EX-Kermit 29 - ELOKUU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi ketju

Vieras
Odottajat

Sonia, 36v, la 12.9.2008, toinen, tyttö -98
kauris, 26v, la 3.10.2008, toinen, tyttö 04/07
Johanna, 32v, la 18.10.2008, kolmas, tyttö -97, tyttö-06
Sanna -- helmikuussa

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
Naks 25 v. poika 1.5.07 3360g 53,5 cm (LA 26.5.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Bellamariia 28v, poika 2.8.07, 3600, 50 cm (la 11.8 toka muksu)
Mervi83, poika 17.8.2007, 4235g ja 53cm (LA 4.8.07)
Hoppu , poika 19.9.07 4180g ja 54 cm esikoinen (LA 15.9.07 )
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 30v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Jazz vm77 , poika 16.10.07 4210g ja 54 cm toinen, tyttö 8.8.2005 (LA 8.10.07 )
Ninni83 24v.tyttö 18.10.07 2,9 kg ja 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07 )
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07 )
Tehotyttö 36v. tyttö 25.10.07 3265g ja 49cm.neljäs, lapset -96, -98, -05 (LA 14.10.07)
Kapris 29v. poika 12.11.07 3730g ja 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07 )
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, -------------- tyttö 08/04
Omppu75, 33 v., poika 15.12.07 3355 g,50cm toinen, poika 03/04(LA 12.12.07)
Tuuli, 35v. , poika 23.1.08 4040g ja 53cm, esikoinen (LA 11.01.08 )
Niksu, 29v., poika 3.2.08 3400g ja 50cm . toinen, poika 12/05 (LA 03.02.08 )
Safiiri, 36v,tyttö 10.2.08 4600 g ja 52 cm. neljäs, lapset -00,-03 ja -05 (LA 22.2.2008)
Antzi, 24v,tyttö , 26.2.08 , 3100g ja 50 cm toinen (yksi enkelilapsi) (LA 9.3.2008)
senora, 42v,tyttö, 25.4.08, 3770 g ja 51 cm , ensimmäinen (la 21.4.08 )
Katzu, 31v, tyttö 29.5.08, 3044g ja 49 cm , ensimmäinen (la 13.6.2008
gia 20v, poika 31.5.08, 3470g ja 48cm. , esikoinen (la 6.6.2008)
Bellamariia, tytär ja poika, kolmas ja neljäs (la heinäkuussa)

Huomenta...

Eilen oli tosikomee päivä... sain otettua arskaakin jonku aikaa... Sit iltapäivällä makoiltiin varjossa tissittelemässä. Naapurista N:n poikaystäväkin kävi vierailulla. Saatiin otettua muutamia ihan hyviä kaverikuvia. Poikaystäväkin oli hereillä ja N hyvällä tuulella. Sain ripustettua vaatteet kuivumaan ja kohta alkoikin sitten sataa. Yöllä ukkosti ja vettä tuli lahjakkaasti. Tosin vaan jytinä kuului ja pari kertaa pätkäsi sähköt... Tänään olis sit auringonpimennys... Hih... radiossa sanottiin just että kaveri oli menny kattoon auringonpimennystä ja myöhemmin selitti että just kun auringonpimennys oli tulossa, niin kuun varjo meni eteen... eikä mitää näkyny. Täällä näyttäis kyl olevan pilvinen päivä eikä mitää pimennnystä taija näkyä. Mut jos yrittäis puhaltaa noi pilvet pois...

Antzi vois päivittää ittensä listalle sitten kun siltä tuntuu...

Musta Sanna oli jostai 'keskempää' Suomea, etelästä kuitenki... Mut pistähän Sanna suljetulle anomus ja tuu sinne jutteleen ... (josta tuli mieleen että se suljetun osoitekin pitäis tähän ketjuun siirtää)

Kesäteatterissa ei oo tullu käytyä... Eipä taija meijän kunnassa olla tarjollakaan. Mutta mukavia kulttuurielämyksiä kävijöille... Kukas olikaan lähössä reisuun... mukavaa reisua...

Tuulilla kipuilee pilsut.. Oisko niin että toi merkki ei sovi sulle... Ja aika outoo että vuoto alaa vasta kun aloitat uuden laatan...

Jahans.. jospa päivän hommat aloittais.

Siis USKOMATONTA, että on jo elokuu! Mukavaa elokuun alkua vaan kaikille ja hyvää perjantaita! Vai oli se ukkonen ehtinyt vasta yöksi Senoran kulmille...koskahan se meille tänne alas valahtaa?

Pikaisesti täällä vaan kääntymässä. Lähetään Ämmän tirsojen jälkeen mummolaan ja ollaan yötäkin. Toivottelen tässä vain kaikille mukavaa viikonlopun alkua ja Katzulle ihanaa ristiäispäivää! Jazz se taisi pyyhältää reissuun viikonlopuksi ja Omppu oli puolestaan tullut jo takaisin...Ja se mulla jäi mieleen edellisestä ketjusta, että Tehis tekee jotain köynösruusuhässäkkää siellä ;)

Palaillaan taas paremmalla ajalla!

Eiku joo se piti vielä kysyä, että tietääkö joku, kun nyt ilmoitan töihin, että olen hoitovapaalla vuoden loppuun, niin jos sitten päätän jäädä vielä osittaiselle hoitovapaalle sen jälkeen ja ilmoitan sen vasta esim. joulukuussa, niin mennekö mulla noilla kahdella erillisellä ilmoituksella sitten oikeus siihen toiseen hoitovapaapätkään? Ymmärsiköhän kukaan? Eli olisko mun nyt parempi heti kerralla ilmoittaa, että jään hoitovapaalle vuoden loppuun + sitten osittaiselle vielä joksikin aikaa sen jälkeen? En tosin vielä tiedä, jäisinkö osittaiselle vai en...vähän pelottaa se, että työmäärä olisi kohtuuton ja tulisi vain hirveä stressi sitten siitä.

Tuuli

tervehdys kaikille!

On tosi mageet ilmat ollu tän viikon täällä hämeessä! Pihalla on tullu oltua tosi paljon tyttöjen kanssa ja on menny monta päivää niin etten ole konetta edes avannu

Kahlasin ed. viestiketjua läpi ja olihan sitä tekstiä niin että ihan hiki tuli xD

Antzille ja miehelle onnittelut sykkeistä ja asuntokaupoista!!

Ristiäisiä on vietetty ja vietetään tulevanakin vkonloppuna

Jazzilassa otettu ensiaskeleita, siitä se meno vaan yltyy ;)

Tuulille: mä vähän pahaa pelkään että siinä menis just se toinenkin ilmoitus... mutta kantsii varmaan soitella sinne kelaan (se on just niin vaikee selkoinen puulaaki ettei mun pääkoppaan oo vieläkään tallentunu suomi-kela-suomi- sanastoa...)

senoraki päässy aurinkoa palvoon =) meillä muuten kans usein otetaan aika usein maitohömpsyä riippukeinussa, mä niiiiin nautin tästä omasta pihamaasta! (pieniä ne on ihmisen ilot)

Meille tuli viime sunnuntaina 2 karvasta poikavauvaa =) että senkin takia on ollu äksöniä... laitan jossainvaiheessa näistä meidän kisuvauvoista kuvaa suljetulle.

Oli 2 maailman onnellisinta pikkutyttöä meillä viime sunnuntaina! vuosi sittenhän se meidän vanha kissa lähti ilmavoimiin, ja siitä saakka on tytöillä ollu kauhee eläimen kaipuu (ja vähä ittelläki)

Ens viikolla meidän esikoinen täyttää 8v ja seuraava 6v, isännällä jo oli synttärit ja mulla tulee pyöreet puolivälissä... yhtä juhlahumua tää heinä-elokuu... Tossa isännän kans puheltiin että seuraavalle olis sopiva aika joskus keväällä, ei vaan vielä olla päätetty että minä keväänä..

nyt pienimmälle apetta, tai 2 pienintähän vetelee sikeitä tuolla saunassa =)

hih, pakko vielä lisätä mutsin toissapäiväinen kommentti... kysy multa että olenko jo aatellu laittaa putket poikki? =O heh, empä viittiny järkyttää ja kertoa että haaveillaan vielä perheen lisäyksestä...

Hirveellä kiireellä tulin moikkailemaan.. Pitäis alkaa siivoamaan kun Keppis nukkuu.

Tuuli, käytin vuosia sitten yasmineja eikä mulle tullut niistä kummempia oireita. Atopia ehkä oli hieman hurjempi.. Tänään aloitin minipillerit, saas nähdä miten sopivat. Kannattaa kyllä ehdottomasti puhua lääkärin kanssa noista kivuista! Ei sitä turhaan kannata kärsiä, kun ehkäisykeinojakin nykyään niin monenlaisia.

jaahas, keppis kutsuu...

gia

Heippa

Just laitoin tytön nukkumaan iltanokosia. Kaveri kävi tyttönsä kanssa neitiä katsomassa :) Oli ommellut itse ihanan köllöttelyviltin. Tosi söpö:)

Tänään ollut hiostavaa, kerran jyrähti ja pari tippaa tuli vettä. Että niinkin raju ukonilma :)

Gialla taisi jäädä siivoukset vaiheeseen, jos kerta Keppis alkoi huhuilemaan :)

Kiva kuulla Ässänkin kuulumisia. Teillä kyllä juhlia piisaa. Saa varmasti kakkua riittävästi:)

Tuulin kyssäriin en osaa vastata yhtään mitään. Olen edelleen niin ulkonan noista asioista...... Pitäisi oikeasti kohta ottaa asioista selvää. Järkevintä varmaan lampsia Kelaan kyselemään.

Jokos Senora on vallan ruskea???

Täytyy siirtääkin kuvat koneelle ja sit tyhjentää kameran muistikortti. Eli morjens

Hellurei ja hellät tunteet :) Saunottu on ja 50% lapsista tainnoksissa.

Eipä täälläkään ukko(nen) päässyt päälle, vähän murahteli ja siinä kaikki. Oli kyllä niin hiostava keli, että olis voinut kuvitella kunnon myräkän iskevän. Nyt on sit aivan upee sää.. Ja tästä se sitten kylmemmäksi kuulemma heittäytyy..huh pohjoiseenkin alle kymmentä astetta!

Katzulle toivotan valmiiksi herkkää ja herttaista ristiäistilaisuutta. Muista varata nessuja lähettyville... Me lähdetään huomenna pihajuhliin tonne vähän matkan päähän enkä tiedä kauanko viihdytään. (yhtäsuurikuin kauanko mies jaksaa kuskina olemista =D)

Ässän pesueelle onnitteluja oikein roppakaupalla! Ollaanpas siellä nyt sitten niin kesänlapsia että ;D

Mäkään en osaa edelleenkään Tuulille ihan vastata..luulisin kanssa, että siinä ne kaks kertaa tulee jo käytettyä.. katohan Kelan sivuilta olisko sieltä mitään rautalangasta väännettyä tekstiä avuksi. Ja kun saat selville, niin kerro meille muillekin :) Ite en ole sen pidemmälle suunnitellut, kuin että ensi vuoden loppuun olen kotona.

Mun käsittääkseni Sanna ainakin asustelee täällä meikäläisen kulmilla, tiedä sitten, mistä on kotoisin :)

Tehikselle vielä, että vai olin minä mielestäsi rauhallinen :) No joo, kyllähän ne monet niin väittää, mutta oikeesti en ole, omasta mielestäni olen tulta ja tappuraa. Ei vaan, en kai mä nyt teillä kehdannut alkaa riehumaan, hih. Yks naapurin isäntä oli kerran emännälleen ihmetellyt, että oliko toi "Pirkko", joka huusi?! Kerran tossa Teelle karjasin, kun häiritsi teen nukuttamista. Oli sitte kuulunut vähän pidemmälle...

Senoran tytöllä käynyt poikaystävä kylässä :) Onkos muuten teidän kulmilla paljon poikamiehiä, vai riittääkö siellä parit kaikille?

tee sai tänään ekaa kertaa 8 kk ruokaa. Kyllä se jotenkuten litistettynä meni alas..heräsin vaan yhtäkkiä siihen, että ei taida ne ihan vauvamössöt enää pitää miestä tyytyväisenä...Nykyäänhän tuo syöttösika vetää melkein yhtä ison puuroannoksenkin kuin isoveljensä. Tästä tuli mieleen, että olikos se Keppis jo käynyt neuvolassa sen laihiskäskyn jälkeen?

Joo, eipä tässä tän tähdellisempää nyt just...olo on kuin etanalla, koopee oliskohan 20 eikä oviksesta tietookaan.

Leppoisaa viikonloppua :)

Yötä!

Täällä on taas yöhommia touhuiltu.. tai siis minä. Aamulla ajattelin ihan ääneen isännälle, että pääsisin helpommalla kun kuvittelisin ettei hän ole kotona vaikka onkin.. Tuntu vaan, että kaupunkiin lähteminen kahden lapsen kanssakin onnistuu joutuisammin kuin yhden lapsen ja yhden olion.. ;(

Esikoinen oli viime yötä mamma ja papan matkassa isomummilla.. Ja meillä olis ollu aikaa illalla vaikka mihin.. mutta siinähän se aika meni kun putsasin mustikoita ja vadelmia ja isäntä tuijotti telkkaria kunnes alkoi kuorsaus kuulumaan..

Taas kuuluu kuorsaus makkarista.. Ja huomenna olis taas niitä kisatalkoita.. Reippaasti yli puolen päivän menee ennen kuin päästään rauhoittumaan kotiin.. Käytin tänään Siirin taas avossa.. En saanu mielenrauhaa tuosta neidin ripulista.. mutta eipä sieltä mitään sen kummempia vippaskonsteja tullut..

Kaupunkireissulla hain apteekista sellasta maitohappobakteeri/suola, sokeri, ravinne.. ainepussit.. Siis sekotetaan veteen.. No, edelleen ripuloidaan.. mutta väri rupesi jo illansuussa tummumaan.. Tänä aamuna ei kyllä paljoa naurattanut kun kello 5-8 olin jo pessy neidin takapuolen neljä kertaa.. ; (

Nyt olis vissiin suunnattava makkariin päin, jotta jaksaa huomenna talkoissa jotain tehdäkin..

Pikku2

Huomenta

Meillä vielä muut ovat yöunilla :)

Auts tuota Siirin ripulia, toisella voi olla peppu jo hellänä kun ripuli polttaa kuiteskin ihon aika äkkiä. Toivottavasti kohta helpottaa.

Kiitoksia kaikille ristiäispäivä toivotuksista. Hieman alkanut jo jänskättämään. Yölläkin tuli mietittyä, että olenkohan unohtanut jotain oleellista.

Nyt kahvin keittoon

Huomenta vaan!

Siunattu puuro..... =) Pikkuännä tempaisi eilen illalla 8 jälkeen desin puuroa ja puoli purkkia hedelmäsosetta päälle, otti jonkun verran maitoa ja sammahti puoli ysin jälkeen. Eka herätys aamulla 7.15....... Mä heräilin pitkin yötä kuulostelemaan onko se vielä hengissä, kun ei meinaa herätä syömään ollenkaan. Nyt me venytään soffalla katsomassa lastenohjelmia, kun esikko ja isäntä tuolla vielä nukkuvat täyttä päätä.

Katzun pesueelle hyvää ristiäispäivää toivotellaan täältäkin suunnalta!!

Nyt kuopukselle maitoa. Letkeää lauantaita!

Niksu

Huomenet!

Täällä nukkutumisvuoroaamu, mutta isäntäkin päästettiin vielä hetkeksi takaisin mun ehdotuksesta. On raadettu tässä pitkää päivää.. On ollu tuo olio niin kilttinä :-) Eilenkin mentiin tukka putkella, että saatiin kaikki mullat ym. haettua samalla reissulla. Liuskekivetkin haetaan tänään, varattiin jo eilen.. Sain jopa noppakiviä perennapenkin reunaan. Mulla on vähän kallis maku. Ei kelpaa mitkään betonijutut, vaan pitää olla luonnonkiviä. Niitä sitten vähitellen hankitaan.
Harvinaista muuten. Auton huolto olikin 600e edullisempi, sillä siihen ei tarvinnutkaan samalla vaihtaa vesipumppua (tosi miehekästä, parta alko just rehottaa...). Edessä se on kuitenkin tuokin juttu sitten jossain vaiheessa, mutta nyt säästyi KIVIIN. Totesinkin oikein naislogiikkamaisesti pirruuttani isännälle, että nythän meillä on sitten ylimääräistä, kun ei mennytkään siihen huoltoon, niinku oltiin luultu :-D

Hyvä kehotus Ompulta Katzulle. Tosiaan nessut on tarpeen! Mä kans pillitän ristiäisissä melkein yhtä paljon ku hautajaisissa.. No, ei ehkä ihan sentään. Ollaan sellasta itkupilliporukkaa melkein kaikki, että ei voitu edes sitä rukousjuttua ottaa niin, että itse luettais :') Kun pappi tätä ehdotti, niin alko itkettää jo sekin. Isosisarukset sentään luki sen lastenevankeliumin.
Mutta vielä tosiaan oikein ihania ja tunnelmallisia ristiäisjuhlia teille Katzu!

Oli muuten tätini vähän yllättynyt meidän tuttavuudesta Omppu;-)
Vai tulta ja tappuraa.. Ehkä ollaan sitten vähän samanluonteisia. Päällisin puolin rauhallista, mutta sisällä leiskuu ja välillä uloskin :-)

Meillä olikin keskiviikkoa tosi ihana päivä siellä maalla. Ihan oma puuhismaa.. Lapset sai traktorikyytejä Valmetilla ja Fergusonilla. Elämys sekin, että vanha pikkumassikka hinattiin isommalla traktorilla korjattavaksi yhdelle sukulaismiehelle.
Ja tädin kanssa saatiin olla pitkään niin, että oli vain hoo läsnä. Oli pitkät ja hyvät jutustelut kaikista ikävistä asioista, mitä tässä nyt on ollut ja on edelleen. On kyllä ihana ihminen tuo täti :-) Oispa oma äiti tuollainen!

Voi Siiri-reppanaa. Toivottavasti parantuisi pian tyttö!
Ja tuo olio pitäis vähän koulutukseen laittaa! Hitsi vie.

Jahhas, aamutorkut torkuttu neidillä. Pitää mennä.
Moiks!

Tehis

Täältähän minä... Keski-Uudeltamaalta! Keravan ja Järvenpään välistä.... :) Ei liene salaisuus: siellähän se oli Meidän perhe lehdessä mainittu juttujemme yhteydessä...
Yritin suljetulle mutta vaatii salasanaa tai jotain enkä tosiaan tiedä mitä haluaa... :(
Ollaankohan joskus liitytty järjestelmään ja nyt sitten haluaa niitä salasanoja tivata mitä en tosiaan muista. Harmi... Tarvinee selvittää...
Oltiin eilen Hesassa kinkissä syömässä (oli hyvää mutta illalla vielä tupsahteli ruuan makuja suuhun... :p!) ja sitten käytiin leffassa katsomassa Mamma mia! oli muuten hauska!!! Musaa oli runsaasti muttei liikaa.
Tänään hakemaan lapset Turusta mummilasta kotiin. Ihanaa!!! Onkin ollut vähän ikävä sitä normaalia älämölöä vaikka joka päiva onkin soiteltu.
Aurinkoista päivää meille kaikille toivottelee S ja Taika 12+6

Sannalle: onko sulla esim s-postia hotmailissa. Osoite ekaan kenttään ja s-postin salasana siihen toiseen. Niin mä tein silloin ihan aluksi ja sit pääsin anomuksen tekoon.

Ässällä karvaisia pikkuisia... yks tuttu kertoi kerran että heidän esikollaan on musta poika... juttelun lopussa sitten selvisi että heillä oli pieni koiruus ... ja mä aattelin että tää oli käyny 'ambomaalla' lomailemassa ja lomatuliaisia... Taitaa sit olla ÄssÄn äiteelle ylläri kun seuraavasta plussauksesta kerrot... :)

Tuuli jaksaa reisata... Mukavaa mummulamatkaa M:lle ja vanhemmille vaan... Hyvä juttu että M osaa reisata ja osaa kai sit vieraammissa paikoissa myös nukkua. Täällä näyttää nimittäin siltä että N:lle menee naama mutruun jos vaikka sattuu heräämään olkkarin soffalta eikä sylistä, johon on nukahtanu...

Katzulle mukavaa ristiäispäivää. Toivottavasti Nöpön mekko-ongelma ratkesi. Suljetulle sit nimipaljastus... juuhan ... ja kuvia...

Omppu kyseli kylän poikamiestilannetta... Taitaa olla useimmissa taloissa enimmäkseen tyttöjä... tai ehkä fifti-siksti... Mut nää on niin ikäkavereita... Empä oo neuvolasta muistanu kysellä, miten tilasto tänä vuonna syntyneistä... Alkuvuodesta oli valtaosa tyttöjä...

Niksulassa nukuttu hienosti puuron voimalla
tyttö heräs just.. ihanaa lauantaita

Niin, alupitäen olen TURUSTA kotoisin mutta tänne Helsingin kautta muuttaneena. Ollaan asuttu pääkaupunkiseudulla vuodesta 1993!
Vanhemmat ym asuu Turussa edelleen (Tokkopa sieltä pois muuttavatkaan... ;) )
Ei mulla ole hotmail-sähköpostia... Nähtäväksi jää miten saan itseni sinne keploteltua...
Nyt niitä lapsia hakemaan...

Minä pääsin suljetulle yahoon s-postiosoitteella.

Katzun poppoolle hyviä ristiäisiä, vaikka ovat varmaan jo käynnissä... Nimen paljastusta odottelen :D

Meidän seudulla oli tänä vuonna syntynyt enemmän poikia kuin tyttöjä.

Aikamoiset yöunet ollut Niksun pikkuännällä:) Meillä oli taas eilen sellainen hulabaloo illalla käynnissä, että huh huh... Jäpikkä takoo itseään käsillä päähän niin, että kolina vaan kuuluu.. Onneksi kapalointi auttaa ja siihen sitten rauhoittuu.

Nyt pitää mennä syömään, kun vielä kerkeää:)

gia

Gialle: täällä ollaan vasta leivonta asteella.Kakku täytettynä, pizzat vielä tekemättä. Kahvikupit yms. valmiiksi nostettu esille jne. Juhlat ovat huomenna:) Eli vielä joutuu nimen julkaisemista odottamaan..... Onneksi järjestelyt hyvällä mallilla :)

Jaahas nakupelle lussuttaa tuolla olkkarin lattialla nyrkkiä siihen tahtiin, että syytä lähteä availemaan tissibaaria :) Ensin saan varmaan siivota pisut, tapana pissiä kun saa olla ilman vaippaa.

Lauantai illan jatkoa kaikille

Katzu, juu muistin ehkä vartti viestin kirjoittamisen jälkeen, että sunnuntainahan ne ristiäiset on! Laitetaan valvomisen piikkiin;) Pitikin kysellä, että aloititko minipillerit ja tuliko mitään oireita? Minua aina jotenkin arveluttaa kaikkien hormoonien syöminen. Nyt on siis toinen "pilleripäivä" menossa.

(dementoitunut)gia

Aarg..

Esikoinen lähti taas mamman ja papan matkaan.. Joten meillä olis ollu yhteistä kahdenkeskistä aikaa tiedossa, mutta isäntä päätti ruveta tyhjentämään lonkeroita.. Onhan hänen kesälomansa pian ohi.. Siis lähtee maanantaina töihin.

Ottaa päähän ja rankasti.. mutta en vaan jaksa enää edes kommentoida.

Pitäs piipahtaa saunassa ja sitten kotihommien kimppuun.. Varmaan tuo neiti on käytettävä kylvyssä, en uskalla isännän kylvettää kun alkaa jo tuon humalan huomaamaan.. Sekin on mielenkiintoista.. esikosen kylvetti aina, mutta jos en itse hoitaisi neidin kylvetyksiä niin olis varmaan pari viikkoa kylpemättä.. Johtuuko siitä, että esikoinen on poika vai muuten vaan..

Palailen varmaan yöllä kommentoimaan teidän juttujanne kun tästä tuli taas tällainen valitusvirsi..

Pikku2

Ehtoota ja mukavata elokuuta joka säädylle!

Palattiin eilen kotiin. Sopivasti hyödyntämään tämän kierron h-hetki, joka taitaa olla just nyt meneillään... Parin viikon päästä sitte tätiä oottelemaan. Osuu muuten sopivasti viikonloppuun, jolloin nuorin veljeni menee naimisiin.

En oo kerenny ku tosi pikaisesti keskiviikkona silmätä ketjun juttuja. Ja sellainen jäi mieleen, että Antzi käyny onnellisessa ultrassa ja tehny talokaupat. Onnittelut siis molemmista!!!

Mutta nyt muualle. Siippa tuossa vieressä jo vilkuilee tänne päin siihen malliin ettei viitti naputella tässä enempiä. Joten viikonlopun jatkoja kaikille!

Nythän mulla ongelma on.Tuli niin hyvää pizzaa, että miten pystyn olemaan syömättä sitä nyt ???? :-0 Tein ekaa kertaa elämässäni keittämällä tomaattisoosin ja ei tullut siitäkään pöllömpää.

Neiti nukkuu ja kohta menee vika pelti uuniin ja sit jos istahtaisi sohvalle ja nostaisi kintut pöydälle.

Gialle: juu minipilsuja syön. Ei olisi yhtään huvittanut niitä aloittaa, mutta vaihtoehdot aika vähissä. Toistaiseksi en ole huomannut mitään sen kummempia oireita tms.

Alkanut täällä osoitteessa mennä hartiat jukeliin. Kyllä tekee kutaa kun isäntä niitä illalla hieroi.

Kyllä harmittaa Pikku2 sinun puolestasi kun olisi ollut tilaisuus viettää iltaa hieman toisellakin tavalla :( No minkäs asialle tekee.
Nyt tulikin mieleeni,että sinähän asustelit hieman samalla ilmansuunnalla. Täytyy käydä suljetulla tsekkaamassa asia :) Olisi meinaan kiva vaikka treffata jossain vaiheessa,kun Tehiskin asuu niin kaukana :(

Safiirille antoisaa iltaa!!!!!

Ai hitsit pyykit roikkuu vielä narulla, suljetun kautta sinne

Pihajuhlat takanapäin ja kivaa oli. Olishan tota voinut kauemminkin siinä boolimaljan äärellä viihtyä, mutta noi lapset... (kauheeta te saatte musta kyllä ihan juopon kuvan ;D) Mutta alkoi kyllä menokenkää taas vippaamaan! Kemuissa oli teetä kaksi viikkoa nuorempi poika myös niin ihan hauska oli äitinsä kanssa vaihtaa ajatuksia.

Jokos se Siirin ripla alkaa hellittämään, toivottavasti. Kivat lomanlopettajaiset miehesi järjesti kieltämättä...

Ai Tehis rohkaistui kertomaan kootädille meidän suhteesta ;D. Niinno, kai se nyt hänet yllätti, onhan tämä aikamoinen sattuma!

Safiirille tervemenoa kotiin Oilia hyödyntämään ;) Täällä ei edelleenkään kuplatuntemuksia, vaikka koopeet jo tuhat. Ei sen puoleen että olis niin välikskään.

Jaah, esikoiselle, joka leikkii kaksvuotiasta, puuroa.

Omppu