EX-KERMIT 24 - MAALISKUU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sonian tyttärelle pikaisia paranemisia! Milläs viikolla sulla tuo rakenneultra on?

Johanna mulla on myös unissa ollut tyttö tää meidän lapsonen. Saas nähdä sitten parin kuukauden päästä että oliko enneunia vai ei..

Mun mielestä Tehiksen pääsiäiskoriste on aivan ihana! Meillä oli vanhempien luona ullakolla vielä tallessa koristeita, joita oon väsännyt suunnilleen 6-vuotiaana. Hyvin oon liimannut kun oli ehjänä säilynyt:)

Toivottavasti Niksun poppoolla alkais pian sairastelu hellittää.. On toi inhottavaa kun yhdestä taudista paraneen niin toinen puskee jo päälle..

gia ja keppis (tasan 29)

Pitkäperjantaita! Onkin ollut todella kaunis päivä. Meillä oli aamuyöllä reilut 13 pakkasta, nyt näyttäs taas kiristyvän, kun aurinko laskehtii. Tuli tehtyä aamupäivästä pitkä lenkki. Muuta ei sit olla tehtykään, anoppilassa syötiin ja just sain pojat (kaikki 3 ) laitettua ulos. t meinaa olla vähän kärttyinen, päiväuniakaan nukkunut ku vajaat 2 h.. toivottavasti on vaan niistä rokotteista johtuvaa, eikä mistään taudeista kyse! Viime yönä oli huutokonserttia, puoltoista tuntia :/.

Nii piti sanoa eilen jo, että en nyt vannois tuon erilaiset raskaudet eri sukupuolet -legendan puolesta.. mulla siis kaksi poikaa, ja alusta alkaen täysin erilaiset raskaudet loppuun saakka.

Hitsit, ettei vaan yrittäis Hr Pes iskeä! Ei olekaan sitä riesaa ollut sitten naismuistiin.. ikävästi vaan vihlahtelee silloin tällöin.. mut hei, mullahan olis kyllä niitä estolääkkeitä tuolla.. mitenhän ne oli imetyksen aikana, pitäiski katsastaa.

Siirrettiin sitte tämä tietämiskone takaisin t:n huoneeseen.. oli niin hiton hankala tosta 32" näytöstä seurata keskusteluja. No, ei tässä ergonomia ole kohdillaan nytkään (Tuuli saa sit naureskella tälle järjestykselle), mutta huomattavasti helpompaa näin. Näillä mennään toistaiseksi, kunnes kannettava hommataan.

Kurjaa kun siellä Niksulla yhäti sairastellaan. Nyt on kyl niiiiiiin älyttömästi kaikenmoista tautia liikenteessä, että sais kyllä jo hellittää. ÄssÄn jälkikasvulle myös pikaista paranemista.

=D just luin tosta ylhäältä Gian kirjoitusta, että "Johanna mulla on myös uunissa ollut tyttö.." Joo, kyllä pitäis optikolla käydä. Gialla kohta kympit paukkuu taas :)

Huomenna kampaaja ja kauppareissu, sunnuntaina T:n synttärikemut. Toivotaan, että joku vieraista suoriutuu paikalle..

Huomenta ; )

Pitkäkin perjantain näköjään kääntyi jo lauantain puolelle.. On ollu olevinaan kiireitä ja aamupäivällä kenkkuili tää nettiyhteys, joten pääsin vasta nyt koneelle..

Piti taas ottaa tuon kaksilahkeisen kanssa yhteen.. Oli koko päivän esikoisen kanssa siellä halkotalkoissa siis 7-19 ja kun tulivat kotiin pääsin vihdoin kutomaan.. Siis päivän aikana olin kyllä siivonnu tän huushollin, pyyhin jopa pölytkin.. Ja neidille oli vellit valmiina pulloissa jne. No, en kerenny edes kudontapaikkaan kun jo puhelin soi.. "ei tää neiti syö velliä" Kyllä alko korventaa..

Meillä minä olen pitänyt jääkaapin ovessa kirjaa Siirin syömisistä jne. On sitten helppo tulla ja mennä kun siitä voi tarkistaa mitä mihinkin aikaan on tapahtunut.. ja sitten jos tulee jotain allergiareagtioita niin on helpompi rajata mistä mahdollisesti tulis.. Joo, meikäläisestä löytyy aimo annos perfektionistia.. ; )

No, kun tulin kutomasta oli koko huusholli jo hiljentynyt. No, ei siinä mitään pahaa mutta neiti herää varmaan 3-4 välillä huutamaan nälkäänsä kun ei sitä velliä ollu syöny. Kyllä vaan ärsytti.

Nyt on taas pyykkikone vahdittu, metrin korkuinen vaate/liinavaate jne kasa silitetty kaappeihin.. pesty rintareppu sekä sitterin kangas.. oli muuten karmean sotkuinen. Ainoa lohtu tässä v....tutuksessa on, että koti tuoksuu puhtaalta ja raikkaalta. Vielä pitäs mennä kurkkimaan noihin jääkaappeihin. Meinaan huomenna heti aamusta hilpasta autolla kauppaan.. eipähän tarvii sitten olla tiistaina ensimmäisenä liikenteessä..

Hauskoja synttäreitä Ompun T:lle!

Tulipas valitusvirsi..

Pikku2

Jospa se Pikku2:n mies sai sittenki jotain Siirin syömään... Aina pitäis kaikki tehä ite...

Mä kans kattelin noita Gian viikkoja... Saatte kyl Katzun kanssa mut kohta kii...

Me oltiin eilen iltapäivä metässä puuhommissa. Vaikka torstaina neuvolantäti sanoi, että elä mee... Lääkäri lupas mennä, jos on tottunu olemaan tuollaisissa hommissa. Mies kyl raahas pinoon kaikki isoimmat puut, mulle jäi pienimmät ja olin mä vähä niitten isojen kans apuna...Välillä nojailin pinoon ja hengittelin... mutta ei mitää hätää ollu... Oli kyl tunne että taas vaihteeksi raitisilmamyrkytys. Miehellä oli sit illalla selkä ihan jumex... Ja mulla tietenki alkoi särkee käsiä..

Taitaa mulla olla nää leveysasteet puolella... nyt mittaris -16C...

Huomenta vaan ja hyvää pääsiäistä.

Täälläsit ollaan flunssan kourissa. Mä olen niin kiukkuinen,kun olen oikeasti tosi harvoin kunnolla kipeänä ja mulla sit se harvoin iskevä tauti osuu työpäiville. Nytkin pitääpääsiäinen sairastaa!!!!

To aamuna kun heräsin ja nousin ylös, niin tuli yskäisy ja kuulosti siltä kun keuhkoissa olisi litra limaa. (siis tätä ennen ollut ihan hyvä vointi). Menin töihin ja pari kertaa mittasin töissälämmön ja näytti 36.8. Sit tulin kotiin puol neljän aikoihin ja sanoin miehelle, että pakko mennä hetkeksi pitkälleen. Parin tunnin päästä havahduin ja mittari näytti 37.4.Ilta menikin makoillessa ja yö oli yhtä pyörimistä. Eli tuntui etten nukkunut ollenkaan. Eilen kuume sahaili 37-38 väliä ja olin koko päivän sängyssä. Jossain vaiheessa päivää alkoi hillitön liman valuminen ja niistetty on aivotkin ulos. Viime yö meni myös aika levottomasti. Toistaiseksi tämän päivän lämpö lukemat 36.0, mutta nyt on alaselkä niin kipeä etten tiedä miten päin olisi. Se haittasi viime yönkin nukkumista. Niin ja yskiessä vihloo inhottavasti alamahaan. Että tässä tämän hetken kuulumiset.

Niksun perheellä samaa tautia. Toivottavasti päästään äkkiä takaisin terveiden kirjoihin!!!

Senora ollut puuhommissa :) Toivotaan tosissaan,että sormisäryt loppuu viimeistään synnärillä. Niin ja ollut hyvät neuvolakuulumisetkin :) Tosi hyvällä mallilla tuo sinun painosi :)

Ässän Ärrälle myös minulta ½-vuotis onnittelut!!!!

Meilläkin näytti tuossa tunti sitten lämpömittari -18, eilen aamulla -12. Tuntuikin ilma hieman vilakalta kun laskin koiran pissalle, sitä ennen en ollut vilkaissut mittaria. Aurinko näyttäisi tänäänkin paistavan. Eilen kyllä masensi katsella sängyn pohjalta ikkunasta ulos, kun koko päivän helotti aurinko. Tuskin tänäänkään on ulos sen kummemmin asiaa. Olo ei ainakaan järin hyvältä tunnu.....

Johanna nähnyt unia :) Saas nähdä pitääkö kutiaan???

Ei tässä nyt enempää jaksa kirjoitella........ Selän takia en kyllä tiedä mihin menen ja miten päin.....

Päivystystä!

Uskokaa tai älkää.. Siiri veteli unia puoleen kuuteen, söi vellin ja jatkoi unia. Itse pääsin yöllä vasta puolen kahden maissa sänkyyn ja silloinkn pähkäilin, että jäänkö sohvalle.. Sen verran korvensi. No, aamulla sitten puolen seitsemän maissa laitoin uuniin tulet ja kävin kaupassa..

Nyt on särä uunissa, perunat kuorittuna odottamassa esikeittämistä.. Molemmat lapset päikkäreillä ja isäntä sahuhommissa pari tuntia.. No, tulee sitten parahiksi syömään.. Illalla tulee esikoisen kummi kahden tenavan kanssa kyläilemään.. pitäs vähän pääsiäisherkkuja tehä. Sen verran lapsetti, että ostin kaupasta keltasta elintarvikeväriä.. ajattelin ihan unelmatorttupalasten päälle vatkata keltasta kermavaahtoa ja vähän pääsiäiskarkkeja.. ; )

Jospa sitten yöllä kävis kutomassa.. tässä olis nyt oivaa aikaa tehdä nukkia valmiiksi ja kölliä sohvalla, vaikka ottaa pienet kauneusunet..

Piipahdettiin aamupäivällä naapurissa munien vaihtohommissa.. Niin se aika menee, maidän kummityttö käpsytteli taaperokärrin kanssa.. täyttää kohta vuoden. Siiri kovasti katseli, että siinä se serkkutyttö tallaa.. perään pitäs päästä.. ; ) Oli aika vekkulin näköstä. Yritin myös saada ikuistettua meidän neidin jumppaamista, mutta ei onnistanut vielä. On meinaan kesäkunnossa takuu varmasti tuota vauhtia. Kädet maassa, varpaat maassa ja muu kroppa ilmassa.. Tehkääpäs perässä..

Hauskaa lauantainjatkoa kaikille !!!

Pikku2

Toivottavasti Katzun lentsu ei oo pitkittyvää sorttia... Tosi inhaa sairastaa...
Hrrr... täällä on sormet ja varpaat ihan jäässä... tultiin just pilkkikisoista kotiin... Jäälle oli jäätyä - oli himputin kylmä tuuli ja meinas sataa luntakin. Ja sit ku pahimmoilleen tuli kalaa yhdestä reijästä niin siinä jakkaralla kökötti ja jalat oli paitsi kylmät niin ihan yhessä kontassa...

Siiri on varmaan aika hyvän näköinen... Jos ei yksittäiset kuvat onnistu, niin nappaa filmille ja juutuupiin..

Ottakaas popcornii!!

Pääsiäisen toivotukset kaikille!

Meillä keski-likka lenssussa ja kuumeessa ja mua viisurin-pirulainen on kiusannu 3 yötä... V-pen megaa sain onneks. On pahassa paikassa että varmaan leikkaavat sen pois kunhan rauhottuu... (yäks ja auts)

ny hommiin... o/

Voihan rähmä ÄssÄn viisuria... toivottavasti rauhottuu kuurilla... Tai sit vaan pitää käydä se revittämässä...

Näin pitkäänpä ei oo nukuttukaa ku ... en edes muista... Yöllä oli kyl hankala saada unta.. kädet taas piti hereillä... Sen huomasin, että sen puolen sormet oli kipeenä, jolla kyljellä makasin.. Särkylääkkeen voimalla uni tuli.. Olihan tuossa jo useampi kunnon yö välissä... Suunniteltiin, että lähettäis käymään Torniossa raveissa ja käytäis ulkomaanreissu samalla... Haaparannassa on kaupat yleensä joka päivä auki, onkohan näin pääsiäisenäkin..

Huomenet ja "munasunnuntaita" kaikille ;)

Eiköhän toi hampi tosta tokene... ja tulehtuneenahan sitä ei oikein voi repiä pois..

Aattelin kysästä teidän mielipidettä seuraavaan: ÄrrÄ on ollu todellinen KAKA-pultti nyt muutaman päivän, sitä itteensä tulee tosi usein verrattuna ns. normi päivään. Voiskohan se olla niin että likka ottaa reaktioo mun penissiliinikuurista? Ei tuo kauheen harmissaan tunnu olevan eikä itkeskele, eikä ripulia tule mutta löysähköä (kiva analysointi näin aamutuimaan xD) Itellä kyllä vatsa reagoi ja vedän maitohappobakteeria. En suoraan sanottuna VIITTI kysellä tuolta vauva-puolen herne-meissi-paprikoilta yhtään mitään =D

Heippa

Täällä tauti edelleen jatkuu. Eilen jo aamupäivällä luulin, että tauti olisi ohi menossa. Lämpö oli normaali, mutta yskä ja nuha oli edelleen riesana. Lähdin pikaisesti käymään kaupassa,mutta kaupassa huomasin, että olin kuin joku Zombie. Työntelin vain kärryjä haavi auki ja lopulta en ostanut oikeastaan yhtään mitään. Sit tulin kotiin ja menin nukkumaan ja sillä aikaa lämpö alkoi nousemaan. 37.7 oli korkeimmillaan. Nyt taas alilämpöä ja ihan kuitti olo. Nenä aivan tukossa,onneksi suun kautta kulkee ilma. Ja yskä korventaa keuhkoja. Huh huh

Senora palellut pilkkikisoissa, toivotaan ettet vilustunut ja saa samanlaista tautia.

Ässän perheessäkin sairastellaan!!!
Toivotaan, nyt että joka huushollissa jossa erinäiset taudit jyllää, niin tervehdytään mahdollisimman pian!!!

Nyt ei jaksa istua kauempaa

Auts, hammassärky on kauheaa :( Toivotaan pikaista helpotusta Ässälle!!
Ite oon onneksi niiltä säästynyt, mutta mies kipuili yhteen väliin paljon, oli kamala katellakin sitä.
Ja luulen, että vois vaikka olla tuo sun kuuri joka aiheuttaa sen kaka-pulttireaktion. Kiva, että tyttö on kuitenkin hyväntuulinen :)

Ei sitten kokolle eilen päästy, sain tytöltä sen flunssan.
Miehen veli vaimoineen kävi eilen illalla. Kun vieraat lähti, niin mies lähti sitten vielä käymään kokolla, eipä tuolla enää ketään ollut siihen aikaan.
Aikasin nykyään porukat lähtee pois. Oli tänä vuonna eri paikassakin, liekö sillä jotain vaikutusta.

On ollut nyt pääsiäisen aikaan kylmempää kuin pitkään aikaan ja taitaa jatkua vielä ens viikollakin. Tulis pian se ihana kevät...

Senora vielä jaksaa raveissa kulkea viimeisilläänkin, ihailtavaa :) Mää varmaan vaan makoilen sohvalla... Luulisin, että ne kaupat on auki siellä Haaparannassa.

Hyvää pääsiästä kaikille!:)

Toivottavasti Katzullakin alkais kuumeilu jo helpottaa. Yritä juoda jotain lämmintä jos auttais kurkkukipuun..

Just oon pari tuntia käyttänyt pinnasängyn pehmusteiden ompelemiseen. Huomenna pitäis hakea kangaskaupasta kanttinauhaa, että saa reunat huoliteltua. Sitten onkin valmis tuo projekti ja pääsen ompelemaan sohvatyynyjä:)

Senoralle tsemppiä sormisärkyjen kanssa!

gia

Mukavaa maanantaita!!

Missäs kaikki on ??? Siis täällä on ollu epänormaalin hiljaista... Taitaa väki syödä lammasta ja makoilla maha täynnä hyvää ruokaa... Vai onko tautiaalto pyyhkäisemässä Kermiittien yli..?? Paranemista kaikille...

Terveiset siis ulkomailta! Käytiin eilen Haaparannalla ja siellähän oli kaupat auki kuten normaalistikki.Ei me kyl kummosia ostettu... mehua ja limpparia ja näkkäriä... Raveissa pelitkin meni vähä... mutta kiva oli katella hevosten juoksuja. ja ne raviradan lohivoileivät... niissä ei lohta oo säästelty... Päivän sormiraportti.. turvoksissa ja kämmenen jänteet ... kummasti helpotti..

Täytyy kai ruveta viritteleen uuniin tulet... kamarin puolella jo kakluuni rätiseekin... Kivasti 12 pakkasta ja lunta tippuu.. Viime viikolla sain muuten tilattua karvarille ajan. Huomenna ois puolilta päivin... Sovittiin leikkauksesta ja väristä... Mut mikä väri... ei oo vielä mitään suunnitelmaa.

senora ja ihime ja rv 36

Täällä edelleen puolikuntoisena. Menen tänään käymään varuilta päivystyksessä,saavat tarkistaa tulehduskokeen ja poski- ja otsaontelot. Eilen alkoi taas päivällä lämpö nousemaan. Mutta arvaatkas paljon on nyt???? 34.8 (mittasin kolme kertaa) ja olo ei edelleenkään ole mikään hyvä. (Niin muinakin aamuina ollut alilämpöä, mutta tääon jo ihan huippu.) Onhan siinä aika paljon vaihtelua kun illallaon melkein 38. Nuha alkoi helpottamaan eilen,mutta röörit aivan tukossa ja siksi epäilen,että tuolla onteloissa olisi jotain ylimääräistä. Niin ja sit kun vedän ilmaa sisään päin,niin tulee sellainen jännä etikkainen tms haju.

Täällä ollut kyllä tosiaan hiljaista kun huopatossutehtaalla :)

Gia ollut ompelupuuhissa :)

Nyt täytyy taas mennä sohvalle

Voi tuota Katzun tautia ja Senoran sormia... =/ Toivotaan pikaista helpotusta molemmille. Senorallakin loppurutistus lähenee uhkaavasti, alkaa olla kivasti jo viikot kasassa.. =) Ei mene enää kauaa kun päästään jännäämään Ihimeen tuloa. Koskas sulla olikaan se viimeinen lääkärineuvola, ultrataanko siellä? Entäs se synnytystapa-arvio, eikös sekin ole ihan kohta? En jaksa selata viestejä taaksepäin, sorry....

Meillä alkaa pikkuväki onneksi olla jo paranemaan päin. PIenempi yskii vielä iltaisin ja öisin, mutta nenä ei enää vuoda eikä ole tukkoisen oloinen. Isomman yskä on alkanut jo hellittää ja nenä vuotaa aiempaa vähemmän. Isäntä köhii keuhkoja ulos aamuisin, mutta päivät menee ookoo ja ite oon ihan kunnossa kun ei ole oikein ollut aikaa sairastaa.. =) Ihanaa kun sain toissa-aamuna nukkua piiiitkääään... Siis heräsin kasilta imettämään ja sit menin uudelleen nukkumaan ja heräsin vasta puoli 12, kun kuopus kaipasi maitobaarin antimia. Yötkin on edelleen menneet pitkillä unilla, eka syöttöväli tasaisesti 6-8h. Viime yönä oli 8,5h ja sitten jo herätin kuopuksen syömään (rinnat oli niiin täynnä,että teki jo tosi kipeää).

Meillä meni kaikki pääsiäissuunnitelmat uusiksi tuon lentsuaallon takia. Esikon piti olla perjantai päivä retkeilemässä mun tädin perheen kanssa ja lauantaina sen piti lähteä toiselle tädille yökylään, josta oltais sit sunnuntana haettu ja samalla syöty porukalla pääsiäisateria. No keskiviikkona molemmat tädit ilmoitti, että ovat karmeassa lentsussa ja kaikki suunnitelmat on pakko siirtää tuonnemmaksi. Niinpä me sit vietettiin ihan perheen kesken aikaa. Oli kyllä tosi kivaa, varsinkin kun arkisin isäntä on niin paljon poissa kotoa. Nyt on sitten nakotettu kotosalla nenät vastakkain, kun kuopusta ei ole saanut lääkärin kehoituksesta ulkoiluttaa kuin autoon ja takaisin...

Isännän kanssa keskusteltiin viime yönä saunanlauteilla pikku-kolmosesta. Hänen puolestaan tuo saisi tulla vaikka heti paikalla.... Tällä ehkäisyllähän sitä ei tiedä vaikka tuliskin, mutta joka tapauksessa otan pillerireseptin sitten torstaina jälkitarkastuksessa. Mä en ole ihan vielä valmis raskautumaan uudelleen ja haluan hoitaa kuopuksen vauva-ajan tällä kokoonpanolla. Sitten vasta mun mielestä on parempi kasvattaa perhekokoa. Voidaan sit rauhassa rempata meille lisää makkareita ensin, jotta saa muksut omat huoneet... =)

Omanapaista taas, mutta mitäs uutta siinä....=/ Nyt pitää mennä laittamaan esikoiselle lounasta, hällä on kuulemma KAMALA nälkä ja lehmä-vanukasta pitäisi saada jälkkäriksi (siis niitä Paula-vanukkaita, joissa on etiketissä lehmän kuva). Käsky on käynyt, pitänee mennä täyttämään pikkumiehen toiveet.

Leppoisaa maanantain jatkoa.

Niksu ja paranemaan päin olevat ännät.

Heippa täältä vuoroin paisteen ja vuoroin lumipyryn keskeltä :)

Pikaista paranemista Katzulle! Toi sun lämpölukema on kyl uskomaton... eikös sulla ole taipumustakin alilämpöilyyn?

Saatiin T:n kemut onneks eilen kunnialla läpi, tosin parit kaverit pitäis vielä sit kutsua joku päivä.. Eilen oli kummipoika ja yks parivuotias tyttö ja voi herrajjestas sitä menoa. Olin ihan kuitti illalla, kun älysivät viimein lähteä! Mutta, kivoja lahjoja tuli, ei mitään "turhaa". Sai mm. radiopuhelimet, kauko-ohjattavan helikopterin, palapelejä, legojuttuja, junarataosia, rahaa.. Niin ja hassua! Tänään kun ne synttärit virallisesti on, niin poika heräs just minuutilleen syntymäaikaan! No, kellohan saattoi olla edellä tai jäljessä, mutta satuin kattomaan kännykän aikaa ja se oli tosiaan tasan syntymäaika.

Hyvä kun siellä Niksulassa aletaan olemaan voiton puolella taudin kanssa.

Eipä täälläkään kummempia, pyykkiä mentävä laittelemaan :/

Omppu, Tee neljä vee ja t kolme kk ja reilu viikko :)

Ps. nyt pyysin sitte ite sitä kumia, sanoin, että en halua toista jouluvauvaa kuitenkaan.. taas juteltiin siitä, että jos tulis vielä yksi, niin olis laajennuksen paikka. On se jännä. Aiemmin olin sitä mieltä, että tasan yks lapsi, eikä yhtään enempää. Sitten kun t tuli, niin meidän lapset on tässä. Nyt kuitenkin aattelee, että millaistahan se elämä olis kolmen lapsen äitinä...

Niksukin näyttää sit siirtyvän tuplaehkäisyyn... Saas nähä jääkö siellä pilsut yöpöydän laatikkoon vai alatko niitä tunnolliseti napsimaan.

Viimeinen lääkärineuvola oli torstaina. Ei meillä mitään ultraa oo... Laittoivat lähetteen oysiin ja sieltä pitäis tulla tän viikon aikana aika seuraavalle viikolle synnystapa-arvioon... siellä kai vielä ultraavat.

Nyt on muuten muutamana iltana kun oon menny maate, nii kuulunu paukaus tuolta alapäästä... En oikein oo saanu paikallistettua mistä kohti se ääni tulee... Nyt kävin kattomas telkusta uunon ja siinä kun laittausin makuulle taas paukahti.

Kivasti tulee lunta...

Kurja homma kun Niksun porukat sairastaa... Onhan se muksullekki pettymys, kun ensin lupaillaan yökylää ja sitte peruuntuu...

Omppulassa menny synttärit mukavasti ... taitaa tää seura tehdä kaltaisikseen ja muutaman vuoden päästä kermiitit ja isomman pesueen suunnittelijat ovat yks ja sama asia... Synttärionnittelut T:lle !!

Äkkiä vaan Senoralle... oliko se tuo teidän huhtikuun ketju jossa noita napsahduksia oli useammalla :) Ja he epäilivät, että vauva laskeutuu... vai miten se oli :)
Kohta saadaan jännittää Senoraa =)

Pikaisesti luin viestit läpi, mutta sisäistämiseen tarvii kyllä istahtaa paremmalla aikaa. On rästissä jo melkoisesti, apuva :-)

Täällä ollaan ihan terveiden kirjoissa, eikä makoiluksikaan ole mennyt.. Senorallakos se oli ollu samaa pääsiäisohjelmaa ku meillä? Lauantai ja sunnuntai oltiin rankametsällä :-) Maalla meni siis nuo päivät, aivan ihanaa. Itse nyt en tuota vesurin heilutusta päässy tekemään, kun hoidin siellä metsässä tuon pienemmän väen. Meillä tosiaan hyvässä paikassa tuo, kun talo mukavuuksilla (vanha mammala) on siinä ihan metsän vieressä. Oltais menty vielä tänäänkin, mutta aamulla oli sen verran tuota pakkasta ja vaarillakin selkä vähän sökönä. Lapsille suuria elämyksiä; roskien polttoa ja näkivät ison puun kaatamisen, joka meni vielä vähän metsään :-D Todennäköisesti aletaan tuolla kulkea nyt, kun vielä ei raksailemaan pääse täällä kotona. Siellä kun voi ihan yöpyäkin, niin mennään "mökille". Aivan ihana paikka, siellä olen oman lapsuuteni vilistellyt... Törmättiin muuten Ompun tuttuihinkin siellä metsässä ;-)

Onnitteluja Teelle!

Ja paranemisia kaikille potilaille!

Nyt ei kerkiä muuta, moiks.

Tehis ja hoo (huomenna 5kk)

Heipä hei!

Täällä ollaan ihmetelty pari pv mikä ihme kirpulla on. :/ On itkenyt oikeastaan koko hereillä olo ajan, nukkuu tosi huonosti ja lyhyitä pätkiä eikä oikein syökään kuten ennen. Ettei vaan olisi kipeäksi tulossa, välillä on räkäpallo metsästetty nenästä ja pärskiikin välillä. :( Ikävintä tietty kirpun kannalta, mutta alkaa tämä oma jaksaminenkin pikkuhiljaa huolettaa kun koskaan ei saa nukuttua yli 3h putkeen. Päivän unisaldo on yleensä max 4h ja sekin tosiaan 1-2h pätkissä. Mutta minkäs teet, kai se joskus helpottaa!

Jaahas, kirpulla on asiaa, pitää mennä! Jäi lyhyeksi kirjoittelu...

antzi ja kirppu huomenna kuukauden! (mihin nää viikot menee...)

Toivotaan että Kirppu pysyis terveenä ja Antzi-äitikin sais enemmän nukuttua! Mua pelottaa nuo valvomiset jo etukäteen, että miten sitä jaksaa.. Kait siihenkin tottuu. Nyt raskausaikana vaan tuntuu, että kahdeksankin tunnin yöunet on liian vähän.

Eilen illalla lenkkeily sai kivat supparit aikaiseksi. Ei niitä montaa tullut, mutta oli kipeitä. Loppu yhtä nopeasti kun alkoikin, että tuskin mitään vaikutusta kohdunkaulaan.

Senora mä oon kuullut noista paukahduksista, että johtuu jostain liitosten löystymisestä. En tiedä onko tossa nyt sitten mitään perää, koska luin sen jostain keskustelusta...

Hienoa että Niksullakin ollaan paranemaan päin!:)

gia 29+3

Terkut saunasta! Piti tulla ihan teille ihmettelemään tätä meikäläisen MAHAA.
Näytän todella siltä kuin olisin rv 16 salaraskaana. Paitsi että viimeksi oli kyllä aitoraskaus rv 17 paljon pienempi ;-)
Oisko VIIMEIN ne menkat ovella?????????????????????????
Huomennakaan en taida kauheasti ehtiä linjoille, joten taas kertyy tekstiä ja kommentoitavaa.

Tehis