EX-KERMIT 25 - huhtikuu

  • Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti
Katzu
Huomenta

Apua kuinka aktiivisia olette taas olleet :)

Nyt näin äkkiä ei tule Tehikselle apua varvas juttuihin. Täytyypi mietiskellä.

Mulla oli eilen illalla kävelylenkki ihan yhtä tuskaa. Niin kauhea pakotus tuolla alamahalla, mutta jotenkin päin ährystin kotiin. SIt meninkin loppuillaksi pitkälleni.

Sukupuolesta ei varmuutta täälläkään. Eiköhän sit viimeistään kesäkuussa selviä :)

Ihanaa kun Pikku2 pääsee reissuun :) Toivotaan,että lapset viihtyvät kiltisti autossa.

Senoralla yöllä ollut suonenvetoa. Mulla meinasi kanssa alkaa kiristämään, mutta sain sinnitelty ja venytin toiseen suuntaan, sain sillä laukeamaan. Niin ja oli taas ihan pöhköjä uniakin.....

Kauriksen tietoja odotellessa :)

Nyt on pakko aloittaa työnteko. Neljä herätystä enää töihin :)





 
Tuuli!
Huomenta! Vai on Katzulla enää neljä herätystä tähteellä! Tosissaan on tullut taas juttua ihan kamalasti eilisen päivän aikana. Ei pitäis lähteä tästä koneen ääreltä minnekään ;) Tänäänkin on kyllä suunnitteilla shoppailureissu...se on tämä kevät, kun vaikuttaa! Pitäis saada kevättakki ja ulkoilupuku ja ajattelinpa pistäytyä siellä hullussa paikassa, jossa Soniakin oli jo eilen käynyt. M jää kyllä kotiin isänsä kanssa!

Ikävä, että Gialla on ollut niitä alavatsakipuja. Onneksi on kuitenkin lääkäri tänään! Juu tuo Tehis on johdattanut meidät kaikki picasoimaan kuvia. Mäkin tilasin juuri picasoidusta Ämmän varvaskuvasta suurennoksen Ifiltä. Eilen se tuli ja on muuten hieno, vaikka itse kehunkin ;)

Johanna oli saanut kerrottua pomolle, hyvä homma! Ja muutenkin on hyvä asia, että on parempi fiilis tehdä töitä, kun siellä joudut vielä hetken kärvistelemään ;)

Nytkö on Ässän hieno vessa kokonaan valmis? Onnittelut! Mikä projekti on sitten seuraavana?

Tehis on kyllä ahkerasti siivoillut kaappeja! Siistiltä näyttää ;) Juu sitä mä vähän ajattelinkin, että viikonloput on huonoja. No piankos me Ämmän kanssa sinne ajellaan joku arkipäiväkin. Meillä, kun on vaan aikaa ;) Täytyypä tässä katella varpaitaan ja miettiä tulisiko jotain ideoita mieleen...

Kiitos Ninnillekin kylään kutsusta. Pidetään mielessä! Siellä päin Suomea on tullut aika harvoin käytyä. Hieno homma, että vanhat farkut mahtuu taas jalkaan ;)

Safiirin koira on kyllä aikamoinen veitikka! Mukavaa, että Nelkun fysioterapia sujuu hyvin!

Pikku2:n appiukko oli kyllä sanonut oikein osuvasti noista kasvukäyristä! Tsemppiä pakkailuihin ja mukavaa Lapin reissua teille! Ja toivottavasti Siirin silmä paranee pian!

Ja Kauriskin onnistui vihdoin pääsemään suljetulle! Kiva nähdä sinutkin! Kävitkös jo lisäilemässä kuvia? Niin ja kiitos Ompulle, kun kävit laittamassa ne kuvat suljetulle. Meikä ei ole vieläkään ehtinyt sinne asti! Omppu, se pururengas on ihan hitti meillä nyt ;) Harmi, kun ei vielä oikein pysy Ämmän hanskassa...saa ihan megaluokan raivarit, kun se putoo suusta.

Senora, noi on kyllä niiiiin ikäviä nuo suonenvedot! Säkin siellä kovin puuhailet vaatekaappien ja lipastojen parissa :) Mitäs neuvolassa?

No nyt täytyy mennä laittamaan M pienille torkuille. Onhan se ollutkin jo tunnin hereillä ;)

Tuuli
 
Ninni..
Tehiksen innoittamana minäkin kävin ison tytön vaatekaapin sisällön läpi, sillä on muuten ihan älyttömästi vaatteita, kun isoäidit tykkää shoppailla.. Harmi, kun ei tullu otettua kuvaa, kun oli kaikki lattialla kasassa. Laittelin osan pieneksi käyneet jemmaan odottamaan tuota toista. Oli jotenkin haikeeta laittaa niitä pieniä vaatteita pois..Ja enpä taida raaskia kaikkia vauvanvaatteitakaan myydä, jos vaikka joskus..

Musta on muuten kanssa todella liikuttavaa noiden siskosten läheisyys!

Ai niin mulle on ilmaantunut taas yksi "raskausoire", herään aamuyöstä enkä meinaa saada unenpäästä kiinni..Ja illalla sammun tytön kainaloon kymmeneltä.. :)
 
pikku2
Päivystystä!

Päätin tulla hetkeksi hengähtämään.. Nyt on kangaspuut valmiina seuraavalle ryijyn tekijälle, kävin äsken tekemässä alkusolmut.. Pitäs vielä tänään lisäillä tuohon omaan työhön lankoja ihan neulan avulla.. loppu muutama lanka kesken ja nyt jodun vähän tuunaamaan..

Siiri on vedellyt jo pari tuntia tyytyväisenä vaunuissa unia. Taitaa neitikin olla hieman kipeä.. No, onneksi ei paljoa reissua haittaa jos vaan tuo pienimmäinen on kipeä. Nukkuupahan paremmin jne. Suppoja ja pronaxenia mukaan..

Jaa, täällä on iskenyt keväinen vaatekaappien siivous vimma. Minä suunnittelin, että teen molemmille lapsille sellaisen "starttipaketin", kummallekkin omiin äitiyspakkauslaatikoihin.. Laitan heidän omia vaatteitaan, lempivaatteita ja muuten vaan ihania.. ensivaatteista n. 100cm asti. On sitten ihana antaa joskus kun on lapsenlapsia.. isän ja äidin omia vaatteita.. Kaikkia en kyllä meinaa säilyttää, mutta vielä en raaski poiskaan laittaa.. jos vaikka tarviis vielä.

Vietettiin muuten pitkästä aikaa isännän kanssa laatuaikaa eilen illalla kun Siiri nukkui.. Käytiin saunassa, juotiin muutama pullo siideriä jne. Ja hups, se ehkäisy.. mitä se on. ; )

Jaa, has.. pitää lähteä lämmittämään eilistä lohikeittoa. Esikoinen tulee tänään kotiin vasta iltapuolesta.. onneksi. On siis ollu isovanhemmilla yökylässä.. Siis on vaan niin pirusti vielä tekemistä ennen reissua. Ajattelin, että saan jo tänään pakattua noiden naperoiden vaatteet. Kaikki minkä kerkeän tekemään tänään on pois huomisesta..

Illalla pitäs mennä käymään vielä rintaliivikutsuilla. Ihan itse itseni sinne kutsuin.. minä kun edustan sitä joukkoa naisista, jotka eivät saa tavallisesta kaupasta rintaliivejä. Tai saan, mutta vaan sportti-malleja.. ja joskus olis mukava laittaa vähän parempaakin.. Ja kutsujen jälkeen vielä kudontakerhon kautta kotiin, viimehetken vinkit ryijyn päättelyyn..

Palailemisiin..

Pikku2
 
senora
Toi on muuten jännä miten oireistot tarttuu... tai siis ylipäänsä jos yks tekee jotai, nii kohta kaikki perässä... Ihan kuin tää ois sellainen tsemppikerho. Mutta niinhän tää onkin... Ku yks rypee itsesäälissä, niin nostetaan kamua. Ja kun toisella on puuhapäivä, niin siitä inspiroidutaan puuhaamaan itsekki. Ja kun toisilla on raskausoireita (ihan aikuisten oikeesti) niin kohta on toisillaki (tai ainaki kuvitellaan ne oireet)... Onneksi nää mun sormisäryt ei oo tarttunu kellekkä...

Josta sujuva aasinsilta... Paino oli laskenu kilon ja vähä yliki... verenpaine huiteli missä sattui... tosin siinä ekan mittauksen jälkeen tuli jumalaton kipukohtaus noihin sorminiveliin ja paineet nousi siitäkin... viimeisin mittaus oli sit 130/84... Siis toi kipukohtaus oli jotai aivan kamalaa... mut onneksi meni ohi. Syke oli 140 ja rupes vetään suonta jalasta, jess... edelleen raivotarjonnassa... Meni koko vastaanotolla 40 min, kun oli tota sälää...

Mies heilu imurin kans kun tulin kotiin. Kävin hakemas postin ja ny se istuu portailla lukemassa päivän sanaa... Kerroinko että eilen hain tuohon meijän terassille tuolit, siinä sitä on hyvä nauttia kevät-/kesäauringosta... Kohta alkais olla ruokakin valmista - riisiä ja viimeisen kerran lihapullia tästä satsista...
 
pikku2
Vielä piipahdus..

On muuten luvannut Leville ihan lämmintä, joten sekin vielä tuottaa pään vaivaa.. Siis on pakko ottaa toppavaatetta kun siellä on lunta, mutta kuitenkin pitäs olla järki mukana.. No, onneksi löytyy pesukone niin ei tarvii koko vaatekomeroa mukaan raahata.. ; )

Ja, ei kun soppaa syömään..
 
Omppu75
Mihinköhän tää päivä on taas mennyt.. herättiin kuitenkin jo puol ysin aikaan.. no, käytiin tossa mummolassa kyllä leikkimässä ja vähän ulkona sentäs. Ilma on melkein kuin morsian; ei ihan yhtä kostee ;)

Ottiko se Senoran th mitään kantaa siihen sormien kipukohtaukseen?

Pikku2 siellä valmistautuu taas reissuun. Toivottavasti tervehdytte ennen sitä, olishan se tietty kivempi reissata terveenä.

Taitaa jäädä noi hullut päivät väliin tällä kertaa. Isäntä tosin on huomenna menossa (voitteko kuvitella..). Voishan tosta kuvastosta tietysti jotain kattoo ja pyytää tuomaan..

Kiva kun saatiin Kauris suljetulle. Niin Soniakos se vielä puuttui sieltä, mars mars!

Mitäs varvasjuttuja me sit keksittäis Tehiksen kemuihin.. varmaan varvassormukset :) Eikun ompelet(te) kaikille kankaasta pussukat, joihin painat hoon varpailla sormivärikuvat. Sitten pakkaat ne varvastossut sun muut mahdolliset niihin pusseihin. Vai pitääkö mun tosiaan ens yö käyttää miettimiseen.. ;)

Tosta tulikin mieleen, että kaks yötä oon nyt saanut nukkua hyvin. Tai paremmin ainaskin. Heti paljon kevyempi olo taas.. Lykkäsin eilenkin teelle popea suuhun ja niin ikään tänään tossa ennen päikkäreitä, kun ei tissikään jostain syystä kelvannut. Ainakin vatsa on alkanut toimimaan pienellä.. Mutta, vellipullosulkeiset jatkunee taas tänään :(

Niin, onkos se Niksu muistanut ottaa niitä pillereitä? Kun ei kukaan tarttunut mun ideaan, että jaettais muistutusvuorot, enkä ole itekään muistanut muistuttaa :) Ei vaan, ei kai se nyt niin kauheeta olis, vaikket muistaiskaan =D

Tässähän tätä..

 
kauris.
Jaahas... Kävin tuolla suljetulla pyöriskelemässä ja vähän aikaa täytyy tutustua ja opetella sen käyttöä. Mutta laittelen kyllä tietoja ja kuvia, kunhan osaan ; )
 
gia
Kävin just lataamassa sen Picasan. Kiitoksia Tehis vinkistä!

Senoralla suonenvetoja.. Ne on kyllä inhottavia. Eihän sulla onneksi ole montaa viikkoa raskautta ja sen vaivoja jäljellä:) Saa nähä kuinka korkeat verenpaineet mulla on kun kohta lyllerrän sinne neuvolaan. En tiedä miks, mutta jännittää hirveästi tuo lääkäri..

Pikku2:lla ihana idea noiden vauvanvaatteiden kanssa! Meilläkin äiti oli säilyttänyt muutaman vaatteen joita olin vauvana käyttänyt. Hauskaa pukea sitten oma pieni niihin kuteisiin joissa on itsekkin ollut:)

Tuulille shoppailuniloa!

Höh, Katzu saanut samat vaivat.. Jaksuja vaan! Toivottavasti pysyis poissa kipuilut..

gia
 
Tehotyttö.
Täältä yksi shoppailija jo ilmottautuu.. Ja hyvin köyhtynyt sellainen taas.
Eikä itselle mitään, taaskaan.. :-( Hiukan taas sorruin, vaikka ihan kevätpukua ym. menin vaan hakemaan.

Omppu, ihana idis tuo varpaiden painaminen! Mutta pitäs keksiä jotain, missä mun ei tarvii ommella. Ööö, on nääs nää peukut tossa aikas keskivaiheilla kämmentä. On mulla kyllä kamu (se toinen hullu heiluja), joka rakastaa ompelemista. Että hällä tietty vois teettää... Mutta hyvin voit vielä vähän lisäideoida öiseen aikaan.

Tuulillekin kivaa shoppailureissua, vaikka varmaan meni jo...
Varmasti tuli ihana siitä varvasjutskasta!
Niin, tehän olette ahkeria liikkujia, niin tulette ihan erikseen. Sekin sopii! Mielellään vielä huhti-toukokuussa, koska kesäkuussa alkaa taas uudet rumbat...

Kurjan kuuloinen kipukohtaus Senoralla. Melkoista toi sun painon kehitys ollu :-D

Se Senoran varvaskuvausidis oli kyllä tosi hyvä! Kehittelin sitä tuossa ajellessa.. Oi, miten ihanaa tuo autolla ajaminen muuten onkaan! Takastullessa vielä Hookin nukku, niin sai olla ihan omissa ajatuksissa, eikä "tarvinnu" keskittyä nostureihin ym. näkyviin mielenkiintoisuuksiin :)
Kehittelin sen muuten vielä sellaseksi, että minä tunnistan ystävieni varpaat. Samalla voi pitää esittelykierroksen. Ihan kaikki eivät toisiaan tunne, koska hiukan lisäystä viimekertaisiin pippaloihin. Siskotkin pääsee tällä kertaa <3

Juu, mutta nyt ei enempiä..Palataan taas.
Ai nis, vielä sen verran, että on kyllä tosi ihana huomata tuo inspiroituminen toisten touhuista! On tää vaan melko porukka :)
Tota marttatouhua vois kans vähän lisäillä... Eikös wabbilaisilla oo ollu sitä. En ole nykysin ehtiny seurailemaan..
Heitän heti ekan oman marttavinkkini. Nimittäin en ollut muistanutkaan, miten hyvää tulee nakkikeitosta, kun siihen heittää vähän valkosipulituorejuustoa sekaan, njam!

Nyt menen.

 
senora
Terkka katteli päältä kun mä kipuilin... voi voi ... onko se noin kamalaa... Ei edes yrittäny hakee mitää kipulääkettä... Eikä itelläkää ollu panadolia mukana... eikä mobilaattia eikä mitää... nenäliinan antoi... kolminkertainen hurraa huuto suomalaiselle terveydenhoidolle... Sitä vaan kysyi että oonko lääkärille maininnu noista kivuist ja onko niitä ollu kauan... Ja onneksi on maanantaina se polikäynti - kerro sitten siellä... Siis tää ei ollu neuvolan terkka, vaan toinen th, joka tuuraa...
Sitäki sit sanoin, että eihän tää oo sit reumaa tai muuta. Kysyi että onko suvussa, ei mun tietääkseni. No, ota sit jälkitarkastuksessa puheeksi, jos ei oo siihen mennessä loppuneet. Joo varmaan otanki...

Pitää vaan toivoo että tekevät jotai päätöksiä maanantaina oysissa... Päättäisivät vaikka heti ottaa tän meijän ihimeen hengitteleen ulkoilmaa... Ei kerkeis enempää jännitellä sitäkää...

Muutama päivä sitten aloin muuten virkata nuttua ihan omasta päästä... Rivin kerrallaan siihen saa aikaseks ja sit pitää lopettaa... Ehkä se ois sit jussina valmis...
Vedin toisesta vaatekaapista pari hyllyllistä vaatetta lattialle ja siellä ne nyt sit odottaa inspiraatiota päästä kaappiin... Ihmeellistä hajasijoitusta mulla noitten vaatteiden kans... Kunhan ton kaapin saan järjestykseen, nii sit ois viel yks,...
 
*kapris
no HUHHUH mikä viesti määrä!!
ei pysty millään kommentoimaan... mihinkään ;)

siis tälläsella ilmalla en halua kauaa koneella kykkiä vaan ulos täytyy taas päästä ja ruskettumaan samalla =) jippii! toi pöly vaan on ihan kauhiaa.. =/

ninnille piti laittaa extra-tsempitys ettei ole teidän tyttelillä keliakiaa!
ja toivottavasti Jazzin pojan yskälle pikaiset paranemiset. siis pojalle paranemiset

meillä oli tänään lääkäri ja kyllä se mun "korvike-kuuri" on auttanut. siis pojan ihon mitä silein ja pehmein eikä jälkeäkään mistään allergisista reaktioista.
oli siis joku mitä söin, mutta mistä en vaan saanut kiinni. olen kylläkin pumpannut koko aika pakkaseen maitoa ja se onkin nyt ihan täynnä..jos hetken päästä koittais, että käykö se vai ei. muuten menee paljon mölöä viemäristä alas.... =/
lauantaina oltiin piknik-risteilyllä ja sen jälkeen baarissa. hyvin tämä mamma jaksoi 12.00- 04.00 =))) oli NIIN hauskaa (ainakin mulla..) mutta toipumisessa onkin mennyt sit monta päivää... meinasin testamenttia jo kirjoitella sunnuntaina... aaargh!
mutta ihanaa oli =)

siis apua noita senoran viikkoja. täytyykin alkaa käymään taas päivittäin lueskelemassa sun tunteita ja tuntemuksia. ja ihan kauheelta kuullostaa noi sun kipuilut!

ja siis täh.. onko katzulla enää 4 työpäivää...??? vai menikö nyt joku oikolukiessa ohi..

vaatekaappi-juttuun, niin mulla ihan mielettömästi vaatteita jotka odottaa sitä -5kg jotta mahtuvat päälle..

ja te oireilijat. nyt sitä testiä kehiin, niin ei tartte enään "vale" oireilla =D

ihana kuva oli pojista! sen ehdin käydä kurkkaamassa.

ai, me ollaan myös - tai lähinnä minä- ihan asuntokuumeessa. kaikki koneella olemiset menee kämppiä kattellessa. että toivottavasti ei sit joskus jazzin kanssa samasta talosta/asunnosta tehdä kilpaa tarjouksia ;)

nyt haleja kaikille !!!!!!

ja ihania kevätpäiviä =)

kapris
 
senora
Tehis ny selvis naposteltavat sinne teijän varpajaisiin... Haaveilupuolelta wabeista surfasin Hellapoliisin sivuille ja siellä törmäsin kastejuhlien menuuseen...
"...valmiista muropohjataikinasta tehtyjä jalkapohjamuotilla otettuja varvas-pikkuleipiä, jotka voitelin munalla ja ripottelin pinnalle nonparelleja. .."

joo marttailu on osa wabbilaisuutta... toki sitä vois harrastaa täälläkin...
Eli jos hyviä/helppoja ideoita ruuanvalmistukseen / leivontaan, niin heittäkää kehiin... Usein auttaa sekin, että kertoo mitä ruokaa on tehny, ku se voi olla just se ruoka, mitä toiset ei oo muistanu olevankaan.

Hih - naapurin nuori isäntä käväisi tuossa pikapikaa... kyseli mitä meille kuuluu... isäntä hökäisi heti ettei kurjuutta kummempa ja naureskeli... No ukolla oli sit kiire töihin, ja juttu jäi kesken... olis ollu kiva kuulla tuo keskustelu loppuun...
 
gia
Ihan pikaisesti neuvola kuulumiset:

Kaikki oli ihan ok. Ainoastaan pissassa oli sokerit plussalla. Terkka kirjotti mulle lähetteen labraan ja siellä juodaan jotain litkua ja pari tuntia kestää. Lääkäri oli mukava ja alavatsa kivut kuulemma voi hyvinkin olla suppareita. Lepo auttaa ja rehkimistä pitää välttää. Vauvasta sanoi, että hyvän kokoinen jötikkä:)

gia ja "jötikkä"
 
safiiri,
Miehellä tänään ja huomenna vapaata joten en kerkeä ku käydä ilmottautumassa. Lauantaina sitte paremmalla ajalla. Menee varmaan vaan tovi ennen ku saa jutut luettua :)

Kauris päässy suljetulle. Hyvä.

Tiiettiin Nelkun sukupuoli. Tai siis ultraajan mielipide.

Niksu, meille pojille se ulkoilupuku on liian pieni.

Mitähän muuta sitä oli. Ei muista. Koitan pari päivää miettiä hyviä varvasaiheita...
 
senora
Auts--- Gia joutuu sit sokerirasitukseen... Koita syödä labrapäivää edeltävät päivät mahdollisimman normaalisti, äläkä tankkaa edellisenä iltana mahottoman paljon... Siinä on 12 tunnin paasto ennen ensimmäistä verikoetta. Sit juot sellaisen 0,3 litran verran väljähtyneen kolan makuista nestettä.Sit meet odotushuoneeseen tunniksi ja otetaan verikoe ja sit vielä toinen tunti istuskelua ja uus verikoe. Mulla otti tuolla pikatestillä, eli heti sain tietää lukemat. Neuvolantäti halus tietää tulokset heti. Ovat labran ja neuvolan ovet aika likekkäin ja labrassa tallettivat suoraa koneelle tulokset ja ne oli neuvolasa heti näkyvillä. Mulla oli se paastoarvo koholla. Siitähän seuras sitte diabeteshoitajan luona käynti ja neulatyynyn rooli.. Ei se pistäminen enää niin kamalalta tunnu... Paitsi kun noi sormenpäät on ihan turrana, nii välillä tuntuu että tuleeko niistä edes verta ja uppooko neula... Ei oo ku muutaman kerran onnistunu epä verikokeen otto...
 
Ninni..
Ei ollu musta kivaa tuo sokerirasitus!

Kyllä tänään ollu itkupäivä! Jotenkin väsyttää tää ainainen syömisten miettiminen..terkka sanoi, et melkein täytyis ohra ja ruiskin jättää pois. Ärsyttää! Anoppi kävi tänään ja toi kunnon pullapitkon..ei ois mulle maistunutkaan. Kävin tänään kaupassa oisin ostanut jotain hyvää, mut kaikessa jotain maitoa tai vehnää tai vähintään jäämiä. Ja tätä dieettiä tai vielä rajoitetumpaa pitäis sitten kestää ainakin se puoli vuotta. En raaskis imetystä tän takia lopettaakkaan ja alkaa pelaamaan korvikkeiden kanssa. Se on vaan kestettävä, mut silti kiukuttaa! Ja mieskin on kokoajan poissa, töissä, koulussa tai treeneissä. :(
Jotenkin nyt kaikki kiukuttaa.

Sori valitusviesti..

T.Ärripurri Ninni

Kapris; ei siis epäillä keliakiaa vaan allergiaa, eri asia.
 
gia
Muistelinkin että Senora oli joskus sokerirasituskokeissa käynyt.. Vähän juu jännittää, että onko sitten raskausdiabetestä.. Kävin jo tietoa etsimässä, kun oli aika epäselvää että miten käytännössä vaikuttaa raskauden kulkuun yms. Terkka tosin sanoi, että sokeria saattaa olla virtsassa eikä se välttämättä tarkoita mitään sen kummempaa. Yhdellä netti sivulla oli sellaista infoa, että raskausdiabetes altistaa sikiökuolemalle!!! Tuli todella paha olo...

Ninnille voimia ruokavalion kanssa! Hankalaa kyllä kun noin paljon rajoituksia.. Ja vielä tuollaisista ruoka-aineista joita on hirveän monissa elintarvikkeissa.

Kävin muuten lisäämässä pärstäkuvan tonne suljetulle. Oon ihan innoissaan käyttänyt picasaa:)

gia
 
Sonia...
Jaaaa-a, Ninnillä raskausoireita, hmmmm... Jokohan se ensimmäinen "yllätysplussa" saadaan :) Tsemppiä ja jaksamista tuohon ruokadieettiin! Oishan se kiva välillä jollain herkutellakin.


Toivotaan, ettei Gialla kuitenkaan olis sitä raskausdiabetestä, jos ne sokerit olis vaan jotain väliaikaista hässäkkää! Saako niistä kokeista kuin pian sitten vastaukset?

Kyllä mää ihteni sinne suljetulle osastolle änkeän vielä, kunhan tässä aikaiseksi saan. Oon aika tumpelo muutenkin näissä tietotekniikan kiemuroissa :D Jos tässä vaikka viikonlopun aikana sais aikaiseksi!

Ei pahemmin eilen vihtiny jäädä Hullujen päivien hälinään, hain muutaman Columbon tuotantokauden, oli sen verran halpoja, että raskin ostaa:) Ja tuli sieltä jotain herkkujakin haettua.
Mies osti pari vaatetta itelleen, hyvä ;) On ny useammin ostanu kun oon saanu sen houkuteltua vaatekauppaan...
Oli muuten muissa kaupoissa yllättävän hiljaista ;D Tuli sit ostettua kesäksi caprit ja 2 neulepuseroa. Tykkään kans sellasista istuvista malleista :)
Tytölle sit housut ja caprit. En sitte tiiä oliko edullisia ostoksia, mut kohtuullisia.

Oot Tehis oikeessa siinä, että ostelen turhan usein tuota vaatetta, osa jää lojumaan käyttämättömänä kun ei sitä sopivaa hetkeä just sille vaatteelle tunnu tulevan. Samat lumput sitte aina päällä :/

Nätti puku oli tuo Niksun kauppaama, eikä kalliskaan. Eiköhän sille joku ostaja löydy!

Joku kysyi millon se rultra on, oliko Senora... eli toukokuun 5:s olis, viikkojakin sitten jo 21+3.
Aika jännä, että kuiteskin noin myöhään. Mitä jos siellä onkin jotain vialla, ois voinu tuon seulan perusteella laittaa vaikka vähän aiemmin. No, sen näkee sitten, ei tässä mitään paniikkia asiasta tuu :)

Senora, antoko se terkka sen nenäliinan, että saat pyyhkiä kyyneleitä silmistä... sano maanantaina, ettet voi noiden kipujen vuoksi odotella enää jos menee lasketun ajan yli, kamalalta kuulostaa tuollainen kärvistely...

Ihanaa, Rimis alkaa ihan just :) Täytyy valmistautua... hakea salmiakit *no kun oli pakko ostaa*
 
*kapris
hyvä ninni, että "vaan" allergia. ja toivotaan, ettei sitäkään!!

ja gialle tsemitykset sokerirasitukseen ja toivotaan, ettei ole diabetes iskenyt.

katzu, en meinaa tajuta, että kevät on jo näin pitkällä ja sullahan oli tosiaan kesäkuussa jo laskettu. itsekin jäin silloin pois yli 2kk ennen la:ta, joten ois pitänyt vähän ajatella pidemmälle... =)

kauriille teretulemasta suljetulle ja sonia sinne myös kipin kapin!!

nyt vielä pari sivua läpi ja sitten nukkumaan
 
senora
sonia... vastaus on kyllä.


Kapris on jaksanu bilettää.. wau... oon minäki joskus ollu klo hereillä, mutta oon kyl välillä torkkunu ja sattunu vaan heräämään tohon aikaan... Nukkumatti tulee kyl ysiltä.

Päästiin muuten perjantaihin. jeee. muutam pakkasaste, taijetaan miehen kans painua rankamettään.
 
Katzu
Huomenta ja se olisi tänään 30+0

Onneksi on perjantaina ja ensi viikolla olisi vielä ne kolme työpäivää :)

Töissä sama huiske jatkuu, joten koneella ei ehdi notkua.....

Tänään piti paistaa aurinko, mutta nyt näyttää ulkona jotenkin synkältä. Toivottavasti ilma tuosta selkenee ja pääsisi ulkoilemaan auringon paisteeseen.

Vai joutuu Gia sokrurasitukseen. Eiköhän ne sinun arvot ole ihan normaalit!!!!

Nyt on pakko mennä
 
Tehotyttö.
Huomenet!

Eipäs ole tosiaan montaa aamua Katzulla, voi että! Ajatella, kohta pääset nauttimaan näistä keväisistä päivistä ilman roikkuvia sijaisia ym. Kohta täällä varmaan kuullaan miten se Katzun pesänrakennusvietti purkautuu... Toivottavasti jotain hyviä tarttuvia muotoja :)

Gialle vielä ole hyvä Picasasta ;- ) Se vähän vie mukanaan, kun alkaa touhuilla, eikö?
Kiva oli nähdä sinutkin. Mulla ei jotenkin ollut oikein vielä minkäänlaista kuvaa silmissäni, niin ei tullut mitään yllätyksiä.
Tsempit sokrurasitukseen! Ei se ole paha, minäkin jouduin siihen tuon monikakkulalaisuuden takia :-D Mulla otettiin verikokeet ihan kyynärtaipeesta.

Voih, Senora pääse rankametsälle.. Paitsi että sinulle se nyt ei välttämättä ole kyllä mikään ihana paikka tuossa vaiheessa? Otahan iisisti!
Tekisi mieli kans taas metsään, mutta tämäkin viikonloppu on ihan täynnä ohjelmaa, joten ei ole asiata.
Kannattaa Senora tosiaan äippäpolilla sanoa niistä kivuista, että alkavat olla sietämättömiä. Onkin pitänyt kysellä, että joko olet kivunlievityksiin perehtynyt ja ajatellut omaa mahdollista alatiesynnytystä? Olis kyllä jo aika! ;-) Onkos se mies muuten nyt tulossa mukaan? Ööö, olikohan tämän jo sanonut. Anteeksi taas lahopäisyyteni!

Kiva oli nähdä myös Kauris ja herttainen hymytyttö! <3
Tervetuloa tosiaan pääsemään perille vähitellen noihin koukeroihin. Ei se ole hankalaa, kun pääsee juoneen kiinni!

Sonia, nyt ryhtiliike esiin ja suljetulle mars! :-D
En mä muuten tosissani sua torunut, hih.
Paraskin puhuja täällä. Tuli eilen nimittäin kyllä vähän ylimääräistä ostettua itselläkin, tosin vain lapsille. Mutku noi lasten vaatteet on niin ihania! Erityisesti tyttövauvojen.. Tarttuihan se mekkokin mukaan, ups. Ja mun mielestä on niin ihana ostaa välillä tytöille samanlaiset paidat. Joskus pojillekin, mutta tuo esikoinen on niin kronkeli, ettei kauheesti kannata.. Benettonilta saa kivasti sekä pieniä että isoja samoja! Ostin tytöille oikein säväkän vihreät t-paidat ja pojille oranssit. Ihanan värikästä nyt tuo muoti!!!
Poikkeuksellisesti Hoolle ostinkin Lassie tecin puvun. Oli nimittäin sopivat värit Remusta jo loppu :-( Aivan ihana vihreä-lime tuo uusi pukukin! Pitää ottaa vähän huomioon tuo tulevan käyttäjän sukupuolikin eli ei viitsi ihan poikapukua ostaa, jos on vaihtoehtoja.

Jaahas, eiköhän tänään taas pestä pyykkiä ja siivota :-/ Mutta ensin on päästävä ulos VIIMEIN!



 

Yhteistyössä