EX-KERMIT 24 - MAALISKUU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jokohan viimein tunnistais. Ärsytti niin tuo viimekertainen kakkakasa, että samalla kun kuvien kanssa täällä häärään, oli pakko tämäkin vielä uusia ;-)
1811407.t.jpg

Tämän keväisen merkin kanssa toivottelen mukavaa viimeistä maaliskuun viikkoa! Jipiii, pian ON kevät :-)

Tehis

Juu, enköhän mä ihan tunnollisesti napsi pillereitä, kunnes hermostun niihin raivostuttaviin sivuvaikutuksiin ja nakkaan mokomat kapistukset nurkkaan. Ja sitten alkaa taas raskaustestirumba ja juupas-eipäs-pähkäily uuden raskauden suhteen. Jos siis mennään samalla kaavalla kuin esikoisen jälkeen mentiin... =)

Ei muuten esikolle ollut onneksi mikään pettymys olla kotona, kun ei hälle ehditty noista kyläilyistä juuri jutella. Siis en ole viikkotolkulla kertoillut moisista, vaan vasta pari päivää ennen. Kun ei tuo vielä oikein sisäistä ajan määrettä, siis kauanko on esim. viikko tai 3 päivää tms. Tänään, huomenna, kohta ja illalla/aamulla/päivällä alkavat pikkuhiljaa olla sisäistettyinä.. =)

Muistaakseni jossain oli tuosta napsumisesta, että kalvot siellä paukahtelisivat... =) Ties vaikka näin olisikin, mulla on kuulunut tasan kerran kova paukahdus ja se oli silloin kun esikoisen synnytys käynnistyi lapsivesien menolla. Viimeisimmän raskauden loppumetreillä kuului sellaisia pikkuisia napsahduksia ja ne kai sitten olivat tosiaan niitä kalvoja.

Pakko lähtee nukkumaan, huomenna on tehokas toimintapäivä kun esikko menee hoitoon ja mä hoidan kaikkia liikkumista vaativia rästihommia.... Hyvää yötä ja huomenta!

Huomenta--- nii se on tiistai.... ihan vaan töissäolijoillw tiijoksi.
kiitti naksuninfoista.. luin itekki huhtikuisten ketjusta naksahteluista.

Mä oon nukkunu viime yön ku pikku possu... ku kävin puolilta öin veskis, nii nukuin vartin yli kuuteen ihan yhtä soittoa.

Nyt tosta tehiksen kuva-arvoituksesta saa selvän.. On tuo luontoäiti sinnikäs..

Huomenta.

Muistatteko kun sanoin, että työmotivaatio on kadonnut. No nyt se on haudattu jonnekin niin syvälle, että en usko, että sitä löytyy tämän työpaikan kohdalla koskaan.
Tosin täällä on kaikilla sama fiilis, raskaana tai ei. Meillä on tapahtunut isoja muutoksia viime kuukausien aikana, ja porukkaa lähtee ulos ovesta parijonossa. Joten ei ihme, että täällä on tälläinen ilmapiiri. Työssä käyminen käy nyt päällään seisomisesta, sitä tässä nyt tehdään elokuulle asti. (aion jäädä äitiyslomalle heti kun mahdollista)

Mies lähtee maanantaina 4-6 viikon reissuun, tällä kertaa ihan Etelä-Eurooppaan, kun se Etelä-Amerikka peruuntui. Ihan mukavaa, täällä kun ei tapahdu mitään, ja raha on tarpeen. Kuopus varmasti pahoittaa mielensä, mutta hän saa sitten jutella isin kanssa puhelimessa niin usein kuin haluaa, niin ehkä se helpottaa oloa.

Omanapainen aamu tänään. Paranemisia kaikille, jotka vielä sairastaa, meilläkin kuopus sairasti sekä flunssaa, että oksutautia pyhien aikana. Rankkaa puuhaa.

Johanna 10+3

Huomenet!

Ehdinpäs sittenkin ajatuksella lukea pääsiäisen viestit. Piti tänään TAAS tulla tuo ystävän lapsi hoitoon, mutta vuorostaan mulla pientä flunssanpoikasta, joten eivät nyt uskalla tulla, kun vasta ovat omistaan päässeet. Tämä taitaa olla kyllä ihan vilustumisnuhaa vain, kun siellä rankametsällä vähän vihmoi...

Apua, kauheasti oli juttua. Katsotaas olenko jotain sisäistänyt... Minä kun en vieläkään suostu tuohon lainaa -systeemiin. Yritän ehkäistä dementiaa :-)

Ainakin oli juttua tuosta raskauksien erilaisuudesta ja sukupuolista. Hyppään tuohon Ompun leiriin ja totean, että en luottais minäkään siihen... Mulla taas niin päin, että sukupuolia on siis molempia, mutta hyvin samantyylistä raskautta kaikista. Tämä viimeinen oli vaan loppumetreillä poikkeuksellinen. Pahoinvointia ei ole ollu missään sitä lievää etomista lukuunottamatta, mitä on ollu kaikissa. Viivaa on ollu kaikissa jne jne.

Senoralla oli hyvät kuulumiset neuvolalääkäristä. Mikä sulla muuten on oma ajatus tuon synnytyksen suhteen; toivoisitko sitä leikkausta vai alatiesynnytystä? Kyllä sitä sairaalakassia sais pikku hiljaa ruveta laittelemaan... Jos edes ne pillimehut :-) Aina jännä, että tossut pitää olla muka itsellä. Kyllä meillä ainakin saa päästä varpaisiin kaikki kuteet sairaalasta. Ja tyytyväisenä olen ne ottanut ja pesettänyt. Oliko tuo jonkun suositus vai ihan sairaalan ohje?

Siis mitä mitä, Omppukin vähän lämpenee kolmosajatukselle, hihii.. Kaikkea tartutetaan :-) Tosiaan tällä menolla kermitit ja suuret pesueet fuusioituu!
Jos sitten Omppu toinen maalisvauva??
Kolmelapsiset lasketaan nykyisin jo suurperheeksi, joten teretulemast kerhoon sitte vaan! Paitsi että meidän perhehän ei tätä kriteeriä vielä täytä kuulemma näiden normaalien rajojen mukaan :-D Mutta jos viidellä pääsisin itsekin jo suurperhekerhoon.

Kaikista ei ole kotiäidiksi ja se on täysin hyväksyttävää. Viittaan siis Niksun pohdintoihin...
Itse osaan nauttia tästä nyt ihan eri tavalla kuin silloin 28-vuotiaana kahden lapsen äitinä. Silloinkin olin siis pitkään kotona lasten takia, mutta nyt osaan ottaa tästä kaiken irti. Mutta ihan pelkkään kotiäitiyteen en minäkään välttämättä tyydy, pitää olla vähän noita opintoja ym. ainakin mahdollisuutena. Kun tätä rumbaa hiukan on tällä pesueella, niin se arki on huomattavasti leppoisampaa kotona ollessa. Kun on saanut kokea sen töissäkäyntiarjen kahden pienen lapsen kanssa, osaa arvostaa tätä nyt :-)
Olen muuten myös yllättynyt, miten helppoa on ollut tämän uuden perheenjäsenen tulo tähän pesueeseen. Olenkin sanonut, että en ole lähelläkään jaksamiseni äärirajoja, paitsi joskus hetkellisesti. Tosin paljoa helpompaa vauvaa ei kyllä voisi olla!

ÄssÄ, hyvin todennäköistä, että ÄrrÄn vatsa reagoi tuohon sun kuuriin.
Oletko muuten täysimettänyt tähän asti? Varmaan taas on ollu kyllä tästäkin juttua, mutta hatarapää kyselee...
Mä olen kyllä nyt ajatellut täysimettää ihan sinne puoleen vuoteen. Just eilen lueskelin noita ruokajuttuja ja totesin, että eihän se niin hirvittävä kiire ole isoihin annoksiin ja moniin aterioihin heti, joten näin mennään. Ei jääkään sitten pitkäksi se omamössöaika, vaan perheen sapuskoihin sitten jo aikas pian pääsee... Helppous ennen kaikkea! :-)

Mikähän sitä Antzin Kirppua vaivasi? Vieläkö itkut on jatkuneet?
Toivotaan, ettei mitään tautia tule!

Johannalla tuleekin sitten pitkä yh-jakso. Jaksamisia sinne! Toivotaan, ettei nyt ala kaameet pahoinvoinnit.

Paljon muuten taustailee väkeä vai tekö tuota tipupotrettia ihailette uudelleen ja uudelleen :-D Parisataa kertaa jo kuvaa katsottu.

Nyt ei kerkiä enempiä. Pitää jatkaa taas myöhemmin...

Tehis ja hoo 5kk TASAN

Huomenta ja terveisiä täältä kotoa. Kävin eilen siellä päivystyksessä ja sain kolme päivää saikkua. Nyt sitten kotona höhhötellään....

Nyt Tehis kuvasta sai tolkun :)

Huvittavaa, että ensin me patisteltiin viikko tolkulla Senoraa kertomaan raskaudestaan ja nyt alkaa patistelu sairaalakassin pakkaamiseen :) Nyt meillä ei kyllä ole Senora kovin montaa viikkoa aikaa sinua patistella ;)

Ai niin unohdin vissiin vastata siihen kysykykseen,että milloin äippäpakkausta lupailtiin. Lapussa luki se pari viikkoa (mikäkait muillakin).

Niin noista minun lämmöistä. Joo mullahan oli ennen raskautumista sitä alilämpöisyyttä (Omppu taisi sitä tuolla aiemmin muistella)eli jotakin taipumusta siihen suuntaan on.

Toivottavasti Antzin Kirppu rauhoittuu!!!! Kovin vähäiseltä kyllä unimääräsi vaikuttaa.
Gia miettinyt samaa kuin minäkin. Minä olen kanssa todella herkkäuninen ja minulla on aika ajoin ongelmia nukkumisen kanssa ollut. Mutta aika näyttää kuinka vaaveli antaa nukkua.

Johannalle tsemppiä töiden kanssa. Vastaavia ongelmia oli itselläkin, mutta nyt kun lasken tämän hetkiset jäljellä olevat todelliset työssäolo päivät, niin niitä on 9. Eli olen laskenut pois saikkupäivät + viimeisen työviikon kaksi vapaapäivää. Eli kyllä sinäkin pääset tähän vaiheeseen ja loppupelissä aika menee aika nopsaan. Usko pois.

Nyt täytyy lähteä taas yskimään :(

Katzu saa mut aivan varmasti kiinni, jos kerran nyt jo jäät äippikselle.. Vastahan mä jäin ja meillä piti viikoissa olla eroo... :) Mä olin kyl viimeiseen asti töissä ja vapaatkin pidin pois työnantajaystävällisesti..

Johannalla työmotivaatio hukassa... SItä on kyl liikkeellä.... Aika pitkä yh-aika sulle tulee... voimia vaan kestää... Täällä kotona pitäis siivoilla ja järjestellä, mutta notkun vaan netissä tai lueskelen noita neuvolasta saatuja papruja.

Jokos Tehiksen hoo on 5kk... vastahan sulla synnytysoireet sahas edestakaisin... Mihin tää aika kuluu.

Vai muistelee Katzu vanhoja... Hyvin täällä on juttu kerenny kulkee mun odotuksesta. Joku ihan puolituttuki on tullu kyseleen, että onko se totta... Ja Tehis ihmetteli tossujuttua... joo se oli Oysin lapuissa ja neuvolan terkkaki siitä mainitti. Ilmeisesti Oysin tossut ovat aika kulahtaneita elikkäs loppuunkäveltyjä...

vai Tehiksellä pukkaa flunssaa... juu ... koitahan parannella tauti ...

Hyvää pääsiäisen jälkeistä elämää!

Wow, Katzukin jää pian äippälomalle. Ei voi muuta kuin ihmetellä ajan kulkua...
Pikaista paranemista, onneksi sait saikkua niin saat levättyä.

Tehikselle myös paranemisia, kuten myös kaikille muille potilaille. Niitä tuntui riittävän meidän ketjussa.
Minäkin varasin lääkäriajan tuolle meidän pienelle miehelle. Käydään näyttämässä korvia ja kuunteluttamassa keuhkot. Poitsulla on nimittäin kuiva yskä ja heräsi viime yönä suunnilleen tunnin välein itkemään. Haroo myös aika usein korviaan. Se ei välttämättä ole kuitenkaan merkki korvatulehduksesta koska muistaakseni myös esikko teki sitä suunnilleen saman ikäisenä.
Täytyy myös selvittää mahdolliset allergiat kun se ajatus ei anna mulle rauhaa ennen kuin ole tutkituttanut pojan. Omena tai päärynä aiheutti selkeästi ihoreaktion. Aprikoosista meni vatsa ihan sekaisin ja sen jälkeen tuli pari kertaa ihan vihreätä verensekaista limaa... Sitä ennen hän oli kuitenkin saanut muutaman lusikan luumusosetta maistiaiseksi. Sillä seurauksella että herra kakkasi koko yön ja pyllyn iho meni rikki. Epäilen siis että liian suuri annos uutta makua pisti mahan sekaisin ja kakan sekaan eksyi verta rikki mennestä ihosta. Mutta koska meillä on suvussa, itselläni myös, allergioita ja meidän suvun kakkoset ovat selkeästi olleet ne allergisemmat versiot niin haluan sulkea pois sen vaihtoehdon. Tai saada vahvistuksen epäilyksilleni ja hoitaa poikaa sitten sen mukaisesti.

Huh, tulipas pitkä sepustus... olen pohtinut tätä asiaa tosi pitkään ja nyt vasta saan asialle tehtyä jotain. Mutta alan olla aika rikki näihin katkonaisiin öihin, joihin ei ole kiinteiden aloittamisen myötä tullut mitään helpotusta.

Allergiaepäilyksistä tuli mieleen Kapris? Mitä teille kuuluu, toivottavasti olette saaneet jo tuloksia. Entäs mitä Ninnille kuuluu?

Ompun T:lle myöhästyneet synttärionnittelut! Harmi että niin moni perui tulonsa juhliin, mutta ilmeisesti bileet olivat kuitenkin onnistuneet.
Ja siellä ei ajatus pikkukolmosesta enää tunnukaan niin pahalta. Hauskaa!

Tehiksen hoolle onnittelut 5kk päivän johdosta!

Johannalle hurjasti tsemppiä! Ikävältä kuulostaa tuo teidän tilanteenne töissä, mutta aamukampa käyttöön vaan ja kesää ja äippälomaa odottamaan.

No niin, nyt pikkumies ilmoittaa olevansa kyllästynyt ja ylikierroksilla käyvä isosisko viihdyttää ehkä hieman liian rajuin keinoin. Täytyy siis mennä. Yritän palailla paremmalla ajalla sillä puolet asioista jäi taas kirjoittamatta (ihme kun taas puolikkaan romaanin sain aikaiseksi... )

Haleja ja aurinkoisia terkkuja!

PS. huomenna tehdään tarjous siitä talosta. Arvatkaa jännittääkö. Kerron suljetulla tarkemmin kunhan tilanteet ratkeaa...

Katzulle rattoisia sairaslomapäiviä. Yritähän lepäillä ja saada itsesi kuntoon. Äläkä yski vauvaa pihalle ;-)

Senoralla taitaa pää justiin olla vaihtumassa... Eikös hää ollu kammattavaksi menossa? Mä joudun vielä lauantaihin odottamaan kyseistä operaatiota. Hitsi, enkä vieläkään tiedä mitä haluaisin... Yritin saada siskojakin keksimään, mutta ei heilläkään ollu idiksiä. Mulla on ongelma nää LIIAN paksut hiukset. Näistä ei todellakaan saa mitä tahansa kampauksia.

Jokos Ninni on testaillu? ;-) Vai jatkaako salavauva potkimistaan ja tuumaat vaan, että ilmavaivoja, heh.
Mä en kyllä usko, ettei yhtään sala- tai yllärivauvaa tule tähän ketjuun!!!!! Kutikuti..

Päivittelin muuten tuossa huvikseni vatsakuvankin. Se on sitten tasan 5kk synnytyksestä :-) En kylläkään aio laittaa näytille. Mutta onhan se parempi päivittää, jos se salavauva sit kuitenkin onkin.. Aivan järkky on kyllä turvotus, joten tätöstä odottelen.

"Synttärin" kunniaksi päätti hoo sitten ruveta kääntyilemään. Ihan samaan tahtiin mennään ku muutkin. Ovat tainneet olla kyllä pikkasen päälle 5kk.

Jokos se Jazz ehtii linjoille ja kertomaan asuntoasioista enemmän?
Meillä muuten talohommelit on laitettu nyt täysin jäihin. Aletaan kovasti hommiin tässä, kunhan alkaa kelit taas olla armollisia.. Meillä on olemassa jo hyvät laajennussuunnitelmatkin tähän taloon, jos sellaista jossain vaiheessa tarvitaan..

Kivaa tiistaipäivän jatkoa!

Tehis

Kurjaa, jos Jazzinkin pojalla allergiaa.

Pitäisköhän munkin ottaa mahakuva..
En ole testaillut, luotan siihen, etten ole raskaana. Hieman kyllä noita valeoireita on, mutta ne on vain valeoireita! Olishan se miehelle ja myös mulle aikamoinen shokki, jos raskaana olisikin, on senverran rankkaa ollut/on tämän kakkosen kanssa. Meillä kumit on otettu käyttöön, suosittelen muillekin muuten tota rfsu:n royalia, on hieman kalliimpi, mut huomattavasti muita parempi.

Meillä ihottuma ei ole parantunut mihinkään, kutisee vaan kamalasti ja tyttö jo sai ihon rikki. Pidän nyt tarkkaa päiväkirjaa syömisistä, jos jotain tolkkua sais tähän.

Eilen oli ihanaa, kun vein molemmat tytöt nukkumaan, toinen tissillä ja toinen toisessa kainalossa, siihen sitten samaan aikaan nukahtivat. Kyllä meidän perhe on nyt tässä! Toistaiseksi ainakin, katsellaan sitten joskus jos mieli muuttuu.

Tänään ois neuvola, saas nähdä paljon on tullu lisää tytölle painoa.

En nyt taaskaan muista, mihin piti kommentoida..

Mulla ois muuten imetystee myynnissä tuolla suljetulla, jos kiinnostaa..itse en oikein pidä siitä..

Palaillaan taas..

Terkut kampaajalta... Tosi kiva tuollainen luottokampaaja.. mä vien pään ja sanon et tee jotai.. No annoin aika vapaat kädet leikkaukseen, eli puolet pois... ja värit, hmph, toi ois kiva. Kampaaja sit keksi toisen. Nyt on pää sit... erilainen... Yleensä ku itse sävytän, käytän jotai kuparinpunaista... Nyt on sit alatukka tummemmanruskeeta ja päällä kuparinpunaista. Saas kuulla mitä mies sanoi, pitääks viedä pää aikakoneeseen, kuten kampaaja vitsaili.

Voi hitsin pimpulat noita allergioita, onkos neki tarttunu netin välityksellä... Toivottavasti ruokaongelmat selviää...

Katzulle paranemista!!

Täykiikin vissiin lopettaa tää nettailu kokonaan, kun kaikki tarttuu! : )

Laita Senora kuva tuonne suljetulle uudesta tukasta! Mustakin on kiva vaan istua tuoliin ja antaa kampaajan ehdottaa jotain uutta.. Mitäs Tehiksen tukalle keksittäis? Mulle kelpais kyllä lisäpaksuus tähän pehkoon.

Piti vielä palata, kun jäi muutama juttu. Ennen ku karkaa taas...

Jazzille piti vielä sitten tuo ristiinkirjotuksen jälkeen lähetellä peukkuja, että tarjous nyt menisi läpi! Tule tosiaan kertomaan suljetulle tarkemmin.

Tuulille piti sanomani, että ei muuta ku kakkosta putkeen vaan! Kyllä se asiat ja ajatukset sitten asettuu aloilleen.

Noi on kyllä ikäviä noi allergiajutut. Toivottavasti Jazz teilläkin nyt asiat selviää.. Ei kait vaan tartu tosiaan sekin ;-) Meillä ei ole ennen ollu mitään, mut nyt tosiaan tuolla Hoolle on sitä ihottumaan tullu, jota selvitellään. Ensi viikolla lääkäri soittelee niistä verikokeiden tuloksista.

Senora tosiaan laittaa uuden pään näytille, juu juu!
Mun luottokampaaja on vähän jämähtäny, niinku joskus kirjottelin. Hän on tosi hyvä leikkaaja jne. Jostain syystä ei nyt ole mulle keksini mitään uutta. Jos ei tälläkään kertaa, niin sitten vaihdan välillä. Mulla on ollu vaikka minkälaisia päitä. Väreissä ja pituuksissa kaikkea mahdollista. Ihan lyhyttä ei nyt raaskis, kun on vähän kasvanu. Mun hiustenkasvu on nimittäin aivan onnetonta! Max 0,5cm/kk ja se on taivahan totta! Menee kaikki energia vissiin tähän paksuuteen :-)

Vai meinaa Ninni, ettei varppina ole raskaana.. Vai niin ;-)
Mä olen kans kyllä nyt niin orientoitunu siihen, että meille ei taatusti TÄNÄ VUONNA tule vaavia ja olen oikeastaan todella helpottunut. En ole oikein vielä päätöstä edes siitä töihin menosta tehnyt... Tai siis kesäkuun alustahan nyt menen ;-) En pidä edes äippälomaa loppuun. Hoitovapaan aloitan sitten elokuulta. Ammatinvalintakymysys taas... :-D Vuoden loppuun nyt anon kuitenkin vasta aluksi. Kevät täytyy sitten katsoa vähän tilanteen mukaan...

Voi himpula kun siellä on upee keli! Aamupäivällä oltiin pihalla, vaikka tukkoinen olo onkin. Muuten ei ole sellasta kokonaisvaltaista flunssaoloa.. En tiedä, jaksaisko sitä vääntäytyä vielä tuonne ulos vai meniskö lattialle Hoon viekkuun köllöttelemään, kun hää tekee palapelejä :-)

Palaillaan taasen..

Tehis

Huh, yritin kahlata näitä teidän KUUKAUDEn viestejä läpi. Ja en muista niistä juuri mitään. Tulin nimittäin ihmettelemään että onko niitä salaraskautujia. Itselläni olisi hirmu vauvakuume, johan meidän poitsu on 5kk.. Mutta mies ei oikein lämpee. Kiltisti syön pillereitä. Täällä menee kyllä mukavasti. Poitsu kyllä yrittää saada hampaat läpi ikenistä ja välillä kipeetä tuntuu tekevän kun joku lelu osuu. Pullollaan on kyllä alhaalta ja hampit tuntuvat selvästi ikenen läpi.
Isosisko on hyvä ja reipas apuri nykyisin ja tosi oma-aloitteinen 2v : pukee, riisuu, käy potalla, pyyhkii ja vieläpä kaataa pissat potasta pöntöön (sen kyllä mielummin tekisin itse...) Lisäksi hoitaa veikkaa ja viihdyttää häntä niin äiti saa puuhasteltua kotitöitä.

Nyt pitää lähteä kiskomaan lapsia ylös kun ollaan lähdössä koko perheen voimin uimaan.

Ainiin, työnantaja soitti ja kysyi mihin asti aijon olla äippälomalla ja hoitovapaalla. Pitäisi kuulemma tietää kun hakevat mulle sijaista. Sanoin etten tiedä. Pitäisi kuulemma tietää. Sanoin että lain mukaan ei tarvitse tietää ennenkuin toukokuun lopussa (äippäloma loppuu heinäkuun lopussa). Haistakoot p...

Kirppu, omanapaisesti....

Kirppu: eikös me ollakki kivoja, kun pistetään koko kuukausi samaan ketjuun.... Jos tuota satasen sääntöä noudatettais nii meillehän tulis 3 ketjua viikossa ja sit vasta oltais ihmeissään.. Aika outo toi Kirpun pomo.. vai sijaisen takia hätyyttää...

Ja Tehis palaa töihin kesäksi... juu... kiva ammatinvalita sulla.

Mietin sitä että jos mies pitää isäkuukauden sit tammikuussa, niin mähän voisin siinä kohti palata töihin, eli pitää kesälomia osan pois.. Eikös??

Vai pitäis teille pistää pää nähtäville... ei sit maha kiinnosta yhtää?? ;) Onneks tää mun tukka on tyypillinen suomalainen, ohut ja harva... Voin mä koittaa ottaa kuvan. Pitää vaan raivata jostai tila jossa kuvan otan... Kivasti iskias juilii takamusta... ei oo hyvä olla istuallaan...

Pikaisesti vain tarkennus eli ensinhän minä jään kesälomalle ja vasta 9.5 alkaa varsinaisen äippis :)

Pakkaus tuli tänään ja se on koluttu läpi. Pidin kovasti. Ainoastaan ne yhdet myrkynvihreät housut tökki, koska en vain koskaan ole ollut mikään vihreän kannattaja. Toppapuku erityisen kiva :)
Sitä naisen kondomia ihmettelin,koska en ole sellaista ennen tavannut.....

Nyt täytyy mennä käymään pankin sivuilla... katsomaan tyhjää tiliä......

Niin ja Senoran tukkakuvaa odotellessa :)

Heipat kaikille ja mukavaa pääsiäisen jälkeistä elämää! Ikävä kuulla, että monessa perheessä oli pääsiäisenä sairasteltu :( Katzulle pikaista paranemista ja lepäile kunnolla! Kiva, että pakkauskin oli mieleinen. Eikä sullakaan ole enää kuin 9 työpäivää, käsittämätöntä! Mikä tilanne on Sonialla ja Tehiksellä? Meinaako teilläkin tautia pukata? Jazzille lähetän paljon sympatiahalauksia - todella inhottavalta kuulostaa tuo pojun edelleen jatkuva yskä. Toivottavasti saat myös selvyyden noihin allergiaepäilyihin. Tosi harmi myöskin, ettei Ninnin tytön ihottuma parane. Ja kiitos vaan Ninnille kumisuosituksista ;) Mehän voidaan alkaa kumimerkkien vertailu, kun tuntuu, että aika moni on laittanut vähän jarrua vauvahaaveisiin? Kiitos vaan Tehiksellekin tsemppauksesta kakkosprojektin suhteen, mutta pikkusen tämä vaatii vielä sulattelemista ;) Mä luulen, että mun imetys alkaa vedellä viimeisiään, sillä M ei ole suostunut enää moneen päivään imemään ollenkaan...eli mä taidan ryhtyä odottelemaan menkkoja ja aloitan sit ne normaalit pillerit. Tämä on suunnitelma - ainakin toistaiseksi ;)

Kirpulle paljon terkkuja. Kiva oli kuulla sustakin! Vai kolmannesta siellä kovasti haaveillaan - toivottavasti mieskin myöntyy pian ;) Huh, on sulla ollut urakka, jos olet meidän kaikki kuukauden jutut lukenut läpi. Musta tuntuu, että olen jo tämän "pääsiäisloman" aikana pudonnut kärryiltä...

Me nautittiin pääsiäisenä rauhallisista vapaapäivistä ja ihanista aurinkoisista keleistä. Lisäksi käytiin mummolassa ja parissa kyläpaikassa synttäreitä viettämässä. Yllattäen kaikki kummilapset ovat syntyneet tässä maalis-huhtikuussa. Kukapa sitä jouluvauvaa haluaisi, kun Omppukin näyttää jänistäneen ;) Myöhästyneet synttärionnittelut muutenT:lle! Entä mitäs kuuluu pienemmälle t:lle?

M täytti siis 2kk sunnuntaina, joten taas kerran päästään ihmetelemään, mihin tämä aika kuluu...josta taas tulikin mieleeni, että Tehiksen h:kin on jo viisi kuukautta! Voi että! Mä kattelin lauantaina kaupassa, kun jollain oli varmaan ihan vastasyntynyt nyytti mukana... meidän M näytti ihan jätiltä sen rinnalla...no jätti se taitaa ollakin ;)

Mitähän vielä olitte kirjoittaneet? Mäkin yritän aina vähän muistia harjoittaa...Gia oli ainakin ommellut pinnasängyn reunapehmusteita. Meillä on kanssa itse asiassa pian pinnasängyn hankinta, kun tuo nykyinen koppa alkaa käydä M:lle pieneksi. Alkaako siellä Gialla olla vauvan huone/soppi jo valmiina? Ihana juttu, että miehesi oli uskaltanut ÄÄNEEN sanoa, että jännittää.

Entä mikä on Antzin Kirpun tilanne? Toivottavasti kaikki on hyvin ja saat säkin pian nukuttua!

Johannalle valtavasti tsemppiä töissä jaksamiseen! Vai tyttöunen olit nähnyt - no on sitten ainakin nimi valmiina vaikka seuraavalle, jos tämä sattuukin olemaan poika ;)

Senora oli kanssa ulkoillut ja tehnyt puuhommia pääsiäisen aikoihin oikein urakalla. Tulikos raveissa menestystä ;)

Taidanpa mennä vielä käväisemään suljetulla, jos sinne on saatu kerta uusia maha- ja hiuspäivityksiä? Palaillaan taas! Olen loppuviikostakin varmaan aika vähän linjoilla, kun on tuo mies tässä kotosalla "sekottamassa" rytmejä. Niin ja huomenna lähdetään M:n ekalle ulkomaanreissulle ;)

Voikaa hyvin!

Tuuli ja M 2kk 2 päivää

Heipat! Olipas taas tarinaa kertynyt.. mutta hyvä niin!

Tosi kivan näköinen tukka sulla Senora! Ja masu myös, kuten Katzullakin. Tehis, täällä kanssa sitä turvotusta ihan sikana!! Eilen just illalla peilailin mahaa ja vertasin odotuskuviin ;)

Tuulille ja perheelle mukavaa reissua! Kiitos kysymästä, kaipa tuo t ihan hyvin jakselee. No, viime yönä tunnin viiva kahden välein taas herättiin, argh! Ja edellisenäkin välit oli sen kaks tuntia. Ei kiva.. tänään olikin pakko nöyrtyä ja ottaa itekin pienet päikkärit. Vieläkin ihan taju kankaalla, voisin varmaan kolme päivää nukkua nyt. Masunvääntöä tulla taitaa olla enimmäkseen, en jaksa uskoa, että nälkäänsä koko ajan heräis. Mutta, vellit on tanassa odottamassa kaapissa, josko vaikka perjantaina kokeilis jollain konstilla. (siks perjantaina, että saa mieskin yöllä tarvittaessa heräillä). Nyt onkin muuten tosi kiva, kun tuo kääntyy sängyssä mahalleen, eikä pääse tietenkään siitä asennosta pois... hirvee ähke ja huuto.

Vai että flunssaoiretta Tehiksellä, joopa joo ;D .....vähän aikaa piti muuten kelata, että mitä MUN tuttuja olit metikössä tavannut, mutta tarkoitit varmaan omaa sukuasi? Heh, johan tässä kohta yhtä perhettä aletaan kaikki olemaan keskenämme :)

Johannallakin sairasteltu pyhinä, voihan kökkö. Ja Katzu hakenut saikkua, hyvä, että maltat lepäillä. Ei tosiaan paljoo sullakaan työpäiviä ole. Ja pakkauksenkin sait, voi niitä aikoja... jännä miten nuo vihreet jakaa mielipiteitä. Ite tykkään varmaan niistä kaikista eniten siinä pakkauksessa. Mut pitäny sanoo jo ajat sitten, että Tuuli, mulla myös hajos se narubody tai siis yks naru jäi käteen heti ekalla pukemisella! Tarkkailkaapas muut..

Kiitos onnitteluista Teelle. Onhan tuo jo iso poika.. tai pieni, mutta iso, Illalla naurettiin kumpikin katketaksemme, kun vahingossa sanoin, että äitin rakas kolmevuotias tai jotain vastaavaa. Pojalla oli hirveen hauskaa. Enpä muistakaan, koska olisin oikeesti nauranut kunnolla.

Ai niin se vielä, että haluisin kyllä nähdä teidän tissit!! Siis teidän, jotka sängyssä makaillen imetätte ja pystytte muka nukkumaan siinä samalla. Siis mä en ole ikinä osannut /pystynyt kunnolla imettämään makuullaan. Hirveetä akrobatiaa vaatii, että tissi pysyy suussa.. itellä selkä ihme mutkalla ja siis varmaan näkemisen arvoista.. mutta miten te sen oikeen teette, ihmettelen vaan!

Hei taas..

Omppu... toi oli hyvä kysymys... seuraavaksi sitten imetyskuvat suljetulle... ;)

Tuulille mukavaa matkaa... Taitaa teillä esikko oppia reissaamaan heti pienestä pitäen... Eipä ollut sitte turha hankinta se passi teijän M:lle... btw ei ollu oikein menestystä peleissä, mutta kiva oli käydä raveissa.

Kaavoihinko kangistunut? Aina tähän aikaan laskuja maksamassa tai valokuvien kimpussa. Tällä kertaa jälkimmäinen :-)

Kiva kun meillä Ompun kanssa samat monipuoliset harrastukset... Minäkin tänään sitä vatsapäivityskuvaa vertailin niihin raskausvatsoihin. Hitsi, miten se olikin niin pieni! Jotain rv 22 ei vielä ollu kyllä oikein minkäänlaista vatsaa. Voiskin olla hupaa laittaa vierekkäin tänpäivänen ja joku noista :-) Tää turvotus on kammottavaa. Ja lisäksi mulla on nyt ylävatsakin pulleampi, koska ne lihakset tai jotain sen tapasta yrittää tuolla löllerön alla kasvaa...

Mä en kyllä käsitä yhtään mitä akrobatiaa tuo makuullaan imettäminen vaatii.. Siis kyljellään sujuu ihan ilman mitään erikoisvälineitä tms. ;-) Mutta voin mä tietty kuvankin ottaa, jos Omppu ja Senora niin vaatii. HIH.

Turha vihjailla, että mun flunssa ois jotain muuta! Tosin vähän erikoinen flunssa, koska ei ole niitä normaaleja kokonaisvaltasia katkipoikkioloja, vaan tuo rööri tukossa. Tätä oli jo heti sen ekan metsäpäivän jälkeen, mutta viime yönä oli vähän pahempi.

Mua kans nauratti tuo Ninnin kortsuvinkki :-)
Täytys varmaan koklata tai jotain muuta, ja vähän pidemmälle ku tyynyn alle.
Just tossa illalla tota ihanaa typykkää imetellessä ja paijatessa ajattelin, että mitäs jos hää oiskin meitin kuopus. Jotenkin tuntu kauheen ihanalta ajatella <3 En tiä sit...

Nyt täytyy käydä heittämässä vielä pyykkikonekin päälle, muistin just.

Öitä!

Tehis

voi rähmä näitä käpäliä.. Sormivoimistelujen jälkeen alkavat toimia taas... ääk... Mutta täytyy kyl sanoo että helpolla on tää mahankasvatus sujunu, kun vasta nyt on tullu ekat krempat... Yöt kyl pystyy nukkumaan... eli kai sitä tulee juotua vettä tarpeeksi päivän mittaan. Ei oo enää särkyjen takia tarvinnu valvoa. Sain eilen illalla vintin lipaston tyhjennettyä. Tänään sitten urakkana alakerran lipaston tyhjennys, ja pesu. Pitäis sitten vaihtaa niiden paikat. Saas nähdä miten jaksaa muutossa olla mukana... Sitte kun sen vintin lipaston saa alas, nii sitte sen pesu vielä jäljellä, ja siihen saa sit ruveta sovitteleen Ihimeen kamppeita..

Tehis on pitäny illan ketjua etusivulla... Vai vatsanpäivityskuvia siellä on otettu. Ai nii kyselit synnytyksestä... En oikeestaan osaa viel sanoo kumpaa tapaa toivon. Toisaalta mutta toisaalta... Ehkä tuo perinteinen tyyli ois parempi... Pitää ootella Oysin käynti ja kuulostella mitä mieltä siellä ovat. Ihan kiva kun pääsee viel kerran moikkaamaan mahansisäistä asukasta ennen livetapaamista. Oikeesti ei kyl vielä voi tajuta että kuukauden päästä täällä meillä asuu tuhisija... iik..

Voi juukelis puukelis, mikä keli! En edes laittanut teetä vaunuihin, vaan ajattelin kokeilla, josko nukkuis sisälläkin. Nukkuu siis AINA ulkona pitkät päikkärinsä, joten jännityksellä odotan, koska röhke alkaa. Justiin tuonne sänkyynsä laskin ja nukahti kyllä heti.

Ihanaa, Senora pääsee pikkukuteita laittelemaan paikoilleen :).

Kiva takaraivosärky ollut heräämisestä asti. Tai teen kanssa noustiin kakkapyykille seiskalta, sit kasilta sain sen uuvahtamaan ja puol kymmeneen nukuttiin. Tee heräs ysiltä telkkaria kattelemaan.

Nii en mäkään käsitä, että miten se voi olla mulle niin vaikeeta se imetysasennon löytäminen makuullaan. Mut joku siinä vaan on, tai sit toi vauva on se joka vääntää ittensä väärään asentoon.. Ja tietysti toi meidän sänkykin on ihan p*ska; kun siinä nukkuu myös mies ja poika, niin patja viettää niihin päin..Taidan kohta tehdä niin, että ostan itelleni kunnon patjan Teen sänkyyn ja nukun siinä.

Eipä täs hittoikaan, kahvit just keitin ja oottelen postia, tulossa Partyliten jälkitoimitus. Jokos Tehis sait omasi?

Pääsiköhän / pääseeköhän Tuulin porukat reissuun, kun on toi keli tollanen..

Huh appiukon avustuksella saatu lumet raahattua.... Mies on meinaan nyt samassa taudissa kun minä, joten siitä ei lumitöihin ollut. Ja sitä lunta oli tuiskuttanut niin paljon, että etuovesta oli turha kuvitella pääsevänsä ulos. No ainakin hetken on sekin tie vapaana. Enkä minäkään ole missään parhaassa iskussa.....

Muuten täällä ei sen erikoisempaa. Lepäily jatkuu, huomen viel saikkupäivä.

Lumista päivänjatkoa kaikille :)