EX-KERMIT 25 - huhtikuu

  • Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti
Ninni..
Eipäs herännytkään..

Mitähän mulla oli vielä..

Tosi kurjaa tuo Jazzin pikkumiehen yskä. Ja talon suhteen niinkuin Tehis tais sanoa jotain parempaa varmasti vielä tulossa.

Tuuli on jo käynyt kohta kaikki läpi.. Oot nähny Tehiksen, Ompun ja Jazzinkin? Koskas tulet tännepäin? Tervetuloa vaan muillekin(tutuille), jos sattuu täälläpäin kulkemaan.

No ni, nyt pitää sit mennä
 
ÄssÄ!
jatkan, tuli putkimies (vihdoin) laittamaan yläkerran veskiin pöntön, lavuaarin hanan ja VEDET! JIPIIIII! =D (pienet ne on ilot..)

Hehe Senora päässy oikein kunnolla piinaamaan =D On siinä ollu monella yöunet varmaan höllässä kun ovat miettineet!

Putoilin täällä Katzun "en ollu tunnistaa vaatteet päällä"- kommenttia, mitähän mies olis tuumannu.. =D

Vaatekaappi... miten se voikin olla välillä NIIIIN masentavaa! Tai meillä on oikeestaan semmonen pienenpieni vatehuone. tehty sellaseen viistokomeroon tonne ylös, muuten tilana ok. mutta kun siellä on käyttövaatteiden lisäks 3:n lapsen isojakin vaatteita paffilootatolkulla... hyvähän se on ettei rytkyt lopu mutta... Mun hyllystä löytyy kans aika värikkäitä t-paitoja (sellasia kireitä) housuosastoa monenlaista (farkkua, reisitaskuhousua,capreja ja hamosiakin muutamia.

Huomasin saman kun senora... alkaa olla aika monta "remppa-paitaa" maalitahrat ei tosiaan lähe...

Harmi homma Jazz ettei tarjous menny läpi... jospa tosian vielä parempi talo on jossain odottamassa juuri teidän perhettä!

Me koitettiin kovasti myydä sitä kerrostalo-osaketta vuos ennen km, sillon kiikarissa oli rivari neliö. Ei menny millään meidä oma sillon kaupaks... kyllä otti päähän! Mutta eihän me sinne oltais mahduttukaan, eli se ei ollu meille tarkotettu =D Tän talon osalta kaikki menikin sillon viime kesänä tosi nopsaan ja putkeen! meidät on siis tarkotettu tänne "rintsikkaan" =)


Ninni: harmi että pikkusella allergiaa sitte on... mutta toisaalta niin kun sanot, voi parantua ja on varmaan helpottavaa kun tietää mistä johtuu oireet.

mitähän vielä... hö... emmä enää muista... täytyy taas jatkaa myöhemmin
 
Ninni vielä nopsaa..
Mulla mahtui viimein vanhat farkut jalkaan! Ei tartte tehdä mitään raskaustestejä.
Kiloja on vielä 4 enemmän kuin ennen raskautta. Painoa siis tällä hetkellä 67kg ja ainakin tuo 7kg pitäis vielä pois saada, mut ei kiirettä.

Nyt tytölle ruokaa..
 
safiiri just ennen ruokaa
Heippulis. Viikon fysioterapiassa käynti takana. Mukavasti nelkku suhtautu jumppatätiin, anto liikutella kättä ylös ja sivulle. Jokelsiki pari kertaa! Ja hymyili yhelle lelulle. Äiskä siinä vieressä tuolilla ihan meinas liikuttua. En muuten muistanu sitä kameraa ottaa.

Jazzille muistin aikana pahottelut myttyyn menneistä talokaupoista. Toivotaan että toinen kiva talo tulis vastaan nopsaan.

Pakko kirjottaa tulenväkenä kiireesti. Kakkonen oppi eilen ajamaan ilman apurattaita! Oli poika onnessaan. Piti heti sisälle tultuamme soittaa isille töihin. Isi ei vaan meinannu alkuun uutista uskoa vaan luuli aprillipilaksi :)

Ja viime yönä tapahtu taas. Illalla kolmonen tuli ilmottamaan mulle että koirakulta tuhoaa tyttöjen huoneessa nelkun kakkivaippaa. Mää äkkiä tarkastamaan tilannetta Oli koiruus onnistunu roskiksen kaatamaan ja vaipan kiskomaan ulos ja hajottamaan sen ympäri lattiaa. Ei auttanu ku alkaa siivota pyykkipoika nenässä kiinni. No, yöllä nelkun kanssa seurustellessani kuulin tyttöjen huoneesta kolauksen. Mulla välähti heti että taas mennään. Niinhän sitä mentiinki ja lujaa - koirakulta oli onnistunu hilaamaan roskiksen hoitopöyän alta ja irrottamaan siitä kannen. Sännetessäni huoneeseen hännänheiluttaja kökötti keskellä lattiaa pää roskissa ja vaippa hampaissa. Kerkesin hätiin viime hetkessä! Täytyy kehittää jonkinlainen patenttiratkaisu tuohon vaipparoskisasiaan...

Nyt ei muuta. Kerkesin just ja just lukea teikäläisten romaanit, muttei sen kummempia ehi kommentoimaan........
 
**Johanna**
Safiiri, meidän naapureilla on sellainen vaipparoskis, mikä kääräisee jokaisen vaipan johonkin muoviin kun vaipan tunkee sinne. Niin jää houkuttelevat hajut sinne roskikseen, eikä koiraa kiinnosta niin kovasti..

Johanna 11+5
 
Tehotyttö.
Tää onkin hauska. Nyt tarttuu vaatekaapin siivous linjoja pitkin! Hyvä hyvä Senora!
Ja sitten kaikki laittaa kaapin näytille. Tässä eka rohkea:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1856520.jpg

Itse kaappi muuten pitäis laittaa poltettavaksi. Siis sen kerran kun jotain halpaa taas meni ostamaan niin fituralleenhan se meni! Meillä tossa makkarin yhteydessä on sellanen isohko pukeutumishuone. Sinne piti sillon joskus nopsasti saada joku kaapisto. Näöllä ei niin ollu väliä tuossa tilassa. Ostettiin tuo sitten Jyskistä kohtuuhinnalla ja ihan p****ahan se on! ARGH!

Mitähän mun pitikään sit oikeasti kommentoida..
Niin, Tuuli, viikonloput on ihan älyhuonoja :-( Muistelisin, että toikin viikonloppu on täynnä jotain pelikuvioita ym. Voi harmin paikka! Ei ainakaan nyt äkkiseltään uskalla luvata, että kerittäis sillon vastaanottamaan vieraita. Mutta katsellaan vielä...

Aiku ihana ylläri Safiirin koiruudella ;-)
Meillä muuten vaipparoskis oven ulkopuolella. Sellanen sinkkiämpäri rappusilla. Kerrostalossa ei taida toimia.. :-D Tai ehkä juu, mut naapurit tuskin tykkää!

Jaa, mitäs se Ninni siellä selittelee vauvamasuista :)
Hienoa, että farkut mahtuu sullakin. On se vaan kiva vaihe!

Oli pakko laittaa tonne suljetullekin hetkeksi näytille, kun skannailin vanhoja kuvia. Yllätän hyviä tuli picasoimalla isompien muksujen kastekuvista. Meillä noissa pyöreissä kehyksissä "väärät" kuvat. Meinaan nyt kaikista laittaa niihin kastekuvat ja iskeä ne sitten jonnekin kivaan paikkaan. Nyt ovat vähän ei-niin-hirveesti-näytillä. Se olikin siis taas tän päivän projektina :)

Senora kirjotti kyllä kauniisti tästä meidän porukasta <3 Totta joka sana!

Ei, nyt on tehtävä jotain taas... Jos ei muuta niin kaffetta keittelemään. Joo, kohta varmaan palaan sen kupposen kanssa.
 
senora
Kiitti Tehis.. Mut mua tosiaan ärsyttää tuo että taustailijat kommentoivat asian vierestä. Raskaus on muutenki sellaista aikaa, että tulee mielipahaa ihan tyhmistäkin asioista... Just eilen vai oliko se toissapäivänä luín viimeisimmästä vauva-lehdestä noista raskaushormooneista. Oli vaimo ajanu autoa ja vaihtanu liian äkkiä pienemmän vaihteen ja mies oli siitä huomautanu, nii vaimo oli ruvennu itkeen ja pitäny mykkäkoulua. Seuraavana päivänä oli vielä ollu jotai muuta kränää...

Tuo mun kaappiprojekti ei taija oikein tällä konstin edistyä... Tuolla ne vaatteet on ny hujan hajan... Piti käydä kylillä yhdistystoiminnan nimissä ja ruokailukin venähti... Jospa ny vähäksi aikaa taas menis...

Ässälle oon ennenki sanonu, että toi rintsikka on aika jännä nimitys näistä vanhoista taloista.... Meilläki ois tuolla vintillä vinokattokomero... pitäis kehittää sinne hyllyt, niin sais tavaraa järjestykseen...

Tänäänki yks kaveri yritti kysellä laskettua aikaa... Sitä ei muuten oo kerrottu kellekkää... Kyseli että miksi, sanoin että siksi etten halua niitä kyselyjä että joko-ny... Sovittiin sit viel kokous parin viikon päähän.... Seuraaval viikol ois la... Jännityksellä sit ootellaan, että vieläkö kokouksen pysty nuijimaan... Sitten iski ongelma että jos pj ja vpj on kumpiki pois, niin kuka johtaa puhetta... Senhän voi kokousväki valita keskuudestaan, eikös??

Jos ny vähäksi aikaa lähtis noita vaatteita järjesteleen... Saas nähä saanko tuota komeroo koskaan semmoiseen kuntoon, että siitä kuvan vois ottaa...
 
gia
Viime yönä meni pari tuntia valvoessa alavatsakipujen kanssa. En tiedä johtuiko siitä, että istuin eilen autossa 100km.. Vieläkin vähän juilii. Nuo alavatsakivut muistutti kipuja joita keskenmenojen yhteydessä on ollut, joten oliskohan nuo sit suppareita? Huomenna on lääkärineuvola niin saa jotain selvyyttä. Tää päivä taitaa mennä levossa.

Safiirin koiralla ollut kivat ajanvietteet:)

Pitää palailla illemmalla...

gia 30+5
 
**Johanna**
Kerroin sit just pomolle. Hyvin otti vastaan, tai no tietysti otti, kun on itse kolmen lapsen isä. Kysyi vaan, että oletteko varmoja, että on tulossa vain yksi.
=0) Mä ajattelin tän asian niin, että jos maanantaina käviskin huonosti (mitä en kyllä usko, kun tekee niiin paljon pahaa ja väsyttää ihan ylipaljon), niin kertoisin mä sen mun pomolle joka tapauksessa. Koska silloin mä olisin pitkään poissa täältä. Fysiikka kestää kyllä, mutta henkinen puoli olis ihan valmis.

Hei, arvatkaa mitä!! Mun ystävä on nyt synnyttämässä. Sen synnytys on käynnistetty aamulla. Jännää!!!

Tehiksellä on siisti ja organisoitu vaatekaappi. Mulla tuppaa olemaan sekaisin vähän väliä, kun pengon vaatteita aamulla pimeässä aika usein. Mikähän siinäkin on, että ei voi ottaa niitä vaatteita valmiiksi jo edellisenä iltana. No ei tietenkään voi, kun mieli voi muuttua yön aikana!!

En nyt muista mitä muuta piti kommentoida, jatkuu sit myöhemmin.
Ai niin, töissä menee ihan hyvin taas. =)

Johanna
 
safiiri,
Meillä on vessassa, kylppärissä ja sitte siellä tyttöjen huoneessa normaali muoviroskis, jossa heilurikansi. Muovipussi sitte sisällä. Vaipat oon aina kääriny tiiviiksi mytyksi, jos en oo kerenny hakea pakastepussia johon oon vaipan sullonu. Eiliset molemmat kakkivaipat oli tällai tiiviinä pakettina. Koirilla on totta tosiaan varsin hyvä hajuaisti. Tämä meiän koira on muutenki varsinainen yöeläjä. Tekee kaikenlaista yöaikaan, kuten nuohoaa miehen eväskassista ruisleivät (jos kassi on miehen tullessa myöhään illalla kotiin jääny keittiön lattialle), hajottaa keittiön roskiksen (jos ovi on vahingossa illalla jääny auki), saattaa alottaa ulvontakonsertin, jos iltapalapöytään on vahingossa jääny leivänpala tms (ruokapöytä onki tärkeä puunata ennen nukkumaanmenoamme). Kerran se oli tutkinut joululahjaostoskasseja ja bongannut ja tuhonnut oman ja velipoikansa puruluut. Oltiin tultu joululahjaostoksilta myöhään illalla kotiin enkä millään ollu jaksanu purkaa kasseja. Seurauksena piti sitte molemmille koirille hankkia uuet puruluut lahjaksi.

No joo. Se koirista.

Tehiksen vaatekaappi on varmaan samanlainen ku meiän. Täällä myöskin Jyskistä ostettu eikä menny montaakaan kuukautta ku mun ovesta hajos sarana ja ovi repsottaa jos saranaa ei paina paikalleen. Lastulevy hajos saranan kohalta eikä uusista ruuveista oo mitään hyötyä. Pöh koko kaapille.

Johannaa helpottaa ku on saanu kertoa töissä. Hyvä juttu. Nyt vaan rauhassa jatkamaan odotusta.

Gialla varmaan vaikuttaa massuun pitkä ajomatka. Mullaki alko tuntuun heti ku istu autonpenkillä vähänkään pitemmän matkan. Eiköhän se siitä mee ohi ku otat rauhallisesti.

Aikasemmin piti jo mainita että hauskana päivänä Senora ilmotti Ihimeestä. Ei mikään ihme että teiän kaverit oli ihmeissään :)

Nyt lapset on syöneet välipalan joten lähetään ulos. Heipat kaikille!
 
Omppu75.
PIkamoit!
Pari tuntia oltiin ulkona, sain teen tainnutettua, kun älysin vähentää peittoja...Niin Teen kanssa sitten touhuiltiin puutarhassa. Olipas mukavaa, ja ihana keli!

Safiirin koira herkutellut... :)

Enpä taida ihan heti kehdata laittaa meidän vaatekaappia näytille. Tai itseasiassa meillä on vaatehuone, joka on ylipieni ja ylitäynnä rytkyjä. Olen mä täs viime aikoina jotain raaskinut heittääkin, tai itseasiassa anoppi on tonkinut itelleen säkeistä jotain ja loput kuskannut sit kirppikselle tai Uffiin. Mut vielä tuolta löytyy tyyliin v. yhekskytjotain kotelomekkoja by Seppälä.. kun ei vaan raaski :) Tiedä vaikka tulisivat muotiin vielä jonain päivänä!

Toivottavasti Gian vatsakivut hellittivät jo..

Harmin paikka, ettei Jazzin talotarjous mennyt läpi... No, mutta, onhan noita taloja, varmaan tulee sit joku parempi kohdalle. Ei tietysti nyt lohduta, jos se olis ollut sitä, mitä halusitte..

Tässä taas yks erä.. jäi kakkossivu auki, niin en nyt muista noita viimeisimpiä juttuja.
 
senora
Huomiselle päivää taitaa jäädä tuo toinen kaappi. Nyt ois yks pahvilaatikollinen paitoja, jotka pitäis viel karsia poltettaviin ja isännän työpaitoihin...

Jotenki loppui sisätyöinspiraatio kun huomasin että ulkona oli 15 lämmintä ku aurinko paistoi mittariin... Ja sitäpaitsi kaverilta tullu tekstari tunnissa... On iha täpinöissä... Kummityttö on siellä ominu tän vauvan itelleen...

Safiirin koiruudet löytäny tosi herkkuja...
 
senora
ai nii ... tosi ihana yhteiskuva t:stä ja M:stä suljetulla...

Huomenna olis sitte neuvola... Painoo on varmaan taas tullu... mä en nykyään muuta tee kuin syön ja syön... Pitää tehä voileipä että jaksaa odottaa ruuan ja nytki meni voikkari... PItää lähte katsoon mitä tuonne saunalle kuuluu...
 
Sonia...
Siistiltä näytti Tehiksen kaappi :) Meillä on sellainen pimeä vaatehuone josta ei taida saada selkeää kuvaa otettua. Eikä mun kaikki vaatteet yhteen kuvaan mahdukaan :D
Ois kyllä kiva nähdä teidän muiden kaappeja ;)

Harmi kun Jazzin tarjous ei mennyt läpi :( Eiköhä sieltä kuitenkin vielä sopiva asunto löydy kun odottelee :)

Ihania nuo koirat :D Meilläkin tänään on roskiksen tyhjentänyt, kaikki karkkipaperit on tutkittu hyvin tarkkaan...

Oon päivän ollut menossa, niin nyt vasta ehdin lukemaan tän päivän saldon... ihan hyvin ootta ehtiny porista :) Ei pysty kaikkia kommentoimaan...

Tultiin vähän aikaa sitten Stockan ruuhkasta... aivan, luitte oikein... änkesin sinne ihteni :D Äkkiä kolusin paikat läpi ja hain mitä oli tarkoituskin!
 
Sonia...
Ai niin, piti kysymäni teiltä odottajilta, että tiedättekö te vauvan sukupuolta?
Ajattelin kysäistä tuolla rakenneultrassa miltä siellä näyttää.

Näyttää nykyään nuo vauvanvaatteet olevan melkein erikseen tytöille ja pojille, vähän näin sellaisia mitä olis voinut ajatella molemmille.
Vaikea ostaa mitään kun ei tiedä...
 
gia
Sonia ei tiedetä sukupuolta. Rakenneultrassa lääkäri ei kertonut, vaikka kysyin. Sanoi vaan että -On tuolla jalkovälissä jotain, mutta mitä niin sitä on hankala mennä sanomaan. Samaa oon minäkin miettinyt vauvanvaatteiden kanssa, että tosi vaikeaa löytää sellaisia jotka kävis sekä tytölle että pojalle..

Vatsakivut ei hellittäneet, joten soitin äitipolille. Sieltä käskivät lepäillä ja ottaa uudelleen yhteyttä jos olo pahenee tai tulee vuotoa. Kätilön mukaan on joko kasvukipuja tai suppareita. Todennäköisemmin kasvukipuja kun tuntuu liikkuessa ja heti levossa helpottaa. Huomenna lääkäri saa sitten tutkia tarkemmin.

Safiiri on nuo koirat kyllä aika vesseleitä :) Meilläkin toinen koirista on aina pahat mielessä. Välillä ihmetyttää, että mistä se noita temppuja keksii.. Tänään meni vaan totaalisesti hermo, kun talonmies tuli lukemaan vesimittareita ja nää meidän kaks älypäätä päätti, että haukutaampas nyt oikein olan takaa.. Vaikka kuinka komensin niin ei ollut kumpaakaan mitään vaikutusta. Loppuks suutuin ja heitin vettä niiden naamoille. No vihdoin meni viesti perille. Ilmeisesti koiriinkin pätee sanonta, että joukossa tyhmyys tiivistyy.. Nelkkukin ollut fysioterapiassa. Kiva että vauva viihtyy, tekee varmaan hoitokerroista paljon helpompia.

Tehis milläs ohjelmalla muokkaat valokuvia? Tässä koneella ei ole valmiina mitään ohjelmaa ja joku pitäis saada.. En vaan yhtään tiedä että mikä olis hyvä ja miestä ei nuo jutut jaksa kiinnostaa.

gia
 
Tehotyttö.
En ole kuvien kimpussa, enkä laskuja maksamassa. Poikkeus vahvistaa siis säännön! Yritän saada tuota kesäkuun pippalohommaa vielä vähän ideoida. Surffailen siis vähän siellä sun täällä. Ja varsinkin TÄÄLLÄ, nimittäin teiltähän ne parhaat ideat tulee:)
Pidän siis "varpajaiset". Tarkotus ei ole laskea vauvan varpaita, korkeintaa digimuodossa, sillä vauva viedään kauas. Lasketaan siis emännän ja vieraiden varpaita, jotka loppuillasta voivat olla enemmän tai vähemmän vinossa... Yhdeltä firmalta otan sellasen jalkahoidollisen kauneusillan. Eli laitetaan tietysti ensin ne varpaat kauniiseen kuntoon. Varvastossuja löytyikin hauskoja netistä ja EUROLLA kipale. Pitäähän hetimiten tilata, oli meinaan kiva idis!
Syödään, juodaan, juorutaan... Toivottavasti terassilla :) Mutta oiskos jotain hyvää varvasaiheista tai muuten sopivaa heittää? Nyt kaikki öitä myöten valvomaan, eiks juu. Tai ainaski Omppu!
Pitäisköhän arpoa yksi kermitti edustamaan pippaloihin kaikkia:-D Muutenkin tuo väki on sekalaista sakkia sieltä sun täältä.

Gia, käytän sitä netistä ladattavaa ilmasta Picasaa. Siitä olikin kova villitys tässä joku aika sitten suljetulla, kun kaikki kovasti innostui picasoimaan :) Tuo on tosi helppo ohjelma ja tosissaan ei maksa mitään. Sitä ei varmaan edes kauaa ole ollu, koska joku aika sitten (vuosi tai kaksi..) etsin myös kovasti ja törmäsin siihen tosiseikkaan, että kaikki maksullisia. Nyt tässä joku kerta taas uudelleen kokeilen onneani ja löysin.

Toivottavasti Gian vatsakivut hellittää! Kaikenlaisia tuntemuksia se kohdun kasvu kyllä teettää ja ensikertalaisena sitä on totta kai vaikea tietää mikä on mitäkin.. Kun sitä se on välillä vaikka ei ensikertalainen oliskaan :)

Joo, ei mun vaatekaappi ole aina tollanen. Muistutan, että tein just suurraivauksen!
Tänään sai kyytiä hoon ja Hoon laatikot&kaapit. Joku aika sitten kävin läpi isompien muksujen vaatteet. Nyt on kaikki siis läpikäyty, YES!
Isäntä muuten eilen illalla meinas, että mun täytyy olla raskaana. Olen suunnilleen koko huushollia laittamassa uuteen uskoon ja firmakin puoliksi perustettu. HAH. Ei taida olio tajuta, että nyt on KEVÄT. Vielä kun pääsen virtaa tuolta ulkoilmasta hakemaan, niin mitähän se sitten tuumaa... Toivoo varmaan, että kohdentaisin tuon virran JOHONKIN MUUHUN ;-) Äh, vaan ei sieppaa petihommat, vieläkään.. No, kait sekin kohta, kun tää imetystouhu alkaa vähän vähentyä. Vajaa kuukausi, niin se on pakko ruveta syöttämään tuolle lapselle ruokaa.

Pitkästä aikaa tänään Hoolle otettiin babyborn leikkiin. Sanoin hälle, että et olekaan pitkään aikaan sillä leikkinyt. Poitsu totes siihen: "Mutta onhan mulla toi h-vauva". Sniif, tippa linssissä äiti. Oli niin ihanasti sanottu <3 Selvästi alkaa nyt olla toisilleen yhä enemmän tärkeitä. Tuntuu, että hoolle riittää, kun Hoo vaan kävelee ohi. Nauraa käkättää ja kirkuu täysillä :-D Myös Hoo nauttii tuosta pikkusiskon huomiosta. Voi hitsi, on ne niin IHANIA.

Vai ei Sonian vaatteet mahdu yhteen kuvaan :)
Mullakin tosta puuttui sentään ne juhlavaatteet. Mutta eipä niitä niin kauheasti ole.. Ei se ihme, ettei Sonialla mahdu, jos siellä Stockalla alvariinsa ravaat ;-) LÖytyikö jotain superihanaa tai superhalpaa???

Senoralle hyvää neukkapäivää! Saahan se paino vähän noustakin, eiks vaan? Kyllä ne siitä sitten ropisemalla lähtee...

Kait sitä pitää lähteä netti-uutisia katsomaan isännän seuraksi.. JOs siellä ois jo muutakin ku Kanervaa :-(
Melkoisen omanapainen pyörähdys, röyh! (Ai niin, mä haluaisin kyllä kuulla Röhkiksen ääntelyt. Multimediaa tulemaan???)


 
Niksu1
Heipparallaa!

Etsiskelin esikon kevätvaatteita kaapeista ja ikäväkseni huomasin, että mua on huijattu... Tai siis olen sokea ja hiukka hidasälyinen...=/ Olen tilannut lapselle jokunen tovi sitten Anttilasta kivan tuulipuvun, jonka piti olla 98cm. Olivat pakanneet sitten 98cm pakettiin 104cm puvun. Katsoin sen silloin kiireessä läpi, siis että on ehjä jne. enkä miettinyt kokoa sen kummemmin kun tarkoitus oli ottaakin reilu puku että menee sitten myöhemminkin. Tuli sitten mieleeni kun lakkasin kiroilemasta asiaa, että tarviiskos teistä jonkun lapsi tuulipukua? Tällainen se on:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=376387&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10424

Mä maksan postikulut, jos vaan saan omani (eli sen kaks kybää) pois. Jos mielenkiintoa löytyy, niin suljetulta sit vaan puhelinnumero ja tekstaria kehiin...=)

Nyt meen hoitaan nettiasiani loppuun ja painun nukkumaan. Huomenna pitää mennä ihan vähän shoppailemaan kun esikolla on hoitopäivä..

Hyvää yötä ja huomenta!

Niksu

Ainiin, ihania kuvia suljetulla teestä ja Ämmästä... =)
 
pikku2
Illastusta/Yötä !!!

Kahlailin läpi teidän tarinointia.. jää nyt tuo kommentoiminen vähän vähiin.. Tulee siis omaa napaa..

Siirin 6kk neuvolakuulumiset. Pituus 62cm, paino 6310g ja pipo 42cm. Nyt menee vaihteeksi pituus käyrillä ja paino nollakäyrällä.. kyllä huvittaa tuo käyrien kyttääminen. Appiukko tuossa yks päivä tokas, että nykyään kaikki vauvat ovat väärällä käyrällä vauvana.. yleensä vielä liian laihoja. Ja kun kouluun menevät ovat kaikki ylipainoisia.. ; ) Kerrankin samaa mieltä..

Silmä rähmii neidillä edelleen.. Nyt otettiin bakteerinäyte. Viikon päästä saa sitten tuloksen ja jos lääkäri on sitä mieltä, että tarvii antibiootteja niin saan Leviltä apteekista lääkkeen.. siis puhelinresepti tai jotain..

Täällä alkaa lapinreissu kuumottaa.. Perjantain ja lauantain välisenä yönä pitäs suunnata auton nokka kohti Leviä. Matkaan menee sellainen 13 tuntia, riippuu tietysti miten nuo kersat nukkuu jne. Pyykkikone on laulanut jo useamman päivän ja nyt on ohjelmassa valokuvauskameroiden tyhjennys.. Pakko saada muistikortit tyhjiksi.

Harmittaa vähän lähteä kun täällä alkaa päästä keväthommiin.. Lumet sulaa väkisin ja asfaltit on näkyvillä. Esikoinen harmittelee kun meidän rakentama hieno lumilinnakin alkaa keikahtaa.. On sitten reilun viikon päästä muisto vain.. No, eiköhän siellä Levillä vielä sen verran ole lunta, että linnan rakentamiseen päästään..

Kyllä tulee orpo olo kun jää viikon verran tietotyhjiöön, mutta kahlaan kyllä tarinat läpi kun tulen kotiin.. On muuten oma olo ollut aika huono. Kuumetta on ollu muutamana yönä ja kurkku kipee.. oon yrittäny pysytellä kaukana muusta perheestä, vaan pakolliset.. ettei tarttuis. Jospa tää olis vaan jotain ohi menevää..

Jaahas.. valokuvien käsittely jatkuu..

Pikku2
 
senora
Aiku ihana ku saadaan Kauriskin suljetulle... Kukas sieltä puuttuu--- Sonia??

Sonia kyseli että tiedetäänkö sukupuolta?? Mähän se kysyin silloin joulukuun rakenneultrassa. Neitiä siellä povattiin... Mutta samaan hengenvetoon ultraava lääkäri(köhän) lie ollu totesi että älä kuitenkaan osta hirveän paljon vaaleanpunaista. keltainen ja vihreä ovat hyviä värejä. Jostai syystä meillä oli mies jo ennen ultraa sitä mieltä että tyttö se on... Aika ihailtavaa mielenlujuutta, jo kotona päättää mitä ostaa ja osta sit vain tarvittavan ja tulee takas... Milloinkas sulla se ru onkaan??

Voi noita Gian kipuiluja... Mutta onneksi sulla on lääkäriaika pian.

Himpula taas tuota viime yötä... Ny ei sit valvottanu sormet vaan heräsin puol kolmelta suonenvetoon... Kolmeen otteeseen meinas huuto päästä... Onneksi sain vedon laukeemaan. Mutta asennon vaihtaminen ja vastavääntö auttoi... Kiroilin ja ähisin... ja mies vaan kuorsasi vieressä...

Pikku2: luulen että siellä Levilläkin on tietiskoja, että pääset elleilemään... Varmaan ihan kiva lähteä, mutta tosiaan - talvikamppeet mukaan. Mä oon tasan kerran käyny Levillä talvella.. Silloin meillä oli syksy ja kuvittelin että niin tuolla ylempänäki ja pärjään tuulipuvulla. Siellähän oli laskettelukausi täysillä menossa ja lunta ja pakkasta... Ei siis käyny mielen vieressä että olis seurannu säätiedotusta...
Toivottavasti Siirin silmätulehdus paranee ennen lähtöä...

Tehiksen varpajaisiin... Jokainen tuo oman varvaskuvansa tullessaan, tai varpaat kuvataan sitä mukaan kuin ihmiset saapuu... Jossain vaiheessa iltaa, ennen kuin kaikki ovat varpaisillaan, on varpaiden tunnistamiskilpailu.. Eniten varpaita ja naamoja yhdistäneelle palkinnoksi varvassukat.

 
Tehotyttö.
Pikahuomen!

Kauris käyty hyväksymässä. Teretulemast viimein! JIIIHUUU :)
Vielä Sonia pitäis sinne tosiaan saada...

Auts Senoran suonenvetoa! Osaa olla tosi kivuliasta.
Aivan sikahyvä idis toi varvaskuva... Täytyykin miettiä toteuttamista :)

Nyt pitää sännätä suihkuun. Varmaan lähdetään tästä sinne shoppailureissulle...

Tehis
 

Yhteistyössä