Heipat vaan taas täältäkin! Reissu on tehty ja kyllä vaan tässä parissa päivässäkin ehtii tulla ihan tuhottomasti tekstiä tänne...että en sitten yhtään ihmettele, vaikka Jazzilla kestää vähän aikaa ennen kuin pääsee taas juttujen tasalle. Mukava kuulla,
että teillä oli onnistunut loma ja paljon lunta! Ja varmasti kyllä pelästytti tuo poitsun putoaminen, vaikkei mitään sen vakavampaa sattunut. Onneksi! Ja harmi homma, kun se pahka-asia ei ole vielä selvinnyt.
Ninnille suuren suuret SYNTTÄRIONNITTELUT! Ja kiitos kakusta! Miten teillä muuten menee? Sä olet päässyt jo harrastamaankin. Mäkin tässä odottelen, että kolme kuukautta kuluis synnytyksestä, että pääsis taas jumppaan tai salille. On meinaa se sama löllö vatsassa täällä kuin Antzillakin! No enpä mä nyt siitä kauheasti stressaa enkä aio mitään sixpackiä tavoitella, mutta muuten olisi mukava vähän jumppailla.
Giallakin tukala olo on helpottanut ja Keppis on ehkä kääntynyt pää alaspäin. Hyvä niin! Joo mä luin kanssa tuon uutisen. Oli kyllä ihan kamala juttu! Johanna on kyllä tehnyt hienon homman, kun on ilmoittautunut vapaaehtoistyöntekijäksi!
Niksun miehelläkin näyttää olevan tuo ehkäisyasia ihan selvä

Kohta ollaan täällä kaikki Tehiksen ja Kapriksen jäljessä testailemassa... Niin ja taishan se Omppukin jo testata yhden negan. Mun edelliset limailut ei kyllä voinu olla ovis, kun siitä on jo aikaa monta viikkoa, eikä menkat alkaneet. Enkä todellakaan usko olevani raskaana, kun ei ole mitään mukaoireita eikä oireitakaan

Koskas se Ninni ajatteli testailla? Ja Tehis? Kyllä mä hieman ihmettelen vielä sitä, kun Tehiksen ovistestiin tuli ne kaksi viivaa...Mutta siis ehkäisystä puheenollen ihan KAMALALTA kuulosti Kapriksen kierukan laitto tai siis sen yritys. Ei tule mullekaan ikinä kierukkaa ei! Hm pitäisköhän tosiaan Senora siirtää noi pillerit eri laatikkoon kumien kanssa, josko olis parempi ehkäisyteho

Tai sit teen tehikset ja siirrän kumit tyynyn alle...tai se riippuu kyllä Tehiksen testin tuloksesta...toisaalta meillä olis kyllä se tytön nimi vielä käyttämättä
Hyvä että Antzin Kirppu siellä kasvaa! Mustakin oli huimaa, miten se maitomäärä lisääntyi, mutta tarpeeseenhan tuo menee

Joko teillä on nimi ja kummit päätetty? Missä pidätte ristiäiset?
Onpa ihanaa, kun Ompun T:llä alkaa mennä tauti ohi! Kurja homma kaiken kaikkiaan. Ja hartaasti toivotaan, ettei tauti olisi nyt iskemässä Niksun ja Pikku2:n pesueeseen! Ja Tehiksellä tosiaan kaikki muut perheessä säästyivät taudilta?
Senora olikin pilkinnyt oikein urakalla ja hieman menestystäkin oli tullut! Ja ihanaa, kun mies oli sua hieronut. Antzilla tais olla tänään hieroja ja mulla on huomenna. Odotan kanssa sitä jo kuin kuuta nousevaa, sillä niskat ja yläselkä on olleet täysin jumissa viime aikoina!
Huh ja Ässän pieni on jo puolivuotias! Taas täytyy huokailla, kuinka aika vaan menee...
Ja Safiirilla olis muuttokuumetta; toivottavasti löytäisitte jonkun sopivan talon, että pääset sitten ruohoa leikkaamaan. Sitä ennen täytyy vain tyytyä saksimaan raihruohoa
Katzun palkkishan etevä on, kun ihan oma-aloitteisesti oli tuommoista mennyt tekemään...voi että muakin olis sapettanut moinen käytös!
Juu Niksu kiitos kysymästä hyvinhän meillä menee. Käytiin vähän mummolassa virkistäytymässä

M nukkui sielläkin tosi hyvin ja kotonakin viime yönä 22:00-06:30. Pääsiäisenä ollaankin sitten menossa toiseen mummolaan ja pääsiäisen jälkeen mun miehellä on lomaa, joten kaikkea kivaa tiedossa. M vaikuttaa melkoisen tyytyväiseltä kaverilta; taitaa olla periny äitinsä reissuluonteen ja isänsä unenlahjat.
Rotarokotteesta piti vielä kysymäni, kun Omppu ainakin kirjoitti ottavansa sen t:lle. Ja eikös Pikku2:kin se ottanut Siirille? Mulle ei ole siitä neuvolassa puhuttu ollenkaan. Olisko se hyvä ottaa?
Eiköhän sitä taas ole jutun juurta tässä. Terkkuja kaikille, mukavaa alkavaa viikkoa ja pääsiäisen odotusta!
Tuuli