Huomenet!
Ehdinpäs sittenkin ajatuksella lukea pääsiäisen viestit. Piti tänään TAAS tulla tuo ystävän lapsi hoitoon, mutta vuorostaan mulla pientä flunssanpoikasta, joten eivät nyt uskalla tulla, kun vasta ovat omistaan päässeet. Tämä taitaa olla kyllä ihan vilustumisnuhaa vain, kun siellä rankametsällä vähän vihmoi...
Apua, kauheasti oli juttua. Katsotaas olenko jotain sisäistänyt... Minä kun en vieläkään suostu tuohon lainaa -systeemiin. Yritän ehkäistä dementiaa
Ainakin oli juttua tuosta raskauksien erilaisuudesta ja sukupuolista. Hyppään tuohon Ompun leiriin ja totean, että en luottais minäkään siihen... Mulla taas niin päin, että sukupuolia on siis molempia, mutta hyvin samantyylistä raskautta kaikista. Tämä viimeinen oli vaan loppumetreillä poikkeuksellinen. Pahoinvointia ei ole ollu missään sitä lievää etomista lukuunottamatta, mitä on ollu kaikissa. Viivaa on ollu kaikissa jne jne.
Senoralla oli hyvät kuulumiset neuvolalääkäristä. Mikä sulla muuten on oma ajatus tuon synnytyksen suhteen; toivoisitko sitä leikkausta vai alatiesynnytystä? Kyllä sitä sairaalakassia sais pikku hiljaa ruveta laittelemaan... Jos edes ne pillimehut

Aina jännä, että tossut pitää olla muka itsellä. Kyllä meillä ainakin saa päästä varpaisiin kaikki kuteet sairaalasta. Ja tyytyväisenä olen ne ottanut ja pesettänyt. Oliko tuo jonkun suositus vai ihan sairaalan ohje?
Siis mitä mitä, Omppukin vähän lämpenee kolmosajatukselle, hihii.. Kaikkea tartutetaan

Tosiaan tällä menolla kermitit ja suuret pesueet fuusioituu!
Jos sitten Omppu toinen maalisvauva??
Kolmelapsiset lasketaan nykyisin jo suurperheeksi, joten teretulemast kerhoon sitte vaan! Paitsi että meidän perhehän ei tätä kriteeriä vielä täytä kuulemma näiden normaalien rajojen mukaan :-D Mutta jos viidellä pääsisin itsekin jo suurperhekerhoon.
Kaikista ei ole kotiäidiksi ja se on täysin hyväksyttävää. Viittaan siis Niksun pohdintoihin...
Itse osaan nauttia tästä nyt ihan eri tavalla kuin silloin 28-vuotiaana kahden lapsen äitinä. Silloinkin olin siis pitkään kotona lasten takia, mutta nyt osaan ottaa tästä kaiken irti. Mutta ihan pelkkään kotiäitiyteen en minäkään välttämättä tyydy, pitää olla vähän noita opintoja ym. ainakin mahdollisuutena. Kun tätä rumbaa hiukan on tällä pesueella, niin se arki on huomattavasti leppoisampaa kotona ollessa. Kun on saanut kokea sen töissäkäyntiarjen kahden pienen lapsen kanssa, osaa arvostaa tätä nyt

Olen muuten myös yllättynyt, miten helppoa on ollut tämän uuden perheenjäsenen tulo tähän pesueeseen. Olenkin sanonut, että en ole lähelläkään jaksamiseni äärirajoja, paitsi joskus hetkellisesti. Tosin paljoa helpompaa vauvaa ei kyllä voisi olla!
ÄssÄ, hyvin todennäköistä, että ÄrrÄn vatsa reagoi tuohon sun kuuriin.
Oletko muuten täysimettänyt tähän asti? Varmaan taas on ollu kyllä tästäkin juttua, mutta hatarapää kyselee...
Mä olen kyllä nyt ajatellut täysimettää ihan sinne puoleen vuoteen. Just eilen lueskelin noita ruokajuttuja ja totesin, että eihän se niin hirvittävä kiire ole isoihin annoksiin ja moniin aterioihin heti, joten näin mennään. Ei jääkään sitten pitkäksi se omamössöaika, vaan perheen sapuskoihin sitten jo aikas pian pääsee... Helppous ennen kaikkea!
Mikähän sitä Antzin Kirppua vaivasi? Vieläkö itkut on jatkuneet?
Toivotaan, ettei mitään tautia tule!
Johannalla tuleekin sitten pitkä yh-jakso. Jaksamisia sinne! Toivotaan, ettei nyt ala kaameet pahoinvoinnit.
Paljon muuten taustailee väkeä vai tekö tuota tipupotrettia ihailette uudelleen ja uudelleen :-D Parisataa kertaa jo kuvaa katsottu.
Nyt ei kerkiä enempiä. Pitää jatkaa taas myöhemmin...
Tehis ja hoo 5kk TASAN