EX-KERMIT 25 - huhtikuu

  • Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti
Tuuli!
Heips vaan! Kotiuduttu on tuolta maaseudun rauhasta taas tänne kaupungin humuun ;) Juuri pidin esitelmää miehelle, kuinka mukavan näköistä siellä Omppulassa on, joten ei sitä tiedä, josko meistä tulis vielä sinne uusia veronmaksajia. Ainut huono puoli on, että meidän työpaikat on täällä niin eri puolilla kaupunkia, että tarvittaisiin kaksi autoa...Ei ollut Omppu hankkinut testejä, joten mä taidan tyytyä vain niiden menkkojen odottelemiseen. Joo ja turhaan se Omppu on täällä parjannut kokkaustaitojaan - tosi herkulliset oli tarjottavat! Jälkiruokajäädykettäkin otin kaksi palaa, joten taitaa tuo vatsamakkara löllyä vielä entistä enemmän ;) Otettiin M:stä ja t:stä yhteiskuvakin. Kumpi Omppu laittaa sen suljetulle? Heh ja t:n lempinimi Röhkis on kyllä annettu ihan aiheesta ;)

Vai on Tehis siivonnut vaatekaappia. Mäkin tein inventaariota silloin äippälomalla ja sainkin aika paljon turhaa heitettyä pois. Mun vaatteet on lähes pelkästään mustia, ruskeita ja sinisiä. Mulla on muuten sama homma, kun Gialla, etten käytä farkkuja. Enkä oikeastaan paljon hameitakaan. Joskus kesällä ainoastaan. Saikos Gia muuten siivottua ;)

Aika hauska tuo Katzun ja Ninnin "tapaaminen"kaupassa! Tosi hyvä juttu, että Ninnin tytön allegiat alkaa selvitä...ei ne allergiat tietty ole hyvä asia, mutta muuten on jo aika, että asia alkaa selvitä.

Eikö Senoran tuttu meinaa uskoa teidän uutista ;)

Niksun pikkumies kasvaa kyllä kanssa huimaa tahtia!

Ja Johannallakin on jo pian np-ultra. Kyllä meidän pitäis jo piakkoin tosiaan saada uusia plussia ketjuun...

Jaahas täytyy mennä, kun M kyllästy keskustelemaan itsensä kanssa.

Tuuli
 
senora
Olipa hauska puolituntinen, kun kaveri soitti ja kyseli että onko totta... Joojoo-onon... ja toinen kiros kun teki mieli uskoa, mutta kun tää on tää päivä... Meinas mua välillä naurattaa ja siitäkös toinen kimpaantu, että elä naura... No pitää laittaa sille huomenna ultrakuva... Oli muuten käyny mun työpaikan sivuillakin lurkkimassa... mutta sivuja ei oltu päivitetty... eli sijaisesta ei ollu mainintaa (jee - hyvää mainosta työpaikalle)... Siellä nyt sitte koko perheen voimin yrittävät lukea rivien välistä onko totuus vai osatotuus... Ois muuten kiva käydä siellä kärpäsenä katossa kuuntelemassa niitten juttuja...

Tuulilla ja Ompulla ollu onnistunu tapaaminen... Hieno juttu tuo yhteiskuva t:stä ja M:stä... Innolla sitä ootetaan tuonne suljetulle.

Kävin työpaikallakin tänään... Aika hiljaista siellä oli kun ei ollu ku mu sijainen ja pomo paikalla. Mutta en vaan kerenny sinne aikaisemmin...

Ihime potkuttelee sisäänpäin.. Montakaa kertaa ei sen potkuja näy mahan pinnalle... Täytyy ruveta kääntelemään noita lihapullia... väänsin nautasikahirvijauhelihapullataikinan... iso uunipellillinen tuli...
 
Sonia...
Ninnille tsemppiä oikeiden ruoka-aineiden metsästykseen! Meillä tytöllä oli vilja-allergia ja sai siinä tavata monen paketin sisällöt :) Parani sitten onneksi hyvin.
Mun kaverin lapsella todettiin keliakia n. 5 vuoden iässä, en aiemmin edes ajatellut, että noin pienillekin se voi tulla.

Vaatekaappig: farkkuja on, mutta harvoin löydän itelle sopivaa mallia. Suoria housuja kait yhdet liian isot (menis varmaan nyt...)
paitapuserot ei oo oikeen mun juttu, oon nyt harjotellut sellasilla joissa on 3/4 hihat ja ei kokonapitusta, heh.. värejä useitakin, valkosta ehkä vähiten. Sellasta rentoa ja sporttista tyyliä.


Ihailen kyllä kun näen, että jotkut jaksaa kävellä koroilla! Mulla niitä kenkiä löytyy, mutta silti aina löydän jalkaan jotkut muut :(

Auts, melko lasku tulossa Katzun miehen autosta...

Mäkin oon käyny lukemassa noita toisia ketjuja ja oon kans ollu vähä ihmeissään tuosta lokakuisten keskustelusta :O
En osallistunu ollenkaan tuohon syyskuisiin, ajattelin pärjätä tällä :) Vaikka oishan se toisaalta kiva jos vois vertailla itseään muihin samoilla viikoilla meneviin.

Tuosta taloprojektista vielä sen verran, että aluksi oli tarkotus tehdä itse, mutta nyt täytyy palkata joku rakentamaan kun jonkun pitää pyörittää firmaa, minusta ei taida olla kumpaankaan =) Kamala talokuume ollu jo varmaan 5 vuotta, voitte uskoa, että oon ihan kiehunu välillä ;D
 
Omppu75
Heissan! Juu oli oikein onnistuneet tärskyt, kiitos vaan Tuulille ja M:lle :) Uusiks otetaan jossain vaiheessa, eiks je? Ja hyvä, jos antimet kelpas.. Mä en vielä ladannut yhteiskuvia koneelle, piti laittaa akku ensin lataukseen. Mutta laittakoon niitä näytille kumpi ehtii.

Hauska tosiaan toi Ninnin ja Katzun osittainen tapaaminen :) Mä oon kyl aina niin sokee, etten varmaan näkis ketään tuttua, saatika sit puolituttua missään..

Vai Senora se heitti tekstaria, eikä mennyt läpi. Vai joko nyt uskoivat? Noi hirvihässäkkäpullat kuulostaa tosi herkullisilta!

Toi Safiirille tehty possuvedätys oli kyl loistava =D . Mua ei tietääkseni ole huijattu tänään..

Hyvä, että alkaa Ninnin pikkuisen ongelmille selvitä syitä..vaikka eihän ne syytkään tietty mukavia ole, allergiat.

Mä kuulkaas annoin tossa Tuulin lähdettyä hetken mielipuolijohteesta teelle porkkanaperunasosetta. Ja hyvin uppos! Oikein himoitsi sitä luskaa.. ja alkoi parkumaan, kun se loppu. Enhän siis uskaltanut hirveitä määriä ekalla kerralla antaa, muutaman pikkulusikallisen.

Ei kai sit muuta, ku suihkuun.. tuli palloiltuu tossa pihalla perheen kanssa, kun ei taas tiedä koska toi säätyyppi muuttaa suuntaansa.
 
Omppu75
Niin se vaateg: aika värillisiä. En myöskään ole hame-mekko-ihmisiä, enkä paitis. Farkut ja trikoopaitaosasto, niillä pitkälti mennään. Neuleita myös, mutta ne pitää olla "kireitä". Suosikkivärit on valkoinen, siniset, vihreät..riippuu vuodenajasta. Talvella käytän kirkkaanpunaisia enempi ku kesällä.

Tsemppiä vaan kaikille taloprojektia suunnitteleville.. onhan se melkoista kärsimystä aikansa, mutta kyllä se palkinto on ihan mukava :)

Tehis kumitellut siellä.. niinpä, jospa jo oletkin raskaana, niin siinä tapauksessa ei kyllä enää ne pyyhekumit oikein toimi =D Paranemistoivotuksia edelleen pienelle..
 
Katzu
Oisit Ninni tullut tokaisemaan, että en meinannut tunnistaa vaatteet päällä. Olisin kyllä saattanut mulkasta hieman oudosti siinä vaiheessa :) siis kun en varmaan olisi tajunnut, että se olet sinä

Sauna kutsuu, siis morjens
 
Tehotyttö.
Äkkiä taas lukaisin läpi. Kommentteja taas huomenna ripotellen..
Ompun vaatekaappi kuulostaa kyllä kovin tutulta :)
Rankalta kuulostaa kyllä Ninnin dieetti, auts! Mutta hyvä, että selvisi.
Nyt ei enempiä, moiks.
 
Jazz*
Pikainen ja omanapainen pyörähdys.

Tarjoustamme talosta ei hyväksytty, ei mikään yllätys mutta hienoinen pettymys. No, meillä ei ole paniikkia löytää uutta asuntoa, joten jatkamme etsintöjä.
Kaunis kiitos kaikille peukutuksista! =)

Pikkuisella poitsullamme on ihan kauhea yskä, se on vain pahentunut. Tosi tylsää. Lekuriin on varmaan mentävä uudestaan.

Nyt ei kerkiä muuta. Ihanaista iltaa teille kaikille!
 
Tuuli!
Voi harmi, kun Jazzin perheen tarjousta ei hyväksyttykään! Toivottavasti löydätte pian jonkun uuden mieluisan talon. Kyllä on sitkeää laatua teidän poitsun yskä :(

Mäkin hihittelin tuota Katzun heittoa "oisit sanonut, että en meinannut tunnistaa vaatteet päällä."

Jäikin aikaisemmin sanomatta, että tuo Safiirille tehty aprillipila oli kyllä aikas onnistunut!

Mekin tehtiin vielä vaunulenkki, kun oli niin mukava ilma nyt illalla. M simahtikin sitten ysiltä - oli varmaan niin rankka vierailu tänään :) Vai oli tee saanut vähän porkkanaperunasosetta - hyvä, että maistui! Juu Omppu mun puolesta voidaan ottaa koska vaan uusiksi! Jeps nyt taidan minäkin mennä nukkumaan, ennen kuin tulee taas kirjoiteltua mitä tahansa höpöjä, joista saa sitten kuulla :) Öitä!

Tuuli
 
kauris.
Pääseekö tuonne suljetulle anomaan jotain toista kautta? Kun pääsen kyllä msn sivulle, mutta en tuolla linkillä mihinkään. Ja eksyn heti sinne pääsivulle, en löydä sitä kautta kermit ryhmää mitenkään...
Ottaa pannuun tämä anonyyminä kirjoittelu varsinkin sen takia, kun täällä on toisten niin helppoa aukoa päätään ja kettuilla kun kukaan ei tunne!!
Ai miten niin en voi unohtaa tuota lokakuun ketjun juttua! Heh... Myönnän, että olen märehtijä muutenkin ja nyt hormonimyrskyissä vielä enemmän ; )

Tahtoo sinne suljetulle...
 
gia
Saankohan kunnian olla illan viimeinen?

Käytiin tänään hakemassa siskolta sitteri lainaan. Tuli aika huvittava kommentti siskon mieheltä.. Seisoin niiden keittiössä ja hän tuli ja tokaisi että -sulla on maha kasvanu! Ja on kyllä persekkin levinnyt! En voinut muuta kun nauraa.. Se on sellainen ihminen, joka sanoo mitä sylki suuhun tuo. Eikä jutuista kannata ottaa itteensä. Niin ja kyllähän tuo heitto oli ihan totta;)

Senora tehnyt hirvipullia.. Että ne on hyviä! Itse en ole koskaan tehnyt, mutta isä väsäilee niitä aina välillä.

Tuuli, ei sitä siivoamiseksi voi kutsua.. Kävelin ympäri kämppää ja järjestelin tavaroita oikeille paikoille. Mies sit teki pikaisen imuroinnin. Hienoa että Ompun kanssa treffit menneet kivasti:)

Tehistä käy kyllä kateeksi, kun on heittänyt turhia kamoja menemään. Mulla on tapana aina hamstrata kaikkea ihan turhaa ja kuvitella, että joku päivä tätä käytän tai ainakin ompelen siitä jotain.. Safiirin veli keksinyt hyvän aprillipilan!

On nuo pienten ihmisten allergiat aina kurjia.. Ninnille ja K:lle voimia! Niin kuin Johanna mainitsi niin kannattaa kiinnittää huomioita pesuaineisiin. Mulla atoopikkona myös iho menee huonompaan jos on pyykinpesuaineena jotain kovin hajustettua tai muuten ytyä. Johannalta ihan mielenkiinnosta kyselisin, että miten teillä on hoidettu atopiaa vauvalla? Onko saanut käyttää kortisoonia? Atopiahan periytyy, että voi olla meillekkin tulossa atooppinen vauva..

Nyt juomaan iltateet ja nukkumaan.. Hyvää yötä!

gia
 
senora
Huomenta...
Vielä tuli illalla miehelle tekstaria, että onko se totta vai ei ... Tunnetusti laiskana jätti kommentoimatta... Täytyy käydä laittamas mailia, että kyl se totta on...

Katzulta oli hyvä heitto toi, ettei vaatteet päällä tunne... Täytyy kyl sanoo etten kyl oo yhtää varma, että mäkää ketää tunnistaisin, pelkkien valokuvien perusteella... Ny oon yrittäny miettiä, että mähän näin sillon joskus vuosi sitte unta ja siinä vilahti ainaki Omppu jaTehis... kerroinki silloin... Taisivat olla uni-ihmisiä, eivätkä muistuta teitä yhtää... Aamuyöstä näin unta Tehiksestä... teki jotai labrakokeita.. sekoitteli litkuja.. mitä lie testaillu... =) Ja autst tuota korjaamon laskuarviota... Just oli muuten telkussa juttua siitä että korjaamomaksut on noussu... Ja siinä oli jonku naarmun korjaamista juttua... Kun joutuvat käyttämään jotai erikoislillinkejä ja -koneita, niin siitä se hinta tulee.. Ennen pysty käyttämään rälläkkää ja vasaraa ja poukuttamaan lommot tasaiseksi... Nykyään autoissa on muovia ja muita joustavia materiaaleja.. ähhh... en mä muista minten se meni.

Voi harmi Jazz, ettei se tarjous menny läpi... No sitä taloo ei oltu tarkoitettu teille - löydätte paremman...

Älä Kauris välitä noista kommenteista... joo - tosi hyvä sanoo täältä sivusta... Mut ihan oikeesti yritä vaan unohtaa. Nenu pystyyn vaan..

Ny pitää mennä mailiin selittään kaverille, että eilinen oli totisinta totta.
 
Katzu
Joo eikö olisi ollut aika osuva heitto, koska suurin osa kuvista mitä minusta on suljetulla on suhteellisen vähissä vaatteissa otettu ;)

Sijainen tänäänkin seuranani, joten tämän sivuston käyttö jää aika minimaaliseksi.

Giahan on saanut suoria kommentteja.....

Hmmm mikäköhän olisi Kauriille avuksi, jotta pääsisit tuonne suljetulle. En kyllä minäkään osaa auttaa.

Eipä Jazz perheineen ainakaan vielä pääse muuttamaan. Inhaa kun ehtii jo innostua jostakin ja sit meneekin mönkään. Mä olen ainakin sellainen, että innostun ja tohotan ja sit jos juttu meneekin mönkään, niin hetken kiukuttaa tosissaan.

Nyt on pakko mennä, sijainen pyörii tuossa sen näköisenä..........
 
Tehotyttö.
Huomenet!

Neiti lähti ekoille päikkäreille klo 8.15 :) Eikös tän kesäajan pitäny tehdä se, että herätään myöhemmin. Täällä ainakin vaikutus oli päinvastoin. Puol seiska oli tänäänkin molemmat pikkaraiset hereille, JEEEEE!

Toi oli kyllä huippu tuo Katzun letkautus! Juu, ei tunne vaatteet päällä. Mitähän oisit oikeesti tuumannu, jos Ninni ois tullu kyselemään, hih.
Tosta tuli mieleen, että meillä täällä kylillä muutama ihminen, joihin ensitutustuminen oli oikeastaan ilkosillaan, sekä naisia että miehiä. Käytiin vähän yhteissaunomassa yksillä jatkoilla. Siitä onkin veistelty, että tosiaankaan ei kaikkia oikein vaatteet päällä tunnista. Juu, ja niiden bileiden aikaan/jälkeen sai alkunsa tuo Hoo :-D Kyllä oli pottuilua siitä, että jännätään kenen näköinen vauveli sieltä sitten tuleekaan. No, onneksi tuo on isänsä näköinen eniten kaikista lapsista.

Vai katselee se Ninni vauvamasuja... ;-)

Kiva, että Ompun ja Tuulin sekä pikkaraisten tärskyt onnistui! Ties vaikka Tuulin väki vielä innostuis sinne "maalle" muuttelemaan. Mä voin sitten kertoa suljetulla kehen kannattaa ottaa yhteyttä yksissä asioissa... ;-)
Onkin muuten pitänyt kysellä, että oletko Tuuli tänne suuntaan reissua suunnitellut? Jos tulisit näyttämään meillekin M:n ihan livenä :)

Tosi mielenkiintoista muuten kuulla mitä teidän vaatekaapit sisältää! :) Ja hauska miettiä kenen vaatekaappi on samanlainen kuin oma ja toisaalta onko jollain sellainen, jota poikkeaa omasta kovasti.
Ompun kaappi tosiaan kuulostaa ihan täysin mun kaapilta. Pitäiskö ottaa kuvat ja vertailla? Me taidetaan olla kyllä vähän saman värisiäkin. Ehkä johtuu siitä... :)

Tosi harmi Jazz, että tuo tarjous ei mennyt läpi. Kyllä sitä aina alkaa kaikki ajatukset pyöriä ja suunnitelmat kehittyä. Ei auta muu kuin ajatella, että se oli näin tarkoitettu ja teille on tosiaan jotain parempaa luvassa!
Kurjaa, että sielläkin vaan sairastelut jatkuu :-( Aina kurjia noiden lasten sairastelut ja erityisesti ihan pikkusten. VOi kun nyt pääsisitte taudeista tekin!

Täällä vietetään myös vielä tänään sisäpäivää. Kovasti yskii Hookin. En päästänyt myöskään kouluun tänään tuota neitiä. Hänellä vaan pientä nuhaa tässä ollut, mutta pakko nyt levätä, kun tuntuu että pahenee vaan. Hän on niin sellanen touhuaja ja menijä, että ei malta lepäillä hetkeäkään. Eilenkin koko illan paineli jossain. Tänään pysähdytään!
Huomenna on muuten ihan pakko lähteä kevätvaateostoksille. On taas pitkä lista keväthaalareita ym. Nää kausivaihdokset on aina kalliita! Meillä ei ole hoollekaan keväthaalaria. Ei kellään olis tyttöjen 74-senttistä myydä edullisesti? Meillä on 80-senttinen, mutta tuo neiti kyllä hukkuu siihen.

Heh, vai ei siellä Senoralan suunnalla oikein aprillipila ole meinannu mennä läpi :-D
Mullakin kävi mielessä, et jos oisin eilen vähän siskoja ja vanhempia aprillannu ja ilmottanu, että meille tulee kaksoset..No, en sit viittinyt, kun ei tarkkaa tietoa, vaikka oiskin tulossa. Siinäpä vasta oiskin ollu oikein meikäläiselle sopiva tapahtuma taas. Aprillipila todeksi!
HAHAAA, vai labrakokeita Senora. Voi ei, pyrskähdin täällä nauruun! En ole testaillu, mutta ehkä enneuni :) Aivan sikakipee oli taas alavatsa eilen ja turvonnu. Iltasin tuo pallo tuohon aina kasvaa.

Jeps, nyt taidan hyökätä pikkuvaatteiden kimppuun. Olen siirtäny hoon vaatteet vaan väliaikaiseen paikkaan. Nyt pakkaan ne pois. Taidan samalla viimein heittää kaikki käyttämättömät kietaisupaidat ym. pois.

Tehis
 
senora
joo tehis... sulla oli putkiloita ja jotai lillinkejä niihin kaatelit ja mutisit... Ku heräsin niin muistin sen aineen nimenki... mut ny jo unohtunu..... ei se kuitenkaa tainnu olla hcg... kai...

Kuinka moni muuten ostelee kirpparilta muksuille vaatteita? Tai itselle?? Mä ostaisin itelle, mutta mun kokoa on tosi harvoin tarjolla... Pikkuvaatteita on tullu hankittua... Milloinkahan tää meijän vekara saa ekat kaupan vaatteet... aluksi saan kaverilta ja ny tää sukulaistyttö lupas 80 sentistä ylöspäin...

Oli siellä kavereilla ollu aika uneton yö... Aamullakin olivat vielä olleet sitä mieltä että kyllä se aprillaa... mut olivat käyneet lukemassa mailit ja pakko niitten oli uskoo.. ny ovat sit ihan täpinöissä... hih... kiva saada kavereihin eloa...
 
Tehotyttö vielä
Äh, laho mikä laho...

Yksi TÄRKEÄ juttu jäi. Eli Kauris, en osaa nyt minäkään sanoa tuosta muusta väylästä kuin tuo linkki. Meidän yhteisöä ei ole listattu minnekään, koska se ei ole mikään julkinen, johon kuka tahansa voi tulla. Käyn nyt kyselemässä JOoxilta miten hällä tuo ongelma ratkesi...
Ja tiedän tasan tarkkaan miltä tuntuu Kauris nää palstadiktaattorihommat (Johannalla hyvä ilmaisu!)... Mä olen saanu täällä niin paljon paskaa niskaani, että ei varmaan kukaan muu koskaan. Ainakin itsestä tuntuu siltä. Mutta sen verran diktaattori olen itsekin, että mun silmille ei hypitä! Ekaksi minäkin aina ajattelen, että mitä h******ä mä alennun tällaseen ja pyörin tällasessa paikassa, joka on välillä täynnä noita ääliöitä. Ja varsinkin kun sattuu vielä aavistelemaan mistä oikeasti on kyse... Mutta vaakakupissa on toisella puolella nämä kaikki ihanat ystävät, joiden kanssa on todella rentouttavaa jutustella <3 Että kaikki fanit haistakoot vaan oman peräreikänsä ja vaikka juututtakoon sen nenänsä sinne! Näytän pitkää kieltä ja heidän hartaista toiveista huolimatta en lopeta palstailua :-D

Ja aivan kertakaikkisen naurettavaa tuo aihe tuolla lokakuisissa. Siellä on joku hormonihuuruinen ensikertalainen, jonka mielestä se aihe pitäisi varmaan pyöriä mielellään hänen napansa ympärillä. Kyllä HÄN on väärässä paikassa!
Kyllä meidän ketjussa varmaan tosiaan tuon kaltaiset järkyttyisivät :) Heh, eihän täällä edes kaikki odota.

Nyt pakko lopettaa...
 
Niksu1
Huomenta.

Käväisin tuossa tilaamassa esikolle välikausihaalarin ja samalla vilkaisin sinne lokakuisiin. Mä en oikein tajunnu taas miten moisesta asiasta on taas soppa keitetty... No, mutta näitä nyt on joka ketjussa... Paitsi meillä, kun moiset saadaan aina suht nopsasti ajettua pois.. =) Onhan se toki joo mielenkiintoista, jos odotusketjussa ei mielellään sit puhuttais muusta kuin itse odotuksesta. Olis meilläkin varmaan puheenaiheet vähissä jos alettais jotain rajanvetoja tekemään, sen verran rönsyilee laidasta laitaan tää homma...

Jahas, esikoinen heräs. Letkeää keskiviikkoa kaikille säädyille!!

Niksu ja ännät
 
ÄssÄ!
tervehdys!

Jaahas, oli Kauriskin ahdistanu jotain raasua kirjotuksellaan... näitä riittää! Tehiksellä kyllä taitaa olla pisin ihailija-kuola-vana perässään ;)
Mä oon vasta pari kertaa saanu "fani-postia" =D kerran MENIN kertomaan perätilasynnytyksistäni(se oli jonkun mielestä kruunun kiillottamista) ja toisen kerran yritin lohduttaa pienikokoisen vauvan äitiä kun toisesta tuntu niin pahalta muiden kommentit, mulla kun itellä on ollu 3 pienikokoista :) No sillä kertaa olin sitte itsetuntovammainen... HEH ! älä Kauris välitä! ei mekään välitetä ;)

nyt tarvii mennä laittaan tää ÄrrÄ täst sylkystä päikkärille... jatkan myöh.
 
senora
Tota oon miettiny, että meillä on tuo yhteinen historia joka yhdistää... Eli kun tullaan tälle puolen, niin ollaan jo tavallaan ennestään tuttuja... Noi kuukausiketjulaiset tulee kukin omista piireistään ja yrittävät vasta muodostaa yhteisöä... Heillä on tietenki huoli tulevasta -jännittää ja pelottaa ja toisaalta ollaan kauheen onnellisia... Ite kukin on tullu murheen murtamana porukkaan tuonne haaveilupuolelle... toiset on lohduttanu...siellä on puitu kaikenmaailman juttuja. Lopulta on itsekukin pohjamudasta noussu ja elämä on voittanu. (toisia on kyl elämä potkinu päähän pitempään ku toisia) Minusta on ainaki ihan mahtava etta vauvautuneet ovat pysyneet porukassa mukana, eivätkä oo häipyny tuonne vauvanhoitopuolelle jutteleen omia vauvajuttujaan. Samalla tässä kun itse on mahaa kasvattanu on samalla kasvanu tulevaan... Ehkä tulee sit vähemmän ylläreitä, kun on se oma nyytti hoidettavana. Ja tietääpä ainakin sitten keneltä voi kysyä neuvoa, kun on sormi suussa. Tää meijän poppoo on kyl mahtava. Yhteishenkee löytyy enemmän kuin pienestä kylästä ja tietotaitoo monelta alalta...

ugh.

Aloitin muuten kaappiprojektin.. Kuka esitti että pitäis ottaa vaatekaapeista kuvat. ... Mä ainaki haluun ekaks siivota noi kaapit. ny toinen hyllyllinen perkattavana, otin laatikon johon pistän syrjään inhasti tahriutuneet, pitäis yrittää ne pestä... Millähän konstilla saa puserosta kuivaneen maitokahvitahran.. Se taitaa olla mun yleisin tahra. Maalitahrat ei sit varmaan lähde millään, joten miehelle tulee kesäksi iso laatikollinen työpaitoja.. Tosin noita tahraisia voi pitää kyl kotona...
 
Tuuli!
Huomenta! Aurinko paistelee täällä taas ja mittarikin näyttää jo ihan mukavia lukemia.
Se on kevättä ilmassa!

Kauriille piti sanoa jo aiemmin, et älä välitä tuommoisesta - noita ihme hörhöjä riittää...Mä en aikuisten oikeesti jaksa ymmärtää tuommoisia ihmisiä, jotka nimettömänä käyvät laukomassa yksiä ja ainoita "totuuksia". No joo se siitä. Mietin tossa kanssa just, että ollaankohan me odotuspuolen ainoa ketju, jossa todelliset odottajat taitaa olla ketjussa melkein vähemmistönä ;)

Gian siskon mieshän oli varsin suorapuheisesti kommentoinut ;)

Senora kyseli vaatteista: mä ostin ihan niitä pieniä vaatteita kirpparilta. Nyt käytetään 62 senttisiä ja ne on suurimmalta osalta lahjaksi saatuja ja mun siskon pojan vanhoja vaatteita. Ja täytyy myöntää, että olen mä jokusen ostanut itekin, kun tykkään ostella kaikennäköistä ;) Seuraus taitaa kyllä olla se, että M:llä on liikaa vaatteita...

Tehis hyvä kun kysyit, sillä olen unohtanut mainita, että ollaan tulossa kuun puolenvälin jälkeen sinne ilmansuuntaan. Tosin se on viikonloppu, kun mun mies tulee kanssa. Saan kyllä miehen eksytettyä pariksi tunniksi, mutta miten sulle käy ylipäätään viikonloppuna sanotaan vaikka launtaina päivällä? Täytyy laittaa tonne suljetulle lisää, mut nyt täytyy lähteä vaunulenkille. Lisäksi mulla on vielä vastaamatta siihen Katzun kysymykseenkin. Mutta palataan ja mukavaa päivän jatkoa kaikille!

Tuuli

 
Ninni..
Ois kyllä ollut hyvä letkautus, mut eipä tullu mieleen sillä hetkellä ja sitä paitsi kun katosit niin nopeasti.

Tehis, vauvamahat aina osuu mun silmään, ei mitään vihjailuja!

Kyllä meillä käytetäänkin hajusteettomia tuotteita, kun miehellä on atooppinen iho.

Minä ostelen lapsille paljon kirppiksiltä, aiki usein on vain ylihinnoteltuja. Itselle ostan myös, mut loppujen lopuksi aika harvoin. Useasti käyn kyllä kirpputorit kiertämässä, jos vaik jotain löytyis halvalla, kun raha on tiukilla.

Ai niin siihen vaategalluppiin.. Trikoopaitoja ja toppeja, farkut ja parit rennommat housut, neuletakkeja. Väreinä sinistä, vaaleaa turkoosia, ruskeeta, vaaleenpunasta ja jopa yks oranssikin löytyy. Valkoista ja mustaa etenkin paidoissa vierastan, sekä kirkkaita värejä. Enkä omista yhtään paitapuseroa.

k heräileekin jo..
 

Yhteistyössä