös

Niksulla siis kp1

Niin ja kiitoksia onnitteluista

Nyt täytyy mennä pitämään sohvaa selässä
 
Niksu1
Juu, kp1... =) Saas nyt sit tosiaan nähdä mitä näiden pillereiden kanssa nyt sit tulee. Pillereiden aikaanhan ei tosiaan menkkoja pitäisi tulla, mutta josko nämä nyt olisi vaan yhdet ja ainoat ja pysyisivät sitten asianmukaisesti pois. Jos ei näin ole, niin pitää sitten varmaan suunnitella sitä kumiukkojen käyttöä sitten kuitenkin. Hittolainen, mä niin toivon, että pääsis nyt näiden pillereiden kanssa kelkkomaan siihen saakka että imetys loppuu ja voi ottaa ne itselle oikeasti sopivat pillerit käyttöön.

Mä täs surffailen lentojen hintoja. Isäntä lähtee Saksaan koulutukseen kuukauden päästä ja mietitään tässä josko perhe lähtis mukaan. Ei se ole siellä kuin 5pv ja me mietittiin et jos lähtisin sit muksujen kanssa kyläilemään tutuille sinne siksi aikaa. Pitää vkonlopun aikaan päättää mitä tehdään, lähinnä setvittävänä on vaan mihin nuo koirat saa hoitoon siksi aikaa. Ja ottaako ystävät meidät huusholliinsa tuoksi ajaksi. Eiköhän se siitä selkene...

Katzulle onnittelut taas yhdestä rajapyykistä! Niin se vaan h-hetki lähenee vääjämättä sullakin. Samoin kuin Senoralla, jokos alkaa olla oireita?? Kireitä siimoja, jos nyt sitten kisoihin saakka olette lähteneet.

Me lähdetään nyt lenkkeilemään koko perheen voimin, kun koiratkin on iltaruokittu.
Huomenna mul ois aamupvällä parturi, anopille pitäs mennä syndekaffeille ja sunnuntaina sit isomummun synttäreitä juhlimaan... Yhtä juhlahumua siis...

Hyvää viikonloppua!

Niksu
 
ÄssÄ!
Heh tota senoran saamaa txt... kummasti senora-likka jaksaa, jokuhan se suivaantu kun ei synnytystä käynnistetty ja kantoi edellispäivän kellariin hiekkaa ämpäreillä kun seuraavana lähti synnyttään ;) änttipäitä-onko meitä?

Siis TÄH?? katzulla jo 30 rv täynnä, voi vitsit että aika tosiaan menee nopeesti! vastahan me mamma-farkkukauppoja tehtiin... =D tosi ihanaa, ei mee kauaa enää kun jännätään suakin ja Giaa =D

Tuulin ja Ompun tällit meni ilemisen onnistuneesti (olikohan siitä jo ollu puhetta... en oo huomannu ainaskaan) Kiva juttu! Täällä meilläpäin ei taidakkaan oikeen ketään asustella...

Se on se kevät kun alkaa omat nurkat kyllästyttää, mua ei tosin kyllästytä yhtään. Mutta tää onkin ensimmäinen kevät ja mun sormet syyhyää ton pihan kanssa :p Isäntä just tänään teki työtä käskettyä ja pisti moottorisahalla pari puskaa nurin, mä kävelin osottelemassa sormea =D

Senora: se "rintsikka" tarttu muhun tuolta rintamamiestalo.fi sivuilta kun siellä Rintamamiestalo on saanu sellasen lyhenteen/lempinimen =)

Mitähän viä... Juu likat on ihan innoissaan käyny yläkerran vessassa pissillä =D Täytyy laitella pari kuvaa tonne suljetulle, ihan kiva siitä tuli =) Tuulikos se kyseli seur. projektia? Olishan niitä pari: Katto,julkisivu, salaojat+sadevesiviemärit, ja kellarin vanha sauna... taitaa pari vuotta vierähtää =) Mutta ei meillä oo mikään kiire!
 
pikku2
Yökyöpeli täällä taas..

Meinasin valvoa tuohon lähtöön asti. Kello 1.30 on sovittu treffit n.10km päähän, joten siitä sitten auton nokat kohti Leviä..

Uskokaa tai älkää niin valokuvauskameroiden(2kpl) muistikortit on tyhjiä, lähestulkoon kaikki tavarat pakattu ja suurin osa jo autossa.. ainoastaan omat vaatteet on vielä retuperällä, mutta onhan tässä vielä aikaa.. Nyt tulin netistä Levin viikko-ohjelmasta parhaimpia paloja kalenteriin kirjaamaan.. Ja tää netteily voi jäädä vähemmälle, mutta kahlaan teidän tarinat läpi sitten viikon päästä sunnuntaina..

Vai täällä viikot paukkuu Katzuko se oli.. ja joku oli joutumassa sokerirasitukseen, no siitäkin selviää.. 2 x sen kokenut.. ; ) Jaksuja viimeisiin työpäiviin, joku oli jäämässä äippälomalle.. (Olen nyt vähän laiska enkä jaksa käydä tarkistamassa kuka oli mitäkin..) Täällä jo lomatunnelmissa!

Jaa, has.. jospa menis nyt tekemään sen mitä pitikin.. eli Levin sivuille..

Hauskaa viikkoa kaikille ja nauttikaa kuvitelmastanne miten mukava loma meillä on edessä.. ; )

Pikku2 + koko perhe
 
senora
Pikku2:lla rankka yö näköjään... ei toi matkustaminen o öiseen aikaan helppoo... Tietenki muksuilla menee helpoiten, kun menevät nukkumalla... Mutta miten kuskit jaksaa...

Joo ei toi pílkkiminen hirveesti rasita. Kun vain käpyttelee jäälle ja pitää siellä ittesä pystyssä. oli muuten aikas liukasta. Jäin siihen lähtörantaan enkä lähteny liukastelemaan kauemmas. Ei tullu lohikalaa, joka oli kilpailukalana... Tänäänkin ois pilkkikisat. Ei kyl oo mitää oireita synnytyksen suuntaan... vai onks lisääntyny valkkari joku oire...

 
Katzu
Huomenta.Joutui heräämään aikaisin kun piti viedä mies töihin. Tosiaan sen toisen auton remontti ei ole vielä edes alkanut (osat eivät ole tulleet). Eilen piti olla auton klo 16 valmis. Hö ja pö!!!!!

Senora eiköhän se valkkarin lisääntyminen ole yksi oire :). Eikös vaan kokeneemmat (siis synnyttäneet)????

Pikku2:n perhekin sitten istuu autossa :) Antoisaa lomaa

Täällä meidän ilmansuunnalla minua ei saisi enää mitenkään jäälle. Yhden kerran kävin tänä talvena jäällä. Jää paukkui niin inhottavasti, että en siellä kauaa ollut :)

Täytyykin kohta käydä katsomassa suljetulta uudet kuvat.

Ässään on iskenyt pihavimma ;) Mulla on ollut parina kesänä pieni kasvimaa, mutta nyt olen miettinyt, että miten mä tän mahan kanssa saan sinne mitään laitettua kasvamaan. No ehkä täytyy pyytää anoppi avuksi. Mulla kyllä meinaa käydä niin,että innoissani laittelen kaikkea kivaa,mutta jossain vaiheessa huomaan, että rikkaruohot rehottaa ja osa salaateistakin jo melkein mätänee sinne penkkiin. No tietty nyt kun on kotosalla,ehtisi ehkä senkin eteen tekemään jotain.....

Niksu suunnittelee Saksaan lähtöä.On muuten melko isoja hinnan eroja lennoissa riippuen ihan matkustuspäivistä. Appivanhemmat käyvät siellä vähintään kerran vuodessa ja he ovat oppineet etsimään aina hieman edullisemmat lähtöpäivät ja ovat siinä säästäneet ihan kivasti.

Josko hieman siivoilisi ja sit lähtisi käymään vaikka jossain kaupassa. Nukkumaan en viitsi enää mennä.

Mukavaa viikonloppua kaikille :)

 
Tehotyttö.
Huomenet!
Pakko oli tulla heittämään edes hyvät viikonloput, kun eilen en kerinny. Nytkin pitäis tässä pakkailla kohta porukkaa kentänlaitareissulle, osa siellä jo onkin...

Katzua unohdin onnitella kolmekymppisistä! :)

Ihanaa tuo kuokkiminen. Siellä ÄssÄllä sormet syyhyää.. Niin vähän täälläkin. Ja ihanaa kun tänä kesänä saa verenmaku suussa rauhassa heilutella lapiota! Tosin en tiedä koska pääsen pihahommiin, koska täytyy ensin katsoa mihin antaa tuo budjetti myöden. Tähän taloon&talliin uppoaa vielä niin paljon mania, eikä yhtään senttiä lainaa lisää!
ÄssÄllä kans tuntuu rintsikan kanssa puuhaa riittävän!

Heh, mitkä JÄÄT??? Onko jossain sellasia? Täällä ei vissiin edes ollu tänä vuonna. Ei ainakaan tuo pikkujoki, joka tossa vieressä menee ollu kertaakaan vissiin jäässä. Normaalisti siis talvella mennään siitä yli tuonne toiselle puolelle "jokilaaksoa" mäkeä laskemaan. Juu, eipä tarvinnu tänä talvena...

Kyllähän tuo lisääntyny valkkari sitä merkkaa ;-)
Se voi olla niin hurjaa, runsasta ja vetistä, että luulee lapsivedeksi. Itse olen ekasta käyny kerran tsekattava onko, mutta ihan valkkariahan se vain.. Tokasta sitten jo tiesi. Kolmannesta ja neljännestä sitten lorahtelikin sitä itseänsä ja senkin tiesi..

Oi, oiskin varmasti Niksu ihana päästä vähän reissuun.. Vaikka on siinä aina oma hommansa, että porukan liikkeelle saa. Ja ihan lyhyen ajan takia ei viitsi edes startata.

Tuulilla hyvä kommentti tuo, mieluummin anoppilaan kuin ne tänne ;-)
Saman asian kanssa täällä taas minä pyöriskelen, ARGH. Ovat ehkä tulossa vapun tienoilla, näin ovat kuulemma isännälle vähän maininneet.. Mulle eivät kyllä ole sanoneet. Ilmotin kyllä eilen isännälle, kun oli taas joku pimspäivä, että tänne en tarvii sitte yhtään lisävahdittavia ja -passattavia!!! Hitto, niistä ole ku vaivaa. Tää on ollu niin kypsä alkuvuosi noiden tautien takia, että haluaisin nyt elellä ihan NORMAALIA ELÄMÄÄ! Ja siihen ei appivanhemmat valitettavasti kuulu. Anteeksi purkaus :-D
Ja Tuuli, palataan siihen kyläilyasiaan tässä kohtapian... Täytyy nyt selvitellä tuo appivanhempien tulokin ensin.

Mahtoikohan joku sillon hoon synnyttyä sanoa, että mikähän vekkuli siitä kasvaa, kun tuo koko "projekti" oli melkoisen veikeä tapaus oviksen metsästyksestä lähtien..
Nyt hän nimittäin alkaa noita vekkulipiirteitä vähitellen paljastaa ;-)
Hän on mm. keksinyt miten vaippa avataan. Heti kun saan hälle vaipan laitettua, on jo teipit auki. Lisäksi hänestä on tullu sellainen ilmeiita, että voi pyhä jysäys. Hän oikein tosissaan yrittää meitä naurattaa ja nauttii siitä...

Jeps, nyt on kyllä kiidettävä. Hyvät viikonloput siis kaikille!

Tehis

 
Omppu75.
=D Vai hoo siellä vekkuloi! Aika näppärä typy :)

Onpas sumuinen ja kylmä päivä! Pakko oli taas toppaa laittaa teelle päälle, kun vaunuihin laitoin koisimaan. Taitaa jotain tihkuakin sadella.

Niksu, mä kanssa Teen aikaan söin niitä keltarauhaspillereitä ja koko sen ajan, kun söin, kesti vuotoa! Muutama viikko siis.. sai jäädä ne napit! Niinpä en niitä suostunut tällä kertaa edes harkitsemaan. Kyllä mä varmaan nyt kun menkat joskus alkaa, alan myös ottamaan ihan niitä oikeita pilsnereitä. Mua nimittäin kiehtoo ajatus, että syön niitä muutaman kuukauden putkeen ja kärsin vain kolmet neljät menkat vuodessa.

Se ystäväni, joka viime viikonloppuna sai ylläriplussan, eilen soitti, että mites se keskenmeno alkoikaan.. hänellä oli tullut veriklöntti :(. No, eihän se automaattisesti tarkoita keskenmenoa, mutta käskin seuraamaan ja sanoin, että kyllä sen vaan sitte tietää, jos enempi tulee. Mutta että kävis varmuuden vuoksi ultrassa parin viikon päästä. Voihan höh, toivottavasti olis vaan joku harmiton vuoto.

Pakko mennä siivoilemaan, huomenna tulee viimiset Teen synttärivieraat. Äh, jaksais yhtään, menee koko päivä taas. Ja tää päivä on mennyttä, isäntä lähti mun isälle lattiahommiin. Siellä varmaan aikaa vierähtää..

Mukavaa viikkistä!
 
safiiri,
Jou. En ookkaan vielä tälle päivälle kerenny juurikaan istahtaa, saati sitte surffailla netissä. Julistin tämän päivän pyykkipäiväksi - kolmas koneellinen nyt menossa. Lakanoita ja pyyhkeitä enää jälellä.

Käytiin eilen "suurkaupungissa" viettämässä miehen vapaapäivää. Ostoslistalla oli kolmelle vanhimmalle lenkkarit. Miehen työpaikasta löytyiki hyvät kaikille. Nelkulle koitin metsästää sellasta muovista hökötystä, minkä alla lapsi makaa ja tavottelee ja leikkii roikkuvilla helistimillä. Jos edesauttais käen nostamista. Ihan sellasta ei löytyny, joten täytyy vielä etsiskellä. Ennestään meillä on niitä ollut pariki kappaletta, mutta kaikki on hajonneet aikojen kuluessa.

Viikon päästä tähän aikaan ollaan kokoonnuttu Nelkun ristiäisiin. Jännittää vähä, mahtuuko neiti ristiäispukuun. Muut lapset (ja mm. mun pikkuveli) on kastettu siinä samassa puvussa noin yhen kuukauen ikäisinä. Ovat siis olleet hiukan pienempiä. Nelkku on muuten muistaakseni kahdeskymmenes sukulaislapsi, joka kastetaan siinä puvussa. Ensimmäinen oli serkkuni vuonna -77.

Nyt jatketaan taas. Viikonloppuja kaikille!
 
senora
sataaaa sataa ropisee - pilii pilii pommm...
Kumn ajeltiin pilkiltä kotiin päin alkoi vesisade... tekee hyvää noille kinoksille (vieläkös kukaan muistaa mitä toi sana tarkottaa.. vai pitääkö se tavata)... :) Mies pääsi palkinnoille ja mä jäin niukin naukin viimeisestä palkintosijasta.

Ei täällä olis tullu pyykkipäivä mieleenkää... Eilen kyl tais yks koneellinen pyörähtää, ovat nyt tuossa ulkoeteisessä oottamassa että kuivaisivat, tai sais nostaa telineen ulos...

Safiiri, ootkos katellu netistä lelukaarta?? Muistelisin, että netanttilassa oli ainaki jonkulainen, ei muistaakseni pahan hintainenkaa...

Tää meijän sukulaistyttö joka sai tiistaina (1.4.) tietää saavansa uuden serkun, on muuten ihan hassuna... On nyt kuulemma penkonu laatikollisen vauvakamaa, jotka laittaa tuleen postissa tai matkahuollon kautta tulemaan, on kuulemma pehmokirjaa, puruleluja, lelukaari/leikkimatto, vaunun hyttyssuoja... ja vaatteita... tais kyl höyrähtää pahemman kerran... saa sit nähdä milloin saan olla sit niitä kamppeita lähettämäs takaisin päin jos siellä nousee vauvakuume...

Toivottavasti ompun kaverilla ei sit oo km...
 
gia
Hirveä väsymys päällä. Nukuin pitkät yöunet, mutta unenlaatu oli aika huonoa. Heräilin monta kertaa. Aamulla oli taas kipu/paineentunne alavatsalla.

Safiirille tsemppiä ristiäisten järjestämiseen. Harvoin kuulee, että kastepuku säilynyt noin pitkään.

Toivottavasti Ompun ystävällä vuoto olisi vain jotain harmitonta.. Mullahan tässä raskaudessa tuli runsasta vuotoa ja vielä joku klönttikin rv.5. Kuitenkin kaikki meni sitten hyvin.

Pikku2:lle ja poppoolle oikein rentouttavaa ja hauskaa lomaa!

Hauska tuo Senoran saama tekstari:) Piti miehellekkin se lukea.. Juu, yritän olla stressaamatta. Se on tosin helpommin sanottu kun tehty.

Meillä pomppii fasaaneja takapihalla! Niitä on näkynyt tässä lähiympäristössä jo jonkun aikaa, mutta nyt ne mesoaa täällä kokoajan. Ilmeisesti on kesyyntyneet. Voitte varmaan kuvitella että meidän koirat käy aika kierroksilla.. Toinen kävi tänään aamulla niitä jo hätistelemässä.

gia
 
**Johanna**
Pikaseen selaamassa päivän kuulumisia.

Senora, pärstä olis nyt siellä suljetulla. Just tänään kyselin mieheltä, että rakastaako se vielä, kun on niin epäviehättävä olo. Mä jotenkin muistaisin, että tossa raskauden puolessa välissä on hetken taas viehättävä, kunnes norsuvaihe alkaa.. Muistanko oikein? =)
 

Yhteistyössä